- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Zaterdag 19 juni
(Rug/Biceps en beetje buik)
Warming up
Wide row 2x20x20kg
C&P 2x20x20kg
Deadlifts
3x12x50kg MAX. weight
Lat pull down - wide grip
2x12x45kg
1x12x40kg
Horizontal row
2x12x35kg
1x12x32,5 kg
Single arm cable row & draai of hoe ik het ook moet noemen
2x10x12,5kg per arm
1x10x10kg per arm
DB row
4x12x16kg db's
Lat pull down - biceps
1x12x50kg
2x12x45kg
1x3x65kg
Ab roll
1x10
2x8
Afronding
Nog een buikoefening maar that's it
Conclusie
Wel oké maar niet voldaan... ik kwam ook een collega van me tegen die ik al een tijd niet had gesproken en hebben het ook gehad over mijn trainingen. Hij doet de studie die ik graag zou willen doen en hij is nu bezig voor zich zelf en had het er al eerder over en aangeboden of ik straks bij hem cursussen en dergelijke wil volgen omdat ik wel gedreven ben.
Hij gaat me ook helpen met het maken van een schema. Ik ben er ook over uit... ik ga me ook meer richten op kracht, dus volgende keer zal ik meer gewicht pakken en lager in herhalingen gaan, daarnaast dan ook wat meer spierconditie. Het enige punt waar ik dus tegen aan loop...is dat ik dus niet maximaal kan squatten,deadliften,benchen omdat we daar de juiste materialen dus niet voor hebben. Het zit er helaas nu even niet in ergens anders te gaan trainen.. maar bijv. benen zou ik leg press meer kunnen pakken PER been...en eventueel via C&P (40kg max. soms 45kg) naar een single leg squat gaan. Deze gaf hij me vandaag als tip mee, soort van lunge maar je blijft dan staan en focus me dan juist vooral op 1 been. Maar goed, ik ga het hier nog goed met hem ook over hebben. Waarschijnlijk heel gauw ook met hem trainen, niet aankomende week...maar hoop wel de week erop. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Zo nu lekker eten zo
(Rug/Biceps en beetje buik)
Warming up
Wide row 2x20x20kg
C&P 2x20x20kg
Deadlifts
3x12x50kg MAX. weight
Lat pull down - wide grip
2x12x45kg
1x12x40kg
Horizontal row
2x12x35kg
1x12x32,5 kg
Single arm cable row & draai of hoe ik het ook moet noemen
2x10x12,5kg per arm
1x10x10kg per arm
DB row
4x12x16kg db's
Lat pull down - biceps
1x12x50kg
2x12x45kg
1x3x65kg
Ab roll
1x10
2x8
Afronding
Nog een buikoefening maar that's it
Conclusie
Wel oké maar niet voldaan... ik kwam ook een collega van me tegen die ik al een tijd niet had gesproken en hebben het ook gehad over mijn trainingen. Hij doet de studie die ik graag zou willen doen en hij is nu bezig voor zich zelf en had het er al eerder over en aangeboden of ik straks bij hem cursussen en dergelijke wil volgen omdat ik wel gedreven ben.
Hij gaat me ook helpen met het maken van een schema. Ik ben er ook over uit... ik ga me ook meer richten op kracht, dus volgende keer zal ik meer gewicht pakken en lager in herhalingen gaan, daarnaast dan ook wat meer spierconditie. Het enige punt waar ik dus tegen aan loop...is dat ik dus niet maximaal kan squatten,deadliften,benchen omdat we daar de juiste materialen dus niet voor hebben. Het zit er helaas nu even niet in ergens anders te gaan trainen.. maar bijv. benen zou ik leg press meer kunnen pakken PER been...en eventueel via C&P (40kg max. soms 45kg) naar een single leg squat gaan. Deze gaf hij me vandaag als tip mee, soort van lunge maar je blijft dan staan en focus me dan juist vooral op 1 been. Maar goed, ik ga het hier nog goed met hem ook over hebben. Waarschijnlijk heel gauw ook met hem trainen, niet aankomende week...maar hoop wel de week erop. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Zo nu lekker eten zo

De een zegt dat je er nu perfect uit ziet, de ander zegt dat je langzaam aan te gespierd(lees:te veel massa) wordt en nog een andere zegt dat je je juist voor nog meer spiermassa moet gaan..Maar doe gewoon waar je je lekker bij voelt!

en we blijven leren 

. Hoe groot was jouw zaal? goddank deed jij ook 5 kg. wat een onwijze k*twalking is dat zeg.

wat een monster extensions