Fitness Seller

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toe maar, voor de eerste keer hardlopen en dan meteen een route van 5 km....
succes vanavond en nog gefeliciteerd met je squat meis! :)

Stevige training meid! DAMN!!

Ja nette training weer,succes met rennen!

Zonnetje, mooie route door de natuur, je lijf aan het werk... Lekker! Laat de endorfine maar stromen. Veel plezier bij het lopen!

Ben ik de enige die:

1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg

Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats? :roflol:

een beetje meer respect voor de vrouwen - dit is zo goedkoop

goeie trainingen pilates
damn die legpress - sterke benen heb je

Hoe de een een fullsquat beschrijft doet de ander een parallel squat dus ook daar zit weer verschil in. Verschilt natuurlijk ook enorm hoe diep iemand kan gaan zonder een lastig gevoel in knieen te krijgen of dat de onderrug bol begint te staan.

Ben ik de enige die:

een beetje meer respect voor de vrouwen - dit is zo goedkoop

goeie trainingen pilates
damn die legpress - sterke benen heb je
Ik denk dat een woord als 'chick' tegenwoordig zijn negatieve/goedkope lading aardig kwijt is voor veel mensen en bij vrouwen onderling ook als koosnaampje gebruikt wordt.

Netjes weer, ben benieuwd naar je progressie als je verkast bent! Succes met hardlopen, het weer is bijzonder goed ervoor.

Heey! Sorry, voor mijn nogal late reactie, maar bedankt nog voor je antwoord van die vriend. Denk dat het inderdaad een kwestie is van aanvoelen wat wel/niet kan. Ik kan nml niet zo goed de dag na mijn beentraining 10 km hardlopen, dan kan ik die dag daarna bijna niet meer lopen haha.
Erg leuk dat je ook gaat beginnen met hardlopen, 5 km moet lukken als je rustig aan doet :) Veel succes!

Goed dat je bent gaan trainen, ook al ben je moe toch zet je door! Dat is wat een onderscheid maakt tussen de sterke en de zwakkelingen... :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.050
Dank jullie wel dames en heren :)
Ik heb zo juist mijn eerste 5km erop zitten met wat looppauzes ertussen. De schoenen zitten heerlijk, maar ik heb toch een kleine blaar op de onderkant van één voet??? nja, zal wel normaal zijn...moet natuurlijk de schoenen nog goed inlopen :P

Het was in iedere geval wel lekker, ook al was het best zwaar als je nooit hardloopt :P Maar goed, oefening baart ...euh...geen kunst ;), maar wel een goede conditie :p hahaha :roflol:

Fijne avond :hello:

Ik denk dat een woord als 'chick' tegenwoordig zijn negatieve/goedkope lading aardig kwijt is voor veel mensen en bij vrouwen onderling ook als koosnaampje gebruikt wordt.

in mijn omgeving zeer zeker niet - ik weet natuurlijk niet met wat jij voor slag/soort vrouwen omgaat - dus daar vanuitgaand blijf ik het goedkoop vinden , jou beleving is blijkbaar anders man

Goed gedaan! 5k is geen flauw begin.
Toen ik begon met hardlopen was het vooral de uitdaging om een ritme en een pas te vinden die vol te houden was. Als rasechte sprinter was het een hele zoektocht naar iets tussen wandelen en voluit. Je zou nog moeten kunnen praten met iemand die naast je zou lopen. Toen ik dat ritme maar niet vond had ik veel hulp van een hartslagmeter.
Inmiddels voel ik het prima zonder metertje aan wanneer ik in het rood kom en kan ik wat variëren, heuvel op sprinten, daarna ietsje inhouden, verschillende ondergronden.... En dan wordt het nog leuker!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.053
Goed gedaan! 5k is geen flauw begin.
Toen ik begon met hardlopen was het vooral de uitdaging om een ritme en een pas te vinden die vol te houden was. Als rasechte sprinter was het een hele zoektocht naar iets tussen wandelen en voluit. Je zou nog moeten kunnen praten met iemand die naast je zou lopen. Toen ik dat ritme maar niet vond had ik veel hulp van een hartslagmeter.
Inmiddels voel ik het prima zonder metertje aan wanneer ik in het rood kom en kan ik wat variëren, heuvel op sprinten, daarna ietsje inhouden, verschillende ondergronden.... En dan wordt het nog leuker!

Bedankt voor je tips en advies!
Ik ben blij met de schoenen die ik heb gekregen, maar een hardslagmeter die heb ik nog niet...en daar moet ik even mee wachten. Ik probeer het nu op gevoel te doen en als ik echt even behoefte heb aan gewoon een stuk lopen dan doe ik dat. Het door blijven rennen heeft geen zin en zeker niet in het begin. Mwa..ik heb nog wat tijd en met nu beginnen met 2x per week hardlopen moest vast goed komen..over een aantal weken word het 3x per week en probeer zo mijn afstand te vergroten. Snelheid komt later wel. Ik woon in de buurt van het bos, en daar wil ik straks ook meer gaan hardlopen omdat ik dan ook kan wennen aan verschillende ondergronden zodat ik me zelf vast kan voorbereiden op de strongmanrun.

Bedankt nogmaals :)

------------------------------------------------------------

De komende tijd zal ik wat minder actief zijn op DBB, ik ga vanaf vandaag fulltime werken en daarnaast heb ik vanmorgen de knoop doorgehakt in mijn relatie. Mijn trainingen blijf ik uiteraard gewoon posten net zoals vooruitgang of dergelijke wat met sport/voeding te maken heeft.
Voor de rest laat ik het even hierbij, sorry als ik misschien wat kort af klink...dat is niet mijn bedoeling.

Vanavond ga ik borst/triceps trainen. Morgenochtend ga ik voor de 2e keer hardlopen... ik post vanavond mijn training.

Fijne dag :)

Succes dan (en sterkte). Privéleven gaat toch voor DBB dus dat lijkt me volkomen logisch;)

Veel succes, jammer dat je niet zoveel meer zult kunnen loggen.

Ik vond het altijd leuk om jouw belevingen te lezen! :)

Bedankt voor je tips en advies!
Ik ben blij met de schoenen die ik heb gekregen, maar een hardslagmeter die heb ik nog niet...en daar moet ik even mee wachten. Ik probeer het nu op gevoel te doen en als ik echt even behoefte heb aan gewoon een stuk lopen dan doe ik dat. Het door blijven rennen heeft geen zin en zeker niet in het begin. Mwa..ik heb nog wat tijd en met nu beginnen met 2x per week hardlopen moest vast goed komen..over een aantal weken word het 3x per week en probeer zo mijn afstand te vergroten. Snelheid komt later wel. Ik woon in de buurt van het bos, en daar wil ik straks ook meer gaan hardlopen omdat ik dan ook kan wennen aan verschillende ondergronden zodat ik me zelf vast kan voorbereiden op de strongmanrun.

Juist! Goed naar je lijf luisteren. Hardlopen kan erg blessuregevoelig zijn als je tegen alle signalen in maar door blijft kachelen.
Het is zelfs aan te raden om zonder hartslagmeter te beginnen, want zo'n ding leidt enorm af. Ik bleef maar als een neuroot op dat schermpje kijken. Op een bepaald punt had ik dat nodig om de signalen van mijn lijf tijdens het lopen te kunnen lezen. Maar voor nu is het belangrijker om een prettige looptechniek te vinden en als je ondertussen op gevoel je ritme vindt, dan is dat alleen maar beter.

Verder wens ik je veel succes, sterkte en (toch ook) plezier de komende tijd.

We gaan je missen Pilatesbabe!

aaaah ... werk, trainen, huishouden ... druk druk druk

succes !

Hardlopen en progressiemaken in KT gaan niet zo heel goed samen en helaas leven als een bodybuilder in een relatie met een niet-bodybuilder is ook niet het makkelijkste...Hoop dat jouw keuzes jou goed doen! En als je een goed evenwicht kan vinden is dat natuurlijk het allerfijnste:)!!

Ben ik de enige die:

1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg

Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats? :roflol:
Best veel ja maar gewichten zeggen niet alles. Misschien zijn het wel quarter squats geweest. Zeker de eerste keer mag je ook niet verwachten dat de techniek optimaal is daar heb je veel oefening voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven