AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg meis, wat valt er bij jou jou nog te verbeteren? Niet te droog worden hoor!

Vanwaar de lage reps eigenlijk?
Bij 6-10 reps groei je minder snel uit je sportschool :P

In mijn laatste training heb ik een filmpje gezet met uitleg hoe ik de lat pulldown doe, ik vind het erg fijn op die manier dus misschien ga jij het dan ook leuker vinden :)

Niks mis met zo nu en dan wat lage reps, ook als je alleen voor je fysiek traint zal afwisseling je geen kwaad doen.

Btw, leuk om je eens in m'n log te zien pilates.

Ik ben weer helemaal bij.
Ik vind je tattoo echt mooi en zoals al door meerdere is gezegd past het ook echt goed bij je.
Gefeliciteerd dat je alles voor school hebt gehaald!
Echt fijn dat je nu wat minder gestresst zal zijn enz.

Trainingen zien er uiteraard nog steeds goed uit!

Ik heb zelf ervaren dat er wel degelijk veel verschil tussen apparaten zit van verschillende merken kan zitten.
Als ik het goed herinner kon ik de lat pulldown in me oude sportschool 8x40 kg en toen ik net in me huidige gym was had ik geloof ik moeite met 8x25 kg.
De legpress en chest press waren ook heel anders, voor de rest kan ik het me niet meer herinneren.

Ik heb zelf ervaren dat er wel degelijk veel verschil tussen apparaten zit van verschillende merken kan zitten.
Als ik het goed herinner kon ik de lat pulldown in me oude sportschool 8x40 kg en toen ik net in me huidige gym was had ik geloof ik moeite met 8x25 kg.
De legpress en chest press waren ook heel anders, voor de rest kan ik het me niet meer herinneren.
squatten en benchen bedoelde je? :rolleyes:

;)

Zag je foto van 4 jaar geleden, had je toen anorexia ofzo? pff wat ben jij er goed op vooruit gegaan

• Topic Starter Topic Starter
Lieve loglezers, ik zal straks jullie berichtjes beantwoorden :). Ik ben net aangereisd op mijn werk...ff al het één en ander gedaan dus even gauw posten wat ik heb gedaan gister/vandaag.

Helaas kon mijn training weer niet al te lang zijn, omdat ik bijna elke zondag werk en in de ochtend na mijn pilates les even de tijd heb op te trainen. Ik kwam vandaag iemand tegen die ik een tijd niet heb gezien met als gevolg dat het van mijn trainingstijd af gaat. Heel irritant, maar ik moet natuurlijk wel vriendelijk blijven...ook omdat ik er natuurlijk werk :rolleyes:

Goed..bij deze:

Zaterdag 26 juni
Zo'n 45 min. voor werk flink doortrappen, mijn leuke route door bos & stad met bulten op en bulten af :)

Zondag 27 juni

Vooraf
Nieuwe pilates release, pittige maar leuke les! 1 uur waren ze aan het zweten :evil:, uiteraard doe ik zelf intensief mee :)

Wat tabata
Wilde graag 4 sets achter elkaar doen, maar helaas werden het er 3 omdat ik iemand dus tegen kwam en waar ik dit uitvoer tot half 11 maar beschikbaar is ivm body switch.

Vandaag gekozen voor:
- Clean & Press met bb + 20kg (10 reps)
- Squat & kick naar voren (knie kick) met bb + 20kg (16reps - 8 per been)
- Squat & side kick (lange been) met bb + 20kg (16reps - 8 per been)
- Opdrukken 20x met neus tot de grond en op 1 voet (afwisselend)

DB shoulder press
1x8x12kg db's
2x12x10kg db's

Superset - back raises & frontraises*
*frontraises -> zoals normaal omhoog (handpalmen naar beneden), bovenaan (rechte armen) draai ik mijn handpalmen richting plafond en dan reverse terug.
3 sets van elk 10 reps met 4kg db's

Halve pistol squats
3x8 per been

Afronding
10 min. flink door trappen richting werk

Conclusie
Had zo'n zin meer supersets/trisets te pakken, maar goed...ik moest echt gaan :(. Morgen ga ik in de avond Yoga-en, voor de rest dag i.v.m. dinsdag (fullbody training met collega van me, veel compound)

Goed nu weer hard aan het werk :eyebrow:, geniet van het weer mensen!

Planning aankomende week
Ma - yoga in de avond, verder rust
Di - FB training, compound oefeningen
Wo (jarig :cool:) - Borst/Tri of Benen
Do - Borst/Tri of benen
Vr - Rust
Za - Rug/Biceps & tabata OF fietsen
Zo - Pilatesles & wat kt/tabata

Laatst bewerkt:
Woon je in een oude kerk? Cool.

Jup, was vroeger een kerk en toen een schoenenfabriek. Ik woon boven 3 bedrijven...wel fijn in het weekend&avonden het parkeerterein voor mezelf :eyebrow:.

Toch doe je het goed hoor,roeien met de riemen die je hebt!

Hier is het ook zo lekker warm binnen,als je stilzit gaat het best maar als ik mijn shake aan het shaken ben dan breekt me het zweet ook uit.Normaal is het toch lekker koel in de kerk?Bovenin heb ik het nooit gevoeld..

Fijn weekend!

Nou het is geen standaard kerk hoor :P, gewoon een houten huis in kruisvorm laat maar zeggen....en de binnenkant is niet zo luxe als wat je in de meeste kerken ziet ;). Geen marmeren vloeren / muren wat het lekker koel zou maken, maar dus gewoon hout :p. In mijn kerk is het niet zo koel :cool:.

Maar goed ;) bedankt weer :) jij ook fijne dag :)

Zeg meis, wat valt er bij jou jou nog te verbeteren? Niet te droog worden hoor!

:o:o:o, ga toch wel 'iets' droger worden hoor ;), maar niet te veel hoor :). Ben er bijna...en de laatste loodjes wegen het zwaarst.

Vanwaar de lage reps eigenlijk?
Bij 6-10 reps groei je minder snel uit je sportschool :P

In mijn laatste training heb ik een filmpje gezet met uitleg hoe ik de lat pulldown doe, ik vind het erg fijn op die manier dus misschien ga jij het dan ook leuker vinden :)

Lage reps, gewoon even een boost voor mijn body en omdat ik even niet weet hoe of wat ik moet doen om droger te worden en strontziek word dat ik weinig echte basic stuff HARD kan pakken in mijn gym. :p
Ik zal eens kijken in je log straks! Laatste tijd wat minder op dbb...maar zal even reageren straks :)

Niks mis met zo nu en dan wat lage reps, ook als je alleen voor je fysiek traint zal afwisseling je geen kwaad doen.

Btw, leuk om je eens in m'n log te zien pilates.

Hi Chreiz :), jep..denk dat het ook geen kwaad kan. Flinke spierpijn weer deze week...dus deze variatie zo nu en dan is zeker niet slecht :).
Ik heb je training & foto's gezien! KICK ASS :cool:, zal straks even reageren :).

Ik ben weer helemaal bij.
Ik vind je tattoo echt mooi en zoals al door meerdere is gezegd past het ook echt goed bij je.
Gefeliciteerd dat je alles voor school hebt gehaald!
Echt fijn dat je nu wat minder gestresst zal zijn enz.

Trainingen zien er uiteraard nog steeds goed uit!

Dank je meid :). Je bent inderdaad weer bij zo te lezen ;).
Ja klopt zit ook wel verschil tussen merken / apparaten.... hoe het precies zit...??? geen idee, maar ach..als ik maar hard trainen kan dan vind ik het prima ;).

squatten en benchen bedoelde je? :rolleyes:

;)

Nope, Peetjuh zegt het goed :p, want zij heeft goed bijgelezen en weet inmiddels dat ik niet beschik over een powerrack/benchpress/smithmachine/dipmachine/chin up app. en etc. :(. En een legpress & chestpress...die heb ik dan weer wel :p

;)
Zag je foto van 4 jaar geleden, had je toen anorexia ofzo? pff wat ben jij er goed op vooruit gegaan

Nou ja... sort of :rolleyes:

Bedankt :), doe hard mijn best. Nog niet helemaal over hoor, zoiets blijf je toch wel lang bij je dragen en misschien wel voor altijd? Maar goed...het gaat steeds beter :) komt allemaal goed :thumbs:

Ik zou nog een update foto plaatsen omtrent mijn buik aangezien ik eerder zei meer mijn bovenste blokjes te zien :o... maar helaas is dat in ontspannen toestand een stuk minder :p
Bij deze, vanmorgen gemaakt.

Ontspannen
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Aangespannen
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingsnieuws
Ik heb gisteren nogmaals mijn eigen voedingsschema goed bekeken en vind het zo lastig omdat ik ook glutenvrij eet. In iedere geval op gevoel zit mijn verhouding prima, maar heb gisteren met hulp van Ace:) nog het één en ander aangepast en beter verspreid waardoor ik in de ochtend ook wat meer havermout kan eten. Ik was van plan dit ook wat te minderen, maar laat het gewoon bij 80-85 gram. :) Mijn lunch word komende tijd anders dan wat ik laatste tijd vaak at (peulvruchten/rauwkost/huttenkase/pijnboompitten/kruiden etc) en word nu gewoon rijst/groente/tonijn of kip. Verlopig even geen fruit en tussendoortjes zijn dus ook wat ingekort qua kcal. Totaal zit ik nu rond 2000kcal, moet goed te doen zijn. Als het nodig is zal ik meer eten rondom mijn trainingen.

Ace is echt 'n schatje!
mooi fysiek pilates, ben wel benieuwd naar je manier van training en je voeding.

Ace is echt 'n schatje!
mooi fysiek pilates, ben wel benieuwd naar je manier van training en je voeding.

Ace is zeker een schatje :rolleyes:

Euhm... wat betreft mijn trainingen... ik heb er een inhoudsopgave voor gemaakt in mijn 1e post. Daar kun je in één simpele klik naar al mijn trainingen ;).

Wat betreft hoe ik train per week:
Dag 1 - Benen of Borst/triceps
Dag 2 - Borst/triceps of Benen
Dag 3 - Rug/biceps
Dag 4 - alleen cardio (fiets graag stad/bos)
Dag 5 - pilates les & kt (aandachtspunten) & tabata (weinig tijd deze dag)
Ik sla geen trainingen over OF verplaats het dat ik wel aan mijn trainingen kom die ik per week wil aanhouden. Ik neem 2 dagen rust wat betreft sporten :o.

Qua voeding, ik eet glutenvrij BEHALVE mijn ontbijt sinds enkele weken wat heel goed gaat. Havermout valt goed en kan ik goed verteren...vooral tarwe vermijd ik. Ik heb mijn voeding verspreid over 3 grotere maaltijden (ontbijt - lunch - avond) en 3 kleinere (tussendoor en late snack -> kwark&nootjes&cacao). Hiernaast snoep ik nooit, drink ik nooit frisdrank, ik drink ook geen alcohol...oh ja en ik doe niet aan junkdagen :o.

Wat wil je nog meer weten :D

Pincode die krijg je niet :D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
wat is je 06? hehe - je vroeg erom.
verder zou ik nog wel een aantal dingen willen weten, maar dat kan ik beter opzoeken of Ace vragen, bedoel ik mee vrouwen en training in algemeen want daar weet ik niks over:p

succes verder, zal regelmatig een kijkje nemen;)

Pfoew... wat een drukke week zeg!

Ik kan nu genieten van de vakantie terwijl jij af en toe je eens moet haasten door tijdsgebrek, het mooie leven van een student, nietwaar? ;)

Ooh, woensdag is het je verjaardag! :D

Kom weer even spieken (of liever gezegd - spieken en *wel* iets zeggen :P);

Uitje met Ace klonk gezellig!
Je blokjes-buik is on the way - de bovenkant is er al!

Verder zien de trainingen er weer netjes uit, maar da's niet nieuws, hm?

Dat klopt, dat is dan vanaf aug.2012. Het 1e jaar zou ik in Sittard moeten zijn en de andere 3 jaar in Eindhoven, qua reistijd maakt het niet vele uit. Eindhoven is zelfs 15min. langer reizen :(
Joh? Eindhoven langer reizen...? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik zou denken dat Eindhoven sowieso dichterbij is (Noord-Brabant) dan Sittard (Limburg)... Maar okee, wel genaaid eigenlijk haha.

Bedankt! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden, ik hou je wel in de gaten :eyebrow: en zal zo nu en dan wel even vragen hoe het er voor staat en wat je er van vind :). Bedankt! Jij ook :) ik hoop op een zwoele, maar vooral frisse :o zomer.
Is cool :) Ja gewoon rond de 25 graden, fris briesje en niet te hoge luchtvochtigheidsgraad :p Heeeey!

Hard kunnen trainen is inderdaad het belangrijkste en daar weet jij alles van.;)
Je buik ziet er echt mooi uit, zowel ontspannen als aangespannen.
Is het trouwens een doel om alle blokken zichtbaar te hebben?
Sommige willen dat en sommige juist niet.

idd goeie buik , maar ik vind ook je schouders niet verkeerd
de rest is moeilijk in te schatten
nu is aan jou welke kant je meer opwilt
meer massa/definitie/droogheid zonder natuurlijk je vrouwelijkheid hiervoor
op te geven

succes ermee:thumbs:

Met meer massa / definitie of droogheid ben je niet meteen je vrouwelijke uitstraling kwijt hoor - vind ik dan!

• Like
Waarderingen: KEUN
True story

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven