Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ye 70 mg zou mij ook teveel zijn om in 1 keer te nemen, mooie verdeling heb je dan, zou ik ook zo doen denk ik. Zat er aan te denken gewoon puur 40 mg Pre-workout te nemen, zal de bloat ook nog wel meevallen denk ik. Thanks voor de info!
Np!
Ja dat is wel belangrijk maar dat is vooral wanneer het overgrote deel van je voeding niet in orde is. Dus zorg er altijd voor dat je 1 a 2 vezelrijke maaltijden in je dieet hebt, brinta/havermout zitten er bomvol mee en past ideaal in een bodybuild schema.
Ja eet nu half jaartje havermout daarvoor altijd brinta, maar sinds vandaag iets nieuws ontdekt ^^
Havermout 100 gram: e 11 v 8 k 60 = kcal 370 10 gram vezels
All Bran Plus 100 gram: e 14 v 3 k 48 = kcal 334 27 gram vezels
Zijn een soort ontbijtgranen, net gekocht. Bestaat uit 'tarwezemelen'.
Morgenochtend voor het eerst proberen. Hopelijk is de smaak net zo goed als de macro waarde (:

Zijn de ingredienten van frantic nou eindelijk een keer gepost. Ik zie ze nog niet haha
Off zijn is echt niks. Nog 2 maanden wachten voor mij. Een goede pre workout doet misschien wel wonderen![]()

Ben ook wel benieuwd naar de smaak (en textuur) eigenlijk!Ja eet nu half jaartje havermout daarvoor altijd brinta, maar sinds vandaag iets nieuws ontdekt ^^
Havermout 100 gram: e 11 v 8 k 60 = kcal 370 10 gram vezels
All Bran Plus 100 gram: e 14 v 3 k 48 = kcal 334 27 gram vezels
Zijn een soort ontbijtgranen, net gekocht. Bestaat uit 'tarwezemelen'.
Morgenochtend voor het eerst proberen. Hopelijk is de smaak net zo goed als de macro waarde (:

Allbran is gewoon suikerzooi, havermout veel betere keuze en stuk goedkoper.

Had ook even gegoogled, 3x niks inderdaad.. kun je net zo goed een andere variant kiezen die lekkerder is lolBen ook wel benieuwd naar de smaak (en textuur) eigenlijk!
Edit: even gegoogled...maar dat soort troep ga ik niet eten![]()
Jip, of brintaAllbran is gewoon suikerzooi, havermout veel betere keuze en stuk goedkoper.
IIFYM

)
:Opzich is alles correct maar als je begint met de dumbbell in je rechterhand moet je handpalm naar buiten wijzen, dus van je lichaam weg als het ware, daardoor krijg je ook die halve draai in je row beweging.Yo Pleister, ik heb vandaag eens geprobeerd om die supported dumbbell row te doen volgens Oma.
Zou je daar wat specifiekere uitleg over kunnen geven?
Hoe ik hem nu deed was (met rechter arm de row in dit VB):
- rug parallel aan de grond
- supported met linker arm op een bankje
- begin links onder met handpalm naar rechts
- roei hem tot naast de borstkas en eindig met de handpalm naar links
Klopt dit zo'n beetje? Er zit dus een halve draai in tijdens deze beweging.
Ja maar zijn zoveel filmpjes van hem, onmogelijk opgave om die te vinden waarschijnlijk

No man ben niet zo lenig

Jawel, in de machine

Ik kan het niet anders uitleggen, sorry brahInderdaad geprobeerd te zoeken, tevergeefs
Kan je het anders niet in jargon uitleggen? Ik begrijp nu namelijk net níet wat je bedoeld.
Als ik het goed begrijp wijst je handpalm onderaan de beweging naar rechts (volle pronatie onderarm en endorotatie bovenarm) en aan het eind van de beweging was de handpalm naar links (ietwat gesupineerde onderarm en neutrale positie bovenarm langs het lichaam)? Als we het dan nog steeds hebben over de row met rechter arm.![]()

Ik heb deze pica gekregen van Martynn, dus hij is niet van mezelf. Vind hem persoonlijk wat hoog in carbs en verder is die ook vrij prijzig dus voor mij mag die blijven liggen in MuscleTotaalYoo hoe bevalt die Frantic je? Zit te twijfelen om hem te kopen.
. Producten van hun zijn sowieso overpriced imoHad ook even gegoogled, 3x niks inderdaad.. kun je net zo goed een andere variant kiezen die lekkerder is lol