AndroidHealthClinic

pip na injectie

• Topic Starter Topic Starter
Zit nu in kuur met Tren A & Mast

Eo doet pijn bb is beter ik mix alles met bb

• Like
Waarderingen: vntl
Heren ben niet thuis zit/ lig België anders had ik het wel even nagekeken en foto gemaakt. Zijn ampullen per 5 in blauwe verpakking! 💉

Net even geprikt schouder, eerst lekker warm douchen daarna de olie verwarmd tot z’n 38graden. En moet zeggen heerlijk soepel weglopen van olie.

Heren hierbij de bijsluiter..

Bijlagen

• 180D0FD1-FC04-4DC9-A4DA-2BD70ED4A262.jpeg - 566992
    180D0FD1-FC04-4DC9-A4DA-2BD70ED4A262.jpeg
    244,3 KB · Weergaven: 79
Goedendag!

Ik ben vorige week donderdagavond voor het eerst geprikt. In de rechterbil. Diegene die prikte doet het zelf al 10 jaar vanwege tekort aan testosteron. Echter vanaf zaterdag werd de pijn steeds heftiger. Ik kreeg verhoging, 37,8 graden. Maandag naar dokter gegaan en heb een antibiotica kuur gekregen. Maar m’n spier in m’n rechterbil is nog steeds knijterhard . Is dat normaal? Het lijkt alsof er een grote harde schijf in zit….

Alvast bedankt!

Groeten!

37.8 is niet echt een verhoging, zeker niet in de avond. Met wat ben je geprikt ?
Ben je allergisch voor pindaolie ?
Sustanon is vaak gemaakt met arachideolie. zgn bult die warm aanvoelt kan wel dag of 5 aanhouden

37.8 is niet echt een verhoging, zeker niet in de avond. Met wat ben je geprikt ?
Ben je allergisch voor pindaolie ?
Sustanon is vaak gemaakt met arachideolie. zgn bult die warm aanvoelt kan wel dag of 5 aanhouden
Dank je wel voor je reactie!

Ik heb niet echt gevraagd aan diegene met wat ik geprikt werd.
Afgaande dat hij het al 10 jaar doet , had ik daar geen argwaan of vragen bij. Misschien naïef!

Kan het zo zijn dat er ook hele erge spanning op m’n bil spier staat?
En als die bult langer dan 5 dagen duurt, heb jij dat wel eens vaker gehoord of meegemaakt?

Wederom alsmaar bedankt!!

Afgaande dat hij het al 10 jaar doet , had ik daar geen argwaan of vragen bij. Misschien naïef!
"Misschien"? :roflol:
Iemand injecteert chemicaliën in je bloedbaan en jou kan het niet interesseren wat het is

als je ligt op de massagebank ben je ontspannen, als je staat moet je bil ook ontspannen zijn.

En als die bult langer dan 5 dagen duurt, heb jij dat wel eens vaker gehoord of meegemaakt?

Dat vertrouwen is wel raar. Dat iemand ervaren prikker is zegt niets of wat ie er in spuit.
Was het niet je eigen vial ?

Nee joh totaal niet. Toen ik klein was vroeg een oude man of ik snoep wou. Hij deed dit immers al jaren en ik hou van snoep.

Nee joh totaal niet. Toen ik klein was vroeg een oude man of ik snoep wou. Hij deed dit immers al jaren en ik hou van snoep.
Jaaa ik ken die oude man, je moet eens zijn snoepfabriek in zijn kelder zien. Je ogen zullen helemaal achteruit rollen ervan, wat een fabriek daaro. Puur genieten :P

als je ligt op de massagebank ben je ontspannen, als je staat moet je bil ook ontspannen zijn.

Dat vertrouwen is wel raar. Dat iemand ervaren prikker is zegt niets of wat ie er in spuit.
Was het niet je eigen vial ?
Nee geen eigen vial. Sustanon is wat hij zelf altijd spuit op dokters recept. Ik kreeg 1 mg. En idd ik was wat gespannen. De prik zelf helemaal geen last! Ik wacht het nog even af! Maar bedankt voor je reactie.

Terug
Naar boven