Ik las bij de meesten een overzicht van het voorbije jaar in hun log. Dat leek me wel leuk om ook eens te doen.
Ik ben nu twee maand bezig met voedingsschema + trainingsschema.
Om eerlijk te zijn weet ik niet goed wat ik er over moet of kan zeggen. Ik denk dat ik wel wat vet% en omtrek ben verloren... Gewicht op zich iets minder.
Op het gebied van kracht ben ik wel wat gestegen maar veel te weinig naar mijn zin. Allicht stijg je niet echt gigantisch in een cutperiode... Hier ben ik toch wel wat teleurgesteld.
Hoe zie ik 2011?
Gewicht:
Nog tot eind januari (einde van de examens) verder cutten. Hopelijk nog 2% dalen naar een 14-15% (schatting, nog nooit gemeten).
Vanaf januari ga ik cleanbulken om alles wat in proportie te krijgen en voornamelijk om kracht te winnen. Dit zou ik graag aanhouden tot begin mei. Vanaf begin mei beginnen cutten zodat ik iets droger sta voor de zomer (ik ga waarschijnlijk mee als monitor op een surfkamp voor jongeren, gratis en voor niets, woehoe!).
Kracht:
-Benchpress op minimum 80kg krijgen (nu op 60,5).
-Beginnen met deftig deadliften, eerst op techniek letten. (nu met een slechte techniek 75kg). Ik had min 120 in gedachten tegen eind 2011.
-Squat zal moeilijk worden aangezien ik geen squatrack heb en in smith loopt het voor geen meter.
-Beginnen met MP (hopelijk lukt die oefening met zwaarder gewicht aangezien ik met een ongelijkheid zit in de schouders. Links staat hoger dan rechts)
Voor de rest vooral focussen op borst en rug. Die lopen gigantisch achter en willen maar niet groeien.
Niet trainingsdoelen:
- Opnieuw een eerste zit halen en mijn tweede stageperiode succesvol afleggen.
- genieten van de zomervakantie
- leuk/goed betaald weekendwerk zoeken
- een vriendin?