- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben idd ook een keertje vroeg wakkerJa klopt armen zijn zeker wel vooruit gegaan, merk dat in dit jaar vooral gewoon meer spiermassa heb gewonnen. Ook mijn benen zijn flinker geworden... maar goed... begin meer definitie te zijn...dus dat is wel een goed teken. Als mijn vet% IETS lager word ben ik al heel tevree (nu ook wel hoor
) en ziet het er weer wat slanker uit.. maar vooral gevormder en dat is mijn doel
.
Ik wil niet nog meer massa krijgen, vind het wel goed zo. Ben niet van plan huge te worden..wil het ook vrouwelijk houden.
---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------
Beetje slechte foto ook om het zo te vergelijken. Ik moet gewoon even met de camera weer een keer duidelijkere foto's maken, ook voor mezelf om bij de hand te houden. Is wat makkelijker om dan progressie te zien dan zo met de webcam spastisch een foto maken
Ik was ook net van plan mijn post te verwijderen...maar toen had jij al gereageerd
.

Dat gaat lekker Jen! Inderdaad, prima definitie op je rug. Maja, is altijd lastig om dat te laten zien hoor, zeker als je niet relaxed kunt gaan staan omdat er niemand is om goeie foto's te maken...
Erg netjes meid![]()
Ben idd ook een keertje vroeg wakker
Foto's kan je eventueel in je profiel zetten dat deze alleen zichtbaar zijn voor vrienden.
Wilde net posten dat je rug er wat droger uit ziet ondanks andere camerahoek. Wat meer vorming van je lats lijkt je taille beter te accentueren maar ik zou deze niet teveel door laten groeien om de slanke look te houden.
Natuurlijk allemaal persoonlijke keuze en het enige commentaar wat ik geef is hoe IK een vrouw/meisje graag zie
Verder ben je een mooi voorbeeld dat je als vrouw met serieus trainen niet direct je vrouwelijke vormen verliest en wat meer spiermassa juist een vrouwelijkere look geeft.

Oh my... je bent echt wel goed bezig, je biceps vertonen zich meer en ik vind je rug er ook al zeer goed uitzien
BTW je tattoo, is echt wel
En je hebt gelijk wat betreft eruitzien als een BB-woman, is echt niet vrouwelijk!
Ja je kan nu ook goed het verschil zien wat betreft mijn tatoeage hahaha...ziet er ook stukken beter uit (vind iK
).Je armen zijn groter ja! Het hele plaatje ziet er gewoon goed uit.

Update foto!
Net even met de webcam gemaakt, dus let niet op de baggere kwaliteit. Foto gemaakt van mijn rug & voorkant en deze even naast een foto van een jaar terug gezet.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie wel meer definitie in mijn rug als ik in de spiegel kijk, lastig dat op beeld zo vast te leggen. Op mijn buik zie ik steeds vaker 4 blokjes tevoorschijn komen. Mijn armen hebben meer definitie, begin langzaam de lijnen van mijn triceps te zien en mijn benen beginnen zich ook beter te vormen
.