AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk als je zondag tabata squats doet, dat je maandag niet alweer benen wil trainen van de spierpijn.

Gaat nog steeds lekker hier! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Blijkbaar ben je een echt Pilates-talent he ;)
Ik zou voor optie 2 gaan, benen trainen is echt zwaar! Ik doe dit altijd op het einde van de week zodat ik voldoende kan uitrusten ;)
Voor de rest geniet van je dag!

Hahaha ja het zal :p
Nja... denk dat het wel beter is als ik dan 2 dagen rust neem ipv 1. Ik weet namelijk niet wat donderdag de bedoeling is, maar de 1e keer met haar trainen was aardig intensief. Leek meer op een HITT training met gewichten haha. Maar goed, de laatste keer viel zo tegen :o...

Je zou ook kunnen zeggen dat je het in het begin van de week doet, dan heb je
verse benen en kan je dus ook beter trainen ... hangt er een beetje vanaf of je
benen al 'goed' zijn al dan niet ;)

Jep inderdaad, maar denk dat het geen slecht plan is :) denk dat ik ook voor optie 2 ga en als het echt bevalt er misschien wel gewoon in hou :).

Ik denk als je zondag tabata squats doet, dat je maandag niet alweer benen wil trainen van de spierpijn.

Nou ja.. spierpijn heb ik er niet van hoor hahaha zie het meer als een vorm van cardio, ga dan ook niet hoog in gewichten.. maar gewoon soort van HITT training, goed voor de bloedsomloop ;)

Gaat nog steeds lekker hier! :thumbs:

Uiteraard, ga gewoon door op mijn eigen tempo :o :cool:

Dreken/Robke/Lennart, thx voor de reacties.

:sad: moet ik ook nog gaan pilatessen :eek: Ik vind 1x per week de swissball bestijgeren voor wat plank holds eigenlijk wel goed :D

Hahaha wat jij wilt, maar dan kan je ook gaan 'smokkelen' :p

Oh ja trouwens, dit is echt te erg. :o
Ik heb ook wel iets waar ik echt geen nee tegen kan zeggen. Vorige week ergens had ik vermeld dat ik van plan was mijn kwark ook in te korten naar 250gram weer in de avond met wat cacao. Maaarrr ik kan het gewoon niet laten om de hele bak op te eten :meal:, ik ben echt serieus verslaafd aan kwark hahaha te erg gewoon :o hahaha.
Ik kan er zo van genieten, elke keer weer :o :o... ach ja...:p ik zie wel... eet voor de rest aardig clean en tja...kwark is nou ook niet bepaald slecht :p dus hou het er nog ff in totdat het echt niet meer gaat :p. Ik moest dit nog even vermelden :rolleyes:

Hehehe.. ik dacht nu moet ze iets ergs opbiechten, blijkt het dat ze veel kwark eet :roflol:

:roflol: @ kwark

Verder zou ik ook optie 2 nemen ;)

Opschepper.

Je kan ook als je jezelf een halt wilt toeroepen heel snel dit doen
images%5B14%5D.jpg
eet je zeker niet teveel:p. Alhoewel:eyebrow:.

Ik gok dat het niet helpt als je het netje in een bakje doet i.p.v uit de bak harken, hahaha. Succes met je dag vandaag!

Verslaafd aan kwark - ik ben bijna jaloers :D

Maar hij gaat weer netjes, madame Pilates!
Keep it up! (En geniet van je cacao-kwark!)

Zijn ergere verslavingen op de wereld :rolleyes:

hahaha ja ik weet het, het slaat ook nergens op maar ja ik dacht misschien een idee om 150kcal te schrappen van dus de kwark (de helft)... maar goed...we zien wel ;).

Ik ga ff nu bankhangen met een kop koffie ben zo moe als weet niet wat en dan zometeen lekker de benen trainen. Zal vast lekker rustig zijn met de WK :D

Maandag 14 junismuni
(Benennnn)

Warming up
Wat los squatten
1x20x20kg squat
1x20x20kg MP (ja gewoon ff beetje schouders opwarmen :o, maar had dezelfde bb met 20kg in me nek, dus dacht ach ja..waarom ook niet. Ging hartstikke makkelijk)
20x jumping squats

Squat
3x12x40kg MAX. weight via C&P, lijkt me nu wel duidelijk :rolleyes:, had er ook totaal GEEN zin in...4e set toen ook maar laten zitten.
1x12x22kg db's, totaal gewicht 1kg lager dan met bb...via C&P, ik dacht probeer het eens. Maar deze db's (hoogste bij ons..22kg's) zijn zo lomp dat ik dit niet echt vaker zal gaan doen..beter met bb + gewicht.

Leg Press - wide stand
4x12x190kg MAX. weight

Leg Press - per 1 been Op aanraden van een aantal lezers :) aangezien ik al op max. zit met 2 benen. Dit is de 1e keer dat ik dit probeer, dus even uitproberen.
1x10x70kg
1x8x90kg
2x10x80kg

Leg press - Close stand
1x12x170kg
2x12x190kg MAX.weight

Leg Extensions (voor gertje ;))
1x10x65kg
2x10x70kg

Leg Curl
1x10x60kg
1x10x57,5kg
1x10x55kg

Adductor W00t PR hahahahaha, MAX.weight is 70kg..maar ik dacht ik zet er eens 2x10kg chrome db's op EN dat werkte :D
1x12x80kg
2x12x90kg (waarvan laatste reps van laatste set met wat hulp van het naar elkaar toe brengen met de handen)

Kuiten op leg press
3x20x110kg

Afronding
Op de legpress met om&om explosief uitstoten en wat rustiger terug
2x 10&10 + 10&10 x 30kg per been (dus totaal 1 set = 20 reps per been)
En zo de auto wassen? :rolleyes: :o

Conclusie
Wel oké, mijn benen voelen alleen niet meer zo voldaan als eerder :(

Trouwens even een vraagje o.a. Robke :)
Je gaf me laatst de tip om anders de Zercher squat te gaan doen, ik dacht er vandaag aan want wilde het best proberen...totdat ik er voor stond en dacht... maar hoe ga ik dit veilig omhoog brengen op mijn onderarmen zonder daarbij mijn rug als een malle te belasten. ??? Ik denk dat ook dit weer vrij lastig word, alleen al omdat ik alles van de grond moet tillen :rolleyes:

Het wordt een beetje saai, al die zware gewichten en mooie trainingen, dame! :P

Nah: ziet er netjes uit - you're doing the best you can with what you have!
Als je wilt, kun je altijd een dagje in Leiden bij Karmen en mij komen trainen.
Squatrek ftw! (Kun je daar ook gelijk een record mee neerzetten ;))

Also; auto-wassen als cardio? *grin*

hahaha ja toch, heen en weer boenen....Spaakvelgen één voor één schoonpoetsen, hele boel stofzuigen, ramen van binnen en buiten lappen...tja dat verbrand toch aardig wat kcal nietwaar :eyebrow:.

HELL YA dat gaan we doen! ENNE daarna was het toch all you can eat sushi :eyebrow: Moeten we binnenkort maar ff gaan daten ;). Heb je in Juli / Aug. ook vakantie? Ik ga wel fulltime werken, maar heb iig voor het eerst ook wel weer 2 daagjes vrij in de week, dus dat moet vast lukken ;). (ik = :angstig: voor die Squatrek)

hahaha ja toch, heen en weer boenen....Spaakvelgen één voor één schoonpoetsen, hele boel stofzuigen, ramen van binnen en buiten lappen...tja dat verbrand toch aardig wat kcal nietwaar :eyebrow:.

HELL YA dat gaan we doen! ENNE daarna was het toch all you can eat sushi :eyebrow: Moeten we binnenkort maar ff gaan daten ;). Heb je in Juli / Aug. ook vakantie? Ik ga wel fulltime werken, maar heb iig voor het eerst ook wel weer 2 daagjes vrij in de week, dus dat moet vast lukken ;). (ik = :angstig: voor die Squatrek)

Schoonmaken is ook cardio. En nog nuttig ook :D

Ik ga ook meer werken in de vakantie - plus scripties afschrijven, dus ik weet wat je bedoeld :P
Maar een dagje vrijhouden voor squat'n'sushi date moet te regelen zijn.

Also, squatrek hoef je niet bang voor te zijn, hoor. Die bijt niet.
Karmen daarentegen... :P

Wat een sterke benen heb je meis :eek!:

Eigenlijk zouden wij voor schoonmaakwerk altijd beloont moeten worden met Japans eten, wokgerechten, vis e.d. :yes:

Mooie workout Pilatesbabe! Sushi is lekker :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven