Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooie tat Pilatuske en het gaat weer lekker met je...succes verder

deadlift is één van de zwaarste compoundoefeningen die er is
die je moet je dan ook zwaar pakken met niet teveel reps - maar jij kunt maar met 50 max - dat is dan jammer - abrollers is idd een goeie oef , maar met zware deads/rows pak je ook al core/buik dus vandaar de opmerking doe de appiecrunch als laatste
pilates ze

Dat van het samenwonen en niet op kamers wonen herken ik. Zit ook zo'n 3/4 keer per week 3 uur per dag in de trein, maar op kamers.. nee. Heb 't daarvoor veel te goed voor elkaar hier :).
Wel echt super vervelend dat je zo beperkt bent door je gym, zo kun je niet echt het maximale uit je zelf halen. Al vind ik wel dat je met de middelen die je hebt al een heel mooi resultaat hebt geboekt!

Succes met de pilates en een fijn weekend!

Goedemorgen, zag je tattoo die je hebt laten zetten erg mooi en sierlijk past dus goed bij je :)

Lekker veel Pilates voor de boeg..maarje noemt jezelf ook niet voor niks Pliatesmeisje hé..
Lekkere trainingen die je steeds neer zet je ja..roeien met de riemen die je hebt en daar maak je in mijn ogen optimaal gebruik van!
ook een fijn weekend!!

Je vooruitgang is echt leuk om te lezen! Gave tattoo ook, kwil ook nog iets van Audrey Kawasaki op mij hebben.
Keep up the good work enzo.

Hoe jij deze log helemaal kan bijhouden is mij echt een raadsel Pilates ???

Ik krijg om de 5 min een mailtje, dat er weer iets nieuws in je log staat :p

R-E-S-P-E-C-T

• Topic Starter Topic Starter
mooie tat Pilatuske en het gaat weer lekker met je...succes verder

Hii, thank you :) ja gaat zeker verder lekker...en wat betere dagen zijn in zicht :cool:

deadlift is één van de zwaarste compoundoefeningen die er is
die je moet je dan ook zwaar pakken met niet teveel reps - maar jij kunt maar met 50 max - dat is dan jammer - abrollers is idd een goeie oef , maar met zware deads/rows pak je ook al core/buik dus vandaar de opmerking doe de appiecrunch als laatste
pilates ze

Precies, dat is jammer...dus ik hou het maar gewoon bij 12 reps..dan is het iig nog een 'beetje' uitdagend/leuk. Die abrollers beter maar als gewoon buikoefening...heb het ook overigens wel geweten ;) haha geen spierpijn in me rug maar mijn gehele buik ??? hahahaha..nou ja het zal wel :p.

Thx! Komt goed, jij enjoy the weather...:cool:

Dat van het samenwonen en niet op kamers wonen herken ik. Zit ook zo'n 3/4 keer per week 3 uur per dag in de trein, maar op kamers.. nee. Heb 't daarvoor veel te goed voor elkaar hier :).
Wel echt super vervelend dat je zo beperkt bent door je gym, zo kun je niet echt het maximale uit je zelf halen. Al vind ik wel dat je met de middelen die je hebt al een heel mooi resultaat hebt geboekt!

Succes met de pilates en een fijn weekend!

Ja inderdaad, reizen is op den duur wel beetje k*t (lange reistijd)...reis nu ook bijna 2 uur per dag van huis naar school maar goed...na volgende week even een aantal weken wat minder reistijd/school :cool:.

Ach ja... je moet toch wat ;). Thx en jij ook een fijn weekend :)

Goedemorgen, zag je tattoo die je hebt laten zetten erg mooi en sierlijk past dus goed bij je :)

Bedankt meis :)

Lekker veel Pilates voor de boeg..maarje noemt jezelf ook niet voor niks Pliatesmeisje hé..
Lekkere trainingen die je steeds neer zet je ja..roeien met de riemen die je hebt en daar maak je in mijn ogen optimaal gebruik van!
ook een fijn weekend!!

Jep even weer heel wat pilates voor de boeg...pilates ging alleen op een lager pitje sinds ik aan krachttraining doe :o..hehe maar goed... ik kan het nog steeds goed (zeggen 'ze') al ben ik af en toe wat dromerig :rolleyes: on stage. Maar ja, dat ben ik.

Jup, dat zeg je juist! Roeien met de riemen die ik heb :thumbs:...ach joh...kom er ook net pas bij kijken. Train nu pas iets langer dan 1 jaar serieus...dus ach..;) nog flink wat jaren voor de boeg :D

Fijn weekend! :)

Je vooruitgang is echt leuk om te lezen! Gave tattoo ook, kwil ook nog iets van Audrey Kawasaki op mij hebben.
Keep up the good work enzo.

Ja echt mooi werk heeft ze, zeker wel één van mijn favo tekenaars. Mijn tattooman (Live2 van Tattooligans.com) heeft haar iets anders gemaakt qua ontwerp + de rest erom heen, maar zij zelf is ind. echt een Audrey Kawasaki popje :)

Komt goed! ;) fijn weekend :)

Hoe jij deze log helemaal kan bijhouden is mij echt een raadsel Pilates ???

Ik krijg om de 5 min een mailtje, dat er weer iets nieuws in je log staat :p

R-E-S-P-E-C-T

Hier astu, krijg je er nog één :D --> :roflol: Hahaha of je zet die reminders uit ;). Ach joh valt toch wel mee..af en toe even wat berichtjes beantwoorden & log updaten met de trainingen ;).

lol, al 36 pagina's... blijft goed gaan die log =)

By the way, mooie tattoo!

Hier astu, krijg je er nog één :D --> :roflol: Hahaha of je zet die reminders uit ;). Ach joh valt toch wel mee..af en toe even wat berichtjes beantwoorden & log updaten met de trainingen ;).

Jaja, vervuil mijn mailbox nog maar wat meer ja, lach maar me ne mens zijne miserie ja!! :D

Af en toe?

Je zit aan 700+ posts in je log, en je bent amper een maand bezig. 700/30 = gemiddeld 23 posts in je log, PER DAG! Volgens mij doet niemand beter ... :p

Mag je trots op zijn ;)

Jaja, vervuil mijn mailbox nog maar wat meer ja, lach maar me ne mens zijne miserie ja!! :D

Diverse Opties
Handtekening laten zien
Automatisch links in tekst verwerken
Vertoon bijlagen
Smileys in tekst uitzetten
Bijlagen Toevoegen
Geldige bestandcoïtustensies: bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt xls xlsx zip

Topic Abonnement
Notificatie Type:
Geen e-mail notificatie

Waardeer Topic
Als je wilt, kan je dit onderwerp een waardering geven.

:roflol: En ik denken dat ik suf was toen ik de multi-quote ontdekte rond mn 1000ste post :o

Gheheh ik heb een dbbspammail@live adres aangemaakt.. :D zo die barbell roll-outs zijn echt dodelijk. Ik was niet sterk genoeg dus waren nog wel wat cheated maar het resultaat is er niet minder pijnlijk om :eek: :D

Hahaha ach ja.. kan er ook niks aan doen:o
@ gjtc; klopt het loopt aardig hard...zou dan ook niet adviseren om een emailnotificatie te nemen op mijn log haha zoals Jorgyboy dat wel heeft :p

Goed...even gauw posten wat ik net heb gedaan.

Zondag 13 juni
(Pilates/beetje tabata&kt (aandachtspunten)

Start
Mijn eigen mixles @ pilates :eyebrow:, hoorde weer wat aardig gekreun en gesteun haha maar ze vonden het erg leuk.

Beetje tabata Switch begint altijd niet veel later :( dus even gauw:
Vandaag 3 sets van 4 oefeningen:
- 10 reps abroller met neus tot de grond
- 20 reps jumping squats + bb met 10kg
- 10 + 10 push ups (planche* + normal)
- 10 + 10 jumping lunges (10 per been)
* planche net pas mee begonnen, dus voeten gewoon op de grond :o

Superset schouders
Side raise (vanuit de rug starten) & single Front raises
1x10 + 10&10 á 5kg db's (vond mijn schouder niet al te leuk, dus iets lichter hierna)
3x10 + 10&10 á 4kg db's

Superset DB Triceps one arm extension & Triceps kickbacks
3x10+10x6kg db's (Per arm)

Oefenen pistol squats met kont net zittend op laag bankje en meteen weer op
3x8 BW per been

Kuiten op legpress
3x20x110kg

Zo net thuis, ga nu snel wat eten maken & eten :meal: en dan zo door naar Apeldoorn voor de nieuwe Pilates release :).

Planning voor deze week zal ik later deze avond / morgenochtend updaten in mijn 1e post. Fijne dag iedereen ! :)

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Gheheh ik heb een dbbspammail@live adres aangemaakt.. :D zo die barbell roll-outs zijn echt dodelijk. Ik was niet sterk genoeg dus waren nog wel wat cheated maar het resultaat is er niet minder pijnlijk om :eek: :D

Heeeeel verstandig Lennart ;)
Ja die abrollers zijn zeker killing.. je moet er een sterke core voor hebben :thumbs: anders ga je het te veel uit je onderrug halen..en dat is niet fijn :no:

Laatst bewerkt:
gaat nog steeds goed hier pilateschick :D heftige tattoo hoor, staat erg stoer:eek:

Ja die abrollers zijn zeker killing.. je moet er een sterke core voor hebben :thumbs: anders ga je het te veel uit je onderrug halen..en dat is niet fijn :no:

Ik voel het inderdaad ook erg in m'n onderrug.. misschien kan ik ze dan nog maar beter aan de kant zetten en mijn core nog maar wat versterken. Er zijn natuurlijk nog veel meer goede oefeningen.

gaat nog steeds goed hier pilateschick :D heftige tattoo hoor, staat erg stoer:eek:

Thanksss :D Ben er ook errug blij mee :cool:

Ik voel het inderdaad ook erg in m'n onderrug.. misschien kan ik ze dan nog maar beter aan de kant zetten en mijn core nog maar wat versterken. Er zijn natuurlijk nog veel meer goede oefeningen.

Jep, dus maar gaan pilatessen erbij :eyebrow:

Zo Goedemorgen lieve mensen :D,

Vandaag word het een drukke dag (aan school werken), maar wel thuis :) aangezien er vrijdag wat dingen zijn tussengekomen en dit vandaag ook verder geregeld moet worden. No worries, het komt allemaal wel goed...fijn is het niet wat er gebeurd is, maar we blijven positief&optimistisch:thumbs:

Gisteren in de middag dus ook nog mijn nieuwe pilatesrelease gevolgt, dus IK werd nu in de gaten gehouden :o. Het is zooo grappig, want ik kreeg namelijk een DIK compliment op het eind :o...ik vind mezelf wat 'lomper' dan voorheen sinds ik nu iets langer dan een jaar aan krachttraining doe. Hierdoor ook maar 1 keer per week gaan pilatessen wat ik voorheen zo'n 2/3 keer bij week deed. Dus je kan wel begrijpen dat ik er zelf niet zo tevreden over ben en soms wat meer moeite heb :o, maar blijkbaar vond 1 van mijn instructeurs (zij loopt rond en corrigeert) dat dus helemaal niet. Voordat ik wegging kwam ze naar me toe en zei ze "WOWW zeg, jij bent goed! Echt prachtig...PRACHTIGE bewegingen echt hoor! Chapeau!" :o:o:o Ik dacht echt van uhhh...oké? :rolleyes:

Maar goed, even update wat betreft aankomende week. Ik ga donderdag hoogstwaarschijnlijk weer eens trainen met mijn collega. En dat word meer een fullbody/tabata training. Ik zit nu even te dubben hoe ik dan daarvoor het beste kan trainen... ik zeg optie 2 wat jullie?

Optie 1 (normaal)
Ma - Borst/Tri
Di - Benen (normaal woensdag, maar neem dan rust 1 dag voor donderdag)
Wo - rust
Do - Fullbodytraining met mijn collega (veel supersets/trisets, wel lager intensiteit, maar hoog volume)
Vr - Rust, leuke dagje voor de boeg :cool:
Za - Rug/Biceps + fietsen
Zo - Pilatesles + wat tabata/kracht voor het werk.

Optie 2
Ma - Benen
Di - borst/triceps
Wo - rust voor donderdag
Do - Fullbodytraining met mijn collega " "
Vr - Rust
Za - Rug/biceps + fietsen
Zo - Pilatesles + wat tabata/kracht voor het werk.

Waarom ik optie 2 zeg, ik denk (weet het niet zeker, de vorige keer ging het totaal anders omdat ze zelf dikke spierpijn had in de benen) dat we ook veel benen namelijk gaan trainen... en aangezien dat de grootste spiergroepen zijn...het me beter leek deze 2 dagen rust te geven ipv 1 :rolleyes:

Bedankt alvast voor het meedenken :)
Fijne dag CiaoCiaoX

Laatst bewerkt:
P.S. Train dus pas sinds kort weer mijn schouders... enne gaat goed, geen last van mijn blessure (tot zo ver). Zo vaag hoe het in EENS weer op eens de kop kan opsteken.. maar goed, ik heb wel flinke spierpijn van die paar supersets met pussyweights.

Blijkbaar ben je een echt Pilates-talent he ;)
Ik zou voor optie 2 gaan, benen trainen is echt zwaar! Ik doe dit altijd op het einde van de week zodat ik voldoende kan uitrusten ;)
Voor de rest geniet van je dag!

Blijkbaar ben je een echt Pilates-talent he ;)
Ik zou voor optie 2 gaan, benen trainen is echt zwaar! Ik doe dit altijd op het einde van de week zodat ik voldoende kan uitrusten ;)
Voor de rest geniet van je dag!

Je zou ook kunnen zeggen dat je het in het begin van de week doet, dan heb je
verse benen en kan je dus ook beter trainen ... hangt er een beetje vanaf of je
benen al 'goed' zijn al dan niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven