MuscleMeat

Contest Log (v) Pilatesmeisje haar Contestlog :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes morgen, het is altijd even raar en wennen in een nieuwe sportschool.
Als er een squat rack staat, meteen ernaar toe zou ik zeggen! :D

Wat leuk dat je iemand hebt gevonden die zo goed bij je past... het is mijn droom om later een vrouw te hebben die net zo gepassioneerd is in krachttraining en de levensstijl als mij... maar die zijn nu toch eens zo zeldzaam! Dromen mag toch hé! :)

Je tempo bij het hardlopen is uitstekend! Hoeft echt niet sneller. Wie weet is dat een doel wanneer die 20k geen uitdaging meer is. Nu even die mini-pauzes wegpoetsen. Probeer de eerste steeds verder weg te leggen, tot je ze niet meer nodig hebt. Je gaat erg lekker!

Fijn dat je de liefde nu echt hebt ontdekt !

Heej dan ben je wel even zoet geweest of niet :p haha..
Thx man :) leuk en welkom!

Nou ja ben niet meer vrijgezel ;).
De druppel die de emmer deed overlopen is een jongen waar ik stapel gek op ben (en wederzijds) en dit is niet dat liefde blind maakt en ik vlucht..nee alles klopt gewoon... ik snap er niks van en we staan er beide van te kijken... het is gewoon ik, alleen de mannelijke versie :D.
Ik ben ZO blij dat ik de stap eindelijk heb weten te zetten en dat ik me zelf weer heb terug gevonden. De omstandigheden met mijn ex zijn niet fijn en zo leer je iemand weer anders kennen na 10 jaar..het is jammer dat het lijkt alsof ik alles heb gedaan terwijl ik gewoon (zoals altijd) eerlijk ben geweest. Maar goed, ik heb mijn echte geluk nu gevonden en voel me gelukkiger dan ooit! :)

Komt verder goed, door het impulsieve en zielige gedrag van mijn ex gaat alles nog vlotter dan ik had gedacht en wat er was afgesproken. Misschien niet zo soepel, maar des te eerder ben ik er volledig klaar mee.

Hee meid, no worries...ik kom ook even gauw een update doen en vind het zelf jammer dat ik op het moment de andere logjes niet volg. Maar goed....het is even niet anders :rolleyes:

Succes als je weer van start gaat, gewoon gaan met die banaan :banana:...ondanks het warme weer is het nooit verkeerd om lekker te trainen, het word uiteindelijk beloond ;). En spierpijn..is fijn :D... en ach... op een gegeven moment went het wel en zal de spierpijn ook minder worden. Succes iig!

Verder de rest allemaal bedankt nog voor de reacties:), helaas even niet de tijd iedereen los te beantwoorden, maar vind het erg tof.

Update
Dinsdag - Fullbody training, maar ging niet zo vlekkeloos, zit nu in Roermond en we hebben nog niet de juiste sportschool gevonden dus we moesten het doen met wat we hadden. Helaas was hier niet zo veel en was het zo benauwd en heet dat bij de warming up de zweetdruppels al in het rond vlogen. Op het eind was ik iig erg nat :o van het even af reageren op een bokszak :rolleyes:.
Woensdag - Slapen lukt nog niet super, vanacht zo'n 3,5 uur geslapen.. maar voel me verder prima. Ik heb gewoon teveel nog aan me hoofd...door mijn ex die me lastig blijft vallen en op alle manieren me probeerd te kwetsen. Ik heb net even een dutje gedaan en vanmorgen hard gelopen voor de 3e keer! EN dat ging ERG goed!!!
5,5 km binnen 30 min en met 2 mini pauzes...dus qua tempo begin ik het te leren dat ik me wat moet inhouden :o...tempo komt later wel.. :o

Goed...ik ga even wat eten, morgen staat er weer een krachttraining op de planning in een nog onbekende sportschool, ik ben benieuwd wat me te wachten staat.

Fijne dag iedereen :) :) :)

Valeriaan tabletje nemen voor het slapen gaan. Begin met de 40mg tabs.

Succes!

Pilates, ik heb het je al in een PM gezet, maar darn wat ik ben trots op je!

Je blijft altijd maar aan de gang; zelfs als het niet lekker gaat in je prive-leven.

En nu eindelijk iemand gevonden die je helemaal support - girl, ik ben heel blij voor je en hoop dat je nu echt kan gaan genieten (want dat knallen deed je al :P)

je gaat goed meid!

Goed te lezen dat het goed met je gaat!
Helaas niet de tijd om alles en iedereen te lezen... sorry.
Geniet van je lief :p Fijn weekend

Inderdaad mooi dat 't goed met je gaat en dat je 't geluk alweer gevonden hebt! ;) En dat je nog hard door traint is idd erg netjes, succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.130
Goedemorgen goedemorgen :)

Even weer een berichtje van mijn kant.
Bedankt weer voor de reacties :)... uiteraard blijf ik mijn best doen wat betreft trainen. Dit behoort nu tot mijn levensstijl en voel me beter (als het fysiek kan) als ik ga trainen dan als ik op de bank ga hangen, dat is niet mijn ding. Ik onderneem graag dingen :D

Ik voel me iig een stuk beter... ik ben ontzettend vermoeid, maar het word steeds beter. Wat me vooral oplucht is het feit dat ik onbetaald verlof heb gekregen van mijn werk t/m 9 augustus. Dat geeft me even tijd zonder verplichtingen...echt, het voelt alsof ik een loodzware rugzak af doe.
Hiernaast heb ik mijn baan bij Achmea opgezet als pilatesinstructrice, omdat ik dat niet red met het reizen nu zonder auto die mijn ex ook houdt...

Maar goed... wat heb ik gedaan... ik heb deze week anders getraind dan wat ik normaal doe en doe nu meer FB. Ma - KT, dinsdag - 3e keer hardlopen á 5,5km in 30 min, Woensdag - Kt, ging niet zo lekker (vermoeid), Donderdag - rustdag maar genomen om te herstellen en gisteren weer KT gedaan. Vandaag wilde ik gaan hardlopen, maar die beentjes voel ik te erg :o..maar misschien vanavond...als het wat is afgezakt...even aanvoelen wat het verstandigst is..anders ga ik wat sparren.

Vrijdag 17 juli
Ik zit nu sinds dinsdag in Roermond en hier heeft mijn nieuwe partner nog geen goede gym gevonden, dus we zijn nog opzoek en gisteren wezen trainen in Sittard. Wel goed spul, lekker veel.. maar alleen db's gingen tot 30kg. Ik heb trouwens een Power of Balance bandje gekregen en ik had zoiets van..mwa eerst zien dan geloven, maar ik was erg verbaasd met de testjes :eek:...werkt wel... ik was dan ook wel erg benieuwd hoe het zou gaan met de training :)

Ging aardig lekker op na mijn linkerschouder die weer wat begon na de BP, daarna even rustiger aan gedaan. Vanmorgen wakker geworden maar nergens last van, gelukkig :D

Warming up
Wat opdrukken, 8-plate

Voorslaan
10x20kg (stang)
1x5x30kg
2x5x35kg

Step up
1x5&5x16kg db's
2x5&5x14kg db's

Split squat
1x5x60kg
2x5x70kg (met serieus 2 vingers in de neus, volgende keer 80kg! (morgen?)

Side squat - met plate
3x 8 - 10 x 15kg plate

DB press
1x5x22kg db's
Hierna toch maar naar BP gegaan, omdat aantal kg's niet genoeg waren wat er lag voor mijn nieuwe liefde :o

Bench Press
1x5x50kg
1x3x55kg PR

Incl. BP
1x4x40kg
Hierna gestopt, kreeg bij deze last van mijn schouder

Pull ups
wide - 1x5 hierna close (last van mijn schouder)
close - 2x5

Reverse fly's
1x5x5kg db's
2x5x6kg db's

Dippen tussen 2 bankjes
3x5 met dan iemand die met zijn gewicht flink op mijn schouders duwt zodat het ik met veel moeite om hoog kom.

Towel pullup
dodelijke oefeningen :o, hier laat ik het bij :o :o :o

Ab roll
3x8

Afvlaggen
3x15
Merk hierbij dat ik ook veel schuiner al kan, door dat bandje :o

Vandaag dus maybe hardlopen voor de 4e keer, maar ik denk dat ik mijn benen verstandiger aan doe om rust te nemen (even zien hoe het vanavond aanvoelt). Morgen ga ik kijken bij de sportschool waar ik wil gaan trainen in Arnhem bij me pa in de buurt. Dat is wel een goede, ben benieuwd :).

Zo dat was even de update, ik ga even hiero verder helpen... fijne dag/weekend iedereen :)

Laatst bewerkt:
Goedemorgen goedemorgen :)

Even weer een berichtje van mijn kant.
Bedankt weer voor de reacties :)... uiteraard blijf ik mijn best doen wat betreft trainen. Dit behoort nu tot mijn levensstijl en voel me beter (als het fysiek kan) als ik ga trainen dan als ik op de bank ga hangen, dat is niet mijn ding. Ik onderneem graag dingen :D

Ik voel me iig een stuk beter... ik ben ontzettend vermoeid, maar het word steeds beter. Wat me vooral oplucht is het feit dat ik onbetaald verlof heb gekregen van mijn werk t/m 9 augustus. Dat geeft me even tijd zonder verplichtingen...echt, het voelt alsof ik een loodzware rugzak af doe.
Hiernaast heb ik mijn baan bij Achmea opgezet als pilatesinstructrice, omdat ik dat niet red met het reizen nu zonder auto die mijn ex ook houdt...

Maar goed... wat heb ik gedaan... ik heb deze week anders getraind dan wat ik normaal doe en doe nu meer FB. Ma - KT, dinsdag - 3e keer hardlopen á 5,5km in 30 min, Woensdag - Kt, ging niet zo lekker (vermoeid), Donderdag - rustdag maar genomen om te herstellen en gisteren weer KT gedaan. Vandaag wilde ik gaan hardlopen, maar die beentjes voel ik te erg :o..maar misschien vanavond...als het wat is afgezakt...even aanvoelen wat het verstandigst is..anders ga ik wat sparren.

Vrijdag 17 juli
Ik zit nu sinds dinsdag in Roermond en hier heeft mijn nieuwe partner nog geen goede gym gevonden, dus we zijn nog opzoek en gisteren wezen trainen in Sittard. Wel goed spul, lekker veel.. maar alleen db's gingen tot 30kg. Ik heb trouwens een Power of Balance bandje gekregen en ik had zoiets van..mwa eerst zien dan geloven, maar ik was erg verbaasd met de testjes :eek:...werkt wel... ik was dan ook wel erg benieuwd hoe het zou gaan met de training :)

Ging aardig lekker op na mijn linkerschouder die weer wat begon na de BP, daarna even rustiger aan gedaan. Vanmorgen wakker geworden maar nergens last van, gelukkig :D

Warming up
Wat opdrukken, 8-plate

Voorslaan
10x20kg (stang)
1x5x30kg
2x5x35kg

Step up
1x5&5x16kg db's
2x5&5x14kg db's

Split squat
1x5x60kg
2x5x70kg (met serieus 2 vingers in de neus, volgende keer 80kg! (morgen?)

Side squat - met plate
3x 8 - 10 x 15kg plate

DB press
1x5x22kg db's
Hierna toch maar naar BP gegaan, omdat aantal kg's niet genoeg waren wat er lag voor mijn nieuwe liefde :o

Bench Press
1x5x50kg
1x3x55kg PR

Incl. BP
1x4x40kg
Hierna gestopt, kreeg bij deze last van mijn schouder

Pull ups
wide - 1x5 hierna close (last van mijn schouder)
close - 2x5

Reverse fly's
1x5x5kg db's
2x5x6kg db's

Dippen tussen 2 bankjes
3x5 met dan iemand die met zijn gewicht flink op mijn schouders duwt zodat het ik met veel moeite om hoog kom.

Towel pullup
dodelijke oefeningen :o, hier laat ik het bij :o :o :o

Ab roll
3x8

Afvlaggen
3x15
Merk hierbij dat ik ook veel schuiner al kan, door dat bandje :o

Vandaag dus maybe hardlopen voor de 4e keer, maar ik denk dat ik mijn benen verstandiger aan doe om rust te nemen (even zien hoe het vanavond aanvoelt). Morgen ga ik kijken bij de sportschool waar ik wil gaan trainen in Arnhem bij me pa in de buurt. Dat is wel een goede, ben benieuwd :).

Zo dat was even de update, ik ga even hiero verder helpen... fijne dag/weekend iedereen :)

weer goed getraind zeg WOW!:lifter::lifter::lifter:
Ben benieuwd over je bandje?:p;)

fijne zondag meis!:)

Idd. goed dat je FB-trainingen doet!

Ben ook benieuwd wat dat bandje is of doet? :)

Waaaat, sterke bench! :eek: Ik ben ook benieuwd naar dat bandje? En wat is 'afvlaggen'? Dragon flags of zo?

Laatst bewerkt:
hahaha check die bench dan! Echt goed hoor!

Maar ik ben benieuwd naar de towell pull ups! Kom op, chickie! Zeg het eens hoever je daar kwam!

je hebt veel gedaan in je training
maar kijk uit voor overbelasting met je voorste schouderkoppen
die belast je erg veel nu + optrekken zonder daar goed warm te zijn
wil ook weleens dat zeurende gevoel geven

zo en nu ga ik eens lekker in de tuin zitten met een lekker muziekje en een goed boek
ik ben ook graag lui ;)

Moet er wel om grinniken als ik die kilo's voorbij zie vliegen:
Ze gaat schuil onder de lieve, zachtroze, pluizige naam van PilatesMeisje. Ondertussen legt ze een volwassen kerel in haar nek om er allerlei soorten squats mee uit te voeren. :bow2:

Getraind in Sittard? :eek: Ik moet nog een goede gym zoeken voor straks, toevallig iets goeds ontdekt daar of niet? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.138
Idd. goed dat je FB-trainingen doet!

Ben ook benieuwd wat dat bandje is of doet? :)

Nou ik denk het eerlijk gezegd wel... maar ik ga gewoon een paar keer MET bandje trainen en dan gewoon een keer zonder, kijken of het echt effect had. Met de testjes iig wel.
Als er mensen nog geinteresseerd zijn :eyebrow:, dan hoor ik het wel. Voor €35,- kan ik ze regelen.

Waaaat, sterke bench! :eek: Ik ben ook benieuwd naar dat bandje? En wat is 'afvlaggen'? Dragon flags of zo?

Ja heel bijzonder is dat Power of Balance bandje, in eerste instantie dacht ik nja..nja het zal wel. Maar ja...ben dan wel kritisch en heb zoiets van 'eerst zien, dan geloven'..maarruh het duurde niet zo lang voordat ik het geloofde :o :D En iedereen die de testjes doet staat verbaasd te kijken!

Afvlaggen = inderdaad dragon flags, maar hou op het moment mijn benen schuin en ga dan vanuit daar met mijn benen omhoog, niet helemaal van de grond recht om hoog en dan terug, komt nog ;)

hahaha check die bench dan! Echt goed hoor!

Maar ik ben benieuwd naar de towell pull ups! Kom op, chickie! Zeg het eens hoever je daar kwam!

Hahaha :o... nou ja..ging wel oké... maar bij de incl. leek het me verstandiger het daarbij te laten. En maar goed ook,heb verder geen last van mijn schouder :) dus als ik wat voel qua overbelasting, kap ik meteen.
Ga wel mijn schouders wat lichter aan trainen qua gewicht zodat ik mijn linkerschouder weer wat kan bijtrekken, merk dat ik soms bijv. met db press gewoon een stuk minder sterk ben links.

Nja... optrekken lukt wel, maar bij deze dan omhoog met 1 arm meer optrekken en dan de handdoek schuiven en dan weer terug en dan weer optrekken met je andere arm en dan is je andere arm weer langer en etc etc. Het is me iets van een paar keer gelukt, maar ook met hulp van mijn vriend :)

P.S. Valeriaan valt nog uit te proberen, maar op zich gaat het nu wel beter...hoe meer de tijd vorderd hoe minder zorgen ik begin te krijgen en de dingen los kan laten. Het geeft me ook enorm VÉÉL rust nu eens de komende 3 weken GÉÉN verplichtingen te hebben...poeh..DAT is lang geleden.

Oxazepam en al die andere rommel, daar begin ik liever niet aan. Ik hou het liever bij naturel.. gebruik verder sowieso geen medicijnen en zelfs met mijn supss liever alles naturel. :o:rolleyes:

je hebt veel gedaan in je training
maar kijk uit voor overbelasting met je voorste schouderkoppen
die belast je erg veel nu + optrekken zonder daar goed warm te zijn
wil ook weleens dat zeurende gevoel geven

zo en nu ga ik eens lekker in de tuin zitten met een lekker muziekje en een goed boek
ik ben ook graag lui ;)

Ja komt goed, ik heb het wel goed warm gemaakt door bijv. 8plate, wat opdrukken..dus dat is het niet en luister wel goed naar mijn schouders. Als ik merk..ik moet niet lang door gaan want anders ga ik het zo voelen, dan kap ik gelijk. Ik ben wel van plan de pezen wat te versterken door wat cable oefeningen.

Moet er wel om grinniken als ik die kilo's voorbij zie vliegen:
Ze gaat schuil onder de lieve, zachtroze, pluizige naam van PilatesMeisje. Ondertussen legt ze een volwassen kerel in haar nek om er allerlei soorten squats mee uit te voeren. :bow2:

Hahahaha:roflol::rolflol::roflol:
Ja..nou klopt het niet meer hé... :o.. maar goed, ik moet pilates er wel in houden voor mezelf. Ga zo richting mijn vader, even wat spullen ordenen en neem dan meteen mijn pilatesmat mee zodat ik morgen ff kan pilatessen. Die lenigheid/flexabiliteit hou ik er liever wel in..zie er meer voordelen in dan nadelen :o :hahaha:

Getraind in Sittard? :eek: Ik moet nog een goede gym zoeken voor straks, toevallig iets goeds ontdekt daar of niet? :p

Jup jup...dat klopt, je kan dichtbij school trainen bij Fitworld. Hier kom je ook met de opleiding en een zeer net tarief! Voor studenten voor 12 maanden iets van 25euro per maand. Wel is het zo, ze hebben veel maar enige wat ze niet hebben zijn dumbbells hoger dan 30kg. Niet dat ik die nodig heb, maar ja...vele andere wel :o.

Goedemorgen sportievelingen,

Gisteren niet wezen hardlopen, want de benen en ook armen goed onder :fire:. Maar goed, heb wel dik een uur privé les gehad :eyebrow: in wat Thaiboxing & Krav Maga..:D :D leuk leuk.

Ik ga zo richting Arnhem, bij mijn vader wat spullen ordenen en dan trainen bij de gym waar ik zelf ga trainen zo :D. Even de boel daar goed onderzoeken :eyebrow:

Training post ik later :) CiaoCiao:kiss:

Alles gaat weer goed hier gelukkig zo te lezen:D
Hoop wel dat je je realiseert dat je schouderpijn een eerste teken is dat je je lichaam overbelast:(..Je doet nu echt heftige krachttraining en daar hoort voldoende rust nemen echt bij!!!! Hardlopen op je rustdagen is dan echt funest voor je herstel!! Please kijk uit. Een geblesseerde schouder is echt niet leuk.

Dit is dus dat bandje, voor de geïnteresseerden..

http://www.power-balance.nl/10_FE/index.php?ax=900&dx=100&ix=1&xx=

Power Balance-technologie gebruikt een uitzonderlijk hologram dat op specifieke frequenties geprogrammeerd is. Dit hologram wekt een positieve reactie op van het energieveld van het lichaam en bevordert zo het evenwicht, de kracht en de lenigheid.

Tja... Ik zou iig niet zomaar aannemen dat je training beter ging door dat bandje. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven