XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het persoonlijk niet mooi als bij vrouwen in rust de abs te tellen zijn als het om droogte gaat maar je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind.
Buikje op de foto's is erg mooi vind ik dus hoeft niet droger hoor.

Vind het persoonlijk niet mooi als bij vrouwen in rust de abs te tellen zijn als het om droogte gaat maar je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind.
het is als man zijnde ook niet leuk als je vriendin meer abs heeft dan jij zelf.
tenzij ze beide ripped zijn:rolleyes:

zou zo verliefd op je/je buik worden ;o

keep goin'

Wat je is huidige vetpercentage?

Goede buik en +1 voor je grappige/schattige navel.

Je kan het testosteron in dit log gewoon voelen! :D

Succes met benen of borst/triceps! :)

• Topic Starter Topic Starter
:yell::splat::yell:
WAAAA grrrr net heel verhaal getypt... en duurt al vet lang..want ondertussen loop ik 70's muziek te luisteren op you tube :o...enne wil ik het posten -> moet ik op nieuw inloggen -> kan hij de pagina niet meer openen :yell: alles weg :( :(

wat is je 06? hehe - je vroeg erom.
verder zou ik nog wel een aantal dingen willen weten, maar dat kan ik beter opzoeken of Ace vragen, bedoel ik mee vrouwen en training in algemeen want daar weet ik niks over:p

succes verder, zal regelmatig een kijkje nemen;)

Hahaha goed bedacht ;)
Wat wil je eigenlijk allemaal weten en voor je zelf? Ik ben nu wel benieuwd eigenlijk ;), misschien dat ik je kan helpen en anders als ik het ook niet weet dan kan ik er zelf ook wat van opsteken :eyebrow:

Thx, doe maar rustig aan hoor ;) ik heb ook niet de tijd bij iedereen steeds te reageren, al lees ik wel de logjes mee :)

Pfoew... wat een drukke week zeg!

Ik kan nu genieten van de vakantie terwijl jij af en toe je eens moet haasten door tijdsgebrek, het mooie leven van een student, nietwaar? ;)

Ooh, woensdag is het je verjaardag! :D

Hhaha wacht maar over een paar jaar :eyebrow:
Dat heb je goed gezien ;)

Kom weer even spieken (of liever gezegd - spieken en *wel* iets zeggen :P);

Uitje met Ace klonk gezellig!
Je blokjes-buik is on the way - de bovenkant is er al!

Verder zien de trainingen er weer netjes uit, maar da's niet nieuws, hm?

Thx meid :) leuk dat je even hallo komt zeggen :hello:
JIJ succes komende weken, mede drukke meid ;). Je bent goed bezig!

Joh? Eindhoven langer reizen...? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik zou denken dat Eindhoven sowieso dichterbij is (Noord-Brabant) dan Sittard (Limburg)... Maar okee, wel genaaid eigenlijk haha.

Is cool :) Ja gewoon rond de 25 graden, fris briesje en niet te hoge luchtvochtigheidsgraad :p Heeeey!

Your right :p
Ik had me vergist met mijn reistijd van mijn huis naar mijn school in Zwolle, dat is bijna 2 uur. Naar Sittard is het met de trein al 2:30 min... (school dicht bij station hoorde ik) en naar Eindhoven is het 1:47 min en dan nog met de bus naar school begreep ik. Helaas alleen meerdere malen overstappen...zou een stuk schelen als dat niet het geval zou zijn..kan ik rustig aan school werken in de trein of slapen. Maar in mijn geval zou het denk ik wel voorkomen dat ik net slaap als ik bijna moet overstappen :roflol:

Ja dat is zeker lekker, sta achter je :D... maar zag al dat het aankomende donderdag zelfs 32 graden word :eek:!

Hard kunnen trainen is inderdaad het belangrijkste en daar weet jij alles van.;)
Je buik ziet er echt mooi uit, zowel ontspannen als aangespannen.
Is het trouwens een doel om alle blokken zichtbaar te hebben?
Sommige willen dat en sommige juist niet.

Thx meid, nee wil niet duidelijke blokken op mijn buik, gewoon lichte lijnen. Als mijn vet% iets lager word...dan is het helemaal prima :).

idd goeie buik , maar ik vind ook je schouders niet verkeerd
de rest is moeilijk in te schatten
nu is aan jou welke kant je meer opwilt
meer massa/definitie/droogheid zonder natuurlijk je vrouwelijkheid hiervoor
op te geven

succes ermee:thumbs:

Thx Ove, ik krijg vaker reacties over mijn schouders omdat die natuurlijk vaker gezien worden dan mijn buik. Eerder klinken de reacties negatief door onwetenheid en meteen het idee dat ik een dikke bb-er word omdat ik met gewichten train. Helaas begrijpen veel mensen het niet en zo in mijn vriendenkring is er niemand die mij echt begrijpt. Maar goed, waarschijnlijk zullen hier meerdere zitten met hetzelfde probleem :p

Zeker als vrouw zijnde word het nog minder geaccepteerd dat ik train met gewichten en het ook nog super leuk vind. Anyway wat betreft welke kant ik op wil, ik ben geen wedstrijdplannen... maar zo wel dan wil ik niet verder dan de fitness klasse. Ik vind de andere klasses zoals figure ook nog wel mooi, maar toch weer te laag in vet% en hoe hoger de klasses...hoe meer spier/minder vet = minder vrouwelijk. Zeker respect voor zijn/haar fysieken, maar daar ligt mijn doel niet. Mijn grens ligt dan bij de fitness klass. Dat ziet er fit & vrouwelijk uit en daar ligt mijn doel. Als mijn vet% iets lager ligt dan vind ik het helemaal prima...lager hoeft voor mij niet.

Goed vb voor me is :o Lina Jade, alleen heeft zij een stuk meer spiermassa. Dat hoeft voor mij niet, ik heb aardig wat spiermassa opgebouwd als ik kijk van waar ik vandaan kwam, ik vind wat dat betreft wel prima. http://www.youtube.com/watch?v=nYk-a0oY_nw&translated=1

Lina Jade op podium (very hot :eek:)
http://www.youtube.com/watch?v=MNvT6LO_MvY&feature=related

Met meer massa / definitie of droogheid ben je niet meteen je vrouwelijke uitstraling kwijt hoor - vind ik dan!

Gedeeltelijk mee eens:), maar hoe minder vet en hoe meer spiermassa hoe minder vrouwelijk ik het vind worden.. maar het verschilt ook heel erg per persoon & zijn/haar bouw. Ik heb wel een aantal vrouwen gezien die goed gespierd zijn & laag in hun vet% zijn maar die ik wel heel mooi & vrouwelijk vind.

Hahaha thx voor je mening ;), ik knal gewoon hard door...eet lekker goed en hoop zo mijn vet% IETS lager te krijgen...voor de rest heb ik geen ambities om knetterdroog te worden :p.

het is als man zijnde ook niet leuk als je vriendin meer abs heeft dan jij zelf.
tenzij ze beide ripped zijn:rolleyes:

Hahaha :o.... helaas is mijn vriend niet zo sportief. Ik weeg overigens zelfs nu bijna net zoveel als hij :eek:

Wat je is huidige vetpercentage?

Goede buik en +1 voor je grappige/schattige navel.

Geen idee :o... ik denk rond de 21/22% ofzo. Zou het nog eens goed willen opmeten, maar weet zo niet waar :o ik dat GOED kan doen via tang.

Thx :o...hahaha 'grappige / schattige navel ' :hahaha: :)

zou zo verliefd op je/je buik worden ;o

keep goin'

Wat een prachtige meid ben jij zeg... Haha, sorry hoor moest het even gezegd hebben, spontaan verliefd geworden... :p

:o bedankt :o

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:08 ----------

Je kan het testosteron in dit log gewoon voelen! :D

Succes met benen of borst/triceps! :)

Thx thx jij hebt goed in de gaten dat ik meestal altijd maandag's train ;). EN ik heb ZO'N zin om te trainen :o maarrruhhh... ik moet vandaag mijn rust nemen want morgen word het een FB training met compound oefeningen. En mijn laatste rustdag was donderdag.

Ik zal dus morgen voor het eerst echt gaan squatten...ben benieuwd wat de resultaten gaan worden :o. Vanavond ga ik wel yoga-en, dat had ik aan een vriend/kennis van me beloofd uit mijn pilatesles. Ik heb mijn planning door deze dingen wat aangepast voor deze week. Als ik me woensdag goed voel na dinsdag dan ga ik dan benen of borst/tri trainen en anders schuif ik het op naar do,vr,za&zo :).

Leuke filmpjes van Lina Jade :)

Je buik is al mooi hoor, aangespannen zie je idd al blokjes! :D Ga zo door en je sixpack komt er zeker :clap:

Planning is wat gewijzigd :o

Maandag - Borst/Triceps & wat tabata sets
Dinsdag - Fullbody veel compound, maar ga rustig aan doen met borstoef. ivm Ma.
Woensdag - verjaardag, dus laat ik maar een keer chill aan doen :p
Donderdag - Benen :)
Vrijdag - Rug/biceps
Zaterdag - fietsen
Zondag - Pilates & KT/tabata

Zometeen dus lekker trainen :cool:, hmm maar eerst even lekker eten :meal:

Laatst bewerkt:
Ferm buikje :) is droog genoeg hoor!
En alvast een gelukkige verjaardag ;)

Maandag 28 juni
(tittie&kipfilet training)

Warming up
2x20xpush up op 1 voet en neus tot de grond

Chestpress
Gaat nog steeds goed :cool:, geen last van mijn schouder en zelf voor het eerst 60kg gedurft :D :woot:
1x12x35kg
1x5x55kg
1x5x60kg
1x4x60kg
1x5x55kg
1x5x50kg

Pectoral machine -> 2e keer in al die tijd dat ik deze doe :o
1x8x35kg
2x5x40kg

DB press
2x5x18kg db's
2x8x16kg db's

DB pull over
Blijf het een leuke oefening vinden, maar deze keer gewoon met db's. Merk dat ik dan meer focus op mijn borstspieren&bovenbuikspieren dan als ik het met een bb doe zoals de vorige keer.
1x12x18kg db
2x12x20kg db

Tricep dips - tussen 2 bankjes
deze keer ging het minder goed dan de vorige keer, maar nog steeds voor een 2e keer na tijden dit weer te doen + geen last te hebben van mijn schouder ben ik erg tevree :)
2x15x BW + 20kg (2x10kg schijven)
2x15x BW + 10kg

Superset Triceps - DB triceps extension + DB kickbacks
Per kant:
1x 10x7kg db + 10x6kg db
2x 10x6kg db + 10x5kg db :o
Mijn kipfilets waren op één of andere manier er niet helemaal bij vandaag :o

Ab roll
3x8x BW (helemaal naar beneden rollen, neus raakt bijna de grond aan)

Ik wilde nog wat Tabata doen, maar mijn vriend wilde graag mee en dat is dan nooit zo relaxed trainen. Hij wilde wil graag weg...dus heb het hier maar bij gelaten.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Ferm buikje :) is droog genoeg hoor!
En alvast een gelukkige verjaardag ;)

Bedankt :) :)

ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

@ pilates - fitness/figure dat is idd een mooi streven

Jup vind ik ook wel :)

sterk en lekker! (kom niet vaak voor bij de dames)

good luck met je doelen!!! :D

How how, sterke dumbbell presses!
Jammer dat ik nog niet teveel spanning op mijn buikspieren kan zetten, anders zou ik die ab rollouts ook doen.

Warming up
2x20xpush up op 1 voet en neus tot de grond

Alleen dit al vind ik zo tof hé! Hoeveel vrouwen kunnen even gemakkelijk 20x full ROM nose to the grass updrukken :)

Knap hoor, net als de rest van je training! Je lagere reprange zal een goeie vetverbranding teweeg brengen.

Voorheen werkte je schouder toch nooit lekker mee? Pas dan op met kickbacks. Bij een iets te enthausiaste uitvoering komt er aardig wat spanning op je schouders. Deze oefening kun je veel meer uithalen bij een superstrikte gecontroleerde beweging :)

Succes met je fullbody training morgen! ben benieuwt wat je daarvan vind! En geniet van het mooie weer hé, ik hoorde dat het 30 graden werd aankomende dagen :eek:

:kiss:

je trainingen zien er weer zeer pittig uit PM..gelukkig dat je nog steeds geen last hebt van je schouders..dat scheelt zo veel!
En morgen squatten?? succes..lekker doe je best maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen!
Mooie foto's van je buikje..bovenste abs zie je idd al goed komen! Nice..
Persoonlijk vind ik het echt mooi bij een vrouw..maar ja das weer mijn mening hahaha
Er moet gewoon een goede balans zijn tussen spiermassa en droogheid..
Girl, you look good!

Voedingsnieuws
Ik heb gisteren nogmaals mijn eigen voedingsschema goed bekeken en vind het zo lastig omdat ik ook glutenvrij eet. In iedere geval op gevoel zit mijn verhouding prima, maar heb gisteren met hulp van Ace:) nog het één en ander aangepast en beter verspreid waardoor ik in de ochtend ook wat meer havermout kan eten. Ik was van plan dit ook wat te minderen, maar laat het gewoon bij 80-85 gram. :) Mijn lunch word komende tijd anders dan wat ik laatste tijd vaak at (peulvruchten/rauwkost/huttenkase/pijnboompitten/kruiden etc) en word nu gewoon rijst/groente/tonijn of kip. Verlopig even geen fruit en tussendoortjes zijn dus ook wat ingekort qua kcal. Totaal zit ik nu rond 2000kcal, moet goed te doen zijn. Als het nodig is zal ik meer eten rondom mijn trainingen.

Mooie progressie tot nu toe ;) Staat je heel goed, zeker als je ziet waar je vandaan komt!

Enne als je nog eens hulp nodig hebt met glutenvrij geef een gil!
Ik heb wat standaard sporters voedingsadvies en moet zelf ook regelmatig variëren voor mezelf dus heb tips zat :thumbs:

zo hey! die dips zijn echt brutaal, gelukkig train je niet in mijn gym, ik krijg geen 15 reps met 20kg :(

sterk en lekker! (kom niet vaak voor bij de dames)

good luck met je doelen!!! :D

:o ahh... nou bedankt :D
Komt helemaal goed! :woot:

How how, sterke dumbbell presses!
Jammer dat ik nog niet teveel spanning op mijn buikspieren kan zetten, anders zou ik die ab rollouts ook doen.

Ja dat snap ik, komt wel goed... je bent een sterke..nu al :eek: en dit komt wel weer zodra je volledig hersteld bent :). Misschien is pilates ook geen slecht idee om je core meer te versterken :p

Alleen dit al vind ik zo tof hé! Hoeveel vrouwen kunnen even gemakkelijk 20x full ROM nose to the grass updrukken :)

Knap hoor, net als de rest van je training! Je lagere reprange zal een goeie vetverbranding teweeg brengen.

Voorheen werkte je schouder toch nooit lekker mee? Pas dan op met kickbacks. Bij een iets te enthausiaste uitvoering komt er aardig wat spanning op je schouders. Deze oefening kun je veel meer uithalen bij een superstrikte gecontroleerde beweging :)

Succes met je fullbody training morgen! ben benieuwt wat je daarvan vind! En geniet van het mooie weer hé, ik hoorde dat het 30 graden werd aankomende dagen :eek:

:kiss:

:o thx Ace :)
Die lage volume en hogere intensiteit zal zeker wel een extra boost zijn voor mijn lichaam. De eerste keer dat ik het uitspook.
Thx voor de tip! Ik heb er geen last van als ik deze oefening uit voer, but I will keep this one in my mind :).

Ja bedankt! Helaas denk ik het niet echt goed te gaan trekken :(. Ik heb ontzettend crappy geslapen en bij elkaar vannacht amper 4,5 uur geslapen. Ik zit nu aan de 100 gram havermout...ik dacht wat extra energie kan ik nu wel gebruiken :x

Zeker hot, maar altijd mooi weer rondom mijn verjaardag :cool:
Ciaoooo:kiss:

je trainingen zien er weer zeer pittig uit PM..gelukkig dat je nog steeds geen last hebt van je schouders..dat scheelt zo veel!
En morgen squatten?? succes..lekker doe je best maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen!
Mooie foto's van je buikje..bovenste abs zie je idd al goed komen! Nice..
Persoonlijk vind ik het echt mooi bij een vrouw..maar ja das weer mijn mening hahaha
Er moet gewoon een goede balans zijn tussen spiermassa en droogheid..
Girl, you look good!

Och ik word nog eens arrogant van al die complimenten :o
:evil: :evil: :evil:

:o :o :o.....
Nee hoor ;)

Ja .. maar pfff..heb zo slecht geslapen vannacht..en Zo veel liggen nadenken..maar goed..we zien wel waar het schip strand :rolleyes:

Vind je het persoonlijk mooier om alle abs te zien in rust of dat dan weer niet? Ik zou graag 2 lijnen willen (verticaal), maar ik denk dat mijn bouw daar niet voor gemaakt is en ik eerder lichte blokjes zie. Beetje vind ik niet erg, maar wil niet knetterdroog staan. Maaaarrr ik vind zelf blokjes bij vrouwen niet meteen lelijk, ligt per persoon en hoe haar bouw is. Het kan zo erg verschillen, erg interessant vind ik dat....de verschillende lichaamsbouwen van man/vrouw :). En zoals je zegt...'goede balans tussen spiermassa & droogheid' :thumbs:

Mooie progressie tot nu toe ;) Staat je heel goed, zeker als je ziet waar je vandaan komt!

Enne als je nog eens hulp nodig hebt met glutenvrij geef een gil!
Ik heb wat standaard sporters voedingsadvies en moet zelf ook regelmatig variëren voor mezelf dus heb tips zat :thumbs:

Hiiiii !! leuk wat van je te horen :)
Dank je wel :o

Dat klopt inderdaad ja en volgens mij ga jij ook ergggg hard!?! Laten we gauw maar een keer afspreken, nu voor REAL hahaha. Ik bel je van de week wel :).

zo hey! die dips zijn echt brutaal, gelukkig train je niet in mijn gym, ik krijg geen 15 reps met 20kg :(

Ach joh ;), als ik dat kan... dan kan jij dat vast ook wel!! ;)

---------------------------------------------------------

Goedemorgen,

Ik heb zo crappy geslapen vannacht :( en dan zometeen die fb training zucht. Door het slechte slapen herstel ik ook minder goed... ik heb zelfs spierpijn nog in mijn benen van zondag terwijl ik niet veel boeiends heb gedaan voor mijn benen. En mijn schouders/borst....pfff laat ik daar maar niet over beginnen :p.

Gisteravond had ik voor het eerst dus aan Yoga gedaan. Iemand uit mijn les waar ik steeds meer bevriend mee geworden ben die heeft mij uitgenodigt mee te doen omdat ik al jaren pilates, maar nog nooit Yoga had gedaan. We gingen naar Hatha yoga en pfff....erg zweverig en vond het jammer hoe de les zelf ging..best kort en was meer gewoon liggen.. op een gegeven moment lagen we ontspannen en zegt ze 'blijf maar liggen ik ga even naar beneden de deur open doen (in een klooster) :rolleyes:'. Euhm..oke... ik lig daar ontspannen, begint er op eens een vrouw de hele tijd te hoesten -> VET irritant... en toen ze weer terug kwam, deur open, deur dicht, deur open, deur dicht...??? en toen deed ze een muziekje op. Ik heb daar liggend weg zitten dwalen maar vele gedachtes waar ik de laatste tijd over pieker kon ik maar niet volledig uit mijn hoofd zetten.

Eenmaal thuis... was het al half 10 en kon maar niet slapen :(..uiteindelijk om 11 uur een poging gedaan, maar werd om half 2 sliep ik pas. Om half 7 al weer wakker...door o.a. wekker van me vriend. Pfff ben zo moe...en echt weinig geslapen... ik heb het maar wat gecomposeerd met extra havermout... we shall see waar het schip straks strand. Ik ga gewoon en de situatie uitleggen.

Baal alleen enorm dat ik waarschijnlijk niet GOED kan presteren op mijn 1e ECHTE squats...en dergelijke grote compounds...maar goed... we zien wel waar het schip strand... EN VOORAL....JEN...

STAY POSITIVE!! :cool:

Hehehe, de warme nachten eisen hun tol :p Niet alleen op het herstel, maar ook nog eens
op je gemoed ... het beloven nog leuke tijden te worden deze zomer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven