Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hardlopen en progressiemaken in KT gaan niet zo heel goed samen en helaas leven als een bodybuilder in een relatie met een niet-bodybuilder is ook niet het makkelijkste...Hoop dat jouw keuzes jou goed doen! En als je een goed evenwicht kan vinden is dat natuurlijk het allerfijnste!!
Juist! Goed naar je lijf luisteren. Hardlopen kan erg blessuregevoelig zijn als je tegen alle signalen in maar door blijft kachelen.
Het is zelfs aan te raden om zonder hartslagmeter te beginnen, want zo'n ding leidt enorm af. Ik bleef maar als een neuroot op dat schermpje kijken. Op een bepaald punt had ik dat nodig om de signalen van mijn lijf tijdens het lopen te kunnen lezen. Maar voor nu is het belangrijker om een prettige looptechniek te vinden en als je ondertussen op gevoel je ritme vindt, dan is dat alleen maar beter.
Verder wens ik je veel succes, sterkte en (toch ook) plezier de komende tijd.
... zo'n ding kan ik nu toch ff niet betalen en daarnaast denk ik ook wel dat ik anders me te veel ga focussen op dat mini schermpje dan echt op het lopen zelf en wat ik aan kan en aanvoel. 
, maar zal iets minder aanwezig zijn... maar ja dat hadden meeste met een log misschien al door die ik volg 
aaaah ... werk, trainen, huishouden ... druk druk druk
succes !
Hardlopen en progressiemaken in KT gaan niet zo heel goed samen en helaas leven als een bodybuilder in een relatie met een niet-bodybuilder is ook niet het makkelijkste...Hoop dat jouw keuzes jou goed doen! En als je een goed evenwicht kan vinden is dat natuurlijk het allerfijnste!!
ik hou van een uitdaging, en dat hardlopen doe ik ook met een doel
-> de Strongmanrun volgend jaar rond het begin van de lente.
. Maar zoals je zegt...evenwicht/balans..dat is het belangrijkste!Best veel ja maar gewichten zeggen niet alles. Misschien zijn het wel quarter squats geweest. Zeker de eerste keer mag je ook niet verwachten dat de techniek optimaal is daar heb je veel oefening voor nodig.
hahaha nee maar snap wat je bedoeld. Ach ja ik moet toch zonder, dus doe het wel op gevoel
en je comment + die van Manifesto en vast meer lopers die het hier eens mee zullen zijn bevestigen al dat ik maar beter kan wachten met die hartslagmeter

.....

Nou, dat vind ik een wat vreemde stelling.., kan heel iets anders zijn imo, maargoed..
Sterkte PM!
En prutsen no more 
Als ik train is er geen plaats voor bullshit.