MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekkere training pilates, en keep it up!

grt

Het geluk bij het ongeluk is dat je nu weg bent daar. Kom lekker tot rust bij je vader. Als het goed voelt om alle stress van je af te beulen - vooral doen!
(Dit om een ander geluid te laten horen. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Als je eerlijk naar je lijf en je gevoel luistert dan weet je wat je moet doen).

Wow nee dat zal toch niet :eek:
Het gaat om zo'n ding:

mx582-leg-press-lg.jpg

Maar dan wat ouderwetser.

Vind je dat trouwens echt :o... hmm :cool:
Ja ik moet gauw verkassen... ik heb sowieso afgesproken dat ik vaker in Mijdrecht ga trainen :D

Wij hebben een plek over boven! Kunnen we met zijn drieen trainen. Zal Mish leuk vinden haha!

voor de eerste keer bp en dan 50kg..**** je bent een natuurtalent! echt knap hoor

Idd, die bench is erg goed:)

Pfoeh... 5 x 50kg benchen en dat dan nog niet eens als eerste oefening! :o

Je bent sterk hoor J.! :)

WOW :eek: 50kg benchen voor de eerste keer :p very impressive!

Ook een sterke incline db press. :wazzup:

:thumb:

Wtf! :eek: Eerste keer benchen en dan gelijk 3x5x50kg. Helemaal zelf of met hulp van spotter?

Zeg Pilatesmeisje, wat ben jij voor genetic freak? Ik heb nog nooit een meisje gezien die zo snel zoveel gewicht op de bench kan verzetten. :)

Die pull ups beginnen ook al te komen ! Je gaat hard meid ! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.114
Hahahahahahaha :roflol: :hahaha:
Sorry :o maar hahaha bedankt voor de reacties :o:o:o
Ik heb het toch echt zelf gedaan, stond wel iemand achter me maar heb het volledig zelf gedaan.

Kan anders wel een keer vragen of iemand het wil filmen :eyebrow:
Maar ja, geen idee...of ik een genetic freak ben...denk eerder gewoon dat het belangrijk is dat je in je hoofd gewoon ook sterk bent en niet moet denken, dat kan ik niet...maar gewoon doen en hoppa :thumbs:

Ik zit nu niet meer thuis...heb even geen eigen plek maar op dit moment zit ik in Roermond.
Vandaag ga ik wel trainen, maar deze week word het niks met mijn planning die ik had gemaakt... ik zie wel wat ik doe...en vanaf volgende week word het weer gewoon split en dergelijke. Vannacht wel weer wat beter geslapen, maar ben nu weer erg moe... ga zo even slapen. Vanavond ga ik lekker trainen, gisteren niks geworden i.v.m. vervelende ex omstandigheden... maar goed :) We blijven positief en vanavond weer KNALLEN :cool:

Haha, nou ik ben dan sowieso niet meer 'de sterkste chick', voor zover ik dat al was. :roflol: Goed bezig hoor!

Hahahahahahaha :roflol: :hahaha:
Sorry :o maar hahaha bedankt voor de reacties :o:o:o
Ik heb het toch echt zelf gedaan, stond wel iemand achter me maar heb het volledig zelf gedaan.

Kan anders wel een keer vragen of iemand het wil filmen :eyebrow:
Maar ja, geen idee...of ik een genetic freak ben...denk eerder gewoon dat het belangrijk is dat je in je hoofd gewoon ook sterk bent en niet moet denken, dat kan ik niet...maar gewoon doen en hoppa :thumbs:

Ik zit nu niet meer thuis...heb even geen eigen plek maar op dit moment zit ik in Roermond.
Vandaag ga ik wel trainen, maar deze week word het niks met mijn planning die ik had gemaakt... ik zie wel wat ik doe...en vanaf volgende week word het weer gewoon split en dergelijke. Vannacht wel weer wat beter geslapen, maar ben nu weer erg moe... ga zo even slapen. Vanavond ga ik lekker trainen, gisteren niks geworden i.v.m. vervelende ex omstandigheden... maar goed :) We blijven positief en vanavond weer KNALLEN :cool:

Vergeten dat ''genetic freak'' natuurlijk niet als compliment overkomt voor vrouwen. ;)

Laat je niet gek maken door andere omstandigheden. Gewoon improviseren, aanpassen en knallen!

Heb je wel eens je ijzer laten meten?

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Haha, nou ik ben dan sowieso niet meer 'de sterkste chick', voor zover ik dat al was. :roflol: Goed bezig hoor!

Ik zou het niet pikken als ik jouw was.. :D

Net je hele log door zitten lezen :) (teveel vrije tijd op het werk ;)) Erg goed bezig moet ik zeggen... Perfect figuur en nog sterk ook ;)

K*t van je prive situatie. Probeer het zoveel mogelijk om te zetten in energie en op het ijzer te richten :)

Ga je logje verder nog volgen, dus abbo bij deze ;) Succes

zo sterke meid en nu ook nog vrijgezel? (k*t hoor ... sorry)
Nou vast niet lang alleen zo'n mooie meid als jij
sterkte verder

Hier komt het verloren lid ook nog even posten bij je ;)
Zo te lezen ben je nog steeds goed bezig. Ik hoop volgende week weer goed van start te kunnen gaan. Voel de spierpijn van 1 avondje tussendoor nog steeds :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.120
Net je hele log door zitten lezen :) (teveel vrije tijd op het werk ;)) Erg goed bezig moet ik zeggen... Perfect figuur en nog sterk ook ;)

K*t van je prive situatie. Probeer het zoveel mogelijk om te zetten in energie en op het ijzer te richten :)

Ga je logje verder nog volgen, dus abbo bij deze ;) Succes

Heej dan ben je wel even zoet geweest of niet :p haha..
Thx man :) leuk en welkom!

zo sterke meid en nu ook nog vrijgezel? (k*t hoor ... sorry)
Nou vast niet lang alleen zo'n mooie meid als jij
sterkte verder

Nou ja ben niet meer vrijgezel ;).
De druppel die de emmer deed overlopen is een jongen waar ik stapel gek op ben (en wederzijds) en dit is niet dat liefde blind maakt en ik vlucht..nee alles klopt gewoon... ik snap er niks van en we staan er beide van te kijken... het is gewoon ik, alleen de mannelijke versie :D.
Ik ben ZO blij dat ik de stap eindelijk heb weten te zetten en dat ik me zelf weer heb terug gevonden. De omstandigheden met mijn ex zijn niet fijn en zo leer je iemand weer anders kennen na 10 jaar..het is jammer dat het lijkt alsof ik alles heb gedaan terwijl ik gewoon (zoals altijd) eerlijk ben geweest. Maar goed, ik heb mijn echte geluk nu gevonden en voel me gelukkiger dan ooit! :)

Komt verder goed, door het impulsieve en zielige gedrag van mijn ex gaat alles nog vlotter dan ik had gedacht en wat er was afgesproken. Misschien niet zo soepel, maar des te eerder ben ik er volledig klaar mee.

Hier komt het verloren lid ook nog even posten bij je ;)
Zo te lezen ben je nog steeds goed bezig. Ik hoop volgende week weer goed van start te kunnen gaan. Voel de spierpijn van 1 avondje tussendoor nog steeds :(

Hee meid, no worries...ik kom ook even gauw een update doen en vind het zelf jammer dat ik op het moment de andere logjes niet volg. Maar goed....het is even niet anders :rolleyes:

Succes als je weer van start gaat, gewoon gaan met die banaan :banana:...ondanks het warme weer is het nooit verkeerd om lekker te trainen, het word uiteindelijk beloond ;). En spierpijn..is fijn :D... en ach... op een gegeven moment went het wel en zal de spierpijn ook minder worden. Succes iig!

Verder de rest allemaal bedankt nog voor de reacties:), helaas even niet de tijd iedereen los te beantwoorden, maar vind het erg tof.

Update
Dinsdag - Fullbody training, maar ging niet zo vlekkeloos, zit nu in Roermond en we hebben nog niet de juiste sportschool gevonden dus we moesten het doen met wat we hadden. Helaas was hier niet zo veel en was het zo benauwd en heet dat bij de warming up de zweetdruppels al in het rond vlogen. Op het eind was ik iig erg nat :o van het even af reageren op een bokszak :rolleyes:.
Woensdag - Slapen lukt nog niet super, vanacht zo'n 3,5 uur geslapen.. maar voel me verder prima. Ik heb gewoon teveel nog aan me hoofd...door mijn ex die me lastig blijft vallen en op alle manieren me probeerd te kwetsen. Ik heb net even een dutje gedaan en vanmorgen hard gelopen voor de 3e keer! EN dat ging ERG goed!!!
5,5 km binnen 30 min en met 2 mini pauzes...dus qua tempo begin ik het te leren dat ik me wat moet inhouden :o...tempo komt later wel.. :o

Goed...ik ga even wat eten, morgen staat er weer een krachttraining op de planning in een nog onbekende sportschool, ik ben benieuwd wat me te wachten staat.

Fijne dag iedereen :) :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven