Haha ik begreep het al niet

. Geen overstap plannen?
Ghehe vandaag was een dag dat je overal tegenaan liep?
Nou zou het liefst een eigen gym willen, maar dat zit er nu even niet in qua ruimte & geld. Daarnaast wil ik best overstappen, maar het probleem is dat hier in de buurt geen hardcore gyms te vinden zijn en diegene die een squatrack/smithmachine en dergelijke hebben zijn toch ook weer soort van healthcenters waar het iets van 48euro per maand kost.
Er is er één die ik wel op het oog heb, daar ben ik laatst wezen kijken..Fit for Free. Tja.... veel moet je er niet van verwachten voor 16 euro per maand, maar ik wil dan wel graag eerst een proefdag sporten. Dit was niet mogelijk en moest me dan meteen inschrijven (+ 25euro inschrijfkosten) voor 1 jaar. En tja...daar zat ik nu ook niet meteen op te wachten want als ik het daar niks vind dan zit ik er weer een jaar aan vast. Nou snap ik dat sommige misschien denken, ja maar het is maar 16 euro...maar toch..kan het geld goed gebruiken zolang ik nog op school&werk zit en mijn vriend maar 20 uur per week werkt.
Momenteel zit het er financieël niet in om veel geld uit te geven aan een sportabbo en waar ik nu zit, daar mag ik gratis sporten omdat ik daar ook les geef

. Nu deze week mijn schoolvakantie begonnen is ga ik na volgende week fulltime werken en op die manier wel weer een buffer op bouwen.. maar tja... dat gaat dan weer gauw op aan schoolgeld en dergelijke

.
In iedere geval staat op mijn verlanglijst straks als we verhuizen een eigen kamer en eigen materialen

.. .maar tot zo ver moet ik het doen met wat ik heb helaas. Wie weet als ik een mazzeltje heb komende tijd (geen idee) en ALS het financieël mee zit en ik heb de mogelijkheid ergens anders te gaan trainen dan is dat één van de eerste dingen die ik ga doen

(Ik kan niet wachten..)
P.S. Tot zo ver gaat het goed wat betreft overal tegen aan lopen

...gisteren in de supermarkt was het wel anders hahaha
Is een homegym niks voor je ?
http://www.powercage.nl/ voor 225 heb je een powerrack.. dan nog een bankje en barbell + schijven en je bent klaar
Zou wel willen, maar helaas nu even de ruimte&geld niet voor

. (Ik woon in een appartement in een oude kerk, allemaal schuine muren met 1 grote woongedeelte&keuken,1 volgepropte slaapkamer

en een berging die ook vol met spullen staan

)
MAAR ik heb al een verlanglijst met wat ik uiteindelijk wil aanschaffen

, maar dat kan nog even duren (helaas)

. Maar bedankt voor het meedenken!

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Goed, en nu ben ik echt weg... ben bezig met huishouden

en voor ik het weet is het hier alweer 30 graden binnen

dus nu even hard knallen

Ciaooooo