JohnnybGood
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 107
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squatten en benchen bedoelde je?Ik heb zelf ervaren dat er wel degelijk veel verschil tussen apparaten zit van verschillende merken kan zitten.
Als ik het goed herinner kon ik de lat pulldown in me oude sportschool 8x40 kg en toen ik net in me huidige gym was had ik geloof ik moeite met 8x25 kg.
De legpress en chest press waren ook heel anders, voor de rest kan ik het me niet meer herinneren.

. Ik ben net aangereisd op mijn werk...ff al het één en ander gedaan dus even gauw posten wat ik heb gedaan gister/vandaag. 

, uiteraard doe ik zelf intensief mee 
. Morgen ga ik in de avond Yoga-en, voor de rest dag i.v.m. dinsdag (fullbody training met collega van me, veel compound)
, geniet van het weer mensen!
) - Borst/Tri of Benen
.Toch doe je het goed hoor,roeien met de riemen die je hebt!
Hier is het ook zo lekker warm binnen,als je stilzit gaat het best maar als ik mijn shake aan het shaken ben dan breekt me het zweet ook uit.Normaal is het toch lekker koel in de kerk?Bovenin heb ik het nooit gevoeld..
Fijn weekend!
, gewoon een houten huis in kruisvorm laat maar zeggen....en de binnenkant is niet zo luxe als wat je in de meeste kerken ziet
. Geen marmeren vloeren / muren wat het lekker koel zou maken, maar dus gewoon hout
. In mijn kerk is het niet zo koel
.
bedankt weer
jij ook fijne dag
Zeg meis, wat valt er bij jou jou nog te verbeteren? Niet te droog worden hoor!

, ga toch wel 'iets' droger worden hoor
, maar niet te veel hoor
. Ben er bijna...en de laatste loodjes wegen het zwaarst.Vanwaar de lage reps eigenlijk?
Bij 6-10 reps groei je minder snel uit je sportschool
In mijn laatste training heb ik een filmpje gezet met uitleg hoe ik de lat pulldown doe, ik vind het erg fijn op die manier dus misschien ga jij het dan ook leuker vinden![]()

Niks mis met zo nu en dan wat lage reps, ook als je alleen voor je fysiek traint zal afwisseling je geen kwaad doen.
Btw, leuk om je eens in m'n log te zien pilates.
, jep..denk dat het ook geen kwaad kan. Flinke spierpijn weer deze week...dus deze variatie zo nu en dan is zeker niet slecht
.
, zal straks even reageren
.Ik ben weer helemaal bij.
Ik vind je tattoo echt mooi en zoals al door meerdere is gezegd past het ook echt goed bij je.
Gefeliciteerd dat je alles voor school hebt gehaald!
Echt fijn dat je nu wat minder gestresst zal zijn enz.
Trainingen zien er uiteraard nog steeds goed uit!
Ik heb zelf ervaren dat er wel degelijk veel verschil tussen apparaten zit van verschillende merken kan zitten.
Als ik het goed herinner kon ik de lat pulldown in me oude sportschool 8x40 kg en toen ik net in me huidige gym was had ik geloof ik moeite met 8x25 kg.
De legpress en chest press waren ook heel anders, voor de rest kan ik het me niet meer herinneren.
. Je bent inderdaad weer bij zo te lezen
.
geen idee, maar ach..als ik maar hard trainen kan dan vind ik het prima
.
, want zij heeft goed bijgelezen en weet inmiddels dat ik niet beschik over een powerrack/benchpress/smithmachine/dipmachine/chin up app. en etc.
. En een legpress & chestpress...die heb ik dan weer wel 
Zag je foto van 4 jaar geleden, had je toen anorexia ofzo? pff wat ben jij er goed op vooruit gegaan

, doe hard mijn best. Nog niet helemaal over hoor, zoiets blijf je toch wel lang bij je dragen en misschien wel voor altijd? Maar goed...het gaat steeds beter
komt allemaal goed
... maar helaas is dat in ontspannen toestand een stuk minder 
nog het één en ander aangepast en beter verspreid waardoor ik in de ochtend ook wat meer havermout kan eten. Ik was van plan dit ook wat te minderen, maar laat het gewoon bij 80-85 gram.
Mijn lunch word komende tijd anders dan wat ik laatste tijd vaak at (peulvruchten/rauwkost/huttenkase/pijnboompitten/kruiden etc) en word nu gewoon rijst/groente/tonijn of kip. Verlopig even geen fruit en tussendoortjes zijn dus ook wat ingekort qua kcal. Totaal zit ik nu rond 2000kcal, moet goed te doen zijn. Als het nodig is zal ik meer eten rondom mijn trainingen.Ace is echt 'n schatje!
mooi fysiek pilates, ben wel benieuwd naar je manier van training en je voeding.

.
.
.

Joh? Eindhoven langer reizen...? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik zou denken dat Eindhoven sowieso dichterbij is (Noord-Brabant) dan Sittard (Limburg)... Maar okee, wel genaaid eigenlijk haha.Dat klopt, dat is dan vanaf aug.2012. Het 1e jaar zou ik in Sittard moeten zijn en de andere 3 jaar in Eindhoven, qua reistijd maakt het niet vele uit. Eindhoven is zelfs 15min. langer reizen![]()
Is coolBedankt! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden, ik hou je wel in de gatenen zal zo nu en dan wel even vragen hoe het er voor staat en wat je er van vind
. Bedankt! Jij ook
ik hoop op een zwoele, maar vooral frisse
zomer.
Ja gewoon rond de 25 graden, fris briesje en niet te hoge luchtvochtigheidsgraad
Heeeey!