AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thx voor de tip... als de tv aan staat dan kan ik er niet eens geconcentreerd naar kijken ...meestal ben ik alleen maar aan het malen. En we hebben een prachtige aquarium, maar helaas zitten we er de laatste tijd wat minder voor.. maar daar gaat zeker verandering in komen want ik dacht gisteren precies hetzelfde als wat je adviseerd. Ik moet gewoon weer s'avonds voor de bak gaan liggen..dan ben ik zo

Als je precies hetzelfde dacht als ik adviseer, dan moet het zeker een goed idee zijn :D
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.

gefeliciteerd met je verjaardag!
Ga je het vandaag vieren of komen de meeste in het weekend?
Geniet ervan! Ik hoop dat je een leuke dag zult hebben.
:kiss:

Goede training weeral!
En natuurlijk een schitterende verjaardag toegewenst! Geniet van je dag!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel lieve mensen :kiss:

Gisteren heb ik in de middag lekker Thais staan koken voor vanavond, dan komen er zo'n 9 á 10 man eten. Ik ga nu naar de kapper, moet ook weer NODIG gebeuren :o enne boodschappen doen zodat ik zo wat verse appeltaarten kan bakken :meal:. Niet voor mij uiteraard...:o

Ik heb totaal geen zin in mijn verjaardag, maar dat is altijd zo :o. Ik was van plan vrijdag een feestje te geven voor goede vrienden, maar door omstandigheden en omdat ik toch geen zin heb mijn verjaardag te vieren, denk ik dat ik het ga afkappen. Maar goed, ga er vandaag even rustig over nadenken.

Verjaardag? Klinkt meer als een dag hard werken :)

gefeliciteerd dame, fijne dag vandaag!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kus!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.

Het weer zit mee in iedergeval;)

Van harte proficiat met je verjaardag.

Hoef niets meer toe te voegen aan het goede advies van Manifesto.. uurtje rust nemen voor je naar bed gaat is wel zo belangrijk, desnoods alleen naar de visjes kijken. Qua lezen: saaie studieboeken werken beter dan spannende lectuur .. tijdschrift kan ook. Mag zelf graag de Allerhande of Sport& Fitness doorkijken in bed.

En tjeetje.. je bent echt sterk geworden zeg, 5x 20kg db press en 5x optrekken is superrr!

Ik heb totaal geen zin in mijn verjaardag, maar dat is altijd zo :o. Ik was van plan vrijdag een feestje te geven voor goede vrienden, maar door omstandigheden en omdat ik toch geen zin heb mijn verjaardag te vieren, denk ik dat ik het ga afkappen. Maar goed, ga er vandaag even rustig over nadenken.

Niet teveel nadenken, gewoon proberen te genieten en zeker de dag vieren waarop je ouders jou op deze wonderlijke wereld gezet hebben!

Happy Birthday Jen :birthday:

Happy B-day ;)

Gefeliciteerd en nog suc6 lekker laat maar goed :o:D

haha als je 2 ballen en 1 lul had was dit topic 30 paginas korter XD!

Gefeliciteerd, dat je nog veel knapper mag worden :D

Gefeliciteerd:)

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Nu ik eindelijk de filmpjes heb kunnen zien: Lina Jade is nu ook een voorbeeld voor me, inclusief de spiermassa ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven