MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post je binnenkort nog eens update pics?

Het koppie op de tatoo lijkt op jou of is dat een beetje toeval?
Stoer hoor

• Topic Starter Topic Starter
hheyhey lekkere training weer, en dat zo vroeg op de dag;)

Hahaha ja ;)
Thx !

Hey dan, Onwijs mooi man. Is zo'n voordeel van jouw huis en vele andere blanke en lichte mensen. Kleuren staan dan zo mooi als ze goed worden gebruikt. Ik vind het prachtig.

Ben zelf enorme fan van tatoeages en piercings (op neusvleugel en oren na niet zichtbaar ofzo). Heb zelf voorkant onderarm vol (atheistenkruis als centraal punt, malthezerkruis, 4 ronde sterren voor elke overledene met jugenstillkrullen) maar wil ooit een sleeve. Heb verder 2 op vinger, een op enkel en linkerbovenrug vol en rechterbovenrug een afbeelding) en rest her en der maar een sleeve en volle rug is leuke droom.

Nu zon weg is zal genezing nog mooier worden. Ben erg benieuwd hoor.

Ow, moest dit wel met je delen. Ik heb met dat wat ik eet volgens schema gevulde paprika's gemaakt:cool:. Zie? ik leer het nog wel;). En dan dus netjes gezond.

Jij studeerze weer zou ik zeggen.

Wow meen je, jij hebt ook veel tat's! ;) nou ben ik wel heel erg benieuwd hoe je eruit ziet :D. Ik vind tatoeages wel bijzonder, maar het moet inderdaad wel een betekenis hebben en het is ook belangrijk door wie het gezet word. Op de tattooconventie zag ik genoeg echt lelijke tatoeages, maar ook zulke prachtige! Jij vind het denk ik ook wel leuk (als je dat niet al eerder hebt gedaan :P) naar zo'n tattooconventie te gaan! Ook op hele traditionele wijzes worden er tatoeages gezet (met stokjes bijv.)

Ja komt goed met de genezing, hij begint nu wat te vervellen maar dat is normaal. Het doet geen pijn en jeukt dus dat is een goed teken van genezing! Ik merk wel dat het teken op mijn pols ook een stuk gevoeliger is / blijft nadat die lul het zo diep had gezet. Maar goed, ik ben helemaal trots op mijn tattooman :D

Hmmmm lekkerrrrrrrrrrrr :meal: gevulde paprika's, je zou ze ook (tip) eens kunnen roosteren (de paprika's in de oven) en dan vullen en even opwarmen met de vulling :thumbs:. ;)

Lekker vroeg:p goed bezig meis!!!:clap::clap::clap::clap::wave2:

Bedankt :) :)

ben weer even op de hoogte :)
Gaat lekkah meid :thumbs:

Haha even weer bijgelezen ;).
Pfff ik hou ook niet alles meer goed bij hoor :o, lukt me gewoon niet hahahahaah we zijn wel zo multitasking...maar het houdt een keer ergens op :P. Kom gauw ook weer in je log spieken, hopelijk ook alles goed met je ! :)

Hey wel goed getraind..en ja soms zijn idd die stappen van 2kg per db best veel ja..ik ook last van hoor..maarja..dat zijn ook wel de "echte grote mannen"db's hahaha

Ja inderdaad 'mannen'db's ;) haha...het maakt niet zo uit..maar nu ik op mijn grens een beetje zit + zonder spotter, dan is 2kg teveel qua verhoging. Maar goed ;), ik red me wel :cool:

Ik tel in deze zin;
Een papegaai
Een partner
Een vriend
Een papegaai van een vriend

??? :D

tis de papegaai, partner een vriendje van de papegaai en diens partner:D

Huh ??? nee hoor het is;
Vrouw, partner van de vrouw, de papegaai, een vriend en de papegaai van een vriend :D

Ik dacht ik ga ff kijken hoe het met je gaat, lees ik opeens iets over een tatoeage....Dus moest wel even terugscrollen;). Maar echt heel mooi omdat hij bij je past! Als de korstjes eraf zijn kun je gewoon weer alles doen, ook zwemmen. Zoutwater is juist heel goed! Alleen de zon is wat minder. Vooral kleur in een tattoo is erg gevoelig voor zonlicht. Altijd insmeren met goede factor anders verbleekt de kleur heel snel..
Voor de rest gaan training en voeding hier zo goed dat ik niks heb toe te voegen;)

Waah komt goed ;), thx voor de tip! Echt zonnen ben ik toch niet van, ben meer een schaduwmens :o in de volle zomer. Ik hou wel van zon hoor, maar als het echt to hot is...dan bevind ik me graag in het bos bijv. :D, maar zwemmen..daar hou ik zeker wel van! Komt wel weer ;)...
Tatoeage is wel goed aan het genezen trouwens! Korstjes gaan er nu vanaf..en jeukt heel erg :)

Bedankt ook voor je bezoekje :) Hopelijk alles ook picobello aan jou kant ;).

Erg mooi je tatoeage, heel sierlijk! Vind hem goed bij je passen :)

Dank je :) Ben er ook eeerrrgggg blij mee :D En was er ook erg enthousiast over afgelopen week, omdat ik pas een paar dagen voor dat ik getatoeeërd zou worden de ontwerpen kreeg en het was daarvoor allemaal nog een beetje onduidelijk (laat hij wel wat van zich horen..? ). Maar gelukkig, alles goed gekomen :D

Het koppie op de tatoo lijkt op jou of is dat een beetje toeval?
Stoer hoor

Haha wat grappig, ik hoor dat al vaker :o
Tja..het is wel een dromerig meisje, dat ben ik ook wel :o

Post je binnenkort nog eens update pics?

Maybe :o...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoon gediscplineerd ben in mijn training/voeding en probeer rust te nemen, maar ik meet mij zelf niet meer op en weeg mezelf ook niet meer. Ik kijk tegenwoordig alleen nog maar in de spiegel. Voor mijn gevoel heb ik nog steeds wel het zelfde vet% of misschien 'iets' lager? ikw eet het niet...begin wel emer definitie te zien, maar niet echt dat mijn vet% lager word... volgens mij ben ik eerder gestegen in massa. Daarom zit ik nu ook wel een beetje in de dilemma wat ik nou moet doen qua training... Ik moet nog 2 weken vol naar school, daarna kan ik meer cardio&tabata gaan doen... en qua training dacht ik misschien switchen i.p.v. split naar een UB en LB te gaan en de andere dagen meer trainen op spieruithoudingsvermogen en definitie...maar pfff weet het nog ff niet ??? te veel aan me kop dit moment.

Komt wel goed ;)

Ik kom net van een haringparty af! Dat was wel even lekkerrrr...meteen thuis van school en hoppa ...door naar de haringparty, lekker niet gekookt maar wel 2 heerlijke nieuwe haringen & vers gesneden vleesjes :meal:. Zo en nu ff lekker op de bank voor het aquarium :cool:

Morgen middag staat er op de planning, de BENEN! :fire: Fijne avond iedereen!

Jij vind het denk ik ook wel leuk (als je dat niet al eerder hebt gedaan :P) naar zo'n tattooconventie te gaan! Ook op hele traditionele wijzes worden er tatoeages gezet (met stokjes bijv.)

Ik kom net van een haringparty af! Dat was wel even lekkerrrr...meteen thuis van school en hoppa ...door naar de haringparty, lekker niet gekookt maar wel 2 heerlijke nieuwe haringen & vers gesneden vleesjes :meal:. Zo en nu ff lekker op de bank voor het aquarium :cool:

Morgen middag staat er op de planning, de BENEN! :fire: Fijne avond iedereen!

Heb op mijn ringvinger zelf gezet toen ik 18 was op een..... tattooconventie. Iedereen die hem mooi zegt te vinden liegt namelijk;). Is niet mooi maar vond het gewoon stoer zelf doen.

Ik ga voor Dermal Anchor piercing. Houd het wel netjes. Als het maar een beetje sexy is;). Joh, ben fan van Betty paige, tattoos, piercings kan je daar wat mee qua beeldvorming:p. Ow, en heel zorgzaam en graag netjes naar de buitenwereld, gek op mijn kisten maar ook op hakken, broekken of rokjes van hell bunny. beetje van alles wat:p.

Gezellige avond. Haring en nu op de bank voor het aquarium. Fishy-eyes alert!!!!! Succes met de poezelbeentjes morgen.

Laatst bewerkt:
Dromerig of verward, tis hoe ge het bekijkt he ;)

Schitterende tattoo, zit als gegoten op je arm ;)
En wat is eigenlijk de bedoeling van een haringparty? Haringen eten?

Ik reageer straks op de reacties ;).
Ben net thuis van trainen/boodschappen en ga nu even stemmen en dan lekker koken :meal:. Lekker boodschappen gedaan bij de Toko zodat ik weer lekkere curry's kan maken hmmmm thaise bascilicum :heart: hmmm...goed genoeg gepraat over eten ;). Vanavond is het lekker makkelijk hoor :o...biologische tartaartjes met champignons/rode ui in een rode portsausje denk ik maar...enne... oh ja wortels/tuinerwten (uit diepvries, lekkerder dan pot :p) en gepofte aardappels uit de oven voor mijn maatje :D

Net lekker getraind -> Benen
Pffff ik moest tussendoor even 2 sets volgens mijn collega doen pfff echt mijn spierconditie is dan zooo slecht! Daar ga ik nu hard aan werken :)!

Woensdag 9 juni
(Benen)

Opwarming
3x20xBW squat

Squatten
4x12x40kg (max.weight via clean and press met k*t bodypumpbb's/schijven)

Leg press
3x12x190kg MAX. weight

Goed ik was van plan nu met 1 been te gaan leg pressen, maar mijn collega kwam weer ff tussendoor wieberen en ik moest maar even 2 sets doen zoals hij zou trainen pfffff nou hier komt ie

Leg press - langzaam terug en heel explosief uitstoten tot op de tenen!
3x25x100kg

Jump squats met 10kg bb
3x35 reps (laatste 2 sets, laatste 10 reps squattend :o)

Pffff ff 5 min. rustig uitlopen... was echt helemaal bezweet haha was ook vet benauwd bij ons.

Leg curl
2x15x45kg
2x15x40kg

Leg extension
2x12x55kg
2x12x50kg

Leg press - uitstoten per been (langzaam terug, explosief omhoog)
3x15x30kg per been

Leg press - calves
3x20x110kg

Conclusie
Hard werken aan mijn kracht&spierconditie, denk ook wel weer wat nieuws en uitdagends voor me wat ik goed kan doen bij mijn sportschool. :)
Goed...en nu naar dat stemhokje :p

Heb op mijn ringvinger zelf gezet toen ik 18 was op een..... tattooconventie. Iedereen die hem mooi zegt te vinden liegt namelijk;). Is niet mooi maar vond het gewoon stoer zelf doen.

Ik ga voor Dermal Anchor piercing. Houd het wel netjes. Als het maar een beetje sexy is;). Joh, ben fan van Betty paige, tattoos, piercings kan je daar wat mee qua beeldvorming:p. Ow, en heel zorgzaam en graag netjes naar de buitenwereld, gek op mijn kisten maar ook op hakken, broekken of rokjes van hell bunny. beetje van alles wat:p.

Gezellige avond. Haring en nu op de bank voor het aquarium. Fishy-eyes alert!!!!! Succes met de poezelbeentjes morgen.

Een anchor piercing..heb ik ook gehad in mijn pols..wat een hel!! zag er echt onwijs stoer en mooi uit maar na 2mnd nog steeds ontstoken en bleef er steeds aan hangen..maar ik hoop dat jij er meer succes mee hebt..sorry hoor PM ff off topic...

En lekker heftige training alleen, valt idd wel tegen hé om met die hiite te trainen..bij ons was t ook zo goor benauwd..blehh
En max weight op de legg press..cool!;)

Flinke training! Benen zullen gloeien!

Hey PM, ik denk dat ik binnenkort t zelfde probleem heb als jij met die legpress :( Sportschoolhouders zouden anti-chickenleg-folks juist moeten belonen met plate loaded cadeautjes!

Goedemorgen lieve mensen :)

Snap wat je bedoeld ;), je hoort dan al aan de manier hoe ze het zeggen dat ze liegen..maar ach ja :p. Als het je er ECHT vanaf wilt zou je het altijd nog 'ooit' kunnen weglaseren. Piercings..mwa heb ik niet heel veel mee. Ik ben niet zo'n sieraden mens dus daarom denk ik dat tatoeages wel beter zijn hahaha...goed insmeren maar that's it. En draag wel altijd een ketting met mijn maansteen...maar dat is het dan ook. Heb wel gaatjes in mijn oren, maar heb nooit oorbellen in :o.

Leuk te horen waar je allemaal van houdt en wat je interesseerd qua piercings/tat's.

Het was zeker wel gezellig, veel zakenlui..pfff... maar ach...ik kwam voor wat verse haring :) en ander lekkere vleesjes :meal:. Dat was toch wel erg jammie jammie :)

Dromerig of verward, tis hoe ge het bekijkt he ;)

Hahah beetje van beide dan ;)

Schitterende tattoo, zit als gegoten op je arm ;)
En wat is eigenlijk de bedoeling van een haringparty? Haringen eten?

Jep, betreft een party van een paar bedrijven waar voor we uitgenodigd waren (1 bedrijf is van mijn vriend's zijn vader en het was op zijn terein) om de nieuwe haring te happen! Ja je moet er van houden natuurlijk, maar verse haring sla ik nooit af :o

Een anchor piercing..heb ik ook gehad in mijn pols..wat een hel!! zag er echt onwijs stoer en mooi uit maar na 2mnd nog steeds ontstoken en bleef er steeds aan hangen..maar ik hoop dat jij er meer succes mee hebt..sorry hoor PM ff off topic...

En lekker heftige training alleen, valt idd wel tegen hé om met die hiite te trainen..bij ons was t ook zo goor benauwd..blehh
En max weight op de legg press..cool!;)

No worries! ;), maarrruh dat lijkt me ook geen pretje nee :eek:, niks voor mij dus. Als ik zoiets zou nemen dan hang ik in de kortste keren ergens aan vast en dan is het 'ratsjzz' -> whoops & au :o

Ja die benauwdheid komt er weer aan haha... voel me altijd zo belabberd/zwaar en lijkt of mijn conditie nog slechter is hahaha..

Flinke training! Benen zullen gloeien!

Ja begint nu al een beetje te gloeien ;), maar had erger verwacht. Maar wie weet komt dat nog ;)

Thx :) :)

Hey PM, ik denk dat ik binnenkort t zelfde probleem heb als jij met die legpress :( Sportschoolhouders zouden anti-chickenleg-folks juist moeten belonen met plate loaded cadeautjes!

Ja dat zou nog eens chill zijn :D :D :D
1 van mijn collega's is al een tijdje aan het doordrammen over een squatrek, dus wie weet...hebben we er straks ook 1 :D :D
Ik hoop het echt, we hebben nou 2 van die leipe stretch apparaten erbij ??? voor wie??? voor wat ??? WAAROM??? tja... :rolleyes:

Ik vind het eigenlijk best impressive dat je 40kg kunt C&P'en. En dan nog ermee squatten.

Als je DB's hebt van +40kg kan je eventueel ook een goblet squat overwegen ter afwisseling ;)

Dat tattoo ziet er trouwens ook heel netjes uit. Mooie afwerking. Niet zo van dat half ass
werk dat je vaak ziet.

Ik vind het eigenlijk best impressive dat je 40kg kunt C&P'en. En dan nog ermee squatten.

Als je DB's hebt van +40kg kan je eventueel ook een goblet squat overwegen ter afwisseling ;)

Dat tattoo ziet er trouwens ook heel netjes uit. Mooie afwerking. Niet zo van dat half ass
werk dat je vaak ziet.

Zoiets bedoel je? (DW googled een hoop... ken nog niet zoveel)

werk dat je vaak ziet.

Ja heb geen keus helaas, het is me wel gelukt om 45kg te c&p'en, maar meer lukt niet want dan donderen die schijven eraf :mad:.
Thx voor de tip, maar helaas gaan mijn db's maar tot 22kg :(

Bedankt :) ben er ook erg blij mee, korstjes zijn er nu zo goed als af... tekening ziet er nog steeds heel goed uit. Ga wel een keer terug naar hem (als hij in NL is of ik naar Greece) om het wat bij te laten werken. (niet meer, maar gewoon hier en daar wat donkere lijnen etc.).

@ Dwarf; bedankt voor het nuttige filmpje in mijn log :thumbs:

Goedemorgen :)
Zometeen maar voor school even lekker trainen (rug/biceps). Of ik post rond 9 uur mijn schema of..vanavond pas (ben pas laat thuis :()
Fijne dag iedereen :) en alvast een goed weekend! :)

Goedemorgen Jennifer:) Fijne dag en train ze straks!

Thank you ! en jij ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven