jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enige die:
1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg
Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats?
een beetje meer respect voor de vrouwen - dit is zo goedkoop
goeie trainingen pilates
damn die legpress - sterke benen heb je
Ik denk dat een woord als 'chick' tegenwoordig zijn negatieve/goedkope lading aardig kwijt is voor veel mensen en bij vrouwen onderling ook als koosnaampje gebruikt wordt.Ben ik de enige die:
een beetje meer respect voor de vrouwen - dit is zo goedkoop
goeie trainingen pilates
damn die legpress - sterke benen heb je
Veel succes!
nja, zal wel normaal zijn...moet natuurlijk de schoenen nog goed inlopen 
Maar goed, oefening baart ...euh...geen kunst
, maar wel een goede conditie
hahaha 

Ik denk dat een woord als 'chick' tegenwoordig zijn negatieve/goedkope lading aardig kwijt is voor veel mensen en bij vrouwen onderling ook als koosnaampje gebruikt wordt.
Goed gedaan! 5k is geen flauw begin.
Toen ik begon met hardlopen was het vooral de uitdaging om een ritme en een pas te vinden die vol te houden was. Als rasechte sprinter was het een hele zoektocht naar iets tussen wandelen en voluit. Je zou nog moeten kunnen praten met iemand die naast je zou lopen. Toen ik dat ritme maar niet vond had ik veel hulp van een hartslagmeter.
Inmiddels voel ik het prima zonder metertje aan wanneer ik in het rood kom en kan ik wat variëren, heuvel op sprinten, daarna ietsje inhouden, verschillende ondergronden.... En dan wordt het nog leuker!

Bedankt voor je tips en advies!
Ik ben blij met de schoenen die ik heb gekregen, maar een hardslagmeter die heb ik nog niet...en daar moet ik even mee wachten. Ik probeer het nu op gevoel te doen en als ik echt even behoefte heb aan gewoon een stuk lopen dan doe ik dat. Het door blijven rennen heeft geen zin en zeker niet in het begin. Mwa..ik heb nog wat tijd en met nu beginnen met 2x per week hardlopen moest vast goed komen..over een aantal weken word het 3x per week en probeer zo mijn afstand te vergroten. Snelheid komt later wel. Ik woon in de buurt van het bos, en daar wil ik straks ook meer gaan hardlopen omdat ik dan ook kan wennen aan verschillende ondergronden zodat ik me zelf vast kan voorbereiden op de strongmanrun.
Best veel ja maar gewichten zeggen niet alles. Misschien zijn het wel quarter squats geweest. Zeker de eerste keer mag je ook niet verwachten dat de techniek optimaal is daar heb je veel oefening voor nodig.Ben ik de enige die:
1x10x60kg
1x5x70kg
1x3x80kg
1x10x70kg
Erg veel vind voor een chick de eerste keer op squats?![]()