MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens even een vraagje o.a. Robke :)
Je gaf me laatst de tip om anders de Zercher squat te gaan doen, ik dacht er vandaag aan want wilde het best proberen...totdat ik er voor stond en dacht... maar hoe ga ik dit veilig omhoog brengen op mijn onderarmen zonder daarbij mijn rug als een malle te belasten. ??? Ik denk dat ook dit weer vrij lastig word, alleen al omdat ik alles van de grond moet tillen :rolleyes:

wait, whut?

Ik heb jou de goblet squat aangeraden :p Maar, dat was geen optie omdat je DB's niet zwaar genoeg gingen.

Wil je zerchers gaan doen zonder squat rack? Ja, best moeilijk. Je kan proberen om de barbell op een
bench te leggen en hem van daaruit te 'unracken' dan. Ook niet ideaal, maar wel doenbaar imo.
Of je kan de front squat nemen. En dus niet pressen na je clean, maar hem op je schouders leggen.

Laatst bewerkt:
Oh.. die zercher squat dat was ik :o

Nou ja... antwoord heb je al van Robke ;)

• Topic Starter Topic Starter
Schoonmaken is ook cardio. En nog nuttig ook :D

Ik ga ook meer werken in de vakantie - plus scripties afschrijven, dus ik weet wat je bedoeld :P Maar een dagje vrijhouden voor squat'n'sushi date moet te regelen zijn.

Also, squatrek hoef je niet bang voor te zijn, hoor. Die bijt niet.
Karmen daarentegen... :P

Pfff druk nog met school, dat heb ik dan gelukkig even niet :o. Die date gaan we zeker plannen met o.a. ook Karmen :angstig:

Wat een sterke benen heb je meis :eek!:

Eigenlijk zouden wij voor schoonmaakwerk altijd beloont moeten worden met Japans eten, wokgerechten, vis e.d. :yes:

Hahah thx ;)
Ja dat zou fijn zijn en helemaal als je het niet zelf hoeft klaar te maken :p

Mooie workout Pilatesbabe! Sushi is lekker :)

Thank you :)

wait, whut?

Ik heb jou de goblet squat aangeraden :p Maar, dat was geen optie omdat je DB's niet zwaar genoeg gingen.

Wil je zerchers gaan doen zonder squat rack? Ja, best moeilijk. Je kan proberen om de barbell op een
bench te leggen en hem van daaruit te 'unracken' dan. Ook niet ideaal, maar wel doenbaar imo.
Of je kan de front squat nemen. En dus niet pressen na je clean, maar hem op je schouders leggen.

Oh oh oh... ja... kan het ook niet helpen...mijn hoofd is echt toe aan vakantie :o hahahaa Inderdaad ik had me vergist met Dwarf :rolleyes:.
Maar goed, toch nog bedankt voor de reactie ;).

Zerchers gaat het dus niet worden...front kan ik wel een keer proberen, maar dat zal qua gewicht niet veel verschillen omdat er gewoon niet veel meer op kan. Heb wel je tip meegenomen voor de goblet squat, ik had 1 set geprobeerd met de hoogste db's die we hebben (22kg)..maar dat schoot ook niet echt op. Die dingen zijn zo lomp :o dan maar een keer frontsquat proberen met 45kg. :)

Oh.. die zercher squat dat was ik :o

Nou ja... antwoord heb je al van Robke ;)

Hahaha ja inderdaad... :o ach ja :rolleyes:

Goed, net lekker thuis van mijn verkooppresentatie & afmaken van nog 1 verslag. W00t helemaal klaar met de opdrachten :), ik hoef nog een paar kleine dingen te doen en wat spullen volgende week op te halen en dan eindelijk even een paar weken meer rust w0000tttt :woot:

Zo lekker borst/triceps trainen, ik ga nu maar vast koken zodat ik straks bij thuiskomst een lekkere verse ovenmaaltijd de oven in kan duwen :eyebrow: en ik lekker kan bank hangen :eyebrow:

Hahaha heb je trek :eyebrow:, het eten staat al in de oven :meal:
Kom maar gauw, anders zijn jullie te laat :roflol:

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Dinsdag 15 juni
(Borst/Triceps en beetje schouder)

Warming up
Wat schouderbewegingen (front raises/side raises/back raises/dbpress) met 3kg b's

Chestpress Jaja de 1e keer dat ik dit nu post, zoals sommige weten en voor diegene die dat nog niet wisten. Ik heb zo nu en dan last van mijn linkerschouder, ik heb daar een tijd terug een peesontsteking in gehad nadat ik de chestpress deed. Hierna heb ik het dus een tijd niet gedaan omdat toen ik het weer oppakte het voor de 2e keer er weer erg in schoot. Het gaat nu in iedere geval beter, tot 1,5/2 weken terug toen had ik er weer wat last van...maar het gaat nu prima dus ik dacht... ga eens kijken of ik nog een beetje kracht heb. Ik heb het rustig aan gehouden, want blijft toch bang dat het weer gauw terug komt bij deze oefening.
1x12x25kg ff opwarmen
1x12x30kg gaat goed :)
1x12x40kg helemaal prima
1x10x50kg ging ook goed! dus volgende keer nogmaals proberen :)

DB press ging wat minder dan normaal, maar niet zo gek.
1x10x16kg db's
1x8x16kg db's
1x10x14kg db's

Incline DB Fly's
1x8x14kg db's pfff mijn borst had er ff geen zin in :p
1x12x12kg db's
1x10x12kg db's haha echt niet, wat is dat nou weer :o

DB press
1x12x10kg db's
2x12x9kg db's

Triset voor die triceppies
Cable one arm push down + forward triceps extension + triceps push down
1x10x7,5kg + 10x15kg + 10x15kg
2x10x6,25kg + 10x15kg + 10x15kg

Superset
One arm DB triceps extension + DB kickbacks
3x10x7kg db + 3x10x6kg db

Afronding
Klein stukkie fietsen :o tot dat ik bij mijn schoonouders was en de fiets de bus in ging en we richting huis gingen. Ach ja ;), kan de rust wel gebruiken. Heb nog steeds spierpijn in mijn rug??? en schouders van zondag en voel mijn benen ook goed van gisteren en morgen komt de borst er vast ook wel bij kijken :D haha.

Zo mijn ovenmaal staat lekker in de oven en zometeen jumjumjum lekkerrr eten :meal: ik ga lekker op de bankhangen nu :cool:

Fijne avond! :kiss:

Zo mijn ovenmaal staat lekker in de oven en zometeen jumjumjum lekkerrr eten :meal: ik ga lekker op de bankhangen nu :cool:

Fijne avond! :kiss:

O.k. even op een rijtje. Fannore heeft haar noms en nommenoms en Pilatesmeisje haar jum en jumjumjum. Mooi zo. Kan ik dat niet meer door elkaar halen:p.

Wel weer lekker hoor in de weer. heeeeeeerlijk armen trainen. Ik loop/ strompel nog altijd met mijn handen op mijn kont door het huis. Ga jij lekker dweilen op de bank (suggestie; gtst;))

Wat PilatenGirl nou net tegen mij zij.. :D

dus dacht WTFF
ik meteen zitten en begon echt hard te steken
trek mijn sok uit

zat er gewoon een hommel in!!

:D

OT: Mooie shouder training PilatenGirl! Vooral die trisets voor je ''triceppies'' ziet er burning uit!:)

Laatst bewerkt:
O.k. even op een rijtje. Fannore heeft haar noms en nommenoms en Pilatesmeisje haar jum en jumjumjum. Mooi zo. Kan ik dat niet meer door elkaar halen:p.

Wel weer lekker hoor in de weer. heeeeeeerlijk armen trainen. Ik loop/ strompel nog altijd met mijn handen op mijn kont door het huis. Ga jij lekker dweilen op de bank (suggestie; gtst;))

hahahaha :roflol: ach ja :P allebei net zo lekker volgens mij :D
GTST? :eek:, haha nee mij niet gezien hoor :P

Zag net wel iets ranzigs op Mythbusters...hoe ze de "meatman"* in een duikpak 91 meter naar beneden lieten zakken en vervolgens de druk uit zijn pak haalde :eek: Mythe was ZEKER bevestigd -> man duikt 91 meter diep in zijn duikpak en zijn pak verliest de druk...zijn hele lichaam werd zijn helm in geperst :eek::eek::eek:

Jij ook fijne avond ook en succes met de spierpijn :D

* meatman = nep skelet in een huid gemaakt van varkenshuid met daar in varkensorganen & bloed...

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Wat PilatenGirl nou net tegen mij zij.. :D

:D

OT: Mooie shouder training PilatenGirl! Vooral die trisets voor je ''triceppies'' ziet er burning uit!:)

En bedankt ACE :D

Ahh, dat klinkt wel vies ja.

fijn dat je chest press goed ging..ik snap wel dat je er toch altijd wel bangig voor bent als t al tot 2keer aan toe fout is gegaan..ik hoop dat je er nu geen last van gaat krijgen!!
Lekkere training ook, fijn dat je triceps ook altijd zo lekker gaan branden vind je niet?!

Vies is .........Lekker:p

Ben geen mtv-chick maar pimp my ride (of echte autoprogramma's) zijn altijd leuk. Ga maar eens kijken wanneer tt Assen er weer is:cool:

ZO! lekker getraind!! Goed bezig meis!!!! :)

Flinke flies nog na een aardig volume op borst hoor! :thumb:

Ik heb even niet meegelezen maar hoe gaat het met jou en de spiegel?

Ps. Hommelverhaal, hoe krijg je het voor mekaar ??? :roflol:

Ahh, dat klinkt wel vies ja.

Ja dat was het ook :o. Dit was de eerste keer bij mythebusters dat ik echt dacht gadverredamme...hoe ziek is dit om deze mythe te bevestigen.. Ik zocht het filmpje nog op, maar alle filmpjes die online staan laten nou NET niet dat laatste stuk zien,, dan komt er reclame 'nieuw seizoen'blablabla..

fijn dat je chest press goed ging..ik snap wel dat je er toch altijd wel bangig voor bent als t al tot 2keer aan toe fout is gegaan..ik hoop dat je er nu geen last van gaat krijgen!!
Lekkere training ook, fijn dat je triceps ook altijd zo lekker gaan branden vind je niet?!

Ja precies ik ook! Voelt goed...heb slecht geslapen..ben vrij vandaag..maar zoals jez iet alweer vroeg uit de veren :(. Voel in iedere geval geen pijn in mijn schouders dus ben daar erg blij mee :D.
Mwa mijn triceps vallen altijd zo tegen bij mij :( vandaar dat ik de laatste tijd ook trisets doe, dan krijg ik nog wel een beetje spierpijn en het gevoel dat mijn triceps wat gedaan hebben :o.

Vies is .........Lekker:p

Ben geen mtv-chick maar pimp my ride (of echte autoprogramma's) zijn altijd leuk. Ga maar eens kijken wanneer tt Assen er weer is:cool:

Hahaha MADE kan zo nu en dan ook nog wel leuk zijn als ik niks te doen heb en er verder weinig op tv te zien is :p
Ja TT assen is natuurlijk kicken :cool:, wil binnenkort ook een keer met mijn eigen auto het circuit op.

ZO! lekker getraind!! Goed bezig meis!!!! :)

Thx :)

Flinke flies nog na een aardig volume op borst hoor! :thumb:

Ik heb even niet meegelezen maar hoe gaat het met jou en de spiegel?

Ps. Hommelverhaal, hoe krijg je het voor mekaar ??? :roflol:

Thx, mwa..kon beter.. maar ja chestpress er nou ook voor dat was wel te blijken :o. Met mij en de spiegel... uhm... nou ik zie langzaam meer definitie op mijn rug/buik/armen...benen..overal wel eigenlijk. Ik weet niet wat mijn vet% is...en of deze uberhaupt wel aan het dalen is??? zo'n gevoel heb ik niet iig. Ik zit rond (gister eens weer gewogen in de middag) rond de 64-65kg bij 1,74. Ik zou wel een keer een update foto kunnen maken één deze dagen dan kunnen jullie het zelf ook oordelen... maar denk niet dat het super snel gaat ;)...gewoon lekker langzaam, ik vind het wel prima zo :). Ik moet nu even de komende dagen ook wat relaxder aan doen (blijf wel hetzelfde trainen) en als ik wat meer rust in me kop heb gevonden en me fitter voel dan hoe ik me de laatste tijd voel dan ga ik zeker wat meer cardio toevoegen. (Vorm van tabata en/of fietsen). Ik zeg het nu al een tijdje, maar het lukt me gewoon niet de extra energie hiervoor op te brengen...dat komt ook wel door mijn slapeloosheid :( zo nu en dan. Rust is denk ik nu eerst de verstandigste keuze voordat ik meer ga trainen.

P.S. hahahaha :roflol:, ja dat is typisch ik hoor...dat overkomt mij weer :p.
Ik stond maandag in de keuken te koken en op eens krijg ik een volle steek in de zijkant van mijn voet. Ik spring naar achter ga meteen zitten en denk WTF!! haahaha... trek mijn sok uit...en zat er gewoon een hommel in :eek:. (Die is er overigens goed vanaf gekomen). Ik had daarvoor slippers aan toen ik de auto aan het wassen was...dus waarschijnlijk is hij toen mijn sok in gegaan, die rook zo lekker :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Update foto!
Net even met de webcam gemaakt, dus let niet op de baggere kwaliteit. Foto gemaakt van mijn rug & voorkant en deze even naast een foto van een jaar terug gezet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie wel meer definitie in mijn rug als ik in de spiegel kijk, lastig dat op beeld zo vast te leggen. Op mijn buik zie ik steeds vaker 4 blokjes tevoorschijn komen :D. Mijn armen hebben meer definitie, begin langzaam de lijnen van mijn triceps te zien en mijn benen beginnen zich ook beter te vormen :D.

Laatst bewerkt:
Je armen zijn echt veel flinker geworden zeg! (rug kan ik weinig over zeggen maar als jij zelf vooruitgang merkt is het goed toch ;) )
Vanuit BB oogpunt: lekker bezig!

edit: ik keek nog even beter en zag dat hij wat dichterbij genomen was, helemaal niets mis met de rechter foto ;)

Love the sideboob :woot: ;)

Laatst bewerkt:
Ja klopt armen zijn zeker wel vooruit gegaan, merk dat in dit jaar vooral gewoon meer spiermassa heb gewonnen. Ook mijn benen zijn flinker geworden :eek:... maar goed... begin meer definitie te zijn...dus dat is wel een goed teken. Als mijn vet% IETS lager word ben ik al heel tevree (nu ook wel hoor ;)) en ziet het er weer wat slanker uit.. maar vooral gevormder en dat is mijn doel :).

Ik wil niet nog meer massa krijgen, vind het wel goed zo. Ben niet van plan huge te worden..wil het ook vrouwelijk houden.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Beetje slechte foto ook om het zo te vergelijken. Ik moet gewoon even met de camera weer een keer duidelijkere foto's maken, ook voor mezelf om bij de hand te houden. Is wat makkelijker om dan progressie te zien dan zo met de webcam spastisch een foto maken :o

Ik was ook net van plan mijn post te verwijderen :o...maar toen had jij al gereageerd :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven