XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey lekker man goeie dips by the way..met het dippen tussen 2 bankjes ben ik er een keer vanaf gevallen hahaha deden we setjes van 25 en de derde keer waren mijn trceps ineens vol en zakte ik er dus doorheen..gelukkid door niet veel mensen gezien hahahaha

Skaten is idd ook lekkere manier van cardio, ik heb ze ook nog ergens,....hmmmmmm

Borst tri is lekker hé??!!!

Nou enjoy the sunshine today..ik ga dat zeker doen hahaha

• Topic Starter Topic Starter
Het was inderdaad te raden dat jullie geen dipapparaat hebben... Maar ja, tussen twee bankjes werkt toch ook goed? Vooral met extra gewicht erbij natuurlijk. Laat je iemand anders dan een schijf/dumbbell op je benen leggen?

Volgende week dinsdag: gaan jullie dan een keer bij een andere sportschool trainen, aangezien je zegt dat je dan 'echt' gaat squaten/deadliften/etc?

Jup klopt ;). Nee ik doe alles zelf :o..... en ja gisteren gleed er al 1 10kg plaat van de andere af :p ach ja...

Jep! Dinsdag ga ik trainen bij studio Elst? Zegt me zo niks, maar volgens mij een véél betere uitrusting dan waar ik nu zit. :) Ben benieuwd hoe die dag het eruit gaat zien.

Hey lekker man goeie dips by the way..met het dippen tussen 2 bankjes ben ik er een keer vanaf gevallen hahaha deden we setjes van 25 en de derde keer waren mijn trceps ineens vol en zakte ik er dus doorheen..gelukkid door niet veel mensen gezien hahahaha

Skaten is idd ook lekkere manier van cardio, ik heb ze ook nog ergens,....hmmmmmm

Borst tri is lekker hé??!!!

Nou enjoy the sunshine today..ik ga dat zeker doen hahaha

Thx! Ja ben ook blij dat ik deze weer kan doen. Mijn schouder voel ik wel iets, maar ja.. gewoon rustig aan en komt het wel goed :cool:.
Oef hahaha dat zou mij ook kunnen gebeuren :p... ja zo gek is dat met de triceps..althans dat merk ik. Eerst voel je weinig en vandaar ook dat ik graag supersets/trisets pak voor mijn triceps..maar dan op een gegeven moment is het ook op :o.

Ja skaten is wel leuk :o...maar ik stap liever op de fiets :rolleyes: haha maar daar is mijn vriend het niet mee eens :roflol:. Dit vind hij wel leuk en is dan ook het enige wat hij op het moment af en toe eens doet..dus ach ja :p. Ik skate wel mee :cool:

Borst/tri zeker lekker! Lijkt me ook wel een keer leuk met jou mee te knallen wat oef :zweet: jij kan er ook wat van zeg :eek:! Je zult vast ook een goede spotter wezen :eyebrow: en andersom natuurlijk :D

Jep ben net thuis van mijn laatste schoolochtend, had mijn lunch al klaar :meal: enne ga nu ff onder de douche springen. Het is hierboven in mijn app. weer heerlijk (ahum) 26,5 graden :eek:. En ik was van plan het huis schoon te maken maar hahahaha dat word een flinke work out zo hahaha :roflol:...we shall see :eyebrow:

Denk vanavond lekker ff te gaan zwemmen ofzo, even lekker een duik in het water nemen :) Goed zo ;) Geniet maar van het prachtige weer!:D

Lekker dat je je laatste schoolochtend achter de rug hebt! Ik zit nog met m'n neus in de boeken.. bah, maar gelukkig wel lekker in de tuin.
Mooi dat je volgende week een keer mee kunt trainen met (waarschijnlijk) beter materiaal. Ben ook wel benieuwd naar zijn mening over fullbody/split (ook zeker in combi met het hardlopen, doe ik zelf ook graag).

Jij ook lekker genieten van het weer hè, have a nice weekend alvast!

Ja jammer dat je zo'n end bij mij of ik bij jou vandaan woon hahaha..waarom zijn er niet meiden in mijn omgeving die lekker aan de zware kt doen!! Waarom denkt iedereen gelijk dat als ze een keer een dumbbell aanraken..gelijk een vrouweijke schwarzenegger worden??!! maar ja..we blijven knallen..

Tis trouwens wel erug warum in de tuin..pfffff ja ik weet t niet klagen maar ben toch maar even naar binnen gegaan..tis wat koeler hier hahaha

Lekker zwemmen vanavond..veel plezier!

Dames toch, het is een keertje boven de 25 graden (het is tenslotte zomer :lick: ) en dan gelijk weer klagen :windup:

pull over is een lekkere rekoefening , maar geen borstoef - maar als jij hem lekker vind
gewoon doen

stevige dips pilates - goed gedaan

Dames toch, het is een keertje boven de 25 graden (het is tenslotte zomer :lick: ) en dan gelijk weer klagen :windup:

:p:p:p ik ben gek op lekker weer..alleen in de tuin staat geen zuchie wind..dus dan kweek ik zowat mijn eigen zwembad if you know what i mean..:zweet::grinny:

Lekker dat je je laatste schoolochtend achter de rug hebt! Ik zit nog met m'n neus in de boeken.. bah, maar gelukkig wel lekker in de tuin.
Mooi dat je volgende week een keer mee kunt trainen met (waarschijnlijk) beter materiaal. Ben ook wel benieuwd naar zijn mening over fullbody/split (ook zeker in combi met het hardlopen, doe ik zelf ook graag).

Jij ook lekker genieten van het weer hè, have a nice weekend alvast!

Nou ik vraag hem constant dingen en zal dinsdag er ook meer op in gaan wat betreft 'waarom 3x fb doen als je je spieren ook meer rust kan gunnen en zeker dan ook i.c.m. hardlopen. Dan gebruik je al constant je benen en dan ook nog 3x in de week trainen?'...je hoort/leest het wel ;)

Thx meid, jij ook hetzelfde! Fijn weekend, have fun en ook leerze nog even :) Hopelijk schoolvakantie in zicht?

Ja jammer dat je zo'n end bij mij of ik bij jou vandaan woon hahaha..waarom zijn er niet meiden in mijn omgeving die lekker aan de zware kt doen!! Waarom denkt iedereen gelijk dat als ze een keer een dumbbell aanraken..gelijk een vrouweijke schwarzenegger worden??!! maar ja..we blijven knallen..

Tis trouwens wel erug warum in de tuin..pfffff ja ik weet t niet klagen maar ben toch maar even naar binnen gegaan..tis wat koeler hier hahaha

Lekker zwemmen vanavond..veel plezier!

Jup inderdaad haha :roflol: :dunno: geen idee, wel jammer dat ze zo zeldzaam zijn. Ach ja het went ook wel het alleen trainen en ik vind het ook helemaal niet erg. Die discipline die zit wel snor :cool: Maar een meet moeten we dan maar sowieso iig een keer gaan doen:D met z'n 2 of meerdere...misschien dat wat heren ook interesse hebben :).

Klaag niet, maar mag het wel warm vinden in mijn huis..ondertussen 29 graden :o..pffff nou dat merk je wel als je hier aan de gang wilt gaan :p. Dat laatste lukt me dan vandaag ook niet zo goed :p hahahaha maar nu mag het een keer :roflol:

Ik ga zo wel lekker de keuken in :meal:...geen zin boven het vuur te staan, het word vandaag een lekkere maaltijdsalade met verschillende slasoorten, romatomaatjes,komkommer,gelepaprika,kikkererwten(?), rode ui, gedr.tomaatjes/kappertjes/olijfjes/ei/verschillende soorten vis met een lekkere frisse dressing..denk dat het iets word met balsamico/citroen en verse bascilicum...enne..niet te vergeten wat geroosterde pijnboompitten...hmmmmm... ow ja en gekookte suikermaissszz voor voornamelijk mijn manneke :o.

Waah is het duidelijk, ik heb trek...ga zo maar aan de slag :roflol:

:p:p:p ik ben gek op lekker weer..alleen in de tuin staat geen zuchie wind..dus dan kweek ik zowat mijn eigen zwembad if you know what i mean..:zweet::grinny:

Pfff hahahaha nou succes ermee, geen lekkere watersproeier in de buurt..bij de buren ofzo? :eyebrow:

pull over is een lekkere rekoefening , maar geen borstoef - maar als jij hem lekker vind
gewoon doen

stevige dips pilates - goed gedaan

Thx Ove :)
Fijn weekend ook!

Laatst bewerkt:
Moet altijd zo grijnzen van jou maaltijd-beschrijvingen :P Voorpret is 80% van de lol he ;)

Heej Pietje :) Als ik aan die opleiding ga beginnen word het sowieso 2011/12. Ik moet vanaf eind aug. nog een half jaar stage lopen en daarna nog een paar maanden school voor mijn eindexamen&project. De opleiding Sport&Wellness lijkt me nog steeds TEGEK, maar die reistijd...pff daar moet ik nog even goed over nadenken.
Haha ok. Ik ga september al wel beginnen aan de opleiding, heb er zin in. Maar ik ga natuurlijk dan ook op kamers, dus die reistijd zal beperkt worden tot misschien 2x op en neer doordeweek :)Trouwens, hoe later je begint, hoe eerder je natuurlijk in Eindhoven die opleiding kunt gaan doen. Ik geloof dat die vanaf 2012 daar naartoe verplaatst werd? Dat scheelt iig volgens mij toch zeker heel wat in reistijd straks.

Succes verder met de contest en een zwoele zomer toegewenst!

goeiemorgen..what's on the menu today??

Moet altijd zo grijnzen van jou maaltijd-beschrijvingen :P Voorpret is 80% van de lol he ;)

hahaha :roflol: ja ik was tijdens het updaten van mijn log ook alvast aan het bedenken wat ik ging maken :p

Haha ok. Ik ga september al wel beginnen aan de opleiding, heb er zin in. Maar ik ga natuurlijk dan ook op kamers, dus die reistijd zal beperkt worden tot misschien 2x op en neer doordeweek :)Trouwens, hoe later je begint, hoe eerder je natuurlijk in Eindhoven die opleiding kunt gaan doen. Ik geloof dat die vanaf 2012 daar naartoe verplaatst werd? Dat scheelt iig volgens mij toch zeker heel wat in reistijd straks.

Succes verder met de contest en een zwoele zomer toegewenst!

Dat klopt, dat is dan vanaf aug.2012. Het 1e jaar zou ik in Sittard moeten zijn en de andere 3 jaar in Eindhoven, qua reistijd maakt het niet vele uit. Eindhoven is zelfs 15min. langer reizen :(

Bedankt! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden, ik hou je wel in de gaten :eyebrow: en zal zo nu en dan wel even vragen hoe het er voor staat en wat je er van vind :). Bedankt! Jij ook :) ik hoop op een zwoele, maar vooral frisse :o zomer.

goeiemorgen..what's on the menu today??

Haha vanavond... hmm nog geen idee ??? Ik ga toch strx ff de boodschappen halen voor weekend enzo....ow verrek ik weet het wel :o. Ik maak vanavond een kipstoofpotje :)...ik had gisteren express alvast kipfilets gehaald zodat ik vandaag niet meer naar de super hoefde :cool:.

Ik ben net thuis wat betreft trainen, op het menu daarvan stond vandaag Rug/biceps. Het is nu nog wat koel in huis :o (24 graden) dus ga zo maar snel aan de slag met huisschoonmaken/stofzuigen en de was :o ;).

Vrijdag 25 juni
(rug/biceps)

Pfff was er niet helemaal bij vanmorgen :o..heb maar wat aan zitten klooien. Zit zo te twijfelen ook over mijn eigen kracht en vanmorgen ging ik ook niet met een fijn gevoel het huis uit. Maar goed in iedere geval wel lekker om ff te fietsen&trainen, even weg en mijn hoofd leeg maken. Op de sportschool was ik een beetje chaotisch bezig :o... vele wilde met me praten (ik niet :x) en mijn fitnessmanager hield me in de gaten qua tijd omdat hij me had gevraagd om vandaag in te vallen voor Pilates, waar ik nee op heb gezegd (les begint half 11). Ik val de komende maanden veel in voor mijn collega's en dan word het weer 2 tot 3x per week pilates les, dus ik vond het wel welletjes zo ik dacht daag doe het maar zelf een keer :o. Maar goed, ik ken hem, dan houdt hij me heel erg in de gaten (vet irritant) omdat hij zoiets heeft van...ja als je kan sporten voor je zelf dan kan je ook wel de les doen. Maar goed :p genoeg geklaag, hierbij mijn chaotische training.

Vooraf
17 min. flink doortrappen zo'n 27km/u
2x20x20kg wide row
1x10x20kg C&P

DL
3x12x50kg max weight. (ga dan ook geen 5 reps doen als ik met gemak 12 kan pakken..)

Lat pull down - wide grip
bah wat ben ik hier niet sterk op :mad: en wist maar niet waar ik moest beginnen :o
1x6x50kg
1x4x55kg :o
1x6x50kg
2x8x45kg

Lat pulley ook weer tijdje terug
1x5x55kg
1x6x50kg
1x6x50kg
1x5x55kg

Single DB bent over row
1x6x20kg db's
2x5x22kg db's *
* Oke, dit schiet niet op...dit is de max. weight van mijn dumbbells. Ik dacht dus deze week alles nog zwaarder te pakken maar met de db's zit ik dus nu ook op max. Kon gemakkelijk wel meer reps maken op de 22kg, maar dat lijkt me dan ook weer niet nodig??? Zucht :(

Superset - one arm cable row en over (?) & horizontal row
3x -> 10&10x12,5kg + 10x30kg

Cable curl
2x12x17,5kg

Lat pull down - close for lat/biceps
1x3x60kg ?
2x6x55kg
1x5x60kg

Back raises
3x20xBW

Afronding
20 min. flink doorfietsen zo'n 26km/u

Conclusie
Volgende week ga ik me wat beter weer voorbereiden, vooraf even bedenken wat ik ga doen (misschien maar weer een vast schema pakken zoals voorheen ipv steeds andere oefeningen pakken). Als er iets tussen komt dan kan ik even helemaal uit me noppen zijn en dan kan ik me niet zo goed focussen:o. Dat merkte ik ook wel goed aan mijn kracht, mentaal moet ik gewoon meer focus hebben dan komt het wel goed. Het schilt dan enorm als ik al weet wat ik ga doen.

Voeding
Goed sinds woensdag wat dingen terug gebracht:
Ochtend -> 85gr. havermout naar 60gr. havermout en even geen fruit meer
Avond -> 500gr. kwark naar 250gram kwark
Tussendoortjes -> nog iets lichter en/of afwisselend me een wheyshake en maybe havermout?

Pff ik bedacht me vandaag dat ik nu 13 maanden ong. serieus train en mijn voeding drastisch is veranderd. Ik had dit ook al in mijn 1e post gezet... maar zit nu eigenlijk op maar zo'n 80gr. koolhydraten per dag :o (met mijn aanpassingen). Eiwitten zijn vrij hoog... vet is oké. Hmm.. moet hier ook wat meer aandacht aan besteden. Op zich goede prestatie dat ik weer langzaam koolhydraten toevoeg, maar het blijft een obstakel ook al weet ik dat het ZO belangrijk is....in iedere geval wel een grote verbetering mentaal/fysiek vergeleken met vorig jaar en de jaren daarvoor:o.

Laatst bewerkt:
Geloof dat je te sterk bent voor je gym:P?

zal wel niet met jou stats :P, maar bij die van mij zit ik wel tegen de grens ja...loop overal tegen aan.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

(figuurlijk natuurlijk ;)) :roflol:

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Nou ja... sommige dagen :rolleyes: dan is het letterlijk XD

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:52 ----------

Waaa sorry ik ben er niet bij :o ik las het verkeerd, ik dacht dat je schreef "Geloof dat je te sterk bent voor mijn gym:p"

Haha ik begreep het al niet;). Geen overstap plannen?

Ghehe vandaag was een dag dat je overal tegenaan liep?

Is een homegym niks voor je ? http://www.powercage.nl/ voor 225 heb je een powerrack.. dan nog een bankje en barbell + schijven en je bent klaar :)

Haha ik begreep het al niet;). Geen overstap plannen?

Ghehe vandaag was een dag dat je overal tegenaan liep?

Nou zou het liefst een eigen gym willen, maar dat zit er nu even niet in qua ruimte & geld. Daarnaast wil ik best overstappen, maar het probleem is dat hier in de buurt geen hardcore gyms te vinden zijn en diegene die een squatrack/smithmachine en dergelijke hebben zijn toch ook weer soort van healthcenters waar het iets van 48euro per maand kost.

Er is er één die ik wel op het oog heb, daar ben ik laatst wezen kijken..Fit for Free. Tja.... veel moet je er niet van verwachten voor 16 euro per maand, maar ik wil dan wel graag eerst een proefdag sporten. Dit was niet mogelijk en moest me dan meteen inschrijven (+ 25euro inschrijfkosten) voor 1 jaar. En tja...daar zat ik nu ook niet meteen op te wachten want als ik het daar niks vind dan zit ik er weer een jaar aan vast. Nou snap ik dat sommige misschien denken, ja maar het is maar 16 euro...maar toch..kan het geld goed gebruiken zolang ik nog op school&werk zit en mijn vriend maar 20 uur per week werkt.

Momenteel zit het er financieël niet in om veel geld uit te geven aan een sportabbo en waar ik nu zit, daar mag ik gratis sporten omdat ik daar ook les geef :o. Nu deze week mijn schoolvakantie begonnen is ga ik na volgende week fulltime werken en op die manier wel weer een buffer op bouwen.. maar tja... dat gaat dan weer gauw op aan schoolgeld en dergelijke :(.

In iedere geval staat op mijn verlanglijst straks als we verhuizen een eigen kamer en eigen materialen :).. .maar tot zo ver moet ik het doen met wat ik heb helaas. Wie weet als ik een mazzeltje heb komende tijd (geen idee) en ALS het financieël mee zit en ik heb de mogelijkheid ergens anders te gaan trainen dan is dat één van de eerste dingen die ik ga doen :) (Ik kan niet wachten..)

P.S. Tot zo ver gaat het goed wat betreft overal tegen aan lopen :o...gisteren in de supermarkt was het wel anders hahaha :roflol:

Is een homegym niks voor je ? http://www.powercage.nl/ voor 225 heb je een powerrack.. dan nog een bankje en barbell + schijven en je bent klaar :)

Zou wel willen, maar helaas nu even de ruimte&geld niet voor :o. (Ik woon in een appartement in een oude kerk, allemaal schuine muren met 1 grote woongedeelte&keuken,1 volgepropte slaapkamer :o en een berging die ook vol met spullen staan :rolleyes:)

MAAR ik heb al een verlanglijst met wat ik uiteindelijk wil aanschaffen:cool:, maar dat kan nog even duren (helaas) :(. Maar bedankt voor het meedenken! :)

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Goed, en nu ben ik echt weg... ben bezig met huishouden :p en voor ik het weet is het hier alweer 30 graden binnen :zweet: dus nu even hard knallen :p Ciaooooo

Laatst bewerkt:
Woon je in een oude kerk? Cool.

Toch doe je het goed hoor,roeien met de riemen die je hebt!

Hier is het ook zo lekker warm binnen,als je stilzit gaat het best maar als ik mijn shake aan het shaken ben dan breekt me het zweet ook uit.Normaal is het toch lekker koel in de kerk?Bovenin heb ik het nooit gevoeld..

Fijn weekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven