- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ergens in Roermond)
.....ik wens jullie alle een heel fijn weekend en veel plezier voor diegene die morgenavond uit hun dak zullen gaan 

... maarrr.. uhm... mijn lunch had ik op nieuw herberekend en zat 200kcal te hoog, dat heb ik aangepast naar andere goede alternatieven en zo ook mijn kwark in de avond gewijzigd naar 250gr. met nootjes/cacao ipv 500gr.
...zeker dicht bij mijn doel

...ach ja 
Crossfit-trainingen doe ik zelf ook onder andere als cardio-achtige training. Echt ziekelijk zwaar, als je wilt kotsen is crossfit een aanrader haha.Dit is mijn planning voor aankomende week:
Ma - Fullbody (samen trainen..)
Di - hardlopen
Wo - Borst/triceps/schouders
Do - Crossfit XD
Vr - Benen (in hardcore gymergens in Roermond)
Za - hardlopen
Zondag - pilates & rug/biceps
Heey heeeey... nice. Ik ga nu samen met een maat van mij (hij doet ook aan de BB-levensstijlKan wat gewijzigd worden....
Ik heb aankomende ma t/m vrijdag vrij gekregen van me werk, weekenden werk ik wel gewoon. Begin deze week ga ik ook even mijn kamer in orde maken bij mijn vader. Ik ga voor een jaar terug naar mijn vader zodat ik weer rustig kan sparen. Over een jaar zal ik gaan verhuizen richting Eindhoven voor mijn studie aan het Fontys.
) die opleiding doen, ben benieuwd wat het gaat worden. Maar dan zie ik jou dus ook over een jaar of zo, lijkt me leuk
Succes!Vanmorgen voor het werken voor de 2e keer hardgelopen, 5km binnen 30 min. Gaat dus zeker wel beter!
)heb je foto's gezien en in de verre verte doe jij me denken aan die enen uit de serie house m.d. 13(geen beledeging hoor
)
Zeker prachtmeid!!!!!!!! Crossfit-trainingen doe ik zelf ook onder andere als cardio-achtige training. Echt ziekelijk zwaar, als je wilt kotsen is crossfit een aanrader haha.
Heey heeeey... nice. Ik ga nu samen met een maat van mij (hij doet ook aan de BB-levensstijl) die opleiding doen, ben benieuwd wat het gaat worden. Maar dan zie ik jou dus ook over een jaar of zo, lijkt me leuk
Succes!
ben erg benieuwd, heb wel vaak youtube filmpjes hier van gekeken en ziet er erg pittig en cool uit
. Ik ben benieuwd hoe ik het trek, zeker aangezien ik al maanden slapeloos ben, maar vooral afgelopen week maar max. 4 tot 5 uur heb geslapen met tussenpauzes.
, NIEMAND die me nu nog in de weg gaat staan 
Harder dan 10 km/u! Voor veel lopers is dat een magische grens en jij pakt 'em bij je tweede keer. Niet slecht voor een ongetraind iemand.
(in het lopen dan, hè)
Heb je die in één strak tempo gedaan, of met wandelpauzes?
Als het gelukt is zonder te wandelen, en het ging je makkelijk af, waarom zou je dan niet uitbouwen richting 7k-8k en daarna 10k?
Ken je de site runinfo.nl? Veel schema's, informatie, tips.
Nou nou...1 strak tempo dat niet, maar wel stukjes goed lopen van 6 á 7 min en dan ff lopen en op die manier dit volgehouden. Ik ga morgenochtend weer hardlopen, dus het zal vast weer beter gaan dan de vorige keer
... daarna rustig uitbouwen naar wat meer km's..moet ik even zien.
..heb de laatste dagen meer andere dingen gedaan zoals de praktische dingen regelen. Vandaag heb ik een leuk dagje gepland, maar eerst trainen
.Je trainingen gaan nog steeds goed, doe zo voort!
Veel sterkte in je privé sfeer!

lijkt me ook wel 
.
... ik heb natuurlijk nu even geen school, dan wel andere zaken.. maar toch
wel iets meer tijd. 
He Manifesto Nou nou...1 strak tempo dat niet, maar wel stukjes goed lopen van 6 á 7 min en dan ff lopen en op die manier dit volgehouden. Ik ga morgenochtend weer hardlopen, dus het zal vast weer beter gaan dan de vorige keer ... daarna rustig uitbouwen naar wat meer km's..moet ik even zien.
PreciesJaaa zeker! dan gaan we elkaar zeker wel zien
Nu is het definitief, NIEMAND die me nu nog in de weg gaat staan
![]()
(<-- geniale smiley overigens
)
ik let wel op mezelf. Ik weet het, ben een taaie... maar ik probeer ook mijn rust te nemen vanaf vandaag...nu het eindelijk echt kan...en het ook wel moet.... en niet alleen van mezelf
.
)
..)