- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je maizena van martinnoppert moet je is proberen
En wat heb je vandaag getraint Pleister?Of alleen beetje mayo met Mack zitten eten?

Zal ik maar normaal antwoord geven dan
, RemiaMack ligt altijd op de loer wanneer er vrouwen aanwezig zijn, dan is niemand veilig volgens mijJe vraagt er echt nu zelf om he?............zucht...daar komt Mack aan let maar op![]()

)
Ik had borst/triceps getraint bro, onder me post komt de training
Zal ik maar normaal antwoord geven dan, Remia
Mack ligt altijd op de loer wanneer er vrouwen aanwezig zijn, dan is niemand veilig volgens mij
]

Zit je andere te zeggen incline 80 kg is niet zoveel en kijk wat jij incline dumbells drukt![]()

Zegt diegene met het armpje van 41cm terwijl die al 8+ jaar traint![]()

Pfoe..dat gaat goed hard dan met je 88kg!
Hoe ziet je shape eruit? Gewoon voller of vochtig?
Prima press werk hoor Pleister, zeker met de wetenschap dat je met een goede MMC werkt! Merk je trouwens snel dat je sterker wordt?

Hey Pleister
Vraagje over de sauzen die je gebruikt. Ik zie vaak mayo voorbij komen in gram.
Ik vind af en toe een saus erbij wel relaxed alleen op elke fles/pot saus staat alles in ml.
Nu doe ik dus altijd een beetje een gok hoeveel ml ik gebruikt heb.
Gram zou een stuk handiger zijn, gewoon afwegen zoals ik met de rest van mijn voedsel doe ;p
Weet jij hoeveel ml saus 1 gram is?
Ik dacht ik stel de vraag voordat ik een shakebeker vul met 100ml en dat ga wegen.
Als je het weet scheelt het mij weer een shakebekertje wegpleuren en kan ik andere cadeaus kiezen bij mijn bestellingen haha
Keep up the good work!
Geen idee, ik zet me bord op de weegschaal en 100ml reken ik als 100gr, scheelt bijna niks. Met die minimale aantallen hou ik geen rekening.Hey Pleister
Vraagje over de sauzen die je gebruikt. Ik zie vaak mayo voorbij komen in gram.
Ik vind af en toe een saus erbij wel relaxed alleen op elke fles/pot saus staat alles in ml.
Nu doe ik dus altijd een beetje een gok hoeveel ml ik gebruikt heb.
Gram zou een stuk handiger zijn, gewoon afwegen zoals ik met de rest van mijn voedsel doe ;p
Weet jij hoeveel ml saus 1 gram is?
Ik dacht ik stel de vraag voordat ik een shakebeker vul met 100ml en dat ga wegen.
Als je het weet scheelt het mij weer een shakebekertje wegpleuren en kan ik andere cadeaus kiezen bij mijn bestellingen haha
Keep up the good work!
+1.Stel je voor dat je 110gr neemt ipv 100 instant fat gains
Geen idee, ik zet me bord op de weegschaal en 100ml reken ik als 100gr, scheelt bijna niks. Met die minimale aantallen hou ik geen rekening.
Thnx verder bro.
Ja ben nu weekje bezig bro. Dianabol is wel een goede AAS voor mij

Np!Thanks
Nog een vraagje over hoe je IIFYM toepast. Er wordt bij IIFYM geadviseerd boven een x aantal gram vezels te eten en voor de rest maakt het niet veel uit waar je carbs vandaan komen, zolang je je macro's hit. Eet jij deze geadviseerde aantal vezels bijna altijd of neem je dat niet zo strict?
Ik zit op 70mg en dat vind ik net teveel om dat preworkout te nemen. Dus ik splits het op in twee keer. In de ochtend 30mg en 60min voor de training 40mg, dat is opzich nog een flinke dosering en dat werkt wel wat ik nu zo zie/merk imo.. dus is zeker het proberen waard bro!Neem je je Dbol preworkout? Zit er ook nog over te twijfelen om 't toe te voegen, gewoon alleen pre workout naast wat Slin.![]()
Inderdaad goede workout en echt ziek volume! Daar móet je wel een dikke pomp van krijgen..