- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Maandag 19 juli
Getraind in de sportschool waar ik binnenkort ga trainen.
Wel leuk...want kreeg meteen een leuk compliment omtrent mijn techniek die er goed was
en zo kwam ik aan de praat en werd me een soort van baan aangeboden (of ik les wilde gaan geven en/of in de fitness wilde gaan staan). Dit lijkt me een leuk idee, om wat ervaring te krijgen alvast voor dat ik naar de Hogeschool ga en kan daarnaast dan 2 avonden werken doordeweeks zodat ik de weekenden vrij heb en richting Roermond kan gaan.
Maar goed...mijn training van vandaag
.
Ik had nog flinke spierpijn in de benen...en wel wat gedaan.. maar met borst rustig aan gedaan ivm mijn schouder ook. Ging verder prima, maar mijn kracht was minder. Benen daar in tegen niet
In deze sportschool hebben ze een stang van 8,5kg ipv 20kg
Voorslaan
Warming up - 10x28,5kg incl. stang
3x5x33,5kg
Warming up - losse lunges
Split squat
5x70kg
2x3x80kg
Side step
3x5&5x 15kg plate
Warming up - opdrukken
Chest press ik dacht in eerste instantie dat de stang 10kg was, bleek 8,5kg te zijn...kracht ging ook minder deze keer, geen pijn in de schouder maar ging gewoon wat minder.
2x4x48,5kg
5x48,5kg
DB rows Voor het eerst hogere db's dan 22kg wat ik bij Achmea had, hier gaan ze tot 37kg
3x5x25kg...volgende keer meer, ging vrij gemakkelijk
Pull up - wide
2x5
Clean&Press
1x5x28,5kg
2x5x33,5kg
Dippen
3x5 + iemand die met vol gewicht op mijn schouders leunt waardoor ik met veel moeite de reps moet maken.
Ab roll
2x8
wat een k*t vloer...tapijt dus rolde voor geen meter, vet zwaar had geen zin in nog een set
Afvlaggen
3x15
Morgen
Wilde eigenlijk achter elkaar weer een ronde hardlopen, maar denk misschien last van mijn benen te hebben...dus ga het wat rustiger aan doen -> 2,2 tot 2,5 km hardlopen richting zwembad, hier uurtje zwemmen (baantjes trekken wat oefenen met vlinderslag en dergelijke..ben daar niet heel goed in) en dan weer terug hardlopen.
Getraind in de sportschool waar ik binnenkort ga trainen.
Wel leuk...want kreeg meteen een leuk compliment omtrent mijn techniek die er goed was
en zo kwam ik aan de praat en werd me een soort van baan aangeboden (of ik les wilde gaan geven en/of in de fitness wilde gaan staan). Dit lijkt me een leuk idee, om wat ervaring te krijgen alvast voor dat ik naar de Hogeschool ga en kan daarnaast dan 2 avonden werken doordeweeks zodat ik de weekenden vrij heb en richting Roermond kan gaan.Maar goed...mijn training van vandaag
.Ik had nog flinke spierpijn in de benen...en wel wat gedaan.. maar met borst rustig aan gedaan ivm mijn schouder ook. Ging verder prima, maar mijn kracht was minder. Benen daar in tegen niet
In deze sportschool hebben ze een stang van 8,5kg ipv 20kg
Voorslaan
Warming up - 10x28,5kg incl. stang
3x5x33,5kg
Warming up - losse lunges
Split squat
5x70kg
2x3x80kg

Side step
3x5&5x 15kg plate
Warming up - opdrukken
Chest press ik dacht in eerste instantie dat de stang 10kg was, bleek 8,5kg te zijn...kracht ging ook minder deze keer, geen pijn in de schouder maar ging gewoon wat minder.
2x4x48,5kg
5x48,5kg
DB rows Voor het eerst hogere db's dan 22kg wat ik bij Achmea had, hier gaan ze tot 37kg

3x5x25kg...volgende keer meer, ging vrij gemakkelijk

Pull up - wide
2x5
Clean&Press
1x5x28,5kg
2x5x33,5kg
Dippen
3x5 + iemand die met vol gewicht op mijn schouders leunt waardoor ik met veel moeite de reps moet maken.
Ab roll
2x8
wat een k*t vloer...tapijt dus rolde voor geen meter, vet zwaar had geen zin in nog een set

Afvlaggen
3x15
Morgen
Wilde eigenlijk achter elkaar weer een ronde hardlopen, maar denk misschien last van mijn benen te hebben...dus ga het wat rustiger aan doen -> 2,2 tot 2,5 km hardlopen richting zwembad, hier uurtje zwemmen (baantjes trekken wat oefenen met vlinderslag en dergelijke..ben daar niet heel goed in) en dan weer terug hardlopen.

?

en na de contest neem ik ff 2 week rust..mag ook wel na nu sinds begin juni gedisciplineerd getraind te hebben. Merk dat mijn lichaam wel toe is aan echte rust...(al word dat vrij lastig
. Wel gered, maar dus geen zwemmen...2x 2,3 km gelopen...
, heet weertje met wel lekker windje... maar het was wel ff pittig. 6 rondes gedaan, volgende keer gaan we voor meer tot ik zo de 10 heb bereikt. Dit is meteen een goede voorbereiding voor de Strongmanrun die ik ga lopen in Maart/April. Dat is 18 tot 20 km met hindernissen (zwemmen, klimmen, hardlopen op verschillende ondergronden).
.
. Is zo onwijs veel werk als je iedereen wilt bij gaan houden met de contest. En had zelf ook zat aan mijn hoofd. 
).Komt door de temperatuur houd ikmelf voor