XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt me niet zo erg met het weer van komende week?

Gave tattoo! ;)

Ja ok de eerste paar dagen is de grootste genezing al voltrokken maar ik d8 dat t beter was de aankomende weken de zon en zoute water even te vermijden ivm dat die dan bleker word..???

Gewoon insmeren met vochtinbrengende creme, ik kreeg bij mijn tattoo een potje mee met speciaal voor tattoos stuff.

Verdomd mooi wel, ik ga direct beginnen nu met mijn uit te breiden.

• Topic Starter Topic Starter
Sterke training, eet smakelijk! :)

Thx man :) zit nu ook lekker aan de havermout :meal:

Wat een super gave Tattoo! echt coole plek ook trouwens..maar niet echt handig dat j m in de zomer hebt laten zetten of..vind je niet erg..ivm zwemmen en zonnen enzo..bij mij staat er ook weer 1 in de planning maar die komt pas in de winter..
Maar doe lekker rustig aan en met je trainingen is niets mis..lekker heftig zoals we al van je gewend zijn hé!! fijne zondag nog..

Bedankt :), ja qua plek ben ik ook helemaal tevreden, ik had die kleine al op de zijkant. Ik vind het juist mooier op een plek waar ik het ook wat kan verbergen. Hij is nu wel heel erg groot, maar van de voorkant zie je niks :). Het is ook beter niet in de zomer een tatoeage te zetten maar ach ik hou toch niet van vol zonnen en qua zwemmen nou ja daar wacht ik dan maar even mee :o. Vind het niet erg :). Met het 40km fietsen zaterdag was ik wel af en toe van ow shit...als er maar niet te veel open stukken zijn, maar gelukkig kon ik door mijn arm een stuk te draaien mijn tatoeage volledig in de schaduw houden :D.

Thx nog, zeker leuk dagje gehad. Overdag met mijn papegaai, partner en vriend met papegaai even naar de stad & het park geweest, was zeer leuk :). Altijd leuk om ook op te merken dat mensen zich vaak veel lekkerder voelen met dit weer en veel 'opener' zijn, jammer dat dit niet altijd zo is. Maar goed, jij fijne dagen ook ;)!

Heeft iedereen begrip voor - ik lees trouwens ook regelmatig jouw log, maar post niet zoveel.
Ondanks dat het al vaak is gezegd: gave tat!

Bedankt Dwarf! Ja het houdt ergens op...ik probeer zo veel mensen te volgen (van de contest en de logjes die ik al volgde), maar ja ...qua tijd :o houdt het soms even op en ach ja alleen lezen gaat gewoon wat sneller ;), kan het volledig begrijpen hoor! :) Fijne week ook!

Lijkt me niet zo erg met het weer van komende week?

Gave tattoo! ;)

En ach, ik vind de schaduw wel :thumbs:
Thx :D

:D Thank you to!

nice training , vooral na zo'n pilatesles

Thx Ove :)

Thx thx :)

Ja ok de eerste paar dagen is de grootste genezing al voltrokken maar ik d8 dat t beter was de aankomende weken de zon en zoute water even te vermijden ivm dat die dan bleker word..???

Ben zo blij dat hij mij heeft getatoeërd. De 1e tattoo (die JR in het begin) deed zo'n pijn, die gozer had het zo diep gezet dat het na 10 min. hevig begon te bloeden. De dagen / weken erop was het rood, dik en pijnlijk. Deze tatoeage? Voel ik niks meer van ! :D

Gewoon insmeren met vochtinbrengende creme, ik kreeg bij mijn tattoo een potje mee met speciaal voor tattoos stuff.

Verdomd mooi wel, ik ga direct beginnen nu met mijn uit te breiden.

Thx Andy, ben er ook echt blij mee. Gisteren viel het ook hartstikke mee toen ik les moest geven / ging trainen :). Goede reacties :)

Ik heb speciale creme gekocht die ze daar verkochten/gebruikte op de beurs --> Bepanthen :thumbs:. Goed spul!

------------------------------------

Zo goedemorgen iedereen, vroege vogels / late vogels / middag vogels, het maakt ook niet uit :D. Iig... ik ga zo voordat ik naar school ga eerst trainen net zoals vorige maandag. Komt beter uit en aangezien ik vanavond na het eten bij mijn pa op gezoek ga komt het ook weer beter uit :). Goed, als het lukt post ik straks mijn training en anders vanmiddag.

CiaoCiao:kiss:

Ok top dat je er nu niks meer van voelt en jemig..als ik nu zou moeten trainen til ik echt geen db op..pff ben echt slapperdehap nu hahahhaa
succes met je training zo..wat staat er op het menu?? van trainen dan hé;)

Ok top dat je er nu niks meer van voelt en jemig..als ik nu zou moeten trainen til ik echt geen db op..pff ben echt slapperdehap nu hahahhaa
succes met je training zo..wat staat er op het menu?? van trainen dan hé;)

Bij deze ;), net terug gekomen:

Maandag 7 juni
(Borst/triceps)
Niet veel sets...18 maar maar goed... wel lekker getraind voor vandaag.

Vooraf
Wat opwarm setjes voor borst schouders met 3kg db's (side raises, front raises, db press, pec deck..elk 20 herhalingen)

DB press
3x10x16kg db's
2x12x14kg db's

DB fly's
1x12x14kg db's
2x12x12kg db's

Pull over
4x12x18kg db

Triset - (single cable tricep push down & cable push down & reverse cable
push down)
3 sets elk 10 herhalingen met 7,5kg (per hand) en 2x 15kg voor de push down.

Triceps cable extensions
3x20x15kg

Ennnn toen was het al weer bijna tijd om te gaan. Nog een lange dag te gaan, dus heb het voor vandaag maar hierbij gelaten. Zo ...nu maar gauw aankleden, tas inpakken, eten pakken en richting mijn trein :cool:.
Fijne dagggg!!

Goeiemorgen meid!

Al weer druk in de weer geweest? Weer keurig voor elkaar hoor. Je hebt een goed weekend gehad zag ik, mooie tattoo laten zetten en van de zon genoten? Heerlijk hoor.

en wat staat er op het normale menu:D me vader wasd ook blij met de boemboe bali;)

Schitterende log en ontzettend knappe tattoo! Ik ga je ook volgen! Succes ;)

Lekker hè, dat gehaast om de trein te halen :rolleyes: Je tattoo is echt heel mooi, wat al gezegd is: past volgens mij precies bij jou!

Succes met trainen (en alles daaromheen :D)!

Je doet je fly's met bijna evenveel gewicht als je DB press?

Goeiemorgen meid!

Al weer druk in de weer geweest? Weer keurig voor elkaar hoor. Je hebt een goed weekend gehad zag ik, mooie tattoo laten zetten en van de zon genoten? Heerlijk hoor.

Goedemiddag alweer :o!
Ja al drukke ochtend gehad;), ben nu druk bezig met een verslag over vergulden...maarr pff ik kan me er niet zo goed aan toe zetten :o. Dus even hier spieken voor wat afleiding ;). Thx heb zeker genoten van het mooie weer en ben hartstikke blij met mijn 'blijvende' plakplaatje :D

en wat staat er op het normale menu:D me vader wasd ook blij met de boemboe bali;)

hahaha lekkerrr :meal:, altijd leuk om mensen dan te zien genieten :).
Vanavond niet al te moeilijk ;)...ga nasi maken & gemarineerde bio drumsticks uit de oven & haricovertssssssszzz

Schitterende log en ontzettend knappe tattoo! Ik ga je ook volgen! Succes ;)

Dank je! Leuk om te horen :)
Van harte welkom :)

Lekker hè, dat gehaast om de trein te halen :rolleyes: Je tattoo is echt heel mooi, wat al gezegd is: past volgens mij precies bij jou!

Succes met trainen (en alles daaromheen :D)!

Dank je meid! Na deze post ga ik weer aan de slag met mijn schoolwerk ;) :whip:

Je doet je fly's met bijna evenveel gewicht als je DB press?

Deze fly's doe ik niet met gestrekte armen hoor! Dat lukt me niet...veelste belastend voor mijn schouders. Maar tja...kan wel proberen hoger te gaan in mijn db press.... maar heb dan gewoon een spotter nodig... en helaas gaan onze db's met stappen van 2kg omhoog, best veel voor mij als vrouw zijnde :o. Had liever stappen van 1kg...maar goed, die db's houden al op bij 10kg.

hheyhey lekkere training weer, en dat zo vroeg op de dag;)

Hey dan, Onwijs mooi man. Is zo'n voordeel van jouw huis en vele andere blanke en lichte mensen. Kleuren staan dan zo mooi als ze goed worden gebruikt. Ik vind het prachtig.

Ben zelf enorme fan van tatoeages en piercings (op neusvleugel en oren na niet zichtbaar ofzo). Heb zelf voorkant onderarm vol (atheistenkruis als centraal punt, malthezerkruis, 4 ronde sterren voor elke overledene met jugenstillkrullen) maar wil ooit een sleeve. Heb verder 2 op vinger, een op enkel en linkerbovenrug vol en rechterbovenrug een afbeelding) en rest her en der maar een sleeve en volle rug is leuke droom.

Nu zon weg is zal genezing nog mooier worden. Ben erg benieuwd hoor.

Ow, moest dit wel met je delen. Ik heb met dat wat ik eet volgens schema gevulde paprika's gemaakt:cool:. Zie? ik leer het nog wel;). En dan dus netjes gezond.

Jij studeerze weer zou ik zeggen.

Bij deze ;), net terug gekomen:

Maandag 7 juni
(Borst/triceps)
Niet veel sets...18 maar maar goed... wel lekker getraind voor vandaag.

Vooraf
Wat opwarm setjes voor borst schouders met 3kg db's (side raises, front raises, db press, pec deck..elk 20 herhalingen)

DB press
3x10x16kg db's
2x12x14kg db's

DB fly's
1x12x14kg db's
2x12x12kg db's

Pull over
4x12x18kg db

Triset - (single cable tricep push down & cable push down & reverse cable
push down)
3 sets elk 10 herhalingen met 7,5kg (per hand) en 2x 15kg voor de push down.

Triceps cable extensions
3x20x15kg

Ennnn toen was het al weer bijna tijd om te gaan. Nog een lange dag te gaan, dus heb het voor vandaag maar hierbij gelaten. Zo ...nu maar gauw aankleden, tas inpakken, eten pakken en richting mijn trein :cool:.
Fijne dagggg!!

Lekker vroeg:p goed bezig meis!!!:clap::clap::clap::clap::wave2:

Hey wel goed getraind..en ja soms zijn idd die stappen van 2kg per db best veel ja..ik ook last van hoor..maarja..dat zijn ook wel de "echte grote mannen"db's hahaha

ben weer even op de hoogte :)
Gaat lekkah meid :thumbs:

Ik dacht ik ga ff kijken hoe het met je gaat, lees ik opeens iets over een tatoeage....Dus moest wel even terugscrollen;). Maar echt heel mooi omdat hij bij je past! Als de korstjes eraf zijn kun je gewoon weer alles doen, ook zwemmen. Zoutwater is juist heel goed! Alleen de zon is wat minder. Vooral kleur in een tattoo is erg gevoelig voor zonlicht. Altijd insmeren met goede factor anders verbleekt de kleur heel snel..
Voor de rest gaan training en voeding hier zo goed dat ik niks heb toe te voegen;)

Erg mooi je tatoeage, heel sierlijk! Vind hem goed bij je passen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven