Ja in het 1e jaar doe je alle 3 de opleiding samen eigenlijk, wel leuk en kun je zelf ook zien wat het beste bij jou ligt. Zelf denk ik nog steeds te gaan voor sport&wellness omdat ik wel al een idee heb wat ik straks wil gaan doen (professionele coaching in topsport of revalidatie) en deze opleiding daar het beste bij past. Maar zeker leuk wat ons allemaal te wachten staat en van jou kan ik zo al het 1 en ander horen

als ik nog een jaartje

moet wachten.
Precies, ik denk dat ik nu ook al wel weet dat ik de Wellness-richting inga... Dat is ook de kant van de Sports & Wellness-opleiding waar ik me in eerste instantie voor interesseerde, de kant die me aantrok, dus denk dat die andere twee het niet gaan worden.
Ja wel jammer van dat jaartje wachten op zich, maar ach beter laat dan nooit toch...
De dingen die je allemaal tegelijkertijd doet heeft niet echt te maken met het zoeken van je eigen zwakke punten, maar echt te kijken welke opleiding het beste bij je past.
Ja oké, kan ook

Maar ik heb ook gehoord dat je dat soort dingen als zwakke punten van jezelf opzoeken ook doet als onderdeel van je opleiding, haha.
Ja dat is gewoon fijn als je je passie met iemand kan delen en elkaar op die manier kan helpen/steunen en motiveren

. Ik heb nog een voordeel

, ik hoef de boeken niet nogmaals aan te schaffen

en ik kan hem dan weer updaten van de nieuwste wetenschappelijke onderzoeken
Bedoel je de schoolboeken? Anders zeker wel relaxt, dat geld wat je dan overhoudt kun je dan mooi besteden aan de kleding die je
verplicht aan moet schaffen voor die opleiding, echt ziekelijk veel geld kost dat joh.

Allemaal merkkleding van Adidas, hoody's, shirts, joggingsbroek, korte broek, zwembroek, sporttassen, loop-, kunstgras- én indoorschoenen, en nog meer van die sportkleding, ook onzindingen als een stopwatch, teenslippers en een fluitje

Daaaaaamn, echt ook allemaal van die dure troep

En dan mag je met korting die dingen aanschaffen omdat je aan Fontys dan gaat studeren, goh wat leuk maar 90 euro voor zo'n vest van de 120 is nog steeds achterlijk veel
Ja snap wat je bedoeld, maar ook hierbij heb ik verlopig een handige vriend

...hij sport al zo lang dat hij in alles wel thuis is. En vind het wel kicken beetje stoeien met m'n vriend haha en gaat er iig niet zachtjes aan toe, moet natuurlijk wel getraind worden

in het echt gaat het er ook niet lief aan toe

Als ik straks verhuis richting Roermond, dan zitten we er over na te denken samen Krav Maga erbij te pakken..dan heb ik zelf ook het 1 en ander onder de knie en ben ik niet meteen een leek als ik begin
Haha dat is mooi, ja Krav is op zich best wel hard want bij ons ook kunnen we best wel lam geslagen worden zelfs. Tuurlijk wel in een gecontroleerde omgeving, maar je moet gewoon wel kunnen incasseren. We doen ook vaak van die dingen als 'de ring', moet je in het midden gaan staan terwijl je een dubbele dekking aanneemt terwijl iedereen om je heen gaat staan, dan roept de trainer variërend van 10% tot 100%. Roept ie bijv. 50%, dan moet iedereen op 50% van z'n kracht op degene in het midden in staan beuken...

Persoonlijk vind ik dat dan weer van de achterlijke dingen, maar ja het zal wel goed voor je zijn of zo voor je incasseringsvermogen.
Poeh poeh, ja ik had al wat schema's gezien van mijn vriend die hij van het Korps heeft...zitten zulke pittige tussen

waar ik me 'nog' niet aan durfde te wagen...mijn 1e crossfit is echt een p*ssy training vergeleken met wat jij hierboven al post hahahahaha

. Poeh, ja het is echt killing...goed om mentaal ook sterk te worden. Ga zeker vaker crossfit doen...vond het ook wel leuk...en hoe vaker ik het zal doen...hoe beter het zal gaan

Wie weet waag ik me dan ook wel aan jou pittige " The Murph" schema (

)
Ja, maar het geeft wel veel voldoening, ook al voel je je helemaal gesloopt erna. Zeker wel dat het je mentaal een extra zet geeft om gewoon door te gaan, Crossfit is imo zeker wel nuttig. Tja die zwaardere programma's, daar begin je gewoon mee als je al wat gevorderd bent. Maar oefening baart kunst heeeey!
Thx voor je gezellige berichten op deze mooie ochtend
Sure, jij ook.

Wel leuk ook om met iemand te praten die ook dezelfde opleiding gaat doen straks.
Jij ook fijn weekend!