Fitness Seller

Plaatselijk Vetverlies

Schoot

Dutch Bodybuilder
Waardering
35
Lengte
1m87
Massa
88kg
Hey,

Heb altijd horen zeggen dat je ook plaatselijke vetverbranding kan doen om spieren daar wat beter te doen aflijnen. Dit gaat zogezegd overal behalve rond buikstreek. Ik vroeg me af hoe dit werkt en dan in het bijzonder rond borststreek. Daar zou ik graag wat aan willen werken aangezien ik last heb van wat men hier in de volksmond 'biertieten' noemt ;) . De rest van mijn lijf is nog redelijk in orde. Zit volgens een Omron meting rond de 12% (weet dat deze onnauwkeurig is). Verhoudingsgewijs zou ik daar wat strakker moeten komen te staan om alles zowat beter te laten kloppen. Heb het gevoel dat cardio alleen dat probleemgebied niet voldoende aanpakt. Iemand suggesties/uitleg/verwijzingen ?

Plaatselijk vet verliezen kan niet!

Onmogelijk

• Topic Starter Topic Starter
verkeerd verwoord dan : aflijnen = beter

Genoeg massa hebben + laag in je vet% staan

Oke kort en krachtig antwoord :d . Zal miss komen doordat ik een goed jaar geleden vrij veel spiermassa in borst heb gehad en sindsdien ben gestopt met trainen. Misschien dat het wel mooier komt te ogen na enkele maanden volume trainen

plaatselijk vetverbranding kan niet dus je moet meer massa pakken en je vet omlaag halen want lijkt me toch sterk dat je vet t**ten hebt met 12 procent

nogmaals , was met omron apparaat dus kan evegoed 17% zijn :p . En vettieten is veel gezegd ma gewoon , de verhoudingen kloppen gewoon ni goed als je snapt wat ik bedoel

Was het maar zo dat je plaatselijk vet kon verbranden...

Gaat namelijk ook weg waar het juist moet blijven zitten (kont en t**ten wil ik graag wel behouden)

Doe gewoon vetverlies over heel je lichaam, dan krijg je een betere definitie in je spieren.

Volgens mij heb je niet veel keus. :D

Er is zelfs een bedrijf die beweert dat je plaatselijk kan afvallen , dit was laatst op tv.

Er zijn ook bedrijven die beweren dat als je één of ander gordeltje omdoet met één of ander batterijtje erin dat pulsen geeft aan je buikspieren je binnen een maand blokjes krijgt waar een ander jaren lang voor traint. :D:D

Natuurlijk wel, kopen dat ding joh!! :cool:

haha hilarische antwoorden zeg :d . Ik heb altijd horen zeggen dat alles BEHALVE buikstreek apart kan drooggetraind worden. Maar de antwoorden gegeven door de eerste mensen die reageerden op dit topic waren precies wel duidelijk ;)

Terug
Naar boven