Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie progressie hoor, vooral je armen zijn duidelijk veel gespierder! Ik denk dat het voor jouw ook moeilijker is om in zo'n korte tijd veel progressie te boeken, aangezien je al een tijd traint en al een mooi fysiek hebt .
Nog leuke (sport) plannen voor het weekend? Trainse!
Jup...ik was er wel hoor as usual... ik slaap nooit uit..ook al zou ik soms wel willen, ik kan het niet
Maar goed, vanmorgen heb ik me wel vermaakt hoor en net terug van trainen . dus meteen ff updaten
Iedereen bedankt voor de 'serieuze' reacties, ik ben het zelf eens met Ironmind dat ik wat meer buff eruit zie op mijn rug ook al zie ik meer definitie (geen post in mijn log hiervan). Ach, ik merk wel progressie maar het is lastig zo te laten zien op slechte kwaliteit foto's. Betere komen er wel
Bedankt meid!
Altijd ik ga gewoon door... bij deze:
Donderdag 17 juni (Fullbody trisets&supersets)
Zoals ik eerder zei ga ik vanaf deze donderdag elke donderdag samen met mijn collega (ex-bber) trainen... wat supersets/trisets. Intensiteit is bagger, maar wel lekker zo allemaal achter elkaar. Soort van cardio, maar dan anders . Ik heb zelf wel wat hoger gepakt, want ik vond het de vorige keer ook te laat qua intensiteit voor mezelf. Ik weet nu wat me meer te wachten staat...dus benen in vervolg pak ik hoger qua gewicht...dat lukt me makkelijk.
Opwarming 25 min. crosstrainer (moest wachten totdat ze klaar was met haar personal training sessie)
1e triset - 3 sets á 15 herhalingen -> Lat pull down (1e keer back, 2e keer front, 3e keer back) 30kg -> Leg press 80kg (hier pakte zij 40, vervolg mij nog meer..want dit was ook te min ) -> Buik op bosu bal
2e triset - 3 sets á 15 herhalingen -> Straight arm pull down 10kg, 15kg, 15kg -> Leg extension 30kg -> Plank op de bosu bal 1 min.
3e triset - 3 sets á 15 herhalingen -> Horizontal Row 25kg, 30kg, 35kg -> Leg curl, 25kg, 30kg, 35kg -> onderbuik op matje (voeten richting plafond) 30x
Superset - 3 sets á 15 herhalingen -> DB press 8kg, 9kg, 9kg db's -> DB shoulder Press 6kg, 6kg, 5kg db's (poeh schouders voelde ik wel goed, ook nog flinke borst spierpijn van dinsdag )
Superset - 3 sets á 15 herhalingen -> Fly's straight arms 7kg, 6kg, 6kg db's -> Side raises 4kg db's
Superset - 3 sets á 15-20 herhalingen -> Tate press 20 reps, 6kg db's -> Single arm Bicep curl, 7kg db's
Superset - 3 sets á 15 herhalingen -> Tricep push down (op app.) 25kg, 25kg, 15kg -> Reverse triceps cable push down 15kg,15kg,15kg (laatste 5reps 10kg) die triceps waren aan het branden
En dit alles lekker binnen het uur
Afronding Lekker wat boodschapjes gedaan, net lekker gegeten, nu hier ff weer geupdate en zo lekker thais koken voor vandaag&morgen. Ik ga 2 curry's maken...een rode curry met kip/ei/paprika/mini mais/champignons(o.a.oesterzwammen)/sereh/gember/chili's/knoflook/ui/thaise bascilicum,groene pepers en cocos én een lamscurry met lam/chili's/gember/ui/knoflook/groene paprika/aubergine?/limoenblaadjes/thaise bascilicum + cocos. jumjumjuummmmmm , dat word lekker smullen vanavond en morgen . Ik heb al eters haha dus helaas...ik hou HOOGSTwaarschijnlijk heel weinig over .
Zo ik ga nu meteen de keuken in, maar als ik tijd heb zal ik straks ook weer wat andere logjes langs gaan !! Sorry heb wat minder tijd, maar ik hou jullie (diegene die ik volg) zeker in de gaten alleen post ik minder.
Ik ga 2 curry's maken...een rode curry met kip/ei/paprika/mini mais/champignons(o.a.oesterzwammen)/sereh/gember/chili's/knoflook/ui/thaise bascilicum,groene pepers en cocos én een lamscurry met lam/chili's/gember/ui/knoflook/groene paprika/aubergine?/limoenblaadjes/thaise bascilicum + cocos.
Even over die gerechten, zijn dat eigen recepten of kan ik die ergens vandaan "plukken"? Heb er wel belangstelling voor, klinkt allemaal erg smakelijk moet ik zeggen.
zeer pittige training..binnen een uur?? dat moet je gevoeld hebben!! en idd ik krijg ook wel honger als ik zo de ingredienten lees...kan je niet je eigen online kookprogramma opzetten?? hint hint..
Ik snap echt niet dat je vriend niet aan BB gaat doen:
Lekker samen met je vriendin naar de sportschool en allebei volle bak er tegenaan om hierna naar huis toe te gaan om de heerlijke door haar bereide PWO's en overige maaltijden te eten + omdat je traint kan je zoveel als je wilt opscheppen
zeer pittige training..binnen een uur?? dat moet je gevoeld hebben!! en idd ik krijg ook wel honger als ik zo de ingredienten lees...kan je niet je eigen online kookprogramma opzetten?? hint hint..
Nou ja - de 25 min. cardio natuurlijk
Hahaha ja wie weet...strx "Kokkerellen met Pilateschick"
Maar wie weet, slecht idee is het zeker niet... altijd wel in gedachten om ooit nog eens toch professioneel te gaan koken, maar ik vind de tijden altijd zo rot. Dan zit ik eerder te denken aan een leuke lunchroom met verse eigen ingrediënten.
Even over die gerechten, zijn dat eigen recepten of kan ik die ergens vandaan "plukken"? Heb er wel belangstelling voor, klinkt allemaal erg smakelijk moet ik zeggen.
Nou...weet je..ik kook niet volgens een kookboek, nooit gedaan... voor inspiratie kijk ik wel graag in kookboeken en/of op tv (kookprogramma's)..maar voor de rest doe ik alles op gevoel en vooral proeven.
Wat betreft het maken van curry's (chinees/indisch/thais), ik gebruik gemalen kruidenpasta's (zonder kunstmatige toevoegingen!) die ik koop bij de Toko. Favo merken voor geen rotzooi, maar puur gemalen kruiden zijn "Mae Ploy" & "CAP IBU mother brand". Zelf malen word een helse karwei + veel ingrediënten zijn hier niet zo makkelijk te vinden of te duur om zelf te gaan malen (gedr. garnalen / tamarinde bijv.).
Daarnaast doe ik er zelf een hele boel andere ingrediënten bij in, maar alles ook weer op gevoel. Wat ik hierboven schreef...zo is het uiteindelijk ook niet geworden . Het is wel belangrijk dat je alles in de goede volgorde kookt/bakt en niet alles bij elkaar mikt...en gewoon goed nadenken wat je gaat doen. Bijv. de kip..die moet ik minder lang koken dan de lam die zeker wel 2 uur mag doorstoven om lekker mals te worden...groente dan, die mik je dan natuurlijk niet meteen erbij anders blijft daar niks van over .
Goed, maar als je een keer mijn hulp nodig hebt...en je bent van plan iets Aziatisch te koken, geef maar een gil (PM ) zodat jij ook een succesvolle curry kan bereiden .
Ik ben echt NET klaar, dus ik dacht even gauw een foto gemaakt voor de liefhebbers... . De oesterzwammen zitten bij de lamscurry net zoals de eieren. De kipcurry smaakte ook al prima en vond het niet nodig dit daar nog bij te doen .
Lekker samen met je vriendin naar de sportschool en allebei volle bak er tegenaan om hierna naar huis toe te gaan om de heerlijke door haar bereide PWO's en overige maaltijden te eten + omdat je traint kan je zoveel als je wilt opscheppen
Haha ja mijn vriend is gewoon niet zo sportief... (helaas)
Ik ben een vrij zorgzaam type en maak me vaak genoeg ook zorgen dat hij soms zo slecht kan eten. Ik ben al blij dat ik het tot nu toe zo ver heb gekregen dat hij bijna alle groentes eet (! voorheen alleen dopperwten/wortels uit pot ) en sowieso een stuk meer eet. Ja het kan ook niet als je iets met een halve gekke chinees begint . Alleen hij kan ook dagen hebben dat hij maar op 2 broodjes teert de hele dag
goed getraind pilates
alleen je trainingsintensiviteit bepaal je zelf
want als deze oef goed kort achter elkaar uitvoert
is dit zeer zeker een intensieve mannier van trainen
Jouw log gaat echt te snel voor mij hoorMoest weer erg zoeken voor de foto´s. Maar echt heel mooi resultaat. Vooral je armen zijn al erg mooi geworden. Aan je trainingen te zien, ben je al langzaam het niveau van vetverbranden aan het verhogen.Ik ga volgende maand ook naar meer herhalingen.Buik en benen blijven denk ik wel het moeilijkst om mooie definitie in te krijgen
En ook ik ben verzot op aziatisch eten.Ik heb zelfs een 2e koelkast omdat er 1 helemaal vol staat met currypasta´s en dergelijke.Is dan wel weer moeilijk om minder rijst te eten.
goed getraind pilates
alleen je trainingsintensiviteit bepaal je zelf
want als deze oef goed kort achter elkaar uitvoert
is dit zeer zeker een intensieve mannier van trainen
Jep trainingsintensiteit bepaal ik zeker zelf en het was geen ouwehoertraining..maar gewoon zoals het hoort...trainentraining en ouwehoeren af en toe, maar meer erna . We houden er beide niet van als we constant onderbroken worden door iemand...dus qua intensiteit zat het wel snor... alleen volgende keer iets hogere intensiteit, voor de benen sowieso.
Hahaha thx man , vandaag Rug/biceps training...dus dat zal er wel bij de lat pull downs wat beter uit zien, al vind ik mijzelf erg zwak voor deze oef. Maar komt wel weer, pak deze oef er nou pas sinds kort weer bij.
Ja gelukkig had ik die bij me , ze waren er alleen niet zo blij mee...hele vloer nat Ja dat klopt zeker, goede trainingintensiteit wat dat betreft...voelde goed. Alleen qua intensiteit zelf gaat het de volgende keer voor mijzelf hoger
Jouw log gaat echt te snel voor mij hoorMoest weer erg zoeken voor de foto´s. Maar echt heel mooi resultaat. Vooral je armen zijn al erg mooi geworden. Aan je trainingen te zien, ben je al langzaam het niveau van vetverbranden aan het verhogen.Ik ga volgende maand ook naar meer herhalingen.Buik en benen blijven denk ik wel het moeilijkst om mooie definitie in te krijgen
En ook ik ben verzot op aziatisch eten.Ik heb zelfs een 2e koelkast omdat er 1 helemaal vol staat met currypasta´s en dergelijke.Is dan wel weer moeilijk om minder rijst te eten.
Haha ja vlot gaat hij wel, maar niet meer zo vlot als voorheen ...dat schilt weer 'wat' Mwa foto's zijn bout... ik houd nu extra vocht vast.... en werd die dag ook ongesteld, dus beetje stom dan foto's te maken maar hé des te meer resultaat straks! hahahaha (I hope).
Ik ga niet volledig over naar hoger volume/lager intensiteit, maar beide... moet nog precies uitvogelen hoe of wat.. maar kracht sowieso min. 2x of nog steeds 3x per week en de rest dan ook meer spierconditie in de vorm van wat ik donderdag had gedaan.
Ja love asian food...hmmm doe je goed meid!! Smulleennnnn.... ja minder rijst..tja.. vind het zelf niet zo heel erg , smullen doe ik toch wel Fijn weekend