MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gaat lekker Jen! Inderdaad, prima definitie op je rug. Maja, is altijd lastig om dat te laten zien hoor, zeker als je niet relaxed kunt gaan staan omdat er niemand is om goeie foto's te maken...

Erg netjes meid ;)

Ja klopt armen zijn zeker wel vooruit gegaan, merk dat in dit jaar vooral gewoon meer spiermassa heb gewonnen. Ook mijn benen zijn flinker geworden :eek:... maar goed... begin meer definitie te zijn...dus dat is wel een goed teken. Als mijn vet% IETS lager word ben ik al heel tevree (nu ook wel hoor ;)) en ziet het er weer wat slanker uit.. maar vooral gevormder en dat is mijn doel :).

Ik wil niet nog meer massa krijgen, vind het wel goed zo. Ben niet van plan huge te worden..wil het ook vrouwelijk houden.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Beetje slechte foto ook om het zo te vergelijken. Ik moet gewoon even met de camera weer een keer duidelijkere foto's maken, ook voor mezelf om bij de hand te houden. Is wat makkelijker om dan progressie te zien dan zo met de webcam spastisch een foto maken :o

Ik was ook net van plan mijn post te verwijderen :o...maar toen had jij al gereageerd :p.
Ben idd ook een keertje vroeg wakker ;)
Foto's kan je eventueel in je profiel zetten dat deze alleen zichtbaar zijn voor vrienden.

Wilde net posten dat je rug er wat droger uit ziet ondanks andere camerahoek. Wat meer vorming van je lats lijkt je taille beter te accentueren maar ik zou deze niet teveel door laten groeien om de slanke look te houden.

Natuurlijk allemaal persoonlijke keuze en het enige commentaar wat ik geef is hoe IK een vrouw/meisje graag zie :)

Verder ben je een mooi voorbeeld dat je als vrouw met serieus trainen niet direct je vrouwelijke vormen verliest en wat meer spiermassa juist een vrouwelijkere look geeft.

Laatst bewerkt:
Oh my... je bent echt wel goed bezig, je biceps vertonen zich meer en ik vind je rug er ook al zeer goed uitzien ;)
BTW je tattoo, is echt wel :bow:
En je hebt gelijk wat betreft eruitzien als een BB-woman, is echt niet vrouwelijk!

Je armen zijn groter ja! Het hele plaatje ziet er gewoon goed uit.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dat gaat lekker Jen! Inderdaad, prima definitie op je rug. Maja, is altijd lastig om dat te laten zien hoor, zeker als je niet relaxed kunt gaan staan omdat er niemand is om goeie foto's te maken...

Erg netjes meid ;)

Ja klopt dat is ook zo...ach ja eind van de contest...worden het goede foto's :thumbs:

Ben idd ook een keertje vroeg wakker ;)
Foto's kan je eventueel in je profiel zetten dat deze alleen zichtbaar zijn voor vrienden.

Wilde net posten dat je rug er wat droger uit ziet ondanks andere camerahoek. Wat meer vorming van je lats lijkt je taille beter te accentueren maar ik zou deze niet teveel door laten groeien om de slanke look te houden.

Natuurlijk allemaal persoonlijke keuze en het enige commentaar wat ik geef is hoe IK een vrouw/meisje graag zie :)

Verder ben je een mooi voorbeeld dat je als vrouw met serieus trainen niet direct je vrouwelijke vormen verliest en wat meer spiermassa juist een vrouwelijkere look geeft.

Ja dat is ook zo, maar ja niet alle zogenaamde 'vrienden' lezen mijn log, vind het leuker om het dan ff hier te updaten. Diegene die mijn log toch niet lezen zullen het toch wel over het hoofd zien. Voor ik het weet zit ik alweer op pagina 40 :roflol:

Oh my... je bent echt wel goed bezig, je biceps vertonen zich meer en ik vind je rug er ook al zeer goed uitzien ;)
BTW je tattoo, is echt wel :bow:
En je hebt gelijk wat betreft eruitzien als een BB-woman, is echt niet vrouwelijk!

Thx :) Ja je kan nu ook goed het verschil zien wat betreft mijn tatoeage hahaha...ziet er ook stukken beter uit (vind iK :)).

Jep..dat is ook zeker niet mijn doel... mijn grens ligt meer bij figure.

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Je armen zijn groter ja! Het hele plaatje ziet er gewoon goed uit.

Thx meid :)
Armen hoeveel wat mij betreft alleen niet nog bigger :o

bestudeer anders ff wat filmpjes op joetjoep van bekende atletes. Beetje poses oefenen. Het maakt echt het verschil als je straks je pics maakt! Succes meid,. dikke respect voor je! :thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Enneh... niet zo negatief over jezelf eh? Je lijkt mij wel....

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha :o valt wel mee hoor, ben gewoon kritisch wat betreft mijzelf :o maar goed ;)
Die tip neem ik zeker mee voor straks! (wat betreft de poses)

Je armen zijn echt een stuk groter! En bij je rug zie ik idd ook meer vorm :yes: Ben ook wel benieuwd naar je buik eigenlijk dan :D

betere lats, biceps ... erectors zijn ook vooruit gegaan

en damn sexy trouwens ! :p

Update foto!
Net even met de webcam gemaakt, dus let niet op de baggere kwaliteit. Foto gemaakt van mijn rug & voorkant en deze even naast een foto van een jaar terug gezet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie wel meer definitie in mijn rug als ik in de spiegel kijk, lastig dat op beeld zo vast te leggen. Op mijn buik zie ik steeds vaker 4 blokjes tevoorschijn komen :D. Mijn armen hebben meer definitie, begin langzaam de lijnen van mijn triceps te zien en mijn benen beginnen zich ook beter te vormen :D.

Ik wil hier wel vanuit BB oogpunt naar kijken, maar iets leid me af:rolleyes::eek!::meal::heart:

Netjes hoor. Zeker vooruitgang te zien!!

Ziet er echt super uit! :p

Wat een vooruitgang seg, van anorexia tot sexy.

Blijven doorgaan zou ik zeggen :D

ziet er goed uit pilates!! :thumbs:

Mooi hoor en inderdaad goed vooruitgegaan!Mooie meid ben je ook hoor!

hee toppie..je armen hebben zeker idd hele goede vorm nu!! lekker vol op de goeie plekken je snapt wel hoe ik t bedoel hé..
Ga zo door, je gaat super!

Ziet er goed uit piratengirl!!
Volgende keer ook graag de gluteus erbij graag :thumbs:

Netjes Pilates!

Mooi figuur heb je gekregen! Maar dat heb ik vorige keer ook al gezegd en toen werd ik een beetje afgeknald door andere BB's, daarom houd ik het deze keer bij :thumb:

SMOKIN' HOT!

(Oké, sorry, kon het niet laten :p )

Hey PM, t is al 9 uur geweest en nog geen update? ;) En ik nog wel helemaal vroeg opstaan om dr als eerste bij te zijn :sad:

Dan moet je rond half 6 opstaan doorgaans:p.

Haha, inderdaad. SHiiit :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven