XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar] :D

---------- Toegevoegd om 07:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:15 ----------

Mwa niet zozeer warme nachten... hebben een airco op de kamer :o... maar ik heb hier al wekennnn last van.. (-> slapeloosheid)

Ah, heerlijk zeg :P
/me is jaloers!

Mwa niet zozeer warme nachten... hebben een airco op de kamer :o... maar ik heb hier al wekennnn last van.. (-> slapeloosheid)

Misschien is het wel door die airco :p

Overtraining in de lucht? Of misschien wat te stressy bezig. Beetje tot rust proberen
te komen de laatste uren voor het slapen gaan ;)

Lina jade is je doel?
Echt een mooie vrouw

Pff, inderdaad dat warme weer eist zijn tol bij het slapen..:mad:

Moeilijk in slaap geraken en 's nachts wakker geworden door de warmte.

Nog maar 1 dagje J.!:klink:

Lina jade is je doel?
Echt een mooie vrouw

289612_800_e8df08.jpg

Hallo mooie mevrouw. Lina Jade + I Feel Good = win in the morning :woot:

WAAAAAAAAAAAAA grrrrr gebeurd het me gewoon WEER!
Weeerrr alles weg :mad::mad::mad:

Ah, heerlijk zeg :P
/me is jaloers!

:p

Misschien is het wel door die airco :p

Overtraining in de lucht? Of misschien wat te stressy bezig. Beetje tot rust proberen
te komen de laatste uren voor het slapen gaan ;)

Ja ik denk het :p

Je hebt ook wel gelijk daar in, het is misschien ook wel verstandig als ik ergens wat rust in plan :o.. het is ook een combi...gewoon te veel aan me kop op het moment wat niet zomaar niks is (relatie/school/werk). Probeer rust te nemen voor ik ga slapen, maar helaas werkt mijn 'mind' niet altijd mee :sad:

Lina jade is je doel?
Echt een mooie vrouw

Jup zeker prachtige vrouw! :D
Maar goed.. ik kan dat hier rustig zeggen...hier thuis hoef ik daar niet over te beginnen. Ik krijg nu continue al de opmerking dat ik te veel sport en te veel bezig ben met sport/voeding...terwijl ik gewoon merk dat hier mijn passie ligt, maar dat is voor vele niet te begrijpen. Ik vind het zo ontzettend leuk... maar goed... :rolleyes:

Pff, inderdaad dat warme weer eist zijn tol bij het slapen..:mad:

Moeilijk in slaap geraken en 's nachts wakker geworden door de warmte.

Nog maar 1 dagje J.!:klink:
Wat een schatje ben je toch ook :D
Nou het is niet wakker worden door de hitte (lees: airco :eyebrow:), eerder...dat mijn hoofd niet de rust kan krijgen. Ik word soms zelf midden in de nacht DENKEND wakker....WTF ???

Jup nog 1 nachtje :eyebrow:, ik ben net thuis van trainen...net lekker gegeten (nasi/kip/400gr. wokgroente:o) en ga zo boodschappen doen bij de Toko en vanmiddag zal ik de gehele dag in de keuken staan kokkerellen voor morgen. (Thaise gerechten).:meal:

<mooie foto van Lina Jade :cool:>

Hallo mooie mevrouw. Lina Jade + I Feel Good = win in the morning :woot:

:woot:

damn! dat is ze zeker :eek: daar wil ik wel een keer of honder overheen

:spam: Topic vervuiler :p dit soort reacties horen in het Geile? Gare? hanenhok :p

-----------------------------------------------------------

Dinsdag 29 juni
(Fullbody training met vriend/collega)

Vannacht amber 4,5 uur geslapen, dikke spierpijn in borst/schouders en benen zijn al een tijdje niet volledig hersteld. Merk ook minder kracht te hebben... teveel aan me kop + hard door trainen + slapeloosheid = :no:
Maar goed, vandaag wel voor het eerst in een coole gym wezen trainen...en ben helemaal gek :heart: op de materialen...gewoon crazy...IK WIL HIER OOK MEE TRAINEN! dan met dat amateurgebeuren...

Goed..wel wat rustig aan gedaan vandaag, leek me wel zo verstandig :o
Geen echte squats gedaan, hij zelf doet liever split squats.

(ondertussen 10x op Ctrl+A + C Gedrukt :D)

Warming up
Clean & Press
2x15x met stang (20kg)
Losse lunges

Voorslaan
1x5x30kg (incl. stang)
2x5x35kg

Vooruit stappen met 1 been op step, stukje naar beneden en terug
per been:
1x6x35kg
2x6x40kg

Split squat
1x5x50kg
2x5x60kg (dit ging ook best makkelijk nog, weet zeker dat er meer in zat...maar goed next time... en dan maybe squatten? :o)

Push ups stuk of 20 tot 25, uiteraard weer met neus tot de grond en op tenen.

DB press
3x5x20kg db's PR :woot:, hij stond wel achter me voor het geval dat.. maar ging aardig goed! Ondanks de flinke spierpijn :o

Super set - DB fly's & Wide grip pull up
DB fly's even achterwege gelaten, de wide grip pull down voor het eerst gedaan :o
1x2
1x1 + 4 assisted (jump vanaf zijn been)
1x1 + 4 assisted

DB shoulder press
deze ook achterwege gelaten ivm spierpijn

Pull up - close grip
Ook voor het eerst kunnen doen :o
2x5 :)
1x4, de 5e zat er niet meer in :o

Superset ab roll & triceps dips
Triceps dips zo anders dan tussen bankjes, dat gaat echt veel makkelijker. Doe ik met gemak 15reps met 20kg schijf... maar dit was wel pittiger :D
3x8-10 (abroll) & 3x 7-8 reps (dippen)

Onderbuik
liggend op matje, vasthoudend aan legpress (onderkant) en dan in soort kaars omhoog en rug/buik recht houden en benen schuin (wel recht) omhoog steken.
3x15

Conclusie
In de beenstuff zat VEEEL meer in.. maar goed...i.v.m. de situatie maar niet al te druk gedaan, volgende keer beter. Het was in iedere geval super gezellig :) en toch wel iets gedaan :o. Beter iets dan niets ;).

Morgen neem ik een rustdag...donderdag lekker benen trainen, heb ik wel zin in:). Zo...nu dit geupdate is...en ik net lekker gegeten heb, ga ik zo maar naar de Toko en zal ik de rest van de middag in mijn sauna keuken staan om Thaise gerechten te koken voor morgen :meal:. Fijne dag:hello:

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Trouwens ook :sad: balen dat ik geen pull ups/chin ups kan oefenen... hmm..misschien ergens maar een stang regelen voor thuis. Zou wel fijn zijn als ik hier wat meer op kan oefenen... vandaag voor het eerst gedaan, maar geen succes :o hahaha en hij daar met gemak met een db van 36kg tussen de benen. :eek:

Laatst bewerkt:
sterke schouders ook!

Pfff, ziet er weer super uit. Komende nacht vast wat koeler. Hoop dat je koppie wat leeg kan maken en een goede nacht zal maken.

Jammer om te horen dat je vriend jouw passie niet begrijpt. Eigenlijk hoeft hij het niet eens te begrijpen. Ik vind het zelf prachtig om die passie bij een ander te zien, die enthousiaste twinkel als 'ie erover vertelt. Maakt mij niet uit waar het dan over gaat. Niets mooier dan gelukkige mensen. Het lijkt me moeilijk voor je dat het sporten op een of andere manier een moeilijk onderwerp is geworden. Ik hoop dat jullie een weg vinden om dit op te lossen.

Misschien helpt je dit wel bij het slapen: Het uurtje voordat je naar bed gaat is erg belangrijk. Zet de televisie en de computer uit. Draai een lekker relax muziekje, kruip op de bank met een mooi boek (en een bak kwark). Wat je ook doet, zorg ervoor dat er in dat uur weinig prikkels op je af komen en dat je lekker ontspant. Yoga misschien ;-)

Jammer om te horen dat je vriend jouw passie niet begrijpt. Eigenlijk hoeft hij het niet eens te begrijpen. Ik vind het zelf prachtig om die passie bij een ander te zien, die enthousiaste twinkel als 'ie erover vertelt. Maakt mij niet uit waar het dan over gaat. Niets mooier dan gelukkige mensen. Het lijkt me moeilijk voor je dat het sporten op een of andere manier een moeilijk onderwerp is geworden. Ik hoop dat jullie een weg vinden om dit op te lossen.

Misschien helpt je dit wel bij het slapen: Het uurtje voordat je naar bed gaat is erg belangrijk. Zet de televisie en de computer uit. Draai een lekker relax muziekje, kruip op de bank met een mooi boek (en een bak kwark). Wat je ook doet, zorg ervoor dat er in dat uur weinig prikkels op je af komen en dat je lekker ontspant. Yoga misschien ;-)

wtf.. lijkt op een post van een vrouw dit :p
kan er goed inkomen dat hij haar passie niet begrijpt,
niet iedereen heeft dezelfde interesses.

Wat betreft de log: volg je nu al een tijdje en vind dat je echt enorm goed vooruitgaat :thumbs:

Ik beschouw het maar als een compliment, haha!!
Mijn punt is dat het niet nodig is om dezelfde interesses te hebben.

Laatst bewerkt:
Ik beschouw het maar als een compliment, haha!!
Mijn punt is dat het niet nodig is om dezelfde interesses te hebben.

Dat zal PilatesMeisje ook wel weten aangezien ze toch al een paar jaar samen is met haar vriend, of vergis ik me?

En jawel PilatesMeisje, ik volg je log nog, of toch nog een beetje :D . Zoals hierboven al vermeld is, is het inderdaad niet leuk om vrouwen meer gewicht te zien drukken dan jezelf ... dat "mannelijke Me Tarzan, You Jane"-gevoel overheerst toch nog bij enkele :D

Ik zou het geen schande vinden als ik eruit gedrukt zou worden door een atlete als PilatesMeisje (en ik weet zeker dat ze dat zou doen). Maar die discussie is hier al eerder gevoerd en wijselijk door PM afgekapt. Ik had die ook niet moeten aanzwengelen, want dit is iets wat tussen haar en haar vriend hoort.

Iedereen zegt maar goed zo en word strakker enzo, maarreee waar zijn die uitpuilende biceps en schouders die ontploffen??? :D

Gaat best zo en blokjes en (flinke massa) vormen mogen best te zien zijn!
Mishale krijgt een paar armen waar ze best wat gasten mee eruit traint!
Kikke man!

Succes!

:D:):klink::bierbang::rocker::banana::rocknana::cheer::cheer::rocker2::yarly::hb::birthday::bow::P:hello::nut:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag PilatenGirl!!
:kiss::wave2::bow::hb::birthday::kerst::exactly::woot::hedbang::banana::rocknana::cheer::lol::D:o:)

Thx :)

Thx Keun, maarruh hoe kom je daar zo bij :P. Natuurlijk wel wat schouders mee getraind maar bijv. gisteren geen db shoulderpress gedaan. Schouders zijn qua vorm wel oke, maar kracht moet ik het echt weer opbouwen. Zijn erg achteruit gegaan nadat ik ze een tijd niet 'apart' had getraind i.v.m. peesontsteking in linker schouder. Gaat overigens echt veel beter...voel het soms lichtjes, maar gaat prima :) :cool: erg fijn :D

Pfff, ziet er weer super uit. Komende nacht vast wat koeler. Hoop dat je koppie wat leeg kan maken en een goede nacht zal maken.

Dank je wel :)
Vannacht duurde het wel lang voordat ik weer sliep, maar al met al toch zo'n 6 uur weten te slapen :D

Hi Manifesto,

Ik snap wat je bedoeld, maar ik begrijp het ook wel van zijn kant. We hebben al 10 jaar nu een relatie en ik ben zelf niet alleen fysiek, maar ook mentaal erg veranderd. Sinds ik EINDELIJK mijn eigen plekje had gevonden en hier ben gaan samen wonen ben ik mezelf meer gaan terug vinden. Vroeger was ik heel ingetogen,verlegen en liet me snel ompraten... goed veel gebeurd, maar in het kort gezegd... ik ben de laatste 1,5 jaar ontzettend veranderd en dat is voor hem gewoon ontzettend wennen. Mijn vriend is een dominant type en dat botst nu ik voor mezelf durf op te komen en mijn eigen keuzes wil maken. Ik begin te zien waar mijn echte interesses liggen..maar tegelijkertijd we steeds verder uit elkaar groeien. Ik praat veel met hem, maar het gaat ook om het gevoel. Maar goed, wil hier verder niet op in gaan in mijn eigen log. :o

Thx voor de tip... als de tv aan staat dan kan ik er niet eens geconcentreerd naar kijken :o...meestal ben ik alleen maar aan het malen. En we hebben een prachtige aquarium, maar helaas zitten we er de laatste tijd wat minder voor.. maar daar gaat zeker verandering in komen want ik dacht gisteren precies hetzelfde als wat je adviseerd. Ik moet gewoon weer s'avonds voor de bak gaan liggen..dan ben ik zo :zzz:

Wat betreft de log: volg je nu al een tijdje en vind dat je echt enorm goed vooruitgaat :thumbs:

:o thx :) vind het zelf wel meevallen dan wat ik zou willen, omdat ik in veel dingen niet verder kan :p

Dat zal PilatesMeisje ook wel weten aangezien ze toch al een paar jaar samen is met haar vriend, of vergis ik me?

En jawel PilatesMeisje, ik volg je log nog, of toch nog een beetje :D . Zoals hierboven al vermeld is, is het inderdaad niet leuk om vrouwen meer gewicht te zien drukken dan jezelf ... dat "mannelijke Me Tarzan, You Jane"-gevoel overheerst toch nog bij enkele :D

Your right, 10 jaar alweer :eek:

:orly::D... haha leuk dat je even gedag komt zeggen :eyebrow:
Hahaha ach man, niet zo zeuren jullie mannen hebben 7x zoveel testosteron en voor je het weet druk je mij er 3dubbel uit :p

Iedereen zegt maar goed zo en word strakker enzo, maarreee waar zijn die uitpuilende biceps en schouders die ontploffen??? :D

Gaat best zo en blokjes en (flinke massa) vormen mogen best te zien zijn!
Mishale krijgt een paar armen waar ze best wat gasten mee eruit traint!
Kikke man!

Succes!

hahahahaha ja ik weet het ook niet :dunno:

Ja meen je!!! kicken inderdaad :cool:. Ik kom gauw jullie kant een keer op. Zal deze week Mishale even bellen voor een date :eyebrow: :roflol:

Gaan we dan ook trainen? :eyebrow:

:D:):klink::bierbang::rocker::banana::rocknana::cheer::cheer::rocker2::yarly::hb::birthday::bow::P:hello::nut:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag PilatenGirl!!
:kiss::wave2::bow::hb::birthday::kerst::exactly::woot::hedbang::banana::rocknana::cheer::lol::D:o:)

:o :o :o :o :o :o
Dank je wel :D

(Jij ook met je pilateNgirl hahaha :hahaha:)

:hb: Een dikke proficiat Jennifer! :hb:

2m4q70y.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven