Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik zelf apparatuur van Technogym. Zou het verschil zo erg zijn? Zou wel krom zijn...dat je op het ene apparaat van een bepaald merk 80kg pakt en op het andere appartaat, hetzelfde qua beweging, maar een ander merk en dan maar 60kg pakt met moeite. Maar goed, I have no idea :noclue:
Thx verder MM![]()

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om voor dit seizoen klaar te zijn op school, EN ook nog 4 blokken op je buik te hebben
Lekker van het mooie weergenieten vandaag!
Klaar met de studie voor dit jaar... Netjes!
(Me is jealous)
Lekker genieten van je vakantie (ook al ga je net als ik veel extra werken XD) en je blokjes-buik-to-be!
jullie moeten nu niet denken dat ik hier vet strak in me vel zit
want helaas, dat is niet het geval
. Die 4 blokjes zie ik ook maar 'soms'
.
. Vrijdag had ik er ook één maar toen had ik ook een gezellige meet met Ace en zijn we de hele dag op pad geweest bij de luchtmachtdagen
met daar achteraan meteen een bruiloft
(uiteraard geen gezuip, ik drink niet en geprobeerd op tijd naar huis te gaan
..). Ik heb vanmorgen ook nog een uurtje geslapen
net terug van mijn zus haar verdediging van haar scriptie (EN is ook geslaagd
w00t w00t, dubbel feest
), maar denk dat het verstandiger is als ik vandaag echt geen drol wat betreft 'té erge fysieke inspanningen'
. Mijn training word er iig niet beter op, denk dat ik morgenochtend beter presteer
...ben benieuwd hoe ik het ga doen met wat 5x5
. Mijn benen voel ik overigens lekker van gisteren
Aardig sterke benen & core heb je meid ...
Je zou eventueel je benen nog kunnen voorvermoeien door je extensions en zooi voor je squat etc ... te doen.

****, volgens mij own je me gewoon, wij hebben ook Technogym![]()

Genoeg gepraat jij, deze pagina heeft nog geen training![]()
...en waarschijnlijk op de volgende pagina 

.
W000ttt ik kan weer dippen

... ik heb echt veel geslapen
, zo'n dag is echt zeldzaam voor mij doen
. Echt voel me weer STUKKEN beter
en me billen die branden nog steeds 
.
... zo'n 1,5 week geleden na het auto wassen (slippers aan) trok ik mijn sokken aan en was ik lekker bezig in de keuken. Na 10 min. een FLINKE brandende steken in de zijkant van mijn voet... ik trok mijn sok uit...en bleek er dus een hommel in te zitten
. Maar mijn voet is nog steeds flink opgezwollen, hij heeft lekker gewiebeld met zijn kontje
.

w000ttt Stevige dips meid !
Pull overs = all lats, hoort niet thuis in een borst training
En arme Hommel![]()
, heel blij zelfs
want ik vind het een leuke oefening 
.

Even Dorian Yates says so:
[Link niet meer beschikbaar]
En hier staan ook wel enkele nuttige posts tussen...
[Link niet meer beschikbaar]![]()

, eerder niet gehad toen ik het met een db deed. Maar ik ga deze verplaatsen naar mijn rugtraining. Jammeerrrr want vond het wel een leuke oefening voor mijn borsttraining
, wat variatie dan steeds db/chestpresses/fly's etc. Sterke DB press zeg!![]()
En dat dippen, doe je dat tussen twee bankjes of op een dipapparaat?
...thx 

... geen dip apparaat (helaas) bij ons
...dus inderdaad tussen 2 bankjes, maar ga wel met mijn kont goed ver naar beneden. En als ik het goed zeg is het meer naar voren leunen ook meer gericht op je pectoralis major/minor en meer rechtop zittend meer voor je triceps.

ben ook blij dat ik deze weer kan doen
w00t w00tOndanks dat je last hebt van je linkerschouder toch flink getraind hoor! En beter iets onder je gewicht zitten, dan dat je het erger maakt.
waar kwamen die 300 extra kcal dan vandaan dat je die had gemist?
Sja, hommels zijn echt een beetje stom... bij ons vliegen ze ook drie keer tegen het raam aan voordat ze snappen dat het pijn doet en dat je er niet doorheen kan. Hommel in je sok, wie wil er nou in je sok?![]()
, leuk weer wat van je te horen! 
, nu opgesplits naar s'avonds 250gr. en s'middags. Niet elke keer kwark ook in de middag, maar gewoon wat kcal toch schrappen door deze manier. Voor de rest eet ik namelijk al erg clean..dus soms lastig. Maar goed
we shall see....
, maar het gebeurd dan wel weer uiteraard bij....mij
Yoo Pilates, en ga je volgend schooljaar nog Sport & Wellness doen? Of vind je het toch te ver reizen?
Als ik aan die opleiding ga beginnen word het sowieso 2011/12. Ik moet vanaf eind aug. nog een half jaar stage lopen en daarna nog een paar maanden school voor mijn eindexamen&project. De opleiding Sport&Wellness lijkt me nog steeds TEGEK, maar die reistijd...pff daar moet ik nog even goed over nadenken.

Zometeen naar school en vandaag plan ik een rustdaggie in. Morgen weer aan de bak (rug/biceps), zaterdag ronde fietsen voor ik moet werken en zondag ook het standaard verhaal.
. Hij doet de opleiding die ik wil gaan doen, dus ik ben benieuwd wat zijn argumenten zijn. Goed, ik ben weg
Fijne dag