XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bah, wat een heerlijk goede training weer :D
Blijf jaloers op de gewichten die je verzet - juist omdat ik weet dat je her en der tegen de max van de school aanloopt.

Keep it up you!

Idd wat een gewichten! :eek!: :fire:

• Topic Starter Topic Starter
Bah, wat een heerlijk goede training weer :D
Blijf jaloers op de gewichten die je verzet - juist omdat ik weet dat je her en der tegen de max van de school aanloopt.

Keep it up you!

Thx meid :)

Ik verlaat je log nu ff want straks word er weer over je kookkunsten begonnen, en ik sterf al van de honger hiero :( fijne dag nog !

Hhahaa ja je wilt niet weten wat ik net heb uitgespookt dan ;) :p
Jij ook! Ciaoooxx

:o thx

Huh, 50kg was toch maxweight?

Klopt..voor DL wel, maar voor squatten moet ik het via C&P op mijn nek krijgen, lijkt me niet verstandig met 50kg omdat de schijven er dan af vliegen :roflol:. Het is me namelijk zelfs met DL al eerder gebeurd dat de schijven er af flikkerde...dus een C&P lijkt me niet zo verstandig :o

Ik loop een beetje achter op dbb maar ik heb wel gelezen dat je al 4 blokken op je buik hebt :cheer:

ikke jaloers :o

idd die extensions!! wat een gewichten! ik vind 54kg al een hoop hahaha maarre trainingen gaan lekkah hier!

Leg extensions en leg curls zijn lastig te vergelijken, al die apparaten zijn anders ;) Die bij mijn gym gaat tot de 60 en 40 is al zwaar :) Zelfde verhaal voor de legpress trouwens.

Desalniettemin nette gewichten hoor PC ;)

heyhey pilateschick gaat nogsteeds lekker zo te zien;) gewichten gaan ook goed hoog! (van je training bedoel ik he;))

Ik wil overal blokken.

Je loopt bij zowat elk apparaat tegen je max aan? Nette training hoor, echt sterke benen heb je!

3 trainingen op 1 pagina, het wordt nog eens een echt trainingslog hierzo! :roflol:

Goed bezig, lunges zijn vooral erg goed! Walking lunges of op de plek blijven? ;)

Ik loop een beetje achter op dbb maar ik heb wel gelezen dat je al 4 blokken op je buik hebt :cheer:

ikke jaloers :o

Hahahaha nou nou nou :o...het is niet overduidelijk hoor ;), moet mijn buik er wel goed voor aanspannen..maar zie wel meer lijnen. Ik denk meer dat het komt omdat ik toch wat meer massa heb aangezet op mijn buik???? Ik zie namelijk nu wel (als ik aanspan) meer de external abdominal oblique&bovenste buikspieren... maar ja... :P ook ik heb nog steeds last van een te hoog vet% om het echt zichtbaar te kunnen zien:o

Ach ja...progressie is fijn.. maar dat het langzaam gaat vind ik ook prima. Het heeft geen haast :). Dit is mijn laatste week school, dus hopelijk vanaf volgende week meer uitgerust en kan ik er nog harder tegen aan :thumbs:

Don't be ;)

idd die extensions!! wat een gewichten! ik vind 54kg al een hoop hahaha maarre trainingen gaan lekkah hier!

Mwa het gaat prima hoor :)
Bedankt :)

Leg extensions en leg curls zijn lastig te vergelijken, al die apparaten zijn anders ;) Die bij mijn gym gaat tot de 60 en 40 is al zwaar :) Zelfde verhaal voor de legpress trouwens.

Desalniettemin nette gewichten hoor PC ;)

Ik gebruik zelf apparatuur van Technogym. Zou het verschil zo erg zijn? Zou wel krom zijn...dat je op het ene apparaat van een bepaald merk 80kg pakt en op het andere appartaat, hetzelfde qua beweging, maar een ander merk en dan maar 60kg pakt met moeite. Maar goed, I have no idea :noclue:

Thx verder MM :)

heyhey pilateschick gaat nogsteeds lekker zo te zien;) gewichten gaan ook goed hoog! (van je training bedoel ik he;))

Hahahaha nou ja mijn eigen gewicht is anders ook hoger dan wat het ooit was :o. Vroeger woog ik eerder 62/63kg. Toen ik zo afviel woog ik op een gegeven moment tussen de 49 en 52kg. En toen ik wat wilde aankomen,dacht ik..nee ik ga niet verder dan 58kg dat is mijn streef.
Nu langer dan een jaar serieus trainen & geen weegschaal & gezond en goed eten & 5dagen in de week sporten, resulteert nu dat ik bijna 65kg weeg :o :roflol:. Maar ik heb er vrede mee :)

Je loopt bij zowat elk apparaat tegen je max aan? Nette training hoor, echt sterke benen heb je!

Ja klopt...best vervelend... --> helemaal omdat ik de echte basic compoundoefeningen niet goed kan uitvoeren :( :(
Maar doe mijn best er toch wat van te maken, bedankt :). Mijn benen zijn zeker wel de sterkste spiergroepen.

3 trainingen op 1 pagina, het wordt nog eens een echt trainingslog hierzo! :roflol:

Goed bezig, lunges zijn vooral erg goed! Walking lunges of op de plek blijven? ;)

Jaa jaa het is wat ;), ik dacht gisteren precies hetzelfde bij het updaten van mijn inhoudspagina :D.

Walking lunges zijn walking lunges hé ;)

gewicht zegt echt niks! bf dat is overtollig, wie wil nou niet 115 met 4% vet ofzo;) (vrouwen miss iets andere verhouding, maar toch:P)

Ik snap wat je bedoeld ;), goedemorgen trouwens :)

haha goedemorgen;) jij bent er ook altijd vroeg bij he;)

Vandaag laat zelfs :o, ik ben gisteravond naar Derek Ogilvie geweest..maar ik lag tijdens de show half te maffen :o (was zo moe)..en in de auto meteen ook liggen slapen :o...half 1 lag ik in bed...moest natuurlijk wel een bak kwark naar binnen werken, want ik weet hoe dat gaat..word ik om 2 uur s'nachts wakker en kan ik niet slapen omdat mijn maag zo bezig is :p. Vanmorgen kon ik wel nog langer slapen, meestal ben ik ong. rond 6 uur wel wakker...maar ik sliep lekker door TOTDAT... mijn vriend om kwart voor 7 keihard roept naast me oor: JENNNNNN

Waaaaaaaaattt hahaha :roflol:, ow... zegt ie, je lag er nog :p (ja gebeurd niet vaak). Dus er maar wat later uit ;). Vandaag vrij :D W000ttt gisterren het goede nieuws gekregen van school dat ik niks hoef te herkansen en gewoon het jaar heb gehaald :) (chilll:cool:).
Donderdag alleen naar school voor mijn voortgangsgesprek en om mijn werkstukken op te halen. Vanaf juli fulltime werken, maar sowieso 2 dagen in de week vrij :). Heerlijk tot 30 aug. wat chiller aan :) :) :)

Vandaag word er trouwens uiteraard ook getraind -> Borst/triceps.

Laatst bewerkt:
Wat een sterke benentraining weer, top! Ook lekker dat je alles hebt gehaald op school, hoef je daar niet meer over te stressen.
Vanaf juli fulltime werken, maar sowiezo 2 dagen in de week vrij.. moet je dan wel 40 uur per week? In combi met 5 x trainen lijkt me dat al best zwaar haha.
Was Derek Ogilvie leuk (voor zover je er wat van hebt meegekregen :D)? Hoorde van anderen al dat het wel vrij langdradig is..

Succes met trainen vandaag!

Wat een sterke benentraining weer, top! Ook lekker dat je alles hebt gehaald op school, hoef je daar niet meer over te stressen.
Vanaf juli fulltime werken, maar sowiezo 2 dagen in de week vrij.. moet je dan wel 40 uur per week? In combi met 5 x trainen lijkt me dat al best zwaar haha.
Was Derek Ogilvie leuk (voor zover je er wat van hebt meegekregen :D)? Hoorde van anderen al dat het wel vrij langdradig is..

Succes met trainen vandaag!

Hai meid, goedemorgen :)
Jep, zaterdag&zondag werkte ik al (zaterdag vaak alleen ochtend) en pak dan 3 dagen erbij in de week. Weekends draai ik dan wat minder uur. Ach het is sowieso rustiger dan wat ik al die tijd doe tijdens mijn schooltijd (ma t/m vr. school, 2x2 uur reizen per dag + zaterdagochtend of hele dag werken, zondag ochtend les geven, trainen en werken en daarnaast dan gewoon wat ik al deed 5x trainen (1x hiervan cardio alleen) en dan huishouden etc.)...dus dit word een stuk rustiger :cool:

Derek Ogilvie, ja..was wel leuk... maar inderdaad wat langdradig..helemaal als je er niet helemaal bij bent :o :o :o

Dank je :) you to!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven