XXL Nutrition

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartslafmeters voor cardio? Heb je niks aan..

Hardlopen en progressiemaken in KT gaan niet zo heel goed samen en helaas leven als een bodybuilder in een relatie met een niet-bodybuilder is ook niet het makkelijkste...Hoop dat jouw keuzes jou goed doen! En als je een goed evenwicht kan vinden is dat natuurlijk het allerfijnste:)!!

Nou, dat vind ik een wat vreemde stelling.., kan heel iets anders zijn imo, maargoed..

Sterkte PM!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Juist! Goed naar je lijf luisteren. Hardlopen kan erg blessuregevoelig zijn als je tegen alle signalen in maar door blijft kachelen.
Het is zelfs aan te raden om zonder hartslagmeter te beginnen, want zo'n ding leidt enorm af. Ik bleef maar als een neuroot op dat schermpje kijken. Op een bepaald punt had ik dat nodig om de signalen van mijn lijf tijdens het lopen te kunnen lezen. Maar voor nu is het belangrijker om een prettige looptechniek te vinden en als je ondertussen op gevoel je ritme vindt, dan is dat alleen maar beter.

Verder wens ik je veel succes, sterkte en (toch ook) plezier de komende tijd.

Jep je hebt ook gelijk...misschien maar even gewoon op gevoel gaan lopen :P... zo'n ding kan ik nu toch ff niet betalen en daarnaast denk ik ook wel dat ik anders me te veel ga focussen op dat mini schermpje dan echt op het lopen zelf en wat ik aan kan en aanvoel.

Bedankt :)

We gaan je missen Pilatesbabe!

Ik blijf nog wel ;), maar zal iets minder aanwezig zijn... maar ja dat hadden meeste met een log misschien al door die ik volg :o

aaaah ... werk, trainen, huishouden ... druk druk druk

succes !

Thx!

Hardlopen en progressiemaken in KT gaan niet zo heel goed samen en helaas leven als een bodybuilder in een relatie met een niet-bodybuilder is ook niet het makkelijkste...Hoop dat jouw keuzes jou goed doen! En als je een goed evenwicht kan vinden is dat natuurlijk het allerfijnste:)!!

Ach ja ;) ik hou van een uitdaging, en dat hardlopen doe ik ook met een doel :p -> de Strongmanrun volgend jaar rond het begin van de lente.
Het is niet zo zeer dat ik vol voor bb ga, ik heb meerdere doelen :o. Maar zoals je zegt...evenwicht/balans..dat is het belangrijkste!

Best veel ja maar gewichten zeggen niet alles. Misschien zijn het wel quarter squats geweest. Zeker de eerste keer mag je ook niet verwachten dat de techniek optimaal is daar heb je veel oefening voor nodig.

Squats waren netjes parallel... het is niet de eerste keer dat ik squat. Wel de eerste keer dat ik in een squatrek stond en gebruik kon maken van meer gewicht zonder clean&press.

Maar goed, ik heb geen zin in een discussie wel of niet... geloof wat je wilt geloven. Ik doe wel gewoon mijn best, meer kan ik niet doen.

Hartslafmeters voor cardio? Heb je niks aan..

Hartslafmeters niet nee :p hahaha nee maar snap wat je bedoeld. Ach ja ik moet toch zonder, dus doe het wel op gevoel ;) en je comment + die van Manifesto en vast meer lopers die het hier eens mee zullen zijn bevestigen al dat ik maar beter kan wachten met die hartslagmeter :)
Thx.

Woensdag 7 juli 2010
(Borst/triceps)

Goed, er is wel getraind... even de deur uit en even bezig zijn met totaal andere dingen. Ondanks mijn moeheid, huiloogjes, brandende ogen, amateurs en een overdreven vieze fatzige man met een dikke bouwvakkersdecoleté en een stank die overal hing ging mijn training aardig goed! Voor het eerst ook de 20kg db's in mijn eentje gepakt en dat ging helemaal prima. Maar nu is het echt shit hahaha want...met de db rows pak ik al met gemak de 22kg db's..maar ja dat is dan ook echt de grens qua gewicht :P

Chest press
1x12x25kg
1x12x35kg
1x10x45kg
1x5x55kg
2x5x60kg

DB press
2x5x20kg db's
1x5x18kg db's

Incline DB press
1x5x18kg db's
1x8x16kg db's
1x8x16kg db's

Opdrukken
2x20xBW

Lying triceps extension & vanuit buik om hoog duwen met triceps
1x12x20kg + 1x12x20kg
2x12x15kg + 1x12x15kg

Superset DB triceps extension & Triceps kick backs
2x10x7kg db + 2x10x6kg db
1x10x6kg db + 1x10x5kg db

Morgenochtend
5km hardlopen

Vrijdag
rug/biceps + pilatesles geven

Laatst bewerkt:
Veel succes en sterkte. Hoop dat je alles privé weer snel op de rit krijgt.

Enorm veel sterkte PilatesMeid!

Vervelend te horen, ik dacht check ook jou log eens aangezien ik je naam ook af en toe in het pl gedeelte zie voorbij komen nu. Je traint in ieder geval goed serieus, complimenten. Heel goede presses.

Damn dat moet taai zijn voor je. Maar respect dat je iig wat keuzes hebt gemaakt. Komende tijd zal wel wat lastig worden, maar als ik je instelling zo zie knok je je er wel doorheen! Succes en blijf lekker trainen! :thumbs:

Weer een relatie stuk door DBB.

Nette lifting stats heb je hoor :cool:

Hey jij..ondanks dat t prive niet zo lekker loopt nu..wel respect voor je training!! ziet er super uit! lekker zware presses ook!
succes , ik hoop dat je alles redelijk snel weer op de rit krijgt..

Goeie presses hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.073
Bedankt voor de steunende reacties :o.....

Goed.. vandaag ben ik niet wezen hardlopen, ik had nog wat last van mijn kuit van mijn beentraining&hardlopen, dus leek het me verstandig er 2 dagen tussen te houden voor dat ik voor de 2e keer ga hardlopen.
Morgenochtend voor het werken ga ik weer 5 km hardlopen, daarna een pilates les geven en dan door naar mijn werk tot 21 uur.

Donderdag 8 juli
(Rug/biceps)

Oke ik wil niet vooruit lopen op de feiten, maar ik weet wel waar ik het binnenkort zal gaan sporten. Vanwege de omstandigheden zal het niet lang meer duren dat ik hier weg ben en even intrek bij mijn vader totdat ik mijn half jaar stage en de laatste loodjes van mijn school heb afgerond. In die tijd dat ik bij mijn vader zit kan ik EINDELIJK weer eens rustig sparen... en dan ga ik ook in die tussentijd ergens anders trainen met meer trainingsmogelijkheden :woot:

En zodra ik ga studeren in Sittard/Eindhoven, dan ga ik daar in de buurt wonen tijdens mijn studie en vind ik daar vast een ander goede gym...iig binnenkort is het verleden tijd met het gepruts! :)

Warming up
+/- 17min. flink doortrappen, gem. snelheid van 26/27km per uur
1x10x20kg Clean & Press + 1x10x20kg Bb rows

Deadlift
3x12x50kg MAX.weight pff dit begint meer een warming up te worden slaat echt nergens op, maar dit gaat me echt te makkelijk...

DB rows
3x8x22kg db's MAX weight DB's! Voorheen deed ik 5 reps.. maar dat is me te easy..dus ik moet wel iets meer reps pakken...

Pull down - wide grip
1x5x45kg
1x5x55kg
1x5x50kg

Pull down - close grip, handpalmen naar gezicht
1x5x60kg
1x4x65kg
1x5x60kg

Straight arm pull down - cable
3x12x20kg

Cable -> voor biceps en buik Pak de stang met handpalmen naar gezicht vast en gaat op knieeën voor de cablemachine zitten...dan vanuit biceps/rug/buik trek ik het geheel naar beneden totdat ik met mijn borst op mijn knieën zit.
2x12x35kg
1x12x40kg

Ik heb het hier even bij gelaten... werd een beetje moe van de mensen om me heen die continue een babbel met me willen maken, stond mijn hoofd niet echt naar...

Afronding
+/- 20min naar huis fietsen met een gem. snelheid van zo'n 27km per uur

Triest eigenlijk als je verder wilt en je zit te klooien met mini DB's en light weight barbells

Stevig doorgefietst trouwens ;)

(Keep your shit together & be strong girl)

Nou, dat vind ik een wat vreemde stelling.., kan heel iets anders zijn imo, maargoed..

Sterkte PM!

Tuurlijk kan het wel werken, maar alleen als er heel veel begrip en vertrouwen is. Ik heb nog niemand kunnen overtuigen dat kwark de shit is en ik word hier vierkant uitgelachen als ik naar de gym ga ipv t zwembad. BB is toch een lifestyle en als dat wil matchen met iemand die een andere lifestyle/instelling heeft moet daar veel acceptatie bij komen kijken lijkt me.

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Sparen :woot: En prutsen no more :hedbang:

Amaai flinke pull downs!!! En op een mooi gemiddelde naar huis gefietst! Sterk wel :) Een echte krachtmeid ;)

nou hoop dat je in een nieuwe gym nog meer uitdaging vind en miss op z'n tijd een beetje afleiding als dat nodig is... succes nogsteed iig!

Lees het net Pilates ,wat ontzettend rot!Ook al ben je sterk van binnen en van buiten hier moet je doorheen echter de tijd heelt alle wonden.Cliche maar zo waar.Sterkte meis!

Toch weer een nette training ondanks alles,mijn complimenten !

Wat je misschien wel kan doen is 'bands' gebruiken.. maakt het toch wat zwaarder en is echt niet duur.

Sommige mensen begrijpen deze levensstijl gewoon niet...

Ik ga binnenkort een paar vrienden wat oefeningen aanleren, maar ze begrijpen gewoon niet dat ik tijdens mijn training niet de hele tijd kan praten. :p Als ik train is er geen plaats voor bullshit.

We hebben allemaal soms wel eens problemen, de ene soms erger dan de andere, we moeten er ons doorheen slaan!

Zoals vele al zeiden: veel succes, je komt er wel door. Laat trainen je ding staan om even van alles los te staan. Draai je favoriete muziek op volle toeren door je oren en denk van waar je komt. Je bent al een heel stuk verder dan vroeger! :)

En uhm... ik vrees ervoor dat je binnenkort nog sterker wordt dan mij! :eek!:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven