Ahh, dat klinkt wel vies ja.
Ja dat was het ook

. Dit was de eerste keer bij mythebusters dat ik echt dacht gadverredamme...hoe ziek is dit om deze mythe te bevestigen.. Ik zocht het filmpje nog op, maar alle filmpjes die online staan laten nou NET niet dat laatste stuk zien,, dan komt er reclame 'nieuw seizoen'blablabla..
fijn dat je chest press goed ging..ik snap wel dat je er toch altijd wel bangig voor bent als t al tot 2keer aan toe fout is gegaan..ik hoop dat je er nu geen last van gaat krijgen!!
Lekkere training ook, fijn dat je triceps ook altijd zo lekker gaan branden vind je niet?!
Ja precies ik ook! Voelt goed...heb slecht geslapen..ben vrij vandaag..maar zoals jez iet alweer vroeg uit de veren

. Voel in iedere geval geen pijn in mijn schouders dus ben daar erg blij mee

.
Mwa mijn triceps vallen altijd zo tegen bij mij

vandaar dat ik de laatste tijd ook trisets doe, dan krijg ik nog wel een beetje spierpijn en het gevoel dat mijn triceps wat gedaan hebben

.
Vies is .........Lekker
Ben geen mtv-chick maar pimp my ride (of echte autoprogramma's) zijn altijd leuk. Ga maar eens kijken wanneer tt Assen er weer is
Hahaha MADE kan zo nu en dan ook nog wel leuk zijn als ik niks te doen heb en er verder weinig op tv te zien is

Ja TT assen is natuurlijk kicken

, wil binnenkort ook een keer met mijn eigen auto het circuit op.
ZO! lekker getraind!! Goed bezig meis!!!!
Thx
Flinke flies nog na een aardig volume op borst hoor!
Ik heb even niet meegelezen maar hoe gaat het met jou en de spiegel?
Ps. Hommelverhaal, hoe krijg je het voor mekaar
Thx, mwa..kon beter.. maar ja chestpress er nou ook voor dat was wel te blijken

. Met mij en de spiegel... uhm... nou ik zie langzaam meer definitie op mijn rug/buik/armen...benen..overal wel eigenlijk. Ik weet niet wat mijn vet% is...en of deze uberhaupt wel aan het dalen is

zo'n gevoel heb ik niet iig. Ik zit rond (gister eens weer gewogen in de middag) rond de 64-65kg bij 1,74. Ik zou wel een keer een update foto kunnen maken één deze dagen dan kunnen jullie het zelf ook oordelen... maar denk niet dat het super snel gaat

...gewoon lekker langzaam, ik vind het wel prima zo

. Ik moet nu even de komende dagen ook wat relaxder aan doen (blijf wel hetzelfde trainen) en als ik wat meer rust in me kop heb gevonden en me fitter voel dan hoe ik me de laatste tijd voel dan ga ik zeker wat meer cardio toevoegen. (Vorm van tabata en/of fietsen). Ik zeg het nu al een tijdje, maar het lukt me gewoon niet de extra energie hiervoor op te brengen...dat komt ook wel door mijn slapeloosheid

zo nu en dan. Rust is denk ik nu eerst de verstandigste keuze voordat ik meer ga trainen.
P.S. hahahaha

, ja dat is typisch ik hoor...dat overkomt mij weer

.
Ik stond maandag in de keuken te koken en op eens krijg ik een volle steek in de zijkant van mijn voet. Ik spring naar achter ga meteen zitten en denk WTF!! haahaha... trek mijn sok uit...en zat er gewoon een hommel in

. (Die is er overigens goed vanaf gekomen). Ik had daarvoor slippers aan toen ik de auto aan het wassen was...dus waarschijnlijk is hij toen mijn sok in gegaan, die rook zo lekker