Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkbaar ben je een echt Pilates-talent he
Ik zou voor optie 2 gaan, benen trainen is echt zwaar! Ik doe dit altijd op het einde van de week zodat ik voldoende kan uitrusten
Voor de rest geniet van je dag!

...Je zou ook kunnen zeggen dat je het in het begin van de week doet, dan heb je
verse benen en kan je dus ook beter trainen ... hangt er een beetje vanaf of je
benen al 'goed' zijn al dan niet![]()
denk dat ik ook voor optie 2 ga en als het echt bevalt er misschien wel gewoon in hou
. Ik denk als je zondag tabata squats doet, dat je maandag niet alweer benen wil trainen van de spierpijn.

, ik ben echt serieus verslaafd aan kwark hahaha te erg gewoon
hahaha.
... ach ja...
ik zie wel... eet voor de rest aardig clean en tja...kwark is nou ook niet bepaald slecht
dus hou het er nog ff in totdat het echt niet meer gaat
. Ik moest dit nog even vermelden 

.
, maar had dezelfde bb met 20kg in me nek, dus dacht ach ja..waarom ook niet. Ging hartstikke makkelijk)
, had er ook totaal GEEN zin in...4e set toen ook maar laten zitten.
aangezien ik al op max. zit met 2 benen. Dit is de 1e keer dat ik dit probeer, dus even uitproberen.
)

Ik denk dat ook dit weer vrij lastig word, alleen al omdat ik alles van de grond moet tillen 

)
.
Moeten we binnenkort maar ff gaan daten
. Heb je in Juli / Aug. ook vakantie? Ik ga wel fulltime werken, maar heb iig voor het eerst ook wel weer 2 daagjes vrij in de week, dus dat moet vast lukken
. (ik =
voor die Squatrek)hahaha ja toch, heen en weer boenen....Spaakvelgen één voor één schoonpoetsen, hele boel stofzuigen, ramen van binnen en buiten lappen...tja dat verbrand toch aardig wat kcal nietwaar.
HELL YA dat gaan we doen! ENNE daarna was het toch all you can eat sushiMoeten we binnenkort maar ff gaan daten
. Heb je in Juli / Aug. ook vakantie? Ik ga wel fulltime werken, maar heb iig voor het eerst ook wel weer 2 daagjes vrij in de week, dus dat moet vast lukken
. (ik =
voor die Squatrek)