- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow nee dat zal toch niet
Het gaat om zo'n ding:
![]()
Maar dan wat ouderwetser.
Vind je dat trouwens echt... hmm
Ja ik moet gauw verkassen... ik heb sowieso afgesproken dat ik vaker in Mijdrecht ga trainen![]()
Zeg Pilatesmeisje, wat ben jij voor genetic freak? Ik heb nog nooit een meisje gezien die zo snel zoveel gewicht op de bench kan verzetten.![]()

maar hahaha bedankt voor de reacties 

We blijven positief en vanavond weer KNALLEN 
Hahahahahahaha![]()
![]()
Sorrymaar hahaha bedankt voor de reacties
Ik heb het toch echt zelf gedaan, stond wel iemand achter me maar heb het volledig zelf gedaan.
Kan anders wel een keer vragen of iemand het wil filmen
Maar ja, geen idee...of ik een genetic freak ben...denk eerder gewoon dat het belangrijk is dat je in je hoofd gewoon ook sterk bent en niet moet denken, dat kan ik niet...maar gewoon doen en hoppa
Ik zit nu niet meer thuis...heb even geen eigen plek maar op dit moment zit ik in Roermond.
Vandaag ga ik wel trainen, maar deze week word het niks met mijn planning die ik had gemaakt... ik zie wel wat ik doe...en vanaf volgende week word het weer gewoon split en dergelijke. Vannacht wel weer wat beter geslapen, maar ben nu weer erg moe... ga zo even slapen. Vanavond ga ik lekker trainen, gisteren niks geworden i.v.m. vervelende ex omstandigheden... maar goedWe blijven positief en vanavond weer KNALLEN
![]()

Haha, nou ik ben dan sowieso niet meer 'de sterkste chick', voor zover ik dat al was.Goed bezig hoor!

(teveel vrije tijd op het werk
) Erg goed bezig moet ik zeggen... Perfect figuur en nog sterk ook 

SuccesNet je hele log door zitten lezen(teveel vrije tijd op het werk
) Erg goed bezig moet ik zeggen... Perfect figuur en nog sterk ook
K*t van je prive situatie. Probeer het zoveel mogelijk om te zetten in energie en op het ijzer te richten
Ga je logje verder nog volgen, dus abbo bij dezeSucces
haha..
leuk en welkom! zo sterke meid en nu ook nog vrijgezel? (k*t hoor ... sorry)
Nou vast niet lang alleen zo'n mooie meid als jij
sterkte verder
.
.
Hier komt het verloren lid ook nog even posten bij je![]()
Zo te lezen ben je nog steeds goed bezig. Ik hoop volgende week weer goed van start te kunnen gaan. Voel de spierpijn van 1 avondje tussendoor nog steeds![]()

...ondanks het warme weer is het nooit verkeerd om lekker te trainen, het word uiteindelijk beloond
. En spierpijn..is fijn
... en ach... op een gegeven moment went het wel en zal de spierpijn ook minder worden. Succes iig!
, helaas even niet de tijd iedereen los te beantwoorden, maar vind het erg tof.
van het even af reageren op een bokszak
.
...tempo komt later wel..