Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lenig om in je reet te zetten?
dat kan gewoon staand ja.
niks lenig aan
Zet Pleister iets in je reet 

Alle carbs in dat soort producten zijn troep, vind ik persoonlijk niet zo heel erg en opzich is dat ook wel eens lekker om af te wisselen. Maar is geen product om altijd in je dieet te hebben imo.Dit vanwege de high fructose corn syrup (HFCS) of de 7 gram suiker per 40 gram?
Ik vond die 7 gram suiker te overzien afgewogen tegen de hoeveelheid vezels. Weet niet wat die HFCS inhoud.
(Smaak was lekker though ;p)
HFCS is de amerikaanse suiker vervanger..IMO behoorlijke troep, maar ach IIFYM's

Ja bro
Zet jij hem toch gewoon in je reet, ik niet in ieder gevallenig om in je reet te zetten?
dat kan gewoon staand ja.
niks lenig aan

Heb nergens last van (tot nu toe)70mg.....mijn god ������ Ik krijg bij het idee al hoofdpijn.

He is back!!Die amerikaanse gyms hebben toch echt alle apparaten he. Shit zeg.![]()

Alle carbs in dat soort producten zijn troep, vind ik persoonlijk niet zo heel erg en opzich is dat ook wel eens lekker om af te wisselen. Maar is geen product om altijd in je dieet te hebben imo.
IIFYM inderdaad lol. Maar je krijgt waarschijnlijk genoeg andere producten die stuk lekkerder zijn en qua macro's alsnog een stuk beter, dus die All Bran laat ik fijn staan![]()

. Twijfel niet aan mijn gear lolOp de app zei je nog dat me dbol goed is
---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------
3kg in 1 week, lekker vochtig. Twijfel niet aan mijn gear lol

Haha heb je de waterkraan in je reet gestompt ?Raar dat je dan nog geen hoofdpijn hebt .
ik heb iedere dag 1kg zout naar binnen gewerkt
Ah oke dan, maar dat jij geen koppijn hebt man?
3 kg in 1 week?Mayo toch?![]()