Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Train ze! En amuseer u op school :)

• Topic Starter Topic Starter
Train ze! En amuseer u op school :)

Dank je ;) is zeker gelukt & gaat zeker lukken ;)
Jij ook, fijn weekend :)

Vrijdag 11 juni
(rug/biceps)

Opwarming
2x20x20kg rows
2x10xbw barbell roll outs

Deadlifts
4x12x50kg max. weight zoals we weten :o

bb Rows tijdje niet gedaan
2x8x40kg
1x12x30kg
1x12x35kg (laatste 2reps cheat)

Straight Arm pull down
1x12x22,5kg
2x12x20kg

Cable upright row
2x12x17,5kg
1x12x20kg

Single cable row en draai of hoe ik het ook moet noemen
3x12x10kg per hand

Superset - Lat pull down (voor/achter/etc) & Horizontal row's
3x10+10(om&om)x30kg lat pull down & 3x12x20kg horizontal row's

Biceps op lat pull down
3x12x40kg

Superset - Bicep curl met bb + 15kg
3x10x wijd + 3x10x small

Zo en nu spullen pakken en wegwezen :cool:
Ciao ciao en fijn weekend iedereen :kiss:!

Laatst bewerkt:
Lang geleden dat ik hier was, maar vind je trainingen erg sterk!

Bij die opwarming, bedoel je glute-hamraises ofzo?

Heb je geen hyperextension daar? Zoveel reps op je deadlift is eigenlijk nergens goed voor :p

sterke trainingen, ben wel benieuwd naar het eindresultaat in augustus:)

Go Pilatesmeisje :cheer:

Edit: lig een beetje achter geloof ik... :heart: je nieuwe tatt!

Laatst bewerkt:
Oh op die fiets. Wat een verhaal, die legpress is tot daar aan toe maar 50kg max aan barbells... ??? Mijn gym is ook k*t, maar we hebben dumbbells die zwaarder zijn :p

Heb je geen hyperextension daar? Zoveel reps op je deadlift is eigenlijk nergens goed voor :p

Jep heb ook hyperextensions, doe vaker ipv die oef. back raises. Maar goed..snap het wel..het is ook niet nodig zoveel reps.. maar ja.. of geen DL's of DL's met weinig reps en ook max. 50kg...of dan maar gewoon meteen 12 reps net als bij de rest :o

Jaja ik weet het, ik ben zo nodig toe aan een andere gym... legpress zit ik op max. (190kg) al een tijd, k*t pump barbells en schijven (wat ik heb is 3 bodypump barbelles, 4x10kg, 4x5kg, 4x2,5kg en 2x1kg schijven), max. op abductor/adductor (70kg.), geen smitmachine/benchpress/powerrack... en ga zo maar door maar ja..er is gewoon 1 groot probleem nu. En dat is ff het geld... vandaag weer slecht nieuws te horen gekregen en als een speer naar huis gegaan. Ben net thuis...maar het zit er iig verlopig niet in. :(.

Volgende week klaar met de laatste loodjes voor dit jaar van school, dan wel meer werken maar wel meer rust/tijd om anders te gaan trainen. Wil er meer tabata dan bij gaan doen en/of fietsen...en het misschien anders gaan aanpakken qua training wat wel uitdagend is en voor mij te doen is met wat ik nu tot mijn beschikking heb. Maar gosh ook daarmee ??? ik weet het allemaal even niet meer.

sterke trainingen, ben wel benieuwd naar het eindresultaat in augustus:)

Dank je, zal wel niet bijzonder zijn...ik blijf trainen (al kom ik geen moer vooruit), sla niks over...eet zo clean mogelijk & glutenvrij... en rust tja...probeer echt genoeg te slapen, maar dat wil niet altijd :(. Progressie zal denk ik door vele omstandigheden niet denderend zijn, maar goed...we shall see.

Go Pilatesmeisje :cheer:

Edit: lig een beetje achter geloof ik... :heart: je nieuwe tatt!

Dank je wel :kiss:

Zoveel is 12 toch ook weer niet? Als het 4x12 was lijkt het me wel sterk dat t max weight was ;)

4 x 12 x 50kg ja
50kg is het max. gewicht dat mogelijk is...

Hehehe jep... that's it.... ;)
Trouwens dwarf hahahaha wat een foto post je! Dat was wel wat ik bedoelde maar dan met bb en 2 schijven inderdaad. Maar wat een foto hahahaha is dat nou een vent ??? :roflol:

Oh op die fiets. Wat een verhaal, die legpress is tot daar aan toe maar 50kg max aan barbells... ??? Mijn gym is ook k*t, maar we hebben dumbbells die zwaarder zijn :p

Mijn gym is het k*tZT....maar wie weet...is er hoop voor de toekomst?
Mijn collega (ex-bber) loopt al een tijdje nu te zeuren om een squatrack...:rolleyes:.

hahaha ach ja, maakt me iig wel aan het lachen ;)

Thx :) weet ik dat ook weer én meteen een beter plaatje ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zocht op ab roller (of zoiets) :o
Zo noemen ze het bij mij in de sportschool...
Mooier plaatje idd! :thumb:

Ook een keer geprobeerd,ik viel meteen op mijn b**kes...

Hopelijk niet al te slecht nieuws gekregen!

Als je naar Sittard komt studeren kan je in Geleen sporten ,kost 16 euro p m maar is wel een goede.

Fijn weekend en sterkte!

Hahaha:roflol:, heel herkenbaar. Ik dacht ook op mijn houtenvloer:o wel even zo te gaan rollen. Stom:duh:. Wist ik veel dat je zo gelijk kan doorschuiven, geen grip knietjes dus ook plat op mijn bek:bow2:en daarna:nut:.

Maar goed benniet voor een gat te vangen dus met beleid opnieuw gedaan en toen geen probleem. Mja, overschat wel vaker mijzelf ( zoals 30 kg excl stang meegeteld bench press te gaan doen en vervolgens klem, of met iets te veel enthousiasme dumbbell van voor naar achter "gooien om vervolgens het bankje af te tieven)

Pat82, zo blij dat ook jij op uw giecheltje dus viel. Ben ik niet de enige.

Pilateschick; goed weekeinde!!!!!!!!!!!!!!!!

abrollers zijn zware buik oefeningen - om die nou als warming up te doen
heb ik zo mijn twijfels - want jij pakt je buik zowiezo al goed aan - reps op de deadlift
zou ik niet doen - hou bij 5 of 6 reps - je legpress zou je met één been kunnen gaan doen - scheelt weer - maar geen powerrack etc ..... dan word het idd tijd om te verkassen
lekker trainingkie pilates

Ik zocht op ab roller (of zoiets) :o
Zo noemen ze het bij mij in de sportschool...
Mooier plaatje idd! :thumb:

Hahaha ach ja er kwam wel zoiets uit ;) dus echt verkeerd zat je niet ;).

Hopelijk niet al te slecht nieuws gekregen!

Als je naar Sittard komt studeren kan je in Geleen sporten ,kost 16 euro p m maar is wel een goede.

Fijn weekend en sterkte!

Thx voor de tip! Maar op kamers gaan word het sowieso niet. Ik heb al 10 jaar een relatie, een papegaai en woon samen ;) denk niet dat mijn vriend daar blij van word hahaha.

Hahaha:roflol:, heel herkenbaar. Ik dacht ook op mijn houtenvloer:o wel even zo te gaan rollen. Stom:duh:. Wist ik veel dat je zo gelijk kan doorschuiven, geen grip knietjes dus ook plat op mijn bek:bow2:en daarna:nut:.

Maar goed benniet voor een gat te vangen dus met beleid opnieuw gedaan en toen geen probleem. Mja, overschat wel vaker mijzelf ( zoals 30 kg excl stang meegeteld bench press te gaan doen en vervolgens klem, of met iets te veel enthousiasme dumbbell van voor naar achter "gooien om vervolgens het bankje af te tieven)

Pat82, zo blij dat ook jij op uw giecheltje dus viel. Ben ik niet de enige.

Pilateschick; goed weekeinde!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is ook een pittige oefening...ook je rug moet sterk zijn en beter je gehele core hiervoor. :) jij ook fijn weekend! :kiss:

abrollers zijn zware buik oefeningen - om die nou als warming up te doen
heb ik zo mijn twijfels - want jij pakt je buik zowiezo al goed aan - reps op de deadlift
zou ik niet doen - hou bij 5 of 6 reps - je legpress zou je met één been kunnen gaan doen - scheelt weer - maar geen powerrack etc ..... dan word het idd tijd om te verkassen
lekker trainingkie pilates

Ja daar heb je zeker wel een punt, maar vind het een oefening voor de hele core. Ik snap dat ik mijn DL bij 5/6 reps moet houden, maar dat is niet zo fijn als je vast zit bij 50kg. Dan nog zou je me dat aanraden? (but why?)

Legpress ben ik van plan vanaf vorige woensdag ook per been te gaan doen, alleen toen kwam mijn collega tussendoor banjeren en ik moest persé die 2x3sets volgens 'zijn' training doen. Daar was ik aardig ff op van :o...dus daarna niet meer gedaan wat ik in de planning had. Volgende week woensdag dan ga ik per been op de legpress...ben benieuwd wat ik kan.

Jep your right...het is ook tijd dat ik moet verkassen... maar zit nu ff met geld :o, zijn wat dingen tussendoor gekomen waardoor het nu ff niet mogelijk is :(. Anyway... probeer er maar het beste van te maken en ik hoop ZO dat we binnenkort WEL een powerrack hebben :). We hebben nu 2 leipe stretch apparaten erbij ??? niemand zit erop! Echt ZO'N onzin...maar goed....

Omdat ik dus vele dingen niet kan, en qua gewichten dus blijf steken...dacht ik aan een 'verlopig' andere soort training...misschien ook wat meer gefocusd op spieruithoudingsvermogen&kracht. Heeft iemand tips? Of bijv. 1x UB en 1x LB en de 2 andere KT dagen meer trainen op uithoudingsvermogen/kracht naast dan sowieso 1x per week fietsen & pilates/tabata.

Vandaag weer werken, dus ga zo rond half 8 lekker een uur hard doorknallen...vanmiddag bij vrienden mijn pilatesles voor morgen (mix) doornemen en mijn vriendin privé les geven :p en zal zelf intensief meedoen/oefenen :thumbs:
Morgenochtend standaard ;) pilates les, wat KT en beetje tabata..dan als een speer naar huis om wat te eten en dan door naar Apeldoorn voor de nieuwe pilatesrelease. Ook een uur intensief pilates, maar nou word ik in de gaten gehouden haha.

Fijn weekend verder iedereen! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven