- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, 👍
Als je geen merk mag noemen staat op de label ergens 2%BA en 20%BB of 2%BA EN 35%EO
Ga ik dat morgen ff nakijken, thanks voor je tip!Als je geen merk mag noemen staat op de label ergens 2%BA en 20%BB of 2%BA EN 35%EO
Eo is Ethyl Oleaat 😉Is je Prop zelf gebrouwen of misschien op 35% Ethyloleaat ?
Dat is vlas/lijnzaadolie. Geen Ethyl OleateNet even geprikt schouder, eerst lekker warm douchen daarna de olie verwarmd tot z’n 38graden. En moet zeggen heerlijk soepel weglopen van olie.
Heren hierbij de bijsluiter..
Wist ook niet welke het was, nu weet ik welke het is. Heb ook niet gezegd dat het ethyl zou zijn.
Dat was wel mijn gedachte, omdat dit spul vaak PiP veroorzaakt. Dat was ook de gedachte van mede slow-cooker @husky101Wist ook niet welke het was, nu weet ik welke het is. Heb ook niet gezegd dat het ethyl zou zijn.
Helder..Dat was wel mijn gedachte, omdat dit spul vaak PiP veroorzaakt. Dat was ook de gedachte van mede slow-cooker @husky101[/USER<br /> [/QUOTE]
Dank je wel voor je reactie!37.8 is niet echt een verhoging, zeker niet in de avond. Met wat ben je geprikt ?
Ben je allergisch voor pindaolie ?
Sustanon is vaak gemaakt met arachideolie. zgn bult die warm aanvoelt kan wel dag of 5 aanhouden
"Misschien"?Dank je wel voor je reactie!
Ik heb niet echt gevraagd aan diegene met wat ik geprikt werd.
Afgaande dat hij het al 10 jaar doet , had ik daar geen argwaan of vragen bij. Misschien naïef!

Dat vertrouwen is wel raar. Dat iemand ervaren prikker is zegt niets of wat ie er in spuit.Dank je wel voor je reactie!
Afgaande dat hij het al 10 jaar doet , had ik daar geen argwaan of vragen bij. Misschien naïef!
Kan het zo zijn dat er ook hele erge spanning op m’n bil spier staat?
En als die bult langer dan 5 dagen duurt, heb jij dat wel eens vaker gehoord of meegemaakt?
Wederom alsmaar bedankt!!
Nee joh totaal niet. Toen ik klein was vroeg een oude man of ik snoep wou. Hij deed dit immers al jaren en ik hou van snoep.Dank je wel voor je reactie!
Kan het zo zijn dat er ook hele erge spanning op m’n bil spier staat?
En als die bult langer dan 5 dagen duurt, heb jij dat wel eens vaker gehoord of meegemaakt?
Wederom alsmaar bedankt!!
Jaaa ik ken die oude man, je moet eens zijn snoepfabriek in zijn kelder zien. Je ogen zullen helemaal achteruit rollen ervan, wat een fabriek daaro. Puur genietenNee joh totaal niet. Toen ik klein was vroeg een oude man of ik snoep wou. Hij deed dit immers al jaren en ik hou van snoep.

Nee geen eigen vial. Sustanon is wat hij zelf altijd spuit op dokters recept. Ik kreeg 1 mg. En idd ik was wat gespannen. De prik zelf helemaal geen last! Ik wacht het nog even af! Maar bedankt voor je reactie.als je ligt op de massagebank ben je ontspannen, als je staat moet je bil ook ontspannen zijn.
Dat vertrouwen is wel raar. Dat iemand ervaren prikker is zegt niets of wat ie er in spuit.
Was het niet je eigen vial ?