XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd Jen!
Zorg er wel voor dat de anderen afwassen, wel het minste wat ze kunnen doen voor een lekkere maaltijd ;)

Gefeliciteerd! En reken maar dat we gaan trainen!

Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad).
Heerlijk dat je al die gerechten voor je gasten zelf kunt maken..

Heeft die persoon waar je mee trainde trouwens nog uitgelegd waarom hij/zij het liefst fullbody combineert met het hardlopen?

Fijne dag nog en trainse morgen!

Goeiemorgen!Leuke dag gehad gister?:)

• Topic Starter Topic Starter
Verjaardag? Klinkt meer als een dag hard werken :)

hahahaha :roflol:

gefeliciteerd dame, fijne dag vandaag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kus!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

Het weer zit mee in iedergeval;)

Bedankt lieve mensen :kiss:

Van harte proficiat met je verjaardag.

Hoef niets meer toe te voegen aan het goede advies van Manifesto.. uurtje rust nemen voor je naar bed gaat is wel zo belangrijk, desnoods alleen naar de visjes kijken. Qua lezen: saaie studieboeken werken beter dan spannende lectuur .. tijdschrift kan ook. Mag zelf graag de Allerhande of Sport& Fitness doorkijken in bed.

En tjeetje.. je bent echt sterk geworden zeg, 5x 20kg db press en 5x optrekken is superrr!

Bedankt Espe :)
Jep..gisteren voor het slapen eindelijk weer voor de bak gelegen..heerlijk...ik was zo met mijn gedachten weg :o. Hahaha :roflol: de Allerhande :D, die lees ik zelf ook graag door ;). Voor de rest lees ik eigenlijk geen magazines :o...sport&fitness zal ik een keer aanschaffen..klinkt interessant :)

Oww :o..dank je.
Ja..5x optrekken vond ik anders aardig tegen vallen :o, maar goed...voor een 1e keer..wel oké :)

Niet teveel nadenken, gewoon proberen te genieten en zeker de dag vieren waarop je ouders jou op deze wonderlijke wereld gezet hebben!

Hahaha nou was me een dagje wel :o met goede en slechte momenten.

Gefeliciteerd en nog suc6 lekker laat maar goed :o:D

Bedankt bedankt :kiss:
@ Foldinator; beter laat dan nooit ;), thx :)

haha als je 2 ballen en 1 lul had was dit topic 30 paginas korter XD!

Zonder dit soort berichten schilt het ook weer een aantal pagina's, en wie heeft hier nou 2 ballen en 1 lul? :p
Het is hier gewoon gezellig ;) & er word getraind :rolleyes:

Gefeliciteerd, dat je nog veel knapper mag worden :D

Hahahahahahahahaha :roflol:
En bedankt hé! :)

Thx :kiss:

Dat heeft ze ook, al 10 jaar zei ze net. Beetje bij de les blijven jonguh!

Ne gelukkige!

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Nu ik eindelijk de filmpjes heb kunnen zien: Lina Jade is nu ook een voorbeeld voor me, inclusief de spiermassa ;)

Dank je dwarf :)
Ja prachtige vrouw! :)

Gefeliciteerd Jen!
Zorg er wel voor dat de anderen afwassen, wel het minste wat ze kunnen doen voor een lekkere maaltijd ;)

Hahaha thx BT :kiss:

Gefeliciteerd! En reken maar dat we gaan trainen!

:woot: w000tt :cool: gezellig!

Goeiemorgen!Leuke dag gehad gister?:)

Jullie ook bedankt :kiss:
@ Marcel; ups & downs :o, maar ben dat wel gewend op mijn verjaardag :p

Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad).
Heerlijk dat je al die gerechten voor je gasten zelf kunt maken..

Heeft die persoon waar je mee trainde trouwens nog uitgelegd waarom hij/zij het liefst fullbody combineert met het hardlopen?

Fijne dag nog en trainse morgen!

He meid, bedankt :kiss:
Het eten heeft goed gesmaakt :meal: en is bijna op :o

Nope we hebben het heel gezellig gehad, maar over hele andere dingen gehad... ik spreek hem vandaag..ik kom hier later op terug goed ;)

Mijn dag gisteren was wel oké. Het ging eerst niet zo soepel en heb op een gegeven moment iedereen afgebeld. Later iedereen weer gebeld dat ze gewoon konden eten en ook om even een andere sfeer in huis te krijgen. Nee ik ben geen mooi weer gaan spelen, want iedereen weet al wat er aan de hand is. Ik vier niet graag mijn verjaardag, heb meer k*t verjaardagen gehad dan goede hahaha maar goed... ik vond het wel gezellig weer een aantal mensen te zien, maar ben ontzettend slecht in het aannemen van cadeau's :o. Ik heb mijn oom & zijn vriend na tijden niet gezien te hebben hier gisteren ook gezien en aangezien ik altijd alles zelf wil doen en oplos... wilde ze me toch graag een bijdrage geven voor de sport :). Ben daar wel erg blij mee, kan het goed gebruiken. Ik zit nu alleen te twijfelen wat zal ik er mee doen... OF..sportkleding OF...hardloopschoenen? :p

Wat betreft mijn relatie..ik wil hier verder niet echt op in gaan, maar om het even wat begrijpelijker te maken...zoals sommige misschien al in de gaten hadden, mijn relatie van 10 jaar loopt op de klippen. Het is al een aantal maanden waar ik mee zit en waardoor ik o.a. slapeloos ben denk ik... Maar goed, ik heb gisteren een aantal keer met hem gepraat en ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat er een boel moet veranderen (hij) als hij met me mee wilt groeien. Mijn vriend staat namelijk erg stil sinds hij ziek was geweest en ik begin sinds ik in NL gesetteld ben mezelf terug te vinden en ben ontzettend hard aan het groeien. Het is echt een ontzettend lang verhaal hoe het in elkaar steekt en ga hier verder niks over uitleggen in mijn log... maar iig zijn er dingen waar ik al een tijd mee zit, die ook uitgesproken zijn.. maar het is even afzien hoe het loopt. Het gevoel moet er ook weer zijn en dat ben ik een beetje kwijtgeraakt, los van het 'houden van'.

Genoeg weer geouwehoerd ;).
Ik ga me zo omkleden om lekker te trainen. :banana:

P.S. Er hoeft niet gereageerd te worden op hetgeen waar ik mee zit in mijn log, dat is niet nodig. Bedankt voor jullie begrip.

Veel plezier met trainen, en fijn dat het gisteren toch gezellig is geweest!

Veel plezier met trainen, en fijn dat het gisteren toch gezellig is geweest!

Thx :)
Ja het was toch geen slecht idee om iedereen weer op te bellen die toch, ondanks dat ik het niet vierde, gezellig wilde langs komen...en tja moest ook wel :rolleyes:, ik had echt té veel eten anders :o

----------------------------------------------------

Donderdag 1 Juli
(Benen)

Warming up
17 min. flink doortrappen richting de gym, gem. rond 26/27 km/u

Squats
3x12x40kg MAX. weight

Squat & kick front
3x12x30kg

Leg press - wide stand
1x12x190kg MAX. weight
2x12x200kg :cool:, ik heb er een 10kg db op gezet :), volgende keer 2

Aangezien het niet zo opschiet met goede compound oef. probeer ik het wat pittiger te maken door langzaam terug te gaan en wat sneller uit te stoten.

Leg press - close stand
1x12x170kg
2x12x190kg

Leg press - calves
3x20x110kg ook hierbij werkt dat goed...langzaammmm terug..snel omhoog :D

Superset - pistol squats* & wide squat + db over hoofd zwaaien*
3x10&10 pistol squat + 3x10x10kg wide squat

* Pistol squats doe ik nog steeds wel met bankje onder mijn kont VOOR het geval dat :p, maar het gaat steeds makkelijker..en kan steeds verder :).
* Met die 2e oef..bedoel ik wide squat, db in de handen en bij het omhoog komen meteen ook armen omhoog en db boven hoofd brengen.

Superset - Wide squats + side kick & opdrukken*
Op 1 voet en dit ook na zo veel reps omspringen als het ware. Uiteraard, neus tot de grond.
3x12x30kg + 3x20

Afronding
Naar huis fietsen, +/- 17 min. weer á 26/27 km/u.

Conclusie
Wel oké, ik mis het goede spul nu echt :o... helemaal nu ik dinsdag er voor het eerst mee had getraind...w00ttt.. maar goed haha :o.. ik hou het nog wel even vol hier. Het komt allemaal wel ;)

Pfoeh, ook een benen-training, volgens mij is dat wel goed, zo eens extreem gecontroleerd trainen en explosief uitstoten... ik zou dat wat meer moeten doen, maar het is moeilijk om dat ego thuis te laten natuurlijk.

Pfoeh, ook een benen-training, volgens mij is dat wel goed, zo eens extreem gecontroleerd trainen en explosief uitstoten... ik zou dat wat meer moeten doen, maar het is moeilijk om dat ego thuis te laten natuurlijk.

Hahaha tja ;)

@ JustMe89; Hij kiest een fullbody omdat dat voor hem beter uit komt i.c.m. zijn werk/school. Hij ondervind er geen problemen bij met het hardlopen als je maar genoeg rust neemt. Dit zelfde geldt voor het trainen met een splitschema en hardlopen..het is maar wat je zelf het prettigst vind. Als je bijv. fb zou doen en merkt niet geneog te herstellen, bijv. benen..dan is het geen slecht idee een split in te voeren.. maar hij heeft er zo geen achterliggende gedachten bij voor het hardlopen :).

Bijna twee dagen te laat...:( ...maar nog van harte gefeliciteerd mevrouwtje!!

:hb::birthday::aai::hello::yes::heart:

Bijna twee dagen te laat...:( ...maar nog van harte gefeliciteerd mevrouwtje!!

:hb::birthday::aai::hello::yes::heart:

Vrijdag 2 juli 2010
(Rug/biceps)

Warming up
1x10x20kg C&P
1x10x20kg Row & 1x10x20kg C&P
1x10x20kg voorslaan

Deadlifts
de standaard; 3x12x50kg Max.weight
laatste 2 sets met hielen op verhoging.

single DB rows
3x5x22kg db's MAX.weight

Lat pull down - wide grip
1x5x45kg
1x5x55kg
2x5x50kg
* begint al 'iets' beter te worden sinds ik deze oef. weer pak (dit is de 3e keer achter elkaar geloof ik? en nu ook minder herh. pak, same story voor close grip)

Lat pull down - close grip
1x5x55kg
1x5x60kg
2x5x65kg

Superset - single cable row & horizontal rows
1x10x12,5kg (per hand) + 1x10x35kg
2x10x15kg (per hand) + 2x10x30kg

Superset - soort lat pull down bij cable machine* & back raises
3x12x35kg + 2x15xBW + 10kg db (laatste set, 1x20x BW)
* sta met gezicht voor cable machine, pak de stang close grip voor biceps.. ik sta op mijn knieen en trek de stang geheel naar beneden dat ik als het ware bijna met mijn neus tussen mijn knieen zit. Goede oef. voor biceps/buik.

Conclusie
Ben erg moe, maar ging wel redelijk goed. Zal wel door het weer komen...zweet ook als een tierelier met dit weer :zweet: haha maar ach, dat vind ik niet zo erg :D...laat wel zien dat ik hard aan het werk ben :p
Zometeen ga ik in de middag lekker bubbelen in het Sanadome :cool:
Fijne dag mensen :hello:

Laatst bewerkt:
sterke training, wel jammer dat je niet zwaarder op je DL kan gaan (incl. squat)

Ik vind die DL toch wel al redelijk goed ze :) Goe bezig meid!

Waarom niet optrekken ipv lat pull down ?

sterke training, wel jammer dat je niet zwaarder op je DL kan gaan (incl. squat)

Inderdaad, het word pas interessant als ik echt kan Deadliften & Squatten :eyebrow:

Ik vind die DL toch wel al redelijk goed ze :) Goe bezig meid!

Mwa..zit hier al een hele tijd op hoor :o... kom maar niet verder...

Waarom niet optrekken ipv lat pull down ?

Helaas geen mogelijkheid hiervoor in mijn sportschool...en om nou aan een wiebelende stang te hangen van de lat pull down :roflol: haha dat zie ik ook niet zitten.

Nee ik moet even rustig nadenken over meerdere dingen, maar als ik de mogelijkheid heb...financieel gezien ook, dan ben ik zo weg bij waar ik nu les geef & train.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven