Heej dan ben je wel even zoet geweest of niet

haha..
Thx man

leuk en welkom!
Nou ja ben niet meer vrijgezel

.
De druppel die de emmer deed overlopen is een jongen waar ik stapel gek op ben (en wederzijds) en dit is niet dat liefde blind maakt en ik vlucht..nee alles klopt gewoon... ik snap er niks van en we staan er beide van te kijken... het is gewoon ik, alleen de mannelijke versie

.
Ik ben ZO blij dat ik de stap eindelijk heb weten te zetten en dat ik me zelf weer heb terug gevonden. De omstandigheden met mijn ex zijn niet fijn en zo leer je iemand weer anders kennen na 10 jaar..het is jammer dat het lijkt alsof ik alles heb gedaan terwijl ik gewoon (zoals altijd) eerlijk ben geweest. Maar goed, ik heb mijn echte geluk nu gevonden en voel me gelukkiger dan ooit!
Komt verder goed, door het impulsieve en zielige gedrag van mijn ex gaat alles nog vlotter dan ik had gedacht en wat er was afgesproken. Misschien niet zo soepel, maar des te eerder ben ik er volledig klaar mee.
Hee meid, no worries...ik kom ook even gauw een update doen en vind het zelf jammer dat ik op het moment de andere logjes niet volg. Maar goed....het is even niet anders
Succes als je weer van start gaat, gewoon gaan met die banaan

...ondanks het warme weer is het nooit verkeerd om lekker te trainen, het word uiteindelijk beloond

. En spierpijn..is fijn

... en ach... op een gegeven moment went het wel en zal de spierpijn ook minder worden. Succes iig!
Verder de rest allemaal bedankt nog voor de reacties

, helaas even niet de tijd iedereen los te beantwoorden, maar vind het erg tof.
Update
Dinsdag - Fullbody training, maar ging niet zo vlekkeloos, zit nu in Roermond en we hebben nog niet de juiste sportschool gevonden dus we moesten het doen met wat we hadden. Helaas was hier niet zo veel en was het zo benauwd en heet dat bij de warming up de zweetdruppels al in het rond vlogen. Op het eind was ik iig erg nat

van het even af reageren op een bokszak

.
Woensdag - Slapen lukt nog niet super, vanacht zo'n 3,5 uur geslapen.. maar voel me verder prima. Ik heb gewoon teveel nog aan me hoofd...door mijn ex die me lastig blijft vallen en op alle manieren me probeerd te kwetsen. Ik heb net even een dutje gedaan en vanmorgen hard gelopen voor de 3e keer! EN dat ging ERG goed!!!
5,5 km binnen 30 min en met 2 mini pauzes...dus qua tempo begin ik het te leren dat ik me wat moet inhouden

...tempo komt later wel..
Goed...ik ga even wat eten, morgen staat er weer een krachttraining op de planning in een nog onbekende sportschool, ik ben benieuwd wat me te wachten staat.
Fijne dag iedereen