- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. mooie tat Pilatuske en het gaat weer lekker met je...succes verder
ja gaat zeker verder lekker...en wat betere dagen zijn in zicht
deadlift is één van de zwaarste compoundoefeningen die er is
die je moet je dan ook zwaar pakken met niet teveel reps - maar jij kunt maar met 50 max - dat is dan jammer - abrollers is idd een goeie oef , maar met zware deads/rows pak je ook al core/buik dus vandaar de opmerking doe de appiecrunch als laatste
pilates ze
haha geen spierpijn in me rug maar mijn gehele buik
hahahaha..nou ja het zal wel
. 
Dat van het samenwonen en niet op kamers wonen herken ik. Zit ook zo'n 3/4 keer per week 3 uur per dag in de trein, maar op kamers.. nee. Heb 't daarvoor veel te goed voor elkaar hier.
Wel echt super vervelend dat je zo beperkt bent door je gym, zo kun je niet echt het maximale uit je zelf halen. Al vind ik wel dat je met de middelen die je hebt al een heel mooi resultaat hebt geboekt!
Succes met de pilates en een fijn weekend!
.
. Thx en jij ook een fijn weekend 
Goedemorgen, zag je tattoo die je hebt laten zetten erg mooi en sierlijk past dus goed bij je![]()

Lekker veel Pilates voor de boeg..maarje noemt jezelf ook niet voor niks Pliatesmeisje hé..
Lekkere trainingen die je steeds neer zet je ja..roeien met de riemen die je hebt en daar maak je in mijn ogen optimaal gebruik van!
ook een fijn weekend!!
..hehe maar goed... ik kan het nog steeds goed (zeggen 'ze') al ben ik af en toe wat dromerig
on stage. Maar ja, dat ben ik.
nog flink wat jaren voor de boeg 

Je vooruitgang is echt leuk om te lezen! Gave tattoo ook, kwil ook nog iets van Audrey Kawasaki op mij hebben.
Keep up the good work enzo.
fijn weekend 
Hoe jij deze log helemaal kan bijhouden is mij echt een raadsel Pilates
Ik krijg om de 5 min een mailtje, dat er weer iets nieuws in je log staat
R-E-S-P-E-C-T
-->
Hahaha of je zet die reminders uit
. Ach joh valt toch wel mee..af en toe even wat berichtjes beantwoorden & log updaten met de trainingen
.Hier astu, krijg je er nog één-->
Hahaha of je zet die reminders uit
. Ach joh valt toch wel mee..af en toe even wat berichtjes beantwoorden & log updaten met de trainingen
.

Jaja, vervuil mijn mailbox nog maar wat meer ja, lach maar me ne mens zijne miserie ja!!![]()
Diverse Opties
Handtekening laten zien
Automatisch links in tekst verwerken
Vertoon bijlagen
Smileys in tekst uitzetten
Bijlagen Toevoegen
Geldige bestandcoïtustensies: bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd rar txt xls xlsx zip
Topic Abonnement
Notificatie Type:
Geen e-mail notificatie
Waardeer Topic
Als je wilt, kan je dit onderwerp een waardering geven.
En ik denken dat ik suf was toen ik de multi-quote ontdekte rond mn 1000ste post 

, hoorde weer wat aardig gekreun en gesteun haha maar ze vonden het erg leuk.
dus even gauw:
en dan zo door naar Apeldoorn voor de nieuwe Pilates release
. 
Gheheh ik heb een dbbspammail@live adres aangemaakt..zo die barbell roll-outs zijn echt dodelijk. Ik was niet sterk genoeg dus waren nog wel wat cheated maar het resultaat is er niet minder pijnlijk om
![]()
![]()

Ja die abrollers zijn zeker killing.. je moet er een sterke core voor hebbenanders ga je het te veel uit je onderrug halen..en dat is niet fijn
![]()
gaat nog steeds goed hier pilateschickheftige tattoo hoor, staat erg stoer
![]()
Ben er ook errug blij mee 
Ik voel het inderdaad ook erg in m'n onderrug.. misschien kan ik ze dan nog maar beter aan de kant zetten en mijn core nog maar wat versterken. Er zijn natuurlijk nog veel meer goede oefeningen.

,
aangezien er vrijdag wat dingen zijn tussengekomen en dit vandaag ook verder geregeld moet worden. No worries, het komt allemaal wel goed...fijn is het niet wat er gebeurd is, maar we blijven positief&optimistisch
. Het is zooo grappig, want ik kreeg namelijk een DIK compliment op het eind
...ik vind mezelf wat 'lomper' dan voorheen sinds ik nu iets langer dan een jaar aan krachttraining doe. Hierdoor ook maar 1 keer per week gaan pilatessen wat ik voorheen zo'n 2/3 keer bij week deed. Dus je kan wel begrijpen dat ik er zelf niet zo tevreden over ben en soms wat meer moeite heb
, maar blijkbaar vond 1 van mijn instructeurs (zij loopt rond en corrigeert) dat dus helemaal niet. Voordat ik wegging kwam ze naar me toe en zei ze "WOWW zeg, jij bent goed! Echt prachtig...PRACHTIGE bewegingen echt hoor! Chapeau!" 

Ik dacht echt van uhhh...oké?

Blijkbaar ben je een echt Pilates-talent he
Ik zou voor optie 2 gaan, benen trainen is echt zwaar! Ik doe dit altijd op het einde van de week zodat ik voldoende kan uitrusten
Voor de rest geniet van je dag!

Je zou ook kunnen zeggen dat je het in het begin van de week doet, dan heb je
verse benen en kan je dus ook beter trainen ... hangt er een beetje vanaf of je
benen al 'goed' zijn al dan niet![]()