XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genoeg gepraat jij, deze pagina heeft nog geen training :clown:

Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om voor dit seizoen klaar te zijn op school, EN ook nog 4 blokken op je buik te hebben ;)

Lekker van het mooie weer :heart: genieten vandaag!

Klaar met de studie voor dit jaar... Netjes!
(Me is jealous :P)

Lekker genieten van je vakantie (ook al ga je net als ik veel extra werken XD) en je blokjes-buik-to-be!

Aardig sterke benen & core heb je meid ...

Je zou eventueel je benen nog kunnen voorvermoeien door je extensions en zooi voor je squat etc ... te doen.

Ik gebruik zelf apparatuur van Technogym. Zou het verschil zo erg zijn? Zou wel krom zijn...dat je op het ene apparaat van een bepaald merk 80kg pakt en op het andere appartaat, hetzelfde qua beweging, maar een ander merk en dan maar 60kg pakt met moeite. Maar goed, I have no idea :noclue:

Thx verder MM :)

****, volgens mij own je me gewoon, wij hebben ook Technogym :x

• Topic Starter Topic Starter
Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn om voor dit seizoen klaar te zijn op school, EN ook nog 4 blokken op je buik te hebben ;)

Lekker van het mooie weer :heart: genieten vandaag!

Klaar met de studie voor dit jaar... Netjes!
(Me is jealous :P)

Lekker genieten van je vakantie (ook al ga je net als ik veel extra werken XD) en je blokjes-buik-to-be!

;) jullie moeten nu niet denken dat ik hier vet strak in me vel zit :D want helaas, dat is niet het geval :sad:. Die 4 blokjes zie ik ook maar 'soms' :o.

Ik ga zeker genieten van het weer! Trainen zit er vandaag niet in...ik ben zo moe... pff komt er vandaag ff uitzetten zeg. Maar ja eerlijk gezegd was mijn laatste 'echte' rustdag... euhm.. woensdag vorige week, maar toen had ik ook de gehele dag school en schoolstress :p :o. Vrijdag had ik er ook één maar toen had ik ook een gezellige meet met Ace en zijn we de hele dag op pad geweest bij de luchtmachtdagen :cool: met daar achteraan meteen een bruiloft :rolleyes: (uiteraard geen gezuip, ik drink niet en geprobeerd op tijd naar huis te gaan :o..). Ik heb vanmorgen ook nog een uurtje geslapen :) net terug van mijn zus haar verdediging van haar scriptie (EN is ook geslaagd :D w00t w00t, dubbel feest :D), maar denk dat het verstandiger is als ik vandaag echt geen drol wat betreft 'té erge fysieke inspanningen' :). Mijn training word er iig niet beter op, denk dat ik morgenochtend beter presteer :)...ben benieuwd hoe ik het ga doen met wat 5x5 :rolleyes:. Mijn benen voel ik overigens lekker van gisteren :)

Dus even op de schop met mijn planning...
Morgenochtend -> Borst/triceps
Donderdag -> helaas geen training met mijn collega, ik moet naar school... maar ga denk ik voor cardio
Vrijdag -> rug/biceps
Zaterdag -> fietsen
Zondag -> Pilates, tabata&kt

Aardig sterke benen & core heb je meid ...

Je zou eventueel je benen nog kunnen voorvermoeien door je extensions en zooi voor je squat etc ... te doen.

Ja dat zijn wel mijn sterkste punten :o
Hmmm dat zou een goed idee zijn, maar ik ben bang dat ik dan al aardig vermoeid ben en ook meer moeite zal hebben om het gewicht op mijn nek te krijgen? maar goed, wie weet..neem je tip mee :)

Jij ook fijne pasen :p

****, volgens mij own je me gewoon, wij hebben ook Technogym :x

Muwhahaha :evil:

Genoeg gepraat jij, deze pagina heeft nog geen training :clown:

Klopt, en ik ben bang dat het morgenochtend pas weer word voordat er een nieuwe training word gepost :rolleyes:...en waarschijnlijk op de volgende pagina :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Succes met borst/triceps vandaag! :)

Succes met borst/triceps vandaag! :)

Thx :)

Woensdag 23 juni
Tittie training & kipfilets
Okey allereerst... dat 5x5 gebeuren dat gaat me niet lukken. Bij mijn benen training voeg ik het wel toe om extra kracht te ontwikkelen per been (bijv. op de legpress), maar vele basic compoundoefeningen zijn gewoon nodig voor zo'n training wat mij niet gaat lukken zonder de nodige 'benodigdheden'.

Vanmorgen dus borst/triceps training, maar chestpress daar moet ik nog voorzichtig aan mee doen i.v.m. mijn schouder en mijn db's gaan maar tot 22kg. Vandaag voor het eerst 18kg per hand gepakt, maar ik merk gewoon dat dit flink belastend is voor mijn linkerschouder. Dat is dus geen goed plan. Ik zou wel graag willen, maar ik heb gewoon een spotter nodig + goede benodigdheden. Sorry voor mijn 'alweer'dilemma talk, ik weet net zoals jullie goed wat er nodig is en dat is een andere gym of een totaal andere training, maar dan zit ik meteen in een hele andere trainingsvorm. Pfff genoeg geouwehoerd...bij deze mijn training van zo net :o.

Opwarming
17 min. flink doortrappen op de fiets

Chestpress 2e keer weer na tijden
1x12x25kg
1x10x35kg
1x8x45kg
1x5x55kg
1x5x60kg
1x6x50kg

Incl. DB press
(ik weet zeker dat ik ook 22kg kan pakken, maar durf het niet aan om ze in mijn eentje zonder spotter omhoog te tillen i.v.m. L.schouder.)
2x5x18kg db's
2x5x16kg db's

DB press
2x12x16kg db's
2x12x14kg db's

Pull over met bb (voorheen altijd met 1 db gedaan)
1x8xbb+20kg
1x3xbb+25kg (fail......auw schouder)
2x8xbb+20kg

Dippen voor die kipfilets :cool:
Deze ook al tijdennn niet gedaan i.v.m. mijn schouder, ik kreeg er altijd meteen last van..dus eerst even een setje zonder gewicht.. maar ging echt SUPER goed :cool: W000ttt ik kan weer dippen :cool: :woot:
1x10xBW ff uitproberen, gaat goed :thumbs:
3x15xBW +10kg
1x15xBW +20kg
1x12xBW +20kg

Trisets - ff leeg maken
(Reverse Cable push down - Cable push down - Bent over Triceps extension )
2x10&10&10x15kg

Afronding
20 min. flink door trappen op de fiets :cool:

Cardio strx
Stofzuigen, huisje schoonmaken, strx ff naar stad fietsen enne vanavond lekker skaten :)

Ow ja trouwens... gisteren man man man wat een lamme dag :o... ik heb echt veel geslapen :eek:, zo'n dag is echt zeldzaam voor mij doen :rolleyes:. Echt voel me weer STUKKEN beter :) en me billen die branden nog steeds :roflol::fire:.

Misschien dat ik ook wat vermoeider ben i.v.m. mijn voet? Voor diegene die het nog niet wisten, dit soort dingen gebeuren meestal bij mij :o... zo'n 1,5 week geleden na het auto wassen (slippers aan) trok ik mijn sokken aan en was ik lekker bezig in de keuken. Na 10 min. een FLINKE brandende steken in de zijkant van mijn voet... ik trok mijn sok uit...en bleek er dus een hommel in te zitten :hahaha: :roflol:. Maar mijn voet is nog steeds flink opgezwollen, hij heeft lekker gewiebeld met zijn kontje :o.

Fijne dag mensen :hello: :)

Wheighted dips :woot:

Stevige dips meid !

Pull overs = all lats, hoort niet thuis in een borst training ;)

En arme Hommel :roflol:

:woot: w000ttt

Stevige dips meid !

Pull overs = all lats, hoort niet thuis in een borst training ;)

En arme Hommel :roflol:

Hmm...volgens mij zijn pullovers goed voor gehele borst & teres major/minor & serratus anterior en ook buikspieren...???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook blij dat dippen me goed af gaat :cool:, heel blij zelfs :D want ik vind het een leuke oefening :D

Oh ja nog wat omtrent mijn voeding
Vanaf vandaag toch het één en ander aangepast om zo 300 kcal minder binnen te krijgen per dag, wel nog steeds 3 grotere maaltijden & 3 kleinere. Dan zit ik nu ong. berekend rond de 1900/2000kcal. Ik zat blijkbaar een tijdje rond de 2300kcal :o.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Trouwens apart... dezelfde oefening (Pullover) deed ik voorheen met DB.. en hier staat hij ook onder kopje "chest": http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

Terwijl de Pullover met BB, zoals Robke al zei onder het kopje "Lats" staat ???
http://www.exrx.net/WeightExercises/LatissimusDorsi/BBPullover.html

Lijkt me wel vreemd, want je doet voor de rest dezelfde oefening qua beweging. Hmmm :scratch:

Even Dorian Yates says so:

[Link niet meer beschikbaar]

En hier staan ook wel enkele nuttige posts tussen...

[Link niet meer beschikbaar] ;)

Thx ga er straks even naar kijken, maarrr ik ga eerst even mijn lunch klaar maken :meal: en zo ff lekker eten jumjum. Mijn maag is goed bezig haha :)

Sterke DB press zeg! :eek:

En dat dippen, doe je dat tussen twee bankjes of op een dipapparaat? Zo'n ding dus: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes zeg die 18kg dumbbellpress :woot:

Goede dips zeg! :thumb:

Ondanks dat je last hebt van je linkerschouder toch flink getraind hoor! En beter iets onder je gewicht zitten, dan dat je het erger maakt.
waar kwamen die 300 extra kcal dan vandaan dat je die had gemist?

Sja, hommels zijn echt een beetje stom... bij ons vliegen ze ook drie keer tegen het raam aan voordat ze snappen dat het pijn doet en dat je er niet doorheen kan. Hommel in je sok, wie wil er nou in je sok? :p

Yoo Pilates, en ga je volgend schooljaar nog Sport & Wellness doen? Of vind je het toch te ver reizen?

Even Dorian Yates says so:

[Link niet meer beschikbaar]

En hier staan ook wel enkele nuttige posts tussen...

[Link niet meer beschikbaar] ;)

Thx Rob :kiss:
Dorian is er iig duidelijk over eens dat het een lat oefening is.
Bedankt voor de info. Ik heb zelfs lichte spierpijn vandaag in mijn lats :o, eerder niet gehad toen ik het met een db deed. Maar ik ga deze verplaatsen naar mijn rugtraining. Jammeerrrr want vond het wel een leuke oefening voor mijn borsttraining :rolleyes:, wat variatie dan steeds db/chestpresses/fly's etc.

Sterke DB press zeg! :eek:

En dat dippen, doe je dat tussen twee bankjes of op een dipapparaat?

Vind je :o...thx :)
Met een spotter moet die 22kg db's vast ook lukken :D

Het is waarschijnlijk al te raden :(... geen dip apparaat (helaas) bij ons :o...dus inderdaad tussen 2 bankjes, maar ga wel met mijn kont goed ver naar beneden. En als ik het goed zeg is het meer naar voren leunen ook meer gericht op je pectoralis major/minor en meer rechtop zittend meer voor je triceps.
Netjes zeg die 18kg dumbbellpress :woot:

W00tt :woot: :)

Thx :) ben ook blij dat ik deze weer kan doen :woot: w00t w00t

Ondanks dat je last hebt van je linkerschouder toch flink getraind hoor! En beter iets onder je gewicht zitten, dan dat je het erger maakt.
waar kwamen die 300 extra kcal dan vandaan dat je die had gemist?

Sja, hommels zijn echt een beetje stom... bij ons vliegen ze ook drie keer tegen het raam aan voordat ze snappen dat het pijn doet en dat je er niet doorheen kan. Hommel in je sok, wie wil er nou in je sok? :p

Bedankt Sue :), leuk weer wat van je te horen!
Gelukkig geen pijn bij het wakker worden, wel flinke spierpijn :o
Die 200/300kcal komt van mijn tussendoortje in de middag (rijstenwafels + kipfilet/ei/etc) + cappucino met melk (dronk er laatste dagen 1 per dag, alleen beetje melk). Mijn bak magere kwark 500gram verdeel ik nu in 2 porsies, ik at een tijd de gehele bak s'avonds op met geen probleem :rolleyes:, nu opgesplits naar s'avonds 250gr. en s'middags. Niet elke keer kwark ook in de middag, maar gewoon wat kcal toch schrappen door deze manier. Voor de rest eet ik namelijk al erg clean..dus soms lastig. Maar goed :) we shall see....

Hahahaha niemand wil een hommel in zijn sok, ook ik niet :mad:
:roflol:, maar het gebeurd dan wel weer uiteraard bij....mij :o

Yoo Pilates, en ga je volgend schooljaar nog Sport & Wellness doen? Of vind je het toch te ver reizen?

Heej Pietje :) Als ik aan die opleiding ga beginnen word het sowieso 2011/12. Ik moet vanaf eind aug. nog een half jaar stage lopen en daarna nog een paar maanden school voor mijn eindexamen&project. De opleiding Sport&Wellness lijkt me nog steeds TEGEK, maar die reistijd...pff daar moet ik nog even goed over nadenken.

Zo goedemorgen voor de rest:)
Gisteren toch bijna zo'n 2 uur cardio gedaan :eek:
Ook in de avond bijna 1 uur geskate, man mijn kuiten deden auwch! Ff wennen weer op de skates hahahaha

Ik heb flinke spierpijn en zelfs mijn billen hebben nog een burning after van maandag :p Zometeen naar school en vandaag plan ik een rustdaggie in. Morgen weer aan de bak (rug/biceps), zaterdag ronde fietsen voor ik moet werken en zondag ook het standaard verhaal.

Volgende week dinsdag ga ik trainen met mijn collega die 3xfb doet met alleen compoundoefeningen. Ik ben benieuwd, dit word volgens mij de 1e keer dat ik 'echt' ga squatten/DL-en enzo als dat in zijn training zit? Hmm... 3xfb vind ik zelf te veel, beter split..maar goed ben benieuwd waarom hij er zo over denkt en op die manier vind genoeg rust te hebben voor herstel om daarnaast ook veel te kunnen hardlopen???. Hij doet de opleiding die ik wil gaan doen, dus ik ben benieuwd wat zijn argumenten zijn. Goed, ik ben weg :cool: Fijne dag :hello:

Het was inderdaad te raden dat jullie geen dipapparaat hebben... Maar ja, tussen twee bankjes werkt toch ook goed? Vooral met extra gewicht erbij natuurlijk. Laat je iemand anders dan een schijf/dumbbell op je benen leggen?

Volgende week dinsdag: gaan jullie dan een keer bij een andere sportschool trainen, aangezien je zegt dat je dan 'echt' gaat squaten/deadliften/etc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven