Verjaardag? Klinkt meer als een dag hard werken
hahahaha
gefeliciteerd dame, fijne dag vandaag!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kus!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.
Het weer zit mee in iedergeval
Van harte !
Bedankt lieve mensen
Van harte proficiat met je verjaardag.
Hoef niets meer toe te voegen aan het goede advies van Manifesto.. uurtje rust nemen voor je naar bed gaat is wel zo belangrijk, desnoods alleen naar de visjes kijken. Qua lezen: saaie studieboeken werken beter dan spannende lectuur .. tijdschrift kan ook. Mag zelf graag de Allerhande of Sport& Fitness doorkijken in bed.
En tjeetje.. je bent echt sterk geworden zeg, 5x 20kg db press en 5x optrekken is superrr!
Bedankt Espe

Jep..gisteren voor het slapen eindelijk weer voor de bak gelegen..heerlijk...ik was zo met mijn gedachten weg

. Hahaha

de Allerhande

, die lees ik zelf ook graag door

. Voor de rest lees ik eigenlijk geen magazines

...sport&fitness zal ik een keer aanschaffen..klinkt interessant
Oww

..dank je.
Ja..5x optrekken vond ik anders aardig tegen vallen

, maar goed...voor een 1e keer..wel oké
Niet teveel nadenken, gewoon proberen te genieten en zeker de dag vieren waarop je ouders jou op deze wonderlijke wereld gezet hebben!
Hahaha nou was me een dagje wel

met goede en slechte momenten.
Happy Birthday Jen
Happy B-day
Gefeliciteerd en nog suc6 lekker laat maar goed

Bedankt bedankt

@ Foldinator; beter laat dan nooit

, thx
haha als je 2 ballen en 1 lul had was dit topic 30 paginas korter XD!
Zonder dit soort berichten schilt het ook weer een aantal pagina's, en wie heeft hier nou 2 ballen en 1 lul?

Het is hier gewoon gezellig

& er word getraind
Gefeliciteerd, dat je nog veel knapper mag worden
Hahahahahahahahaha

En bedankt hé!
Gefeliciteerd
Thx
Dat heeft ze ook, al 10 jaar zei ze net. Beetje bij de les blijven jonguh!
Ne gelukkige!
Thx
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Nu ik eindelijk de filmpjes heb kunnen zien: Lina Jade is nu ook een voorbeeld voor me, inclusief de spiermassa
Dank je dwarf

Ja prachtige vrouw!
Gefeliciteerd Jen!
Zorg er wel voor dat de anderen afwassen, wel het minste wat ze kunnen doen voor een lekkere maaltijd
Hahaha thx BT
Gefeliciteerd! En reken maar dat we gaan trainen!
Thx

w000tt

gezellig!
Gefeliciteerd Jen.
Goeiemorgen!Leuke dag gehad gister?
Jullie ook bedankt

@ Marcel; ups & downs

, maar ben dat wel gewend op mijn verjaardag
Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een fijne dag hebt (gehad).
Heerlijk dat je al die gerechten voor je gasten zelf kunt maken..
Heeft die persoon waar je mee trainde trouwens nog uitgelegd waarom hij/zij het liefst fullbody combineert met het hardlopen?
Fijne dag nog en trainse morgen!
He meid, bedankt

Het eten heeft goed gesmaakt

en is bijna op
Nope we hebben het heel gezellig gehad, maar over hele andere dingen gehad... ik spreek hem vandaag..ik kom hier later op terug goed
Mijn dag gisteren was wel oké. Het ging eerst niet zo soepel en heb op een gegeven moment iedereen afgebeld. Later iedereen weer gebeld dat ze gewoon konden eten en ook om even een andere sfeer in huis te krijgen. Nee ik ben geen mooi weer gaan spelen, want iedereen weet al wat er aan de hand is. Ik vier niet graag mijn verjaardag, heb meer k*t verjaardagen gehad dan goede hahaha maar goed... ik vond het wel gezellig weer een aantal mensen te zien, maar ben ontzettend slecht in het aannemen van cadeau's

. Ik heb mijn oom & zijn vriend na tijden niet gezien te hebben hier gisteren ook gezien en aangezien ik altijd alles zelf wil doen en oplos... wilde ze me toch graag een bijdrage geven voor de sport

. Ben daar wel erg blij mee, kan het goed gebruiken. Ik zit nu alleen te twijfelen wat zal ik er mee doen... OF..sportkleding OF...hardloopschoenen?
Wat betreft mijn relatie..ik wil hier verder niet echt op in gaan, maar om het even wat begrijpelijker te maken...zoals sommige misschien al in de gaten hadden, mijn relatie van 10 jaar loopt op de klippen. Het is al een aantal maanden waar ik mee zit en waardoor ik o.a. slapeloos ben denk ik... Maar goed, ik heb gisteren een aantal keer met hem gepraat en ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat er een boel moet veranderen (hij) als hij met me mee wilt groeien. Mijn vriend staat namelijk erg stil sinds hij ziek was geweest en ik begin sinds ik in NL gesetteld ben mezelf terug te vinden en ben ontzettend hard aan het groeien. Het is echt een ontzettend lang verhaal hoe het in elkaar steekt en ga hier verder niks over uitleggen in mijn log... maar iig zijn er dingen waar ik al een tijd mee zit, die ook uitgesproken zijn.. maar het is even afzien hoe het loopt. Het gevoel moet er ook weer zijn en dat ben ik een beetje kwijtgeraakt, los van het 'houden van'.
Genoeg weer geouwehoerd

.
Ik ga me zo omkleden om lekker te trainen.