MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ye 70 mg zou mij ook teveel zijn om in 1 keer te nemen, mooie verdeling heb je dan, zou ik ook zo doen denk ik. Zat er aan te denken gewoon puur 40 mg Pre-workout te nemen, zal de bloat ook nog wel meevallen denk ik. Thanks voor de info!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Ye 70 mg zou mij ook teveel zijn om in 1 keer te nemen, mooie verdeling heb je dan, zou ik ook zo doen denk ik. Zat er aan te denken gewoon puur 40 mg Pre-workout te nemen, zal de bloat ook nog wel meevallen denk ik. Thanks voor de info!

40mg is voldoende denk ik, leuke dosering en is sowieso alleen preworkout. Als je niks merkt kun je alsnog verhogen maar ik denk dat je pomp ziekelijk is met slin/dbol damn

Np!

Ja dat is wel belangrijk maar dat is vooral wanneer het overgrote deel van je voeding niet in orde is. Dus zorg er altijd voor dat je 1 a 2 vezelrijke maaltijden in je dieet hebt, brinta/havermout zitten er bomvol mee en past ideaal in een bodybuild schema.

Ja eet nu half jaartje havermout daarvoor altijd brinta, maar sinds vandaag iets nieuws ontdekt ^^

Havermout 100 gram: e 11 v 8 k 60 = kcal 370 10 gram vezels
All Bran Plus 100 gram: e 14 v 3 k 48 = kcal 334 27 gram vezels

Zijn een soort ontbijtgranen, net gekocht. Bestaat uit 'tarwezemelen'.
Morgenochtend voor het eerst proberen. Hopelijk is de smaak net zo goed als de macro waarde (:

• #2.224
Ja eet nu half jaartje havermout daarvoor altijd brinta, maar sinds vandaag iets nieuws ontdekt ^^

Morgenochtend voor het eerst proberen. Hopelijk is de smaak net zo goed als de macro waarde (:

Macro's zien goed uit inderdaad! Als het smaakt zou het helemaal top zijn:)

Zijn de ingredienten van frantic nou eindelijk een keer gepost. Ik zie ze nog niet haha :mad:

Off zijn is echt niks. Nog 2 maanden wachten voor mij. Een goede pre workout doet misschien wel wonderen :p

• #2.226
Zijn de ingredienten van frantic nou eindelijk een keer gepost. Ik zie ze nog niet haha :mad:

Off zijn is echt niks. Nog 2 maanden wachten voor mij. Een goede pre workout doet misschien wel wonderen :p

Off zijn is oldskool:D

Speciaal voor jou..... Frantic:

2e5tctg.jpg

Ben ook wel benieuwd naar de smaak (en textuur) eigenlijk!:thumbs:

Edit: even gegoogled...maar dat soort troep ga ik niet eten:o

Allbran is gewoon suikerzooi, havermout veel betere keuze en stuk goedkoper.

• #2.230
Ben ook wel benieuwd naar de smaak (en textuur) eigenlijk!:thumbs:

Edit: even gegoogled...maar dat soort troep ga ik niet eten:o
Had ook even gegoogled, 3x niks inderdaad.. kun je net zo goed een andere variant kiezen die lekkerder is lol

Allbran is gewoon suikerzooi, havermout veel betere keuze en stuk goedkoper.
Jip, of brinta:thumbs:

IIFYM:cool:

Kellogg's coco pops reep, hoo die zijn goddelijk

Yo Pleister, ik heb vandaag eens geprobeerd om die supported dumbbell row te doen volgens Oma.

Zou je daar wat specifiekere uitleg over kunnen geven?

Hoe ik hem nu deed was (met rechter arm de row in dit VB):
- rug parallel aan de grond
- supported met linker arm op een bankje
- begin links onder met handpalm naar rechts
- roei hem tot naast de borstkas en eindig met de handpalm naar links

Klopt dit zo'n beetje? Er zit dus een halve draai in tijdens deze beweging.

Zijn ook wel vids van

Roelly deed hem ook

• #2.233
Pff vandaag was de training bar slecht, had weinig energie en me kracht was daardoor ook belabberd. Ik had/heb ook nog eens super erge pijn aan me rechter quad op de plek van de injectie van afgelopen maandag, kan amper lopen en door de knieën gaan.. dit beïnvloedde ook mijn training waardoor ik niet voluit kon trainen. Tevens is die pijn ook vet k*t met me werk maarja even doorzetten, hopelijk is het morgen al een stuk minder.

Training:

Deadlift stiffed leg
50kg x15
50kg x12
60kg x12
60kg x8
70kg x8

Lying leg curls
25kg x12
20kg x12
20kg x8
15kg x8
Bij deze oefening ging ik echt dood, iedere keer bij het buigen van me benen had ik fuarking pijn:mad:

Seated leg curl
50kg x12
55kg x10
50kg x10
50kg x8
Hier hetzelfde als bij de vorige oefening:(

BW seated crunch
6 setjes 15-20 reps (niet zo boeiend verder:o)

Laatste maaltijd voor ik mijn schoonheids slaapje ga doen:D:
Zalm 280gr
Groenten 250gr
Rozijnen 30gr
Mayo light 75gr
Olijfolie 10ml
2nvs5sx.jpg

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Yo Pleister, ik heb vandaag eens geprobeerd om die supported dumbbell row te doen volgens Oma.

Zou je daar wat specifiekere uitleg over kunnen geven?

Hoe ik hem nu deed was (met rechter arm de row in dit VB):
- rug parallel aan de grond
- supported met linker arm op een bankje
- begin links onder met handpalm naar rechts
- roei hem tot naast de borstkas en eindig met de handpalm naar links

Klopt dit zo'n beetje? Er zit dus een halve draai in tijdens deze beweging.
Opzich is alles correct maar als je begint met de dumbbell in je rechterhand moet je handpalm naar buiten wijzen, dus van je lichaam weg als het ware, daardoor krijg je ook die halve draai in je row beweging.

Zijn ook wel vids van

Roelly deed hem ook
Ja maar zijn zoveel filmpjes van hem, onmogelijk opgave om die te vinden waarschijnlijk:p

Zet dan in je reet?

Inderdaad geprobeerd te zoeken, tevergeefs :o

Kan je het anders niet in jargon uitleggen? Ik begrijp nu namelijk net níet wat je bedoeld.

Als ik het goed begrijp wijst je handpalm onderaan de beweging naar rechts (volle pronatie onderarm en endorotatie bovenarm) en aan het eind van de beweging was de handpalm naar links (ietwat gesupineerde onderarm en neutrale positie bovenarm langs het lichaam)? Als we het dan nog steeds hebben over de row met rechter arm. :D

Yoo hoe bevalt die Frantic je? Zit te twijfelen om hem te kopen.

• #2.238
No man ben niet zo lenig:o

ja, je skwatt toch niet pleistur? :rolleyes:
Jawel, in de machine:cool:

Inderdaad geprobeerd te zoeken, tevergeefs :o

Kan je het anders niet in jargon uitleggen? Ik begrijp nu namelijk net níet wat je bedoeld.

Als ik het goed begrijp wijst je handpalm onderaan de beweging naar rechts (volle pronatie onderarm en endorotatie bovenarm) en aan het eind van de beweging was de handpalm naar links (ietwat gesupineerde onderarm en neutrale positie bovenarm langs het lichaam)? Als we het dan nog steeds hebben over de row met rechter arm. :D
Ik kan het niet anders uitleggen, sorry brah:kiss:

Yoo hoe bevalt die Frantic je? Zit te twijfelen om hem te kopen.
Ik heb deze pica gekregen van Martynn, dus hij is niet van mezelf. Vind hem persoonlijk wat hoog in carbs en verder is die ook vrij prijzig dus voor mij mag die blijven liggen in MuscleTotaal:p. Producten van hun zijn sowieso overpriced imo

• Like
Waarderingen: FTIO
Had ook even gegoogled, 3x niks inderdaad.. kun je net zo goed een andere variant kiezen die lekkerder is lol

Dit vanwege de high fructose corn syrup (HFCS) of de 7 gram suiker per 40 gram?

Ik vond die 7 gram suiker te overzien afgewogen tegen de hoeveelheid vezels. Weet niet wat die HFCS inhoud.

(Smaak was lekker though ;p)

HFCS is de amerikaanse suiker vervanger..IMO behoorlijke troep, maar ach IIFYM's

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven