XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt misschien eens single arm deadlift proberen. Wel lastig balans te houden, maar je kunt wel 2x zo zwaar:p.

• Topic Starter Topic Starter
Oe goede tip! Daar ga ik straks even wat meer info over winnen... maar zal het niet belastend zijn voor je rug om met 1 arm te gaan DL-en?

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=u10_Hs34K4E&translated=1

Goede tip Chreiz...word er :angstig: van hahahaha :roflol:, ziet er sterk uit! :o

Dat denk ik niet. Ik vraag me trouwens af of het wel zo'n goede tip is omdat je vooral deadlift vanuit je rug en je dus waarschijnlijk nog steeds het meeste van je rug kunt gebruiken:p. Iig veel meer dan de helft aangezien er iemand was die ooit 720 pond met 1 arm deed:p. Zal zelf ook eens wat meer info inwinnen.

Angst die ik meteen heb voor een vrouw is de extra belastig voor de zijkant buik t.o.v. reguliere deadlift met als gevolg een bredere taille waar je denk ik niet op zit te wachten.
Misschien dat het niet zo snel gaat maar was het eerste wat in me opkwam ;)

anders pak je one arm db deadlift - it's easyer

Laatst bewerkt:
Probleem bij PM haar gym is dat de gewichten te laag zijn dus ben bang dat ze ook geen zware dumbbells of losse dumbbell-stang tot haar beschikking heeft.

Dat denk ik niet. Ik vraag me trouwens af of het wel zo'n goede tip is omdat je vooral deadlift vanuit je rug en je dus waarschijnlijk nog steeds het meeste van je rug kunt gebruiken:p. Iig veel meer dan de helft aangezien er iemand was die ooit 720 pond met 1 arm deed:p. Zal zelf ook eens wat meer info inwinnen.

Pff dat is wat zeg..326kg :eek: WOW
Ik ga straks/morgenochtend ook even wat meer zoeken, maar als ik BornTwitchy zo hoor :o...daar had ik niet over na gedacht nee :o

Angst die ik meteen heb voor een vrouw is de extra belastig voor de zijkant buik t.o.v. reguliere deadlift met als gevolg een bredere taille waar je denk ik niet op zit te wachten.
Misschien dat het niet zo snel gaat maar was het eerste wat in me opkwam ;)

Nee daar zeg je me wat :p
Daar had ik niet over nagedacht nee :p, maar lijkt me logisch dat je meer ook van je zijbuikspieren mee pakt om het gewicht omhoog te heffen... na ik ga er wat meer over zoeken ;)

anders pak je one arm db deadlift - it's easy'er

Niet met max. 22 kg db's ;)

Probleem bij PM haar gym is dat de gewichten te laag zijn dus ben bang dat ze ook geen zware dumbbells of losse dumbbell-stang tot haar beschikking heeft.

Jup, db's gaan tot 22kg. :(

Lekker gebubbeld?
Je trainingen zien er weer goed uit.
Het trainen zal nu wel een goede uitlaatklep zijn hoop ik.

Lekker gebubbeld?
Mijn ervaring is dat het je eetlust altijd negatief beinvloed (of alleen in combinatie met schoolstress, kan ook :p ).

Lijkt me overigens wel prachtig te zien dat een slank meisje met zwaardere gewichten bezig is (en waarschijnlijk ook veel stricter) dan de stoere midlife-man in dezelfde gym :roflol:

Hmm lijkt me niet dat je van die oefening instant dikke zijbuikspieren krijgt:p. Hangt ook wel samen met je genen.
Anyway, ook niets mis mee mocht het wel zo zijn imo, maar die mening zullen weinigen delen:p

ik weet niet tot hoeveel je kunt pakken met 1 hand , anders maak je er een one arm db snatch van

Heb vandaag de one handed deadlift gedaan, best zwaar. Bij mij was er vooral sprake van grip, maar dat kan bij jou wel heel anders zijn.

Lekker gebubbeld?

Ja dat was zeer fijn weer even :o en goed gesprek gehad :thumbs:
Thx meid :) Sporten is voor mij altijd een uitlaatklep.... daarom hou ik er ook EXTRA van :eyebrow:

Mijn ervaring is dat het je eetlust altijd negatief beinvloed (of alleen in combinatie met schoolstress, kan ook :p ).

Lijkt me overigens wel prachtig te zien dat een slank meisje met zwaardere gewichten bezig is (en waarschijnlijk ook veel stricter) dan de stoere midlife-man in dezelfde gym :roflol:

Gelukkig geen last van mijn eetlust, ik heb altijd wel trek :o.... maar snap wel wat je bedoeld, mijn vriend daar in tegen die kan geen hap naar binnen krijgen.

Hahaha idd :p :roflol: :D

Hmm lijkt me niet dat je van die oefening instant dikke zijbuikspieren krijgt:p. Hangt ook wel samen met je genen.
Anyway, ook niets mis mee mocht het wel zo zijn imo, maar die mening zullen weinigen delen:p

Dat denk ik ook wel dat het ook ligt aan je genen (je bouw).
Wat betreft dat laatste :p ik hou toch liever een zandloperfiguur :D

ik weet niet tot hoeveel je kunt pakken met 1 hand , anders maak je er een one arm db snatch van

Ik heb hier wel eerder filmpjes van gezien, nog niet over nagedacht dit te gaan uitvoeren. Maar op zich..het ziet er wel leuk uit..en mijn db's gaan tot 22 kg...denk dat ik dit ook nog eerst goed moet gaan oefenen, zou het erbij kunnen pakken. Ik kan nu max. 50 kg DL-en, doe dan 3 sets á 12 reps.. maar lijkt me niet dat ik dit zomaar kan doen met een 22kg db :roflol:, dat word oefenen...thx voor de tip.

Heb vandaag de one handed deadlift gedaan, best zwaar. Bij mij was er vooral sprake van grip, maar dat kan bij jou wel heel anders zijn.

Pfff hoeveel kg heb jij gepakt dan :p, ow nee ho stop ;) ik kijk later wel in je log ;).. ik ga er nu zo vandoor, maar zal later in de avond / morgenochtend reageren. Maar je vond het wel zwaar dus, heb je de helft gepakt van wat je normaal met 2 handen pakt of zelfs nog lichter. Je moet wel even goed je balans/coördinatie zoeken.

Wou je deadliften zonder je rug te belasten :gek:

Nou rug belasten doe je sowieso wel met DL-en en Squatten.. het is belangrijk eerst goed op je techniek te letten alvorens je met zware gewichten gaat zeulen :p, dan zal het vast mee vallen ;)

-------------------------------------------

Ik fiets meestal standaard voordat ik ga werken op zaterdag, maar ik had vandaag vrij gevraagd omdat ik vrijdagavond een feest wilde geven nog voor mijn verjaardag. Dat is niet door gegaan, maar ik had wel nog mooi vrij :D...dus gisteren maar besloten zometeen naar ACE1990 te gaan en gaan we er weer een gezellig dagje van maken. Fietsen word niks, ga eerst daar trainen met hem...dat word nu echt squatten + DL-en :o

Goed, ik ben weer weg:P... ik moet nog even mijn lunch klaar maken :meal:

Fijne dag mensen en vast weekend! en nogmaals bedankt voor de tips/adviezen & niet te vergeten, gezelligheid :D

Veel plezier vandaag eh ? xxx

Dat is HELEMAAL goed gekomen ;)

Vanmorgen SPONTAAN wezen trainen met ACE1990, was niet de bedoeling.. maar uiteindelijk gisteravond besloten ook gezellig te gaan trainen en er een gezellige dag van te maken wat zeker gelukt is :D

Goed mijn training, aangezien ik alle spiergroepen al getraind had deze week...was het van plan alleen te gaan fietsen en verder rust te houden :o... maar het fietsen heb ik laten vervallen en weer eens wezen trainen met het echte spul :cool:, dubbel :cool: :D
Oee ik ben helemaal :woot:

Aangezien ik veel moois spul zag staan en Jaap een goede spotter is, nu eens echt gesquat en gedeadlift.... hier de dingen die mij het meest zijn bijgebleven;

Squat
1x20x20kg (stang)
1x15x40kg
1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg :)
Mwa best tevreden voor mijn 1e squats, volgende keer gaan we voor 6x80kg op zijn minst of 10x? :o

Deadlifts
1x10x50kg
1x10x70kg
1x10x70kg
1x6x80kg
Ook hierover aardig tevreden voor mijn 1e deadlifts met het echte werk, groot verschil vergeleken met les mill pump materiaal :roflol: :hahaha:

Vertical leg press
:woot: dat is eens wat anders dan die standaard normale legpress van technogym. Gewichten zijn excl. stang mee gerekend, geen idee wat die weegt? ???
1x12x40kg
1x12x50kg
1x10x100kg
1x10x130kg

Hiernaast ook T-bar voor het eerst gedaan, wat Lat pull downs... geoefend met pullups/chin ups, setje voor biceps/triceps met materialen die ik ook nooit eerder had gebruikt :o... backraises op een normaal apparaat wat er voor bedoeld is i.p.v. mijn gestuntel op een bosubal bij een brandslangkast :roflol: enne... nja nog wat meer dingen, maar 1 ding is zeker... we waren beide zeik nat hahaha :roflol:

:woot: :woot: en nog eens :woot: nou wil ik echt naar een echte GYM :D

Laatst bewerkt:
Je squat vind ik echt heel sterk zeg. Op de beginnerswedstrijd powerliften deed de enige vrouw die meedeed 90kg squat, dus dat zou je ook kunnen waarschijnlijk met 3 x 80;).

Het is geloof ik wel duidelijk idd dat je nodig naar een andere sportschool moet.
Hmm die legpress met dat hele blok dat je moet duwen erbij is geloof ik vaak 50kg dacht ik.

• #1.000
Je squat vind ik echt heel sterk zeg. Op de beginnerswedstrijd powerliften deed de enige vrouw die meedeed 90kg squat, dus dat zou je ook kunnen waarschijnlijk met 3 x 80;).

Het is geloof ik wel duidelijk idd dat je nodig naar een andere sportschool moet.
Hmm die legpress met dat hele blok dat je moet duwen erbij is geloof ik vaak 50kg dacht ik.

Wow nee dat zal toch niet :eek:
Het gaat om zo'n ding:

mx582-leg-press-lg.jpg

Maar dan wat ouderwetser.

Vind je dat trouwens echt :o... hmm :cool:
Ja ik moet gauw verkassen... ik heb sowieso afgesproken dat ik vaker in Mijdrecht ga trainen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven