Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is als man zijnde ook niet leuk als je vriendin meer abs heeft dan jij zelf.Vind het persoonlijk niet mooi als bij vrouwen in rust de abs te tellen zijn als het om droogte gaat maar je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind.
Buikje op de foto's is erg mooi vind ik dus hoeft niet droger hoor.

...enne wil ik het posten -> moet ik op nieuw inloggen -> kan hij de pagina niet meer openen
alles weg

wat is je 06? hehe - je vroeg erom.
verder zou ik nog wel een aantal dingen willen weten, maar dat kan ik beter opzoeken of Ace vragen, bedoel ik mee vrouwen en training in algemeen want daar weet ik niks over
succes verder, zal regelmatig een kijkje nemen![]()

, misschien dat ik je kan helpen en anders als ik het ook niet weet dan kan ik er zelf ook wat van opsteken 
ik heb ook niet de tijd bij iedereen steeds te reageren, al lees ik wel de logjes mee 
Pfoew... wat een drukke week zeg!
Ik kan nu genieten van de vakantie terwijl jij af en toe je eens moet haasten door tijdsgebrek, het mooie leven van een student, nietwaar?
Ooh, woensdag is het je verjaardag!![]()

Kom weer even spieken (of liever gezegd - spieken en *wel* iets zeggen);
Uitje met Ace klonk gezellig!
Je blokjes-buik is on the way - de bovenkant is er al!
Verder zien de trainingen er weer netjes uit, maar da's niet nieuws, hm?
leuk dat je even hallo komt zeggen 
. Je bent goed bezig!Joh? Eindhoven langer reizen...? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik zou denken dat Eindhoven sowieso dichterbij is (Noord-Brabant) dan Sittard (Limburg)... Maar okee, wel genaaid eigenlijk haha.
Is coolJa gewoon rond de 25 graden, fris briesje en niet te hoge luchtvochtigheidsgraad
Heeeey!

... maar zag al dat het aankomende donderdag zelfs 32 graden word
!Hard kunnen trainen is inderdaad het belangrijkste en daar weet jij alles van.
Je buik ziet er echt mooi uit, zowel ontspannen als aangespannen.
Is het trouwens een doel om alle blokken zichtbaar te hebben?
Sommige willen dat en sommige juist niet.
. idd goeie buik , maar ik vind ook je schouders niet verkeerd
de rest is moeilijk in te schatten
nu is aan jou welke kant je meer opwilt
meer massa/definitie/droogheid zonder natuurlijk je vrouwelijkheid hiervoor
op te geven
succes ermee![]()

Lina Jade, alleen heeft zij een stuk meer spiermassa. Dat hoeft voor mij niet, ik heb aardig wat spiermassa opgebouwd als ik kijk van waar ik vandaan kwam, ik vind wat dat betreft wel prima. http://www.youtube.com/watch?v=nYk-a0oY_nw&translated=1
)Met meer massa / definitie of droogheid ben je niet meteen je vrouwelijke uitstraling kwijt hoor - vind ik dan!
, maar hoe minder vet en hoe meer spiermassa hoe minder vrouwelijk ik het vind worden.. maar het verschilt ook heel erg per persoon & zijn/haar bouw. Ik heb wel een aantal vrouwen gezien die goed gespierd zijn & laag in hun vet% zijn maar die ik wel heel mooi & vrouwelijk vind. Vind het persoonlijk niet mooi als bij vrouwen in rust de abs te tellen zijn als het om droogte gaat maar je moet natuurlijk doen wat je zelf fijn vind.
Buikje op de foto's is erg mooi vind ik dus hoeft niet droger hoor.
, ik knal gewoon hard door...eet lekker goed en hoop zo mijn vet% IETS lager te krijgen...voor de rest heb ik geen ambities om knetterdroog te worden
. het is als man zijnde ook niet leuk als je vriendin meer abs heeft dan jij zelf.
tenzij ze beide ripped zijn![]()
.... helaas is mijn vriend niet zo sportief. Ik weeg overigens zelfs nu bijna net zoveel als hij 
Wat je is huidige vetpercentage?
Goede buik en +1 voor je grappige/schattige navel.
... ik denk rond de 21/22% ofzo. Zou het nog eens goed willen opmeten, maar weet zo niet waar
ik dat GOED kan doen via tang.
...hahaha 'grappige / schattige navel '

Wat een prachtige meid ben jij zeg... Haha, sorry hoor moest het even gezegd hebben, spontaan verliefd geworden...![]()
bedankt 
Je kan het testosteron in dit log gewoon voelen!
Succes met benen of borst/triceps!![]()
. EN ik heb ZO'N zin om te trainen
maarrruhhh... ik moet vandaag mijn rust nemen want morgen word het een FB training met compound oefeningen. En mijn laatste rustdag was donderdag.
. Vanavond ga ik wel yoga-en, dat had ik aan een vriend/kennis van me beloofd uit mijn pilatesles. Ik heb mijn planning door deze dingen wat aangepast voor deze week. Als ik me woensdag goed voel na dinsdag dan ga ik dan benen of borst/tri trainen en anders schuif ik het op naar do,vr,za&zo
.

, hmm maar eerst even lekker eten 
Met meer massa / definitie of droogheid ben je niet meteen je vrouwelijke uitstraling kwijt hoor - vind ik dan!

, geen last van mijn schouder en zelf voor het eerst 60kg gedurft

Ferm buikjeis droog genoeg hoor!
En alvast een gelukkige verjaardag![]()

ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel
@ pilates - fitness/figure dat is idd een mooi streven

Warming up
2x20xpush up op 1 voet en neus tot de grond

Voedingsnieuws
Ik heb gisteren nogmaals mijn eigen voedingsschema goed bekeken en vind het zo lastig omdat ik ook glutenvrij eet. In iedere geval op gevoel zit mijn verhouding prima, maar heb gisteren met hulp van Acenog het één en ander aangepast en beter verspreid waardoor ik in de ochtend ook wat meer havermout kan eten. Ik was van plan dit ook wat te minderen, maar laat het gewoon bij 80-85 gram.
Mijn lunch word komende tijd anders dan wat ik laatste tijd vaak at (peulvruchten/rauwkost/huttenkase/pijnboompitten/kruiden etc) en word nu gewoon rijst/groente/tonijn of kip. Verlopig even geen fruit en tussendoortjes zijn dus ook wat ingekort qua kcal. Totaal zit ik nu rond 2000kcal, moet goed te doen zijn. Als het nodig is zal ik meer eten rondom mijn trainingen.
Staat je heel goed, zeker als je ziet waar je vandaan komt!sterk en lekker! (kom niet vaak voor bij de dames)
good luck met je doelen!!!![]()
ahh... nou bedankt

How how, sterke dumbbell presses!
Jammer dat ik nog niet teveel spanning op mijn buikspieren kan zetten, anders zou ik die ab rollouts ook doen.
en dit komt wel weer zodra je volledig hersteld bent
. Misschien is pilates ook geen slecht idee om je core meer te versterken 
Alleen dit al vind ik zo tof hé! Hoeveel vrouwen kunnen even gemakkelijk 20x full ROM nose to the grass updrukken
Knap hoor, net als de rest van je training! Je lagere reprange zal een goeie vetverbranding teweeg brengen.
Voorheen werkte je schouder toch nooit lekker mee? Pas dan op met kickbacks. Bij een iets te enthausiaste uitvoering komt er aardig wat spanning op je schouders. Deze oefening kun je veel meer uithalen bij een superstrikte gecontroleerde beweging
Succes met je fullbody training morgen! ben benieuwt wat je daarvan vind! En geniet van het mooie weer hé, ik hoorde dat het 30 graden werd aankomende dagen
![]()
thx Ace
.
. Ik heb ontzettend crappy geslapen en bij elkaar vannacht amper 4,5 uur geslapen. Ik zit nu aan de 100 gram havermout...ik dacht wat extra energie kan ik nu wel gebruiken 

je trainingen zien er weer zeer pittig uit PM..gelukkig dat je nog steeds geen last hebt van je schouders..dat scheelt zo veel!
En morgen squatten?? succes..lekker doe je best maar dat hoef ik tegen jou niet te zeggen!
Mooie foto's van je buikje..bovenste abs zie je idd al goed komen! Nice..
Persoonlijk vind ik het echt mooi bij een vrouw..maar ja das weer mijn mening hahaha
Er moet gewoon een goede balans zijn tussen spiermassa en droogheid..
Girl, you look good!

.....

. En zoals je zegt...'goede balans tussen spiermassa & droogheid' Mooie progressie tot nu toeStaat je heel goed, zeker als je ziet waar je vandaan komt!
Enne als je nog eens hulp nodig hebt met glutenvrij geef een gil!
Ik heb wat standaard sporters voedingsadvies en moet zelf ook regelmatig variëren voor mezelf dus heb tips zat![]()
. zo hey! die dips zijn echt brutaal, gelukkig train je niet in mijn gym, ik krijg geen 15 reps met 20kg![]()
, als ik dat kan... dan kan jij dat vast ook wel!! 
en dan zometeen die fb training zucht. Door het slechte slapen herstel ik ook minder goed... ik heb zelfs spierpijn nog in mijn benen van zondag terwijl ik niet veel boeiends heb gedaan voor mijn benen. En mijn schouders/borst....pfff laat ik daar maar niet over beginnen
.
'. Euhm..oke... ik lig daar ontspannen, begint er op eens een vrouw de hele tijd te hoesten -> VET irritant... en toen ze weer terug kwam, deur open, deur dicht, deur open, deur dicht...
en toen deed ze een muziekje op. Ik heb daar liggend weg zitten dwalen maar vele gedachtes waar ik de laatste tijd over pieker kon ik maar niet volledig uit mijn hoofd zetten.
..uiteindelijk om 11 uur een poging gedaan, maar werd om half 2 sliep ik pas. Om half 7 al weer wakker...door o.a. wekker van me vriend. Pfff ben zo moe...en echt weinig geslapen... ik heb het maar wat gecomposeerd met extra havermout... we shall see waar het schip straks strand. Ik ga gewoon en de situatie uitleggen.