AndroidHealthClinic

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet je maizena van martinnoppert moet je is proberen

Haha waar is die vent eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
En wat heb je vandaag getraint Pleister?Of alleen beetje mayo met Mack zitten eten?

Ik had borst/triceps getraint bro, onder me post komt de training:cool:

Zal ik maar normaal antwoord geven dan;), Remia

Je vraagt er echt nu zelf om he?............zucht...daar komt Mack aan let maar op :D:D
Mack ligt altijd op de loer wanneer er vrouwen aanwezig zijn, dan is niemand veilig volgens mij:p

OT:

Training van vandaag, borst/triceps:

Incline dumbbell press
32kg x15
34kg x12
36kg x8
38kg x6 (tevreden:))
32kg x10

Incline dumbbell flys
14kg x10 (iets te zwaar)
12kg x15
12kg x12

Cable flys
20kg x15
20kg x12
15kg x15

Plat bankdrukken
60kg x15
70kg x12
70kg x12

Dumbbell overhead extensions
14kg x12
14kg x10
12kg x15
10kg x12

Cable pushdown
45kg x15
50kg x15
55kg x12
60kg x8
50kg x12

Cable pushdown underhand grip
30kg x12
30kg x10
25kg x12

1 week bezig en 3kg bijgekomen, lekker vochtig:cool:
5b4ba8.jpg

nog 11.7 kilo totdat je de ectogrens bent overschreden! Lekker bezig maat :)

Ik had borst/triceps getraint bro, onder me post komt de training:cool:

Zal ik maar normaal antwoord geven dan;), Remia

Mack ligt altijd op de loer wanneer er vrouwen aanwezig zijn, dan is niemand veilig volgens mij:p

]

Haha beter, maar blijf bij ketchup :)
En die heb ik volgensmij ook al door haha

Zit je andere te zeggen incline 80 kg is niet zoveel en kijk wat jij incline dumbells drukt :p

Pfoe..dat gaat goed hard dan met je 88kg!:eek:

Hoe ziet je shape eruit? Gewoon voller of vochtig?

Prima press werk hoor Pleister, zeker met de wetenschap dat je met een goede MMC werkt! Merk je trouwens snel dat je sterker wordt?

• #2.212
Pfoe..dat gaat goed hard dan met je 88kg!:eek:

Hoe ziet je shape eruit? Gewoon voller of vochtig?

Prima press werk hoor Pleister, zeker met de wetenschap dat je met een goede MMC werkt! Merk je trouwens snel dat je sterker wordt?

Ik stond een stuk voller in de gym gisteren bro, zag best goed uit imo. Maar is grotendeels vocht helaas:(

Over de kracht, ik vond mezelf gisteren al een stuk sterker. Misschien deels placebo effect maar zal ook zeker al komen door de dianabol!

Hey Pleister
Vraagje over de sauzen die je gebruikt. Ik zie vaak mayo voorbij komen in gram.
Ik vind af en toe een saus erbij wel relaxed alleen op elke fles/pot saus staat alles in ml.
Nu doe ik dus altijd een beetje een gok hoeveel ml ik gebruikt heb.
Gram zou een stuk handiger zijn, gewoon afwegen zoals ik met de rest van mijn voedsel doe ;p

Weet jij hoeveel ml saus 1 gram is?
Ik dacht ik stel de vraag voordat ik een shakebeker vul met 100ml en dat ga wegen.
Als je het weet scheelt het mij weer een shakebekertje wegpleuren en kan ik andere cadeaus kiezen bij mijn bestellingen haha

Keep up the good work!

Hey Pleister
Ik vind af en toe een saus erbij wel relaxed alleen op elke fles/pot saus staat alles in ml.
Gram zou een stuk handiger zijn, gewoon afwegen zoals ik met de rest van mijn voedsel doe ;p

Ik dacht ik stel de vraag voordat ik een shakebeker vul met 100ml en dat ga wegen.
Als je het weet scheelt het mij weer een shakebekertje wegpleuren en kan ik andere cadeaus kiezen bij mijn bestellingen haha

Keep up the good work!

Stel je voor dat je 110gr neemt ipv 100 instant fat gains

• #2.215
Hey Pleister

Keep up the good work!
Geen idee, ik zet me bord op de weegschaal en 100ml reken ik als 100gr, scheelt bijna niks. Met die minimale aantallen hou ik geen rekening.

Thnx verder bro.

Stel je voor dat je 110gr neemt ipv 100 instant fat gains
+1.

OT:

Training van zojuist, quadriceps/kuiten:

Hack squat machine
110kg x15
120kg x15
130kg x12
140kg x10
140kg x9

Leg press
210kg x12
210kg x12
210kg x10
180kg x12
180kg x12

Leg extensions
45kg x15
50kg x15
55kg x12
60kg x8
50kg x12

Standing calf raises
145kg x15
145kg x12
135kg x15
125kg x15

Seated calf raises
40kg x15
35kg x15
30kg x15
30kg x12

Zoals jullie zien bij de hack squat serieuze gewichten erbij voor mijn doen, zonder pijn of whatever. Komt duidelijk door de dianabol, zou niet weten waarom het anders zo makkelijk zou gaan. Had ook een zieke pomp en was verder ook een goede workout!

Inderdaad goede workout en echt ziek volume! Daar móet je wel een dikke pomp van krijgen..

Lekker man!

Kickt wel snel in dan die dianaaa

Geen idee, ik zet me bord op de weegschaal en 100ml reken ik als 100gr, scheelt bijna niks. Met die minimale aantallen hou ik geen rekening.

Thnx verder bro.

Thanks

Nog een vraagje over hoe je IIFYM toepast. Er wordt bij IIFYM geadviseerd boven een x aantal gram vezels te eten en voor de rest maakt het niet veel uit waar je carbs vandaan komen, zolang je je macro's hit. Eet jij deze geadviseerde aantal vezels bijna altijd of neem je dat niet zo strict?

Neem je je Dbol preworkout? Zit er ook nog over te twijfelen om 't toe te voegen, gewoon alleen pre workout naast wat Slin. :p

• #2.220
Lekker man!

Kickt wel snel in dan die dianaaa
Ja ben nu weekje bezig bro. Dianabol is wel een goede AAS voor mij:D

Thanks

Nog een vraagje over hoe je IIFYM toepast. Er wordt bij IIFYM geadviseerd boven een x aantal gram vezels te eten en voor de rest maakt het niet veel uit waar je carbs vandaan komen, zolang je je macro's hit. Eet jij deze geadviseerde aantal vezels bijna altijd of neem je dat niet zo strict?
Np!

Ja dat is wel belangrijk maar dat is vooral wanneer het overgrote deel van je voeding niet in orde is. Dus zorg er altijd voor dat je 1 a 2 vezelrijke maaltijden in je dieet hebt, brinta/havermout zitten er bomvol mee en past ideaal in een bodybuild schema.

Neem je je Dbol preworkout? Zit er ook nog over te twijfelen om 't toe te voegen, gewoon alleen pre workout naast wat Slin. :p
Ik zit op 70mg en dat vind ik net teveel om dat preworkout te nemen. Dus ik splits het op in twee keer. In de ochtend 30mg en 60min voor de training 40mg, dat is opzich nog een flinke dosering en dat werkt wel wat ik nu zo zie/merk imo.. dus is zeker het proberen waard bro!

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Inderdaad goede workout en echt ziek volume! Daar móet je wel een dikke pomp van krijgen..

Ik kon bij de leg extensions amper me benen eronder krijgen zo erg was de pomp lol, dus dat zat wel goed inderdaad:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven