Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van hahahaha
, ziet er sterk uit! 
. Iig veel meer dan de helft aangezien er iemand was die ooit 720 pond met 1 arm deed
. Zal zelf ook eens wat meer info inwinnen.Dat denk ik niet. Ik vraag me trouwens af of het wel zo'n goede tip is omdat je vooral deadlift vanuit je rug en je dus waarschijnlijk nog steeds het meeste van je rug kunt gebruiken. Iig veel meer dan de helft aangezien er iemand was die ooit 720 pond met 1 arm deed
. Zal zelf ook eens wat meer info inwinnen.
WOW
...daar had ik niet over na gedacht nee 
Angst die ik meteen heb voor een vrouw is de extra belastig voor de zijkant buik t.o.v. reguliere deadlift met als gevolg een bredere taille waar je denk ik niet op zit te wachten.
Misschien dat het niet zo snel gaat maar was het eerste wat in me opkwam![]()

, maar lijkt me logisch dat je meer ook van je zijbuikspieren mee pakt om het gewicht omhoog te heffen... na ik ga er wat meer over zoeken 

Probleem bij PM haar gym is dat de gewichten te laag zijn dus ben bang dat ze ook geen zware dumbbells of losse dumbbell-stang tot haar beschikking heeft.

Mijn ervaring is dat het je eetlust altijd negatief beinvloed (of alleen in combinatie met schoolstress, kan ookLekker gebubbeld?
Je trainingen zien er weer goed uit.
Het trainen zal nu wel een goede uitlaatklep zijn hoop ik.
).
Oe goede tip! Daar ga ik straks even wat meer info over winnen... maar zal het niet belastend zijn voor je rug om met 1 arm te gaan DL-en?

Lekker gebubbeld?
Je trainingen zien er weer goed uit.
Het trainen zal nu wel een goede uitlaatklep zijn hoop ik.
en goed gesprek gehad
Sporten is voor mij altijd een uitlaatklep.... daarom hou ik er ook EXTRA van 
Mijn ervaring is dat het je eetlust altijd negatief beinvloed (of alleen in combinatie met schoolstress, kan ook).
Lijkt me overigens wel prachtig te zien dat een slank meisje met zwaardere gewichten bezig is (en waarschijnlijk ook veel stricter) dan de stoere midlife-man in dezelfde gym![]()
.... maar snap wel wat je bedoeld, mijn vriend daar in tegen die kan geen hap naar binnen krijgen.

Hmm lijkt me niet dat je van die oefening instant dikke zijbuikspieren krijgt. Hangt ook wel samen met je genen.
Anyway, ook niets mis mee mocht het wel zo zijn imo, maar die mening zullen weinigen delen![]()
ik hou toch liever een zandloperfiguur 
ik weet niet tot hoeveel je kunt pakken met 1 hand , anders maak je er een one arm db snatch van
, dat word oefenen...thx voor de tip.Heb vandaag de one handed deadlift gedaan, best zwaar. Bij mij was er vooral sprake van grip, maar dat kan bij jou wel heel anders zijn.
, ow nee ho stop
ik kijk later wel in je log
.. ik ga er nu zo vandoor, maar zal later in de avond / morgenochtend reageren. Maar je vond het wel zwaar dus, heb je de helft gepakt van wat je normaal met 2 handen pakt of zelfs nog lichter. Je moet wel even goed je balans/coördinatie zoeken.
, dan zal het vast mee vallen 
...dus gisteren maar besloten zometeen naar ACE1990 te gaan en gaan we er weer een gezellig dagje van maken. Fietsen word niks, ga eerst daar trainen met hem...dat word nu echt squatten + DL-en 
... ik moet nog even mijn lunch klaar maken 

... maar het fietsen heb ik laten vervallen en weer eens wezen trainen met het echte spul
, dubbel

dat is eens wat anders dan die standaard normale legpress van technogym. Gewichten zijn excl. stang mee gerekend, geen idee wat die weegt? 
... backraises op een normaal apparaat wat er voor bedoeld is i.p.v. mijn gestuntel op een bosubal bij een brandslangkast
enne... nja nog wat meer dingen, maar 1 ding is zeker... we waren beide zeik nat hahaha 
en nog eens
nou wil ik echt naar een echte GYM 
.Squat
1x20x20kg (stang)
1x15x40kg
1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg![]()
Je squat vind ik echt heel sterk zeg. Op de beginnerswedstrijd powerliften deed de enige vrouw die meedeed 90kg squat, dus dat zou je ook kunnen waarschijnlijk met 3 x 80.
Het is geloof ik wel duidelijk idd dat je nodig naar een andere sportschool moet.
Hmm die legpress met dat hele blok dat je moet duwen erbij is geloof ik vaak 50kg dacht ik.

... hmm