MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed getraind hoor meissie , enne sterkte in de privesfeer

Sterkte met alles! Je zal vast een goede rede gehad hebben om die beslissing te maken en als je daaraan denkt kan het in de toekomst eigenlijk alleen maar beter worden. Maar ik snap dat je daar nu misschien weinig aan hebt .. :(

Heel veel sterkte meis.Ik leef met je mee! :hug:
Super dat je binnenkort ergens anders kan trainen.
Juist nu je het zowel lichamelijk als geestelijk nodig hebt is het fijn dat je deze overstap zult maken.
Als er wat is weet je me te vinden he.:kiss:

jou db press is evenveel als mijn :eek: *gaat snel trainen*

goed bezig :thumb:

Heey meid, nog lekker getraind/hardgelopen? Was wel erg warm daarvoor hè..
Wilde je nog even veel sterkte wensen met de keuze die je gemaakt hebt, zal vast niet makkelijk geweest zijn.

Fijn weekend nog! :)

Dikke knuf van je maatje Chris ;) Hang in there baby ;) Alles komt goed :thumbs:

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.087
Bedankt voor de lieve & steunende reacties.
Ik had mijn tekst aangepast...omdat het misschien niet zo verstandig is hier toch wat privé dingen te noteren. Diegene die ik beter ken zijn op de hoogte...

Het zijn moeilijke tijden, maar we blijven positief :thumbs:. Ik ben minder actief op dbb...wat logisch is.. vanwege de gehele situatie.. maar uiteraard blijf ik trainen... sport hoort bij mijn levensstijl.

Vanmorgen voor het werken voor de 2e keer hardgelopen, 5km binnen 30 min. Gaat dus zeker wel beter! Ben benieuwd hoe ik het van de week ga doen.

Dit is mijn planning voor aankomende week:
Ma - Fullbody (samen trainen..)
Di - hardlopen
Wo - Borst/triceps/schouders
Do - Crossfit XD
Vr - Benen (in hardcore gym :cool: ergens in Roermond)
Za - hardlopen
Zondag - pilates & rug/biceps

Kan wat gewijzigd worden....
Ik heb aankomende ma t/m vrijdag vrij gekregen van me werk, weekenden werk ik wel gewoon. Begin deze week ga ik ook even mijn kamer in orde maken bij mijn vader. Ik ga voor een jaar terug naar mijn vader zodat ik weer rustig kan sparen. Over een jaar zal ik gaan verhuizen richting Eindhoven voor mijn studie aan het Fontys.

Goed lieve mensen, bij deze even een bericht van mij... ik ben er nog steeds... and keep on going :cool:.....ik wens jullie alle een heel fijn weekend en veel plezier voor diegene die morgenavond uit hun dak zullen gaan :eyebrow:

CiaoCiao:kiss:

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

P.S. Dit moet ik natuurlijk ook even in mijn log vermelden... maar nu ong. 3 weken als het niet langer is...of korter...pff...kan me niet heel goed concentreren laatste dagen door de vermoeidheid, emoties, slapeloosheid.. :o... maarrr.. uhm... mijn lunch had ik op nieuw herberekend en zat 200kcal te hoog, dat heb ik aangepast naar andere goede alternatieven en zo ook mijn kwark in de avond gewijzigd naar 250gr. met nootjes/cacao ipv 500gr.

Begin de lijnen nu nog beter te zien en merk echt nog strakker te worden :woot:...zeker dicht bij mijn doel :woot: :cool:

1 nadeel; ik word midden in de nacht wakker voor mijn plaspauze.. maar nu met beretrek..hehe... laatste dagen kon ik het dan ook niet laten om ff wat plakjes kalkoenfilet of rauwe zalm naar binnen te werken om 3 - 4 uur s'nachts :hahaha: :roflol: ...ach ja :o

heb je foto's gezien en in de verre verte doe jij me denken aan die enen uit de serie house m.d. 13 :P (geen beledeging hoor :))

Dit is mijn planning voor aankomende week:
Ma - Fullbody (samen trainen..)
Di - hardlopen
Wo - Borst/triceps/schouders
Do - Crossfit XD
Vr - Benen (in hardcore gym :cool: ergens in Roermond)
Za - hardlopen
Zondag - pilates & rug/biceps
Crossfit-trainingen doe ik zelf ook onder andere als cardio-achtige training. Echt ziekelijk zwaar, als je wilt kotsen is crossfit een aanrader haha.

Kan wat gewijzigd worden....
Ik heb aankomende ma t/m vrijdag vrij gekregen van me werk, weekenden werk ik wel gewoon. Begin deze week ga ik ook even mijn kamer in orde maken bij mijn vader. Ik ga voor een jaar terug naar mijn vader zodat ik weer rustig kan sparen. Over een jaar zal ik gaan verhuizen richting Eindhoven voor mijn studie aan het Fontys.
Heey heeeey... nice. Ik ga nu samen met een maat van mij (hij doet ook aan de BB-levensstijl :)) die opleiding doen, ben benieuwd wat het gaat worden. Maar dan zie ik jou dus ook over een jaar of zo, lijkt me leuk :) Succes!

Vanmorgen voor het werken voor de 2e keer hardgelopen, 5km binnen 30 min. Gaat dus zeker wel beter!

Harder dan 10 km/u! Voor veel lopers is dat een magische grens en jij pakt 'em bij je tweede keer. Niet slecht voor een ongetraind iemand.

(in het lopen dan, hè :p)

Heb je die in één strak tempo gedaan, of met wandelpauzes?
Als het gelukt is zonder te wandelen, en het ging je makkelijk af, waarom zou je dan niet uitbouwen richting 7k-8k en daarna 10k?

Ken je de site runinfo.nl? Veel schema's, informatie, tips.

Laatst bewerkt:
Je trainingen gaan nog steeds goed, doe zo voort!
Veel sterkte in je privé sfeer!

Crossfit, nice!

persoonlijk denk ik dat je teveel doet

• #1.094
heb je foto's gezien en in de verre verte doe jij me denken aan die enen uit de serie house m.d. 13 :P (geen beledeging hoor :))

Haha thx :o Zeker prachtmeid!!!!!!!!

Crossfit-trainingen doe ik zelf ook onder andere als cardio-achtige training. Echt ziekelijk zwaar, als je wilt kotsen is crossfit een aanrader haha.

Heey heeeey... nice. Ik ga nu samen met een maat van mij (hij doet ook aan de BB-levensstijl :)) die opleiding doen, ben benieuwd wat het gaat worden. Maar dan zie ik jou dus ook over een jaar of zo, lijkt me leuk :) Succes!

Ja dat word wat met de CrossFit :roflol: ben erg benieuwd, heb wel vaak youtube filmpjes hier van gekeken en ziet er erg pittig en cool uit :cool:. Ik ben benieuwd hoe ik het trek, zeker aangezien ik al maanden slapeloos ben, maar vooral afgelopen week maar max. 4 tot 5 uur heb geslapen met tussenpauzes.

Jaaa zeker! dan gaan we elkaar zeker wel zien :eyebrow:
Nu is het definitief ;), NIEMAND die me nu nog in de weg gaat staan :D

Harder dan 10 km/u! Voor veel lopers is dat een magische grens en jij pakt 'em bij je tweede keer. Niet slecht voor een ongetraind iemand.

(in het lopen dan, hè :p)

Heb je die in één strak tempo gedaan, of met wandelpauzes?
Als het gelukt is zonder te wandelen, en het ging je makkelijk af, waarom zou je dan niet uitbouwen richting 7k-8k en daarna 10k?

Ken je de site runinfo.nl? Veel schema's, informatie, tips.

He Manifesto :) Nou nou...1 strak tempo dat niet, maar wel stukjes goed lopen van 6 á 7 min en dan ff lopen en op die manier dit volgehouden. Ik ga morgenochtend weer hardlopen, dus het zal vast weer beter gaan dan de vorige keer :)... daarna rustig uitbouwen naar wat meer km's..moet ik even zien.

Ik ken de website, maar had er nog niet echt op gekeken:o..heb de laatste dagen meer andere dingen gedaan zoals de praktische dingen regelen. Vandaag heb ik een leuk dagje gepland, maar eerst trainen ;).

Je trainingen gaan nog steeds goed, doe zo voort!
Veel sterkte in je privé sfeer!

Bedankt :kiss:

:cool: lijkt me ook wel :D

persoonlijk denk ik dat je teveel doet

Heb je ook wel gelijk in Ove, ik moet ook uit kijken dat het niet té word...zeker niet met de omstandigheden van nu en zeer weinig slaap. Maar ik luister ook goed naar me lijf, ik heb bijv. vrijdag mijn pilates les afgezegd en had een rustdag genomen, zaterdag alleen hardgelopen en gisteren heb ik mijn pilates les ook afgezegd aangezien ik gister erg vermoeid was van maar 4 uur slaap met vele pauzes :sad:.

Dus neem wel mijn rust als het nodig is... maar als het niet hoeft ;)... ik heb natuurlijk nu even geen school, dan wel andere zaken.. maar toch :) wel iets meer tijd.

Ik ga zo voor een FB training (compoundoef.) en komt wel goed. Ik was weer overdreven vroeg wakker.. maar goed... ik 'probeer' wat extra te eten ...ook al heb ik er nu meer moeite mee, ik dwing me zelf wel..zeker nu ik zoveel sport...

Bedankt voor de bezorgdheid! :kiss:

He Manifesto Nou nou...1 strak tempo dat niet, maar wel stukjes goed lopen van 6 á 7 min en dan ff lopen en op die manier dit volgehouden. Ik ga morgenochtend weer hardlopen, dus het zal vast weer beter gaan dan de vorige keer ... daarna rustig uitbouwen naar wat meer km's..moet ik even zien.

Herkenbaar ;-)
Ben je van nature ook meer een sprinter?

10 km/uur is voor een simpele hardloper al een prima tempo. Het is het punt waarop joggen ophoudt en hardlopen begint. Met tussendoor wandelen zit je al boven dat gemiddelde. Dat betekent dat je voor een duurloop knetterhard gaat op de momenten dat je hardloopt.

Misschien kun je proberen om rustiger te lopen, lager tempo, een korter pasje misschien, zodat je meer op duur en minder op kracht loopt.

Idee: Heb je op je sportschool een loopband? Zet die eens op zo'n 10-12 km/uur en de helling op 1% (dat compenseert dat buiten lopen zwaarder is). Op die manier kun je een gevoel krijgen bij dat tempo. Let dan ook op wat het doet met je lichaam (ademhaling, hartslag...). Misschien is dat een hulpmiddel om jouw duurloop-pas te vinden.

je lichaam heeft gewoon rust nodig pilates
nu verg je gewoon heel veel - ga een dag shoppen of zoiets :rolleyes: als het maar niet sport te maken heeft
ik zou na elke 3e dag een rustdag opnemen dan is het nog een beetje te overzien - je schema is dan constant in beweging om het zomaar te zeggen

Sterkte met je privé leven, wat je niet kapot maakt word je alleen maar sterker van ;) Je trainingen zien er nog wel goed uit, alleen 7 dagen per week sporten lijkt me idd wat veel toch?

nog steeds even fanatiek dus..maarrr tis echt niet erg om in deze omstandigheden wat meer pas op de plaats te maken..maar ik heb zo'n vermoeden dat je dat wel doet;)
Fijn om te zien dat je steeds dichter bij je doel komt..ben heel benieuwd naar de pics straks..ik heb overigens wel 1 nadeel..mijn fotocamera is stuk..
Take care PM en hoe ging je fb training vandaag??

• #1.100
Jullie hebben ook gelijk, ik heb ook rust nodig..en dat weet ik... ik trek het ook niet meer...het emotionele gezeik en amber 4 uur slapen op een dag en dan ook nog met pauzes is niet bepaald fijn... Gisteren nog wel wezen trainen... maar vanmorgen hardlopen werd niks door zéér vervelende omstandigheden. Ik weet niet hoe de week verder loopt, ik ga wel sporten maar kijk hoe ik me aanvoel. Ik moet iig even rust nemen en ga vandaag ook weg van hier. Vanmorgen ben ik al in spoed oververhuisd naar me vader waar ik tijdelijk zal verblijven.

Goed even mijn training posten...bedankt voor de bezorgdheid :) ik let wel op mezelf. Ik weet het, ben een taaie... maar ik probeer ook mijn rust te nemen vanaf vandaag...nu het eindelijk echt kan...en het ook wel moet.... en niet alleen van mezelf :o.

Maandag 12 juli 2010

Voorslaan
1x15x20kg (stang)
2x10x30kg (incl. stang)

Lunges warming up

Split squat
3x5x60kg per been

Side step
Met 15kg schijf 3x5+5 (om&om)

Bench press (1e keer dat ik dit doe :))
3x5x50kg (geheel naar beneden)

Incl. DB press
3x5x20kg db's

Pull ups - wide grip
3x5 (er is verbetering :)..)

DB shoulder press
1x5x14kg db's
1x5x16kg db's
1x5x14kg db's

Dippen
3x5
op bankje maar dan drukt iemand op mijn schouders met gewicht naar beneden dat het vrij moeilijk is omhoog te komen

Ab roll
3x8

Vlaggen Voor onderbuik
3x15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven