Sterke training, eet smakelijk!
Thx man

zit nu ook lekker aan de havermout
Wat een super gave Tattoo! echt coole plek ook trouwens..maar niet echt handig dat j m in de zomer hebt laten zetten of..vind je niet erg..ivm zwemmen en zonnen enzo..bij mij staat er ook weer 1 in de planning maar die komt pas in de winter..
Maar doe lekker rustig aan en met je trainingen is niets mis..lekker heftig zoals we al van je gewend zijn hé!! fijne zondag nog..
Bedankt

, ja qua plek ben ik ook helemaal tevreden, ik had die kleine al op de zijkant. Ik vind het juist mooier op een plek waar ik het ook wat kan verbergen. Hij is nu wel heel erg groot, maar van de voorkant zie je niks

. Het is ook beter niet in de zomer een tatoeage te zetten maar ach ik hou toch niet van vol zonnen en qua zwemmen nou ja daar wacht ik dan maar even mee

. Vind het niet erg

. Met het 40km fietsen zaterdag was ik wel af en toe van ow shit...als er maar niet te veel open stukken zijn, maar gelukkig kon ik door mijn arm een stuk te draaien mijn tatoeage volledig in de schaduw houden

.
Thx nog, zeker leuk dagje gehad. Overdag met mijn papegaai, partner en vriend met papegaai even naar de stad & het park geweest, was zeer leuk

. Altijd leuk om ook op te merken dat mensen zich vaak veel lekkerder voelen met dit weer en veel 'opener' zijn, jammer dat dit niet altijd zo is. Maar goed, jij fijne dagen ook

!
Heeft iedereen begrip voor - ik lees trouwens ook regelmatig jouw log, maar post niet zoveel.
Ondanks dat het al vaak is gezegd: gave tat!
Bedankt Dwarf! Ja het houdt ergens op...ik probeer zo veel mensen te volgen (van de contest en de logjes die ik al volgde), maar ja ...qua tijd

houdt het soms even op en ach ja alleen lezen gaat gewoon wat sneller

, kan het volledig begrijpen hoor!

Fijne week ook!
Lijkt me niet zo erg met het weer van komende week?
Gave tattoo!
En ach, ik vind de schaduw wel

Thx
mooie tattoo hotstuff

Thank you to!
nice training , vooral na zo'n pilatesles
Thx Ove
Stoere tattoo zeg
Thx thx
Ja ok de eerste paar dagen is de grootste genezing al voltrokken maar ik d8 dat t beter was de aankomende weken de zon en zoute water even te vermijden ivm dat die dan bleker word..
Ben zo blij dat hij mij heeft getatoeërd. De 1e tattoo (die JR in het begin) deed zo'n pijn, die gozer had het zo diep gezet dat het na 10 min. hevig begon te bloeden. De dagen / weken erop was het rood, dik en pijnlijk. Deze tatoeage? Voel ik niks meer van !
Gewoon insmeren met vochtinbrengende creme, ik kreeg bij mijn tattoo een potje mee met speciaal voor tattoos stuff.
Verdomd mooi wel, ik ga direct beginnen nu met mijn uit te breiden.
Thx Andy, ben er ook echt blij mee. Gisteren viel het ook hartstikke mee toen ik les moest geven / ging trainen

. Goede reacties
Ik heb speciale creme gekocht die ze daar verkochten/gebruikte op de beurs --> Bepanthen

. Goed spul!
------------------------------------
Zo goedemorgen iedereen, vroege vogels / late vogels / middag vogels, het maakt ook niet uit

. Iig... ik ga zo voordat ik naar school ga eerst trainen net zoals vorige maandag. Komt beter uit en aangezien ik vanavond na het eten bij mijn pa op gezoek ga komt het ook weer beter uit

. Goed, als het lukt post ik straks mijn training en anders vanmiddag.
CiaoCiao