- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, maar zo kwam het niet over. Maar maakt ook niet uit, ik heb geen zin om hier verder op in te gaan. Sorry als ik jou commentaar verkeerd heb geïnterpreteerd, zullen we het hierbij laten?![]()

Tsssk, helaas helpen onze ballen ons niet alleen maar om dikker te trainen, maar ook gekker.PilatesMeisje zei:Jij/jullie mannen hebben veel meer dingen 'mee' om straks nog dikker te gaan squatten/deadliften/benchpressen of wat dan ook...

Uiteraard ben ik ook jaloers, denkende dat ik al veel langer op kracht train, niet bang ben om te gespierd te worden en geen verleden heb van anorexia model, maar aangezien je me met de clean en press ook al haast inpakt zonder er in nou heel specifiek op te trainen, geloof ik het ook wel van dat squatten.
Alleen zegt ace ze zijn wel netjes parallel. Hoezo netjes parallel, waarom niet gewoon full?
...en heb jij toevallig geen belangstelling om aan de wedstrijd van Jimmy mee te doen?![]()
weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik moet reageren 

PM?Jij trainen in Mijdrecht?
Dat is niet eens zover weg voor mij.
---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------
Oja, heerlijke squats dame!
10 reps met meer dan je BW in je nek, nice!
ben er aardig tevree over, zeker na jullie vele motiverende berichtjes
doe ik het nog niet zo slecht zo te lezen
. Volgende keer wil ik voor min. 6x80kg gaan, misschien dat er meer in zit 
. Heb er zin in
...nu al 
Tsoooh, respect ma ladie dat je voor zoveel gewicht bent gegaan voor je squats en deadlift en dat voor een eerste keer.

Tsssk, helaas helpen onze ballen ons niet alleen maar om dikker te trainen, maar ook gekker.
Helemaal aan het begin, wilde ik "extra gewicht" (in mannen-zin) pakken voor deadliften (ook een eerste keer na een lange tijd). Na de eerste rep, voelde ik me zwaar verlamd, lag gelijk op de grond en liep een week met een gebogen rug, had bijna hernia haha.
Dus nadat het afgelopen was, dacht ik waarom niet squatten met extra gewicht, er kan toch niks fouts gaan.
Nou dat ging wel lekker dacht ik, maar de volgende dagen liep ik alsof een n*ger mij van achteren had ****.
Eh, hoewel ik denk dat ik het geleerd heb... iets zegt me: het was niks, doe meer.!
. Maar ja...zoals jij zelf al zegt, wij missen dan ook 'bepaalde' onderdelen
. Ik probeer wel goed op mijn techniek te letten (weer zo'n vrouwending?
) wat ik belangrijker vind dan het zware gewicht. Ik heb geen zin om het maar éénmalig te mogen doen en met als resultaat niet alleen een nette PR maar ook chronische rugpijn 
. Maar ik weet hoe je je voelt
ik heb dat ook al een aantal keer goed mogen ervaren

, als je maar wel goed let op je techniek
..zou klote zijn als ik straks hoor 'ja toch last van een hernia' 
BTW, hoeveel rust neem je tussen je sets bij squatten/deadliften?

.
. Ik heb rennen (wat niet
) altijd leuk gevonden, maar nooit echt gedaan. Ik heb het een keer geprobeerd..paar jaar terug met mijn sportschoenen van nu (k*t nike's) en ook niet rustig aan ofzo, nee gewoon hoppa een paar km achter elkaar gewoon rennen met af en toe een moment van rust (buiten adem). Goed, zo pak ik dat nu iig niet aan
hahaha ga het rustig opbouwen
Dat lijkt me echt kicken
en vind ik wel iets voor me zelf

fijne dag mensen!

Sta paf van je squat gewichten Pilates-grrrrl! Zoveel haal ik nog niet eens.. denk dat jouw 'core'-sterkte toch stiekem enorm mee helpt. Er wordt nog wel gelachen over yoga en Pilates, maar zowel lenigheid als sterke buikspieren werken heel positief mee met een sterke squat.
Ben je ook zo blij dat het weer menselijker temperaturen zijn? Zelfs vandaag nog was het warm genoeg op de sportschool.

Ik ga nu niet uitgebreid op iedereen reageren, sorry daarvoor maar mijn hoofd staat er niet helemaal naar. Euhm.. ik zit met een ontzettende grote dilemma, maar goed... we gaan het over sport hebben
dus bij deze
. Gisteren hardloopschoenen gekregen! Ik had wat geld gekregen van mijn ooms voor mijn verjaardag, want ik moest persé wat krijgen
en ze wilde mij graag iets geven voor de sport. Ik heb hele mooie Asics gekocht die echt als GEGOTEN zitten. Vanavond ga ik voor het eerst hardlopen, ik heb een route uitgestippeld van 5 km. 
nou dan denk ik niet dat ik me morgen heel fijn ga voelen
hahaha Maar goed ik heb een doel, vandaar ook het hardlopen
ik wil zo de 20 km. halen zodat ik in april/mei mee kan doen met de Strongmanrun
, MAAR uiteraard moet ik dit 'rustig' opbouwen
dus straks mooi 5 km