Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fijne dag nog !Bah, wat een heerlijk goede training weer
Blijf jaloers op de gewichten die je verzet - juist omdat ik weet dat je her en der tegen de max van de school aanloopt.
Keep it up you!
Ik verlaat je log nu ff want straks word er weer over je kookkunsten begonnen, en ik sterf al van de honger hierofijne dag nog !

thx
. Het is me namelijk zelfs met DL al eerder gebeurd dat de schijven er af flikkerde...dus een C&P lijkt me niet zo verstandig 
Hier nog een !Ik loop een beetje achter op dbb maar ik heb wel gelezen dat je al 4 blokken op je buik hebt
ikke jaloers![]()
Ik loop een beetje achter op dbb maar ik heb wel gelezen dat je al 4 blokken op je buik hebt
ikke jaloers
...het is niet overduidelijk hoor
, moet mijn buik er wel goed voor aanspannen..maar zie wel meer lijnen. Ik denk meer dat het komt omdat ik toch wat meer massa heb aangezet op mijn buik
? Ik zie namelijk nu wel (als ik aanspan) meer de external abdominal oblique&bovenste buikspieren... maar ja...
ook ik heb nog steeds last van een te hoog vet% om het echt zichtbaar te kunnen zien
. Dit is mijn laatste week school, dus hopelijk vanaf volgende week meer uitgerust en kan ik er nog harder tegen aan 
idd die extensions!! wat een gewichten! ik vind 54kg al een hoop hahaha maarre trainingen gaan lekkah hier!

Leg extensions en leg curls zijn lastig te vergelijken, al die apparaten zijn andersDie bij mijn gym gaat tot de 60 en 40 is al zwaar
Zelfde verhaal voor de legpress trouwens.
Desalniettemin nette gewichten hoor PC![]()

heyhey pilateschick gaat nogsteeds lekker zo te ziengewichten gaan ook goed hoog! (van je training bedoel ik he
)
. Vroeger woog ik eerder 62/63kg. Toen ik zo afviel woog ik op een gegeven moment tussen de 49 en 52kg. En toen ik wat wilde aankomen,dacht ik..nee ik ga niet verder dan 58kg dat is mijn streef.
. Maar ik heb er vrede mee 
Je loopt bij zowat elk apparaat tegen je max aan? Nette training hoor, echt sterke benen heb je!
. Mijn benen zijn zeker wel de sterkste spiergroepen. 3 trainingen op 1 pagina, het wordt nog eens een echt trainingslog hierzo!
Goed bezig, lunges zijn vooral erg goed! Walking lunges of op de plek blijven?![]()
, ik dacht gisteren precies hetzelfde bij het updaten van mijn inhoudspagina
. 
, ik ben gisteravond naar Derek Ogilvie geweest..maar ik lag tijdens de show half te maffen
(was zo moe)..en in de auto meteen ook liggen slapen
...half 1 lag ik in bed...moest natuurlijk wel een bak kwark naar binnen werken, want ik weet hoe dat gaat..word ik om 2 uur s'nachts wakker en kan ik niet slapen omdat mijn maag zo bezig is
. Vanmorgen kon ik wel nog langer slapen, meestal ben ik ong. rond 6 uur wel wakker...maar ik sliep lekker door TOTDAT... mijn vriend om kwart voor 7 keihard roept naast me oor: JENNNNNN
, ow... zegt ie, je lag er nog
(ja gebeurd niet vaak). Dus er maar wat later uit
. Vandaag vrij
W000ttt gisterren het goede nieuws gekregen van school dat ik niks hoef te herkansen en gewoon het jaar heb gehaald
(chilll
).
. Heerlijk tot 30 aug. wat chiller aan

)? Hoorde van anderen al dat het wel vrij langdradig is.. Wat een sterke benentraining weer, top! Ook lekker dat je alles hebt gehaald op school, hoef je daar niet meer over te stressen.
Vanaf juli fulltime werken, maar sowiezo 2 dagen in de week vrij.. moet je dan wel 40 uur per week? In combi met 5 x trainen lijkt me dat al best zwaar haha.
Was Derek Ogilvie leuk (voor zover je er wat van hebt meegekregen)? Hoorde van anderen al dat het wel vrij langdradig is..
Succes met trainen vandaag!

you to!