XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is ook zeker een goede uitlaat klep en ben blij dat dit ook jouw uitlaatklep is.;)
Wat leuk dat je met Jaap hebt getraind.:D
Ik begrijp je volkomen dat je ook in zo'n gym wilt trainen.
Dat had ik zelf ook nadat Grosje mij had laten kennis maken met echte KT in zijn gym.
In me huidige gym kwam ik er achter dat er nog meer verschillende materialen bestaan dan ik ooit heb geweten.

Zo'n verticale leg press heb ik nog nooit in het echt gezien terwijl dat me wel een leuke variant lijkt.

Lekker getraind meid.:)
Fijn weekend nog!

Wow nee dat zal toch niet :eek:
Het gaat om zo'n ding:

Maar dan wat ouderwetser.

Vind je dat trouwens echt :o... hmm :cool:
Ja ik moet gauw verkassen... ik heb sowieso afgesproken dat ik vaker in Mijdrecht ga trainen :D

Ok dat ding van jou ziet er wel wat minder massief uit dan. Zal idd geen 50kg zijn denk ik. Maar gewichten van apparaten zijn sowieso lastig te vergelijken.

Vind ik wat echt?

Vaker ergens anders trainen is al een begin ja;). Bij welke sportschool train je dan (in mijdrecht)

Wow nee dat zal toch niet :eek:
Het gaat om zo'n ding:

mx582-leg-press-lg.jpg

Maar dan wat ouderwetser.

Vind je dat trouwens echt :o... hmm :cool:
Ja ik moet gauw verkassen... ik heb sowieso afgesproken dat ik vaker in Mijdrecht ga trainen :D
Deze leg press ken ik wel en noem ik zelf de schuine leg press.
Ik heb een plaatje gezien van een leg press die je recht omhoog moet duwen.:p

De 45° leg press is best geschikt om massa te krijgen hoor! Kan je nog lekker variëren in voetstand ook! :P

Alles gaat goed z'n gangetje hier. :)

Wat een heavy training!! vooral je squats..pff dat voor een eerste keer?? pff mag er wel harder aan gaan werken hier hahaha voel me ineens zwak worden hahahahaha
Nee echt knap gedaan PM!

PilatenGirl verbaasde niet alleen mij, maar ook zichzelf en wat andere sportschool gasten. Echt onwijs goed! petje af :bow:
Ontzettend leuke dag van gemaakt, en zelfs nog wat Pilates gedaan! :eek: Dat viel nog niet mee zeg, tijdens wat strek oefeningen voelde ik spieren waar ik het bestaan niet vanaf wist :D

In de bijlage zit trouwens de leg press in kwestie :p

Leg press.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.008
Het is ook zeker een goede uitlaat klep en ben blij dat dit ook jouw uitlaatklep is.;)
Wat leuk dat je met Jaap hebt getraind.:D
Ik begrijp je volkomen dat je ook in zo'n gym wilt trainen.
Dat had ik zelf ook nadat Grosje mij had laten kennis maken met echte KT in zijn gym.
In me huidige gym kwam ik er achter dat er nog meer verschillende materialen bestaan dan ik ooit heb geweten.

Zo'n verticale leg press heb ik nog nooit in het echt gezien terwijl dat me wel een leuke variant lijkt.

Lekker getraind meid.:)
Fijn weekend nog!

Ja het was errggg gezellig :D ÉN er werd hard gewerkt ;)
Wat je hebt meegemaakt toen der tijd ;)...nou dat heb ik nu ook ondervonden ;) Kick Ass :cool:

Thx! Jij ook :)

Deze leg press ken ik wel en noem ik zelf de schuine leg press.
Ik heb een plaatje gezien van een leg press die je recht omhoog moet duwen.:p

Ja ik ook... :o dat lijkt me wel een stuk lastiger.

Ok dat ding van jou ziet er wel wat minder massief uit dan. Zal idd geen 50kg zijn denk ik. Maar gewichten van apparaten zijn sowieso lastig te vergelijken.

Vind ik wat echt?

Vaker ergens anders trainen is al een begin ja;). Bij welke sportschool train je dan (in mijdrecht)

Ja klopt dat heb ik al vaker voorbij horen komen ;) haha (apparaten vergelijken)

Ik heb trouwens getraind bij bij de sportschool van Jolanda Beuving :).

De 45° leg press is best geschikt om massa te krijgen hoor! Kan je nog lekker variëren in voetstand ook! :P

Alles gaat goed z'n gangetje hier. :)

Ja dat hadden we ook nog besproken... ik doe zelf wel varieëren met close en wide stand, maar zo'n grotere plaat en dan ook 45° zal wel wat effectiever zijn en zo voor de variatie :D.

Probeer altijd het beste ervan te maken :)

Wat een heavy training!! vooral je squats..pff dat voor een eerste keer?? pff mag er wel harder aan gaan werken hier hahaha voel me ineens zwak worden hahahahaha
Nee echt knap gedaan PM!

+1!

Hier eentje die dus superzwak is.

:o :o :o Bedankt dames....:D

PilatenGirl verbaasde niet alleen mij, maar ook zichzelf en wat andere sportschool gasten. Echt onwijs goed! petje af :bow:
Ontzettend leuke dag van gemaakt, en zelfs nog wat Pilates gedaan! :eek: Dat viel nog niet mee zeg, tijdens wat strek oefeningen voelde ik spieren waar ik het bestaan niet vanaf wist :D

In de bijlage zit trouwens de leg press in kwestie :p

hahahahahaha :roflol:
Ja pilates, haha..en waar :eyebrow: :roflol: (in de bios)
Het was inderdaad een goede dag! Ik ben benieuwd hoe ik me morgen ga voelen. :rolleyes:

Thx voor de pic! :kiss: Dat maakt het meteen een stuk professioneler :cool: (:hahaha:)

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die:

1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg

Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats? :roflol:

Als ik geld moest inzetten op waarheid of e-stats zou ik het waarschijnlijk wel op waarheid inzetten maar het is toch wel randje.

Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die:

1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg

Erg veel vindt voor een chick de eerste keer op squats? :roflol:

Als ik geld moest inzetten op waarheid of e-stats zou ik het waarschijnlijk wel op waarheid inzetten maar het is toch wel randje.

Ik vind het ook erg veel, maar ze doet al langer beenspier-oefeningen, dus het zal wel mogelijk zijn :)

Uhms skld, volgens mij traint deze dame al langer, don;t be jealous:p

• #1.012
Ben ik de enige die:

1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg

Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats? :roflol:

Ik train serieus sinds vorig jaar eind mei/begin juni en laatste tijd probeer ik tot het uiterste te gaan trainen qua intensiteit voor kracht, wat helaas niet altijd mogelijk is...dus vandaar ook dat ik zei "mijn 1e echte squats/deadlifts".

Maar kom op, misschien ben je onder de indruk wat ik als vrouw zijnde neer zet, maar don't be jealous ;) Er zijn wel belangrijkere dingen om je zorgen over te maken :P Jij/jullie mannen hebben veel meer dingen 'mee' om straks nog dikker te gaan squatten/deadliften/benchpressen of wat dan ook... ik doe hard mijn best als vrouw zijnde, meer kan ik niet doen. Dit is wat ik toch echt gehaald heb...onder toezicht van Ace :engel: en hier zit wel verbetering in als ik de mogelijkheid heb om het vaker te oefenen :)

Enne als je er ECHT last van hebt, ik zou zeggen...don't check my log ;).

Ik vind het ook erg veel, maar ze doet al langer beenspier-oefeningen, dus het zal wel mogelijk zijn :)

Jep dat klopt...mijn benen zijn sowieso wel vrij sterk merk ik.. maar mijn rug dus blijkbaar ook wel :o

Uhms skld, volgens mij traint deze dame al langer, don;t be jealous:p

Dat klopt, nu iets van 13 maanden in totaal waarvan begin nog wat rustiger aan.

Ik ben erg gedisciplineerd en als je iets wil tja dan moet je er voor werken en dat betekend voor mij, 'altijd' gezond/goed eten, hard trainen en rust. Tja dat laatste daar zeg ik maar even niks over ;)... Niet trainen, slecht eten en slecht ritme is voor mij een :no:...dit is een levensstijl waar ik me erg goed bij voel :cool:

Toch kan ik bevestigen dat ze dat echt gesquat heeft jaloerse heren :cool:
Allemaal netjes parallel, en niet daarboven. Uiteraard gingen de laatste reps niet met sneltreinvaart.. maar wat wil je met zulke gewichten!

Als je 200kg kan verplaatsen met een legpress dan verbazen die stats me idd niet. Niet dat ik ze meteen bij een eerste echte squatsessie had verwacht, maar het is niet supervreemd ofzo. Wel jaloersmakend ;)

Ja zeg,gaat heel goed hier ,leuk dat je mensen in de gym hebt verbaasd met Je Pilatespowerrrr!

Ik train serieus sinds vorig jaar eind mei/begin juni en laatste tijd probeer ik tot het uiterste te gaan trainen qua intensiteit voor kracht, wat helaas niet altijd mogelijk is...dus vandaar ook dat ik zei "mijn 1e echte squats/deadlifts".

Maar kom op, misschien ben je onder de indruk wat ik als vrouw zijnde neer zet, maar don't be jealous ;) Er zijn wel belangrijkere dingen om je zorgen over te maken :P Jij/jullie mannen hebben veel meer dingen 'mee' om straks nog dikker te gaan squatten/deadliften/benchpressen of wat dan ook... ik doe hard mijn best als vrouw zijnde, meer kan ik niet doen. Dit is wat ik toch echt gehaald heb...onder toezicht van Ace :engel: en hier zit wel verbetering in als ik de mogelijkheid heb om het vaker te oefenen :)

Enne als je er ECHT last van hebt, ik zou zeggen...don't check my log ;).

Ook typisch vrouwelijk om het zo op te vatten overigens inclusief het impliceren dat ik jaloers zou zijn (en dat ik er last van zou hebben ??? wtf :roflol:) een 'haha het is toch echt zo vraag maar aan ace :p en ik train al langer benen hoor' zou veel beter geweest zijn.

• #1.019
Maak je niet zo druk... ik heb wat meer aan tips/advies en gewoon motiverende comments dan jou tweemaal onzinnige commentaar na mijn training van gisteren.

@ rest thx :) en zie het niet als iets jaloersmakend, eerder motiverend!! :)

Maak je niet zo druk... ik heb wat meer aan tips/advies en gewoon motiverende comments dan jou tweemaal onzinnige commentaar na mijn training van gisteren.

@ rest thx :) en zie het niet als iets jaloersmakend, eerder motiverend!! :)

Jahoor want zoveel squatten dat het ongeloofwaardig kan overkomen is natuurlijk geen compliment/motivatie.

:hamer:

Vrouwenlogica...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven