Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is zeker gelukt & gaat zeker lukken 

!Ik denk dit, maar dan met een BB...
Heb je geen hyperextension daar? Zoveel reps op je deadlift is eigenlijk nergens goed voor![]()

Zoveel is 12 toch ook weer niet? Als het 4x12 was lijkt het me wel sterk dat t max weight was![]()
Heb je geen hyperextension daar? Zoveel reps op je deadlift is eigenlijk nergens goed voor![]()

.
ik weet het allemaal even niet meer. sterke trainingen, ben wel benieuwd naar het eindresultaat in augustus![]()
. Progressie zal denk ik door vele omstandigheden niet denderend zijn, maar goed...we shall see. Go Pilatesmeisje
Edit: lig een beetje achter geloof ik...je nieuwe tatt!

Zoveel is 12 toch ook weer niet? Als het 4x12 was lijkt het me wel sterk dat t max weight was![]()
4 x 12 x 50kg ja
50kg is het max. gewicht dat mogelijk is...

Oh op die fiets. Wat een verhaal, die legpress is tot daar aan toe maar 50kg max aan barbells...Mijn gym is ook k*t, maar we hebben dumbbells die zwaarder zijn
![]()
.Ik heb zo m'n best gedaan, en dit was het énige dat ik kon vinden!Trouwens dwarf hahahaha wat een foto post je! Dat was wel wat ik bedoelde maar dan met bb en 2 schijven inderdaad. Maar wat een foto hahahaha is dat nou een vent![]()
![]()

Ook een keer geprobeerd,ik viel meteen op mijn b**kes...
, heel herkenbaar. Ik dacht ook op mijn houtenvloer
wel even zo te gaan rollen. Stom
. Wist ik veel dat je zo gelijk kan doorschuiven, geen grip knietjes dus ook plat op mijn bek
en daarna
.Ik zocht op ab roller (of zoiets)
Zo noemen ze het bij mij in de sportschool...
Mooier plaatje idd!![]()
dus echt verkeerd zat je niet
. Ook een keer geprobeerd,ik viel meteen op mijn b**kes...
Hopelijk niet al te slecht nieuws gekregen!
Als je naar Sittard komt studeren kan je in Geleen sporten ,kost 16 euro p m maar is wel een goede.
Fijn weekend en sterkte!
denk niet dat mijn vriend daar blij van word hahaha. Hahaha, heel herkenbaar. Ik dacht ook op mijn houtenvloer
wel even zo te gaan rollen. Stom
. Wist ik veel dat je zo gelijk kan doorschuiven, geen grip knietjes dus ook plat op mijn bek
en daarna
.
Maar goed benniet voor een gat te vangen dus met beleid opnieuw gedaan en toen geen probleem. Mja, overschat wel vaker mijzelf ( zoals 30 kg excl stang meegeteld bench press te gaan doen en vervolgens klem, of met iets te veel enthousiasme dumbbell van voor naar achter "gooien om vervolgens het bankje af te tieven)
Pat82, zo blij dat ook jij op uw giecheltje dus viel. Ben ik niet de enige.
Pilateschick; goed weekeinde!!!!!!!!!!!!!!!!
jij ook fijn weekend! 
abrollers zijn zware buik oefeningen - om die nou als warming up te doen
heb ik zo mijn twijfels - want jij pakt je buik zowiezo al goed aan - reps op de deadlift
zou ik niet doen - hou bij 5 of 6 reps - je legpress zou je met één been kunnen gaan doen - scheelt weer - maar geen powerrack etc ..... dan word het idd tijd om te verkassen
lekker trainingkie pilates
...dus daarna niet meer gedaan wat ik in de planning had. Volgende week woensdag dan ga ik per been op de legpress...ben benieuwd wat ik kan.
, zijn wat dingen tussendoor gekomen waardoor het nu ff niet mogelijk is
. Anyway... probeer er maar het beste van te maken en ik hoop ZO dat we binnenkort WEL een powerrack hebben
. We hebben nu 2 leipe stretch apparaten erbij
niemand zit erop! Echt ZO'N onzin...maar goed....
en zal zelf intensief meedoen/oefenen
pilates les, wat KT en beetje tabata..dan als een speer naar huis om wat te eten en dan door naar Apeldoorn voor de nieuwe pilatesrelease. Ook een uur intensief pilates, maar nou word ik in de gaten gehouden haha.