MuscleMeat

pixies cutlog

• Topic Starter Topic Starter
Succes ermee!
Ik heb nog tot de 23ste les :(

Pff, nog steeds geen mail van TNT gekregen... ik weet bijgod niet waar mijn pakketje zit. Nog steeds niemand aan de deur gehad ook. Grrrr

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Tha ok. Vorig bericht is nog geen 5minuten oud of de bel ging :D :D :D. Wel raar dat ik nooit een mailtje heb gekregen en dat mijn tracking niet werkte op de site...

Edit2: nu heb ik de verkeerde creatine gekregen :(
heb ipv de creapure die quifix mij had aangeraden deze gekregen:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/universal/universal-micronized-creapure-creatine

Zit er een verschil tussen de twee?

Laatst bewerkt:
Vandaag eens getrained met pre-workout power van B&F (gratis sample). Had niet het gevoel meer kracht te krijgen. Had wel enoooooooooooorm veel zin om te trainen. Kreeg ook een lekkere pomp.

SCHOUDERS

Seated db press:
10x16
12x16
8x22
6x24
8x22
7x22

Behind neck press (smith machine)
20xbar (17,5)
2x10x22.5
2x6x27.5

Front raise:
10x7
15x6
3x8x7

One arm rear delt pull:
3x6x5
(was echt kapot hier)

BICEPS

db curls
3x12
one arm preacher curl
3x8x10

EZ-bar Upright row
2x10x17,5
2x10x27,5

Cardio:
25min lopen

Gewichten zijn laag maar had echt wel het gevoel goed getrained te hebben.
Volgende training is maandag en dan start ik ook met EAA & Creapure. Eens benieuwd of ik na een aantal weken kracht win!

Dat is gewoon hetzelfde hoor bro :D

Wat is hetzelfde? Die creatine, jaja da weet ik wel :D. Maar het ging mij om het principe :P
Ik bestel die andere soort, dus waarom zouden zij dan beslissen dat ik die niet krijg?

Als je een zwart kind adopteert en je krijgt bij aankomst een blank kind ga je toch ook niet zeggen "het is hetzelfde hoor, gewoon een andere verpakking" ? :P

(lol @ voorbeeld)

Nee, want de inhoud is anders. Maar een kind vergelijken met creatine = not done imho.

Misschien zijn die van hun even uit voorraad ;).

Is de inhoud van de creatine toch anders?

(voorbeeld van kind was zoals gezegd slecht, maar wou mijn punt even maken n.a.v. een reactie in topic van 'supplementen'. "Gewoon hetzelfde, maar andere verpakking". Ik vraag me dan af waarom ze het daar allebei zetten als het toch hetzelfde is... En als ik die ene bestel moet ik toch die ene ook krijgen?)

Ze zullen wrs door de voorraad heen zitten :).
Vanmorgen trouwens opgestaan met een behoorlijke 'dunne' buik :D. Kwas content om me zo even te zien, thehe.

Hoe zijn de examens al gegaan?

Is de inhoud van de creatine toch anders?

(voorbeeld van kind was zoals gezegd slecht, maar wou mijn punt even maken n.a.v. een reactie in topic van 'supplementen'. "Gewoon hetzelfde, maar andere verpakking". Ik vraag me dan af waarom ze het daar allebei zetten als het toch hetzelfde is... En als ik die ene bestel moet ik toch die ene ook krijgen?)

Ze zullen wrs door de voorraad heen zitten :).
Vanmorgen trouwens opgestaan met een behoorlijke 'dunne' buik :D. Kwas content om me zo even te zien, thehe.

Hoe zijn de examens al gegaan?

Nee, van het kind bedoel ik :p.

Is gewoon ander merk, lekker boeiend ;p.

Examens zijn moeizaam gegaan, zeker wiskunde :(. Bij jou? Of heb je (nog) geen examens?

Thaha :P

Ik heb nog les tot 24 december. Ik begin pas op 10 januari met examens. Hopelijk kan ik ondertussen blijven doordoen :). Desnoods verminderen naar 3/week waarin 1x cardio zit. Beter dan niets :)

Vandaag gestart met EAA en Creatine. Ik ben eens benieuwd!

BORST:

DB Press:
2x10x16
2x8x20
2x5x22

Incline DB flyes:
2x10x8
3x6x10

Incline Benchpress:
15x20,5

-> Kreeg enorm last van linkerschouder, dus om veilig te zijn gestopt met borst.

TRICEPS:

Rope pushdown:
2x10x?
3x8x?

Cable pushdown:
3x10x20

Cardio:
15min lopen
15min crosstrainer

Goed dat je gestopt bent bro, maat van het ging ook eens no pain no gain toepassen, heeft een maand zijn schouders en borst niet kunnen trainen :P

Mja, ik wil echt wel hard trainen maar veiligheid staat toch voorop. Ik had de vrijdag ervoor mijn schouders echt hard aangepakt. Een heel weekend met stijve spieren gelopen maar geen pijn. Maar maandag bij de borst kwam er wel pijn bij kijken.

Vandaag rug & biceps:

Lat pulldown:
8x60,8x45,8x25 = drop
8x55
8x55

Reverse Lat pulldown:
3x8x55
15x30

Standing lat pulldown:
geen idee meer

Deadlift:
15xbar
2x8x40
8x65
4x75

Hyperextension:
2x20xbw

Biceps:

Ez-bar curl:
15xbar
3x10x17,5

BB curl:
3x10x10

One arm db preacher curl:
3x8x9

Voor extra pomp: db 20xelkx6kg

Ziet er niet slecht uut brah :D

Thanks!

Tsjah, het zijn geen grote gewichten maar ik ben afgestapt met in gewicht te denken. Als ik voel dat het resultaten geeft is het goed hé!
Vanaf volgende week toch eens beginnen met deftig deadlift onder de knie te krijgen... Opnieuw van 0 beginnen en deze keer écht op techniek letten want pff...

En verdomme waarom heb ik geen squatrack in de gym! Ik wil doodgraag squaten maar kan het enkel in een smitmachine doen en dat voelt zó onnatuurlijk...

Gisteren opnieuw lekker schouders en traps getrained. (Traps zien er altijd heerlijk uit vind ik na die training :D ).

Maar ik ben toch op een probleem gekomen (net zoals vorige week).
Ik heb vroeger al gehoord dat mijn linker schouder iets hoger staat ten opzichte van de rechter schouder. Ik merk dat vooral bij Press behind the neck e.d. Eigenlijk alle schouderoefeningen met een barbell. Kan ik hier iets aan doen om die asymmetrie weg te werken of ben ik gedoemd om met dumbbells te werken?

Borst:

DB press (drop): 8x22/8x16/10x8
DB press: 3x6-8: 20
DB Fly's: 8x10/10x8
DB Fly's: 3x10x6
Upright row: 3x8x7.5
Incline benchpress: 15xbar/12x10/25x20

Triceps:
close grip bp: 15xbar/12x15/3x8x25
Rope pulldown: 3x8x?
Tricep pushdown: 3x8x20-25

30min cardio

Een tijdje geen training meer voor mij :(.

Zit sinds gisteren ziek thuis (en dus niet meer op kot dichtbij de gym).
Het zal tot volgende week maandag duren vooraleer ik weer kan trainen, boee :(

Een tijdje geen training meer voor mij :(.

Zit sinds gisteren ziek thuis (en dus niet meer op kot dichtbij de gym).
Het zal tot volgende week maandag duren vooraleer ik weer kan trainen, boee :(

Als je echt ziek bent zal het je herstel toch alleen maar in de weg zitten denk ik. Neem je overigens multi vit?

Ik neem sinds 2 weken Omega 3. Meer niet.

Ik heb rond deze periode al jaaaaaaren hetzelfde. Het moest er dit jaar gewoon nog eens van komen...
(sinusitis, keel- en oorontsteking. Al 5 jaar na elkaar... )

In de cut vind ik multi vit een zeer goeie toevoeging om eerlijk te zijn.

Heb besloten om nog 1 maand zo goed mogelijk te cutten (jammer met die 2 feestdagen, maarja..). Ik vind het resultaat echt tegenvallen, had er veel meer van verwacht...

Vanaf februari cleanbulk tot begin mei. En vanaf mei opnieuw een cut om mijn zelfvertrouwen in de zomervakantie wat op te krikken :P.
Hopelijk heb ik bij de cleanbulk betere resultaten ;)

Terug
Naar boven