- Waardering
- 6.327
Die op DBB ontstaan bedoel ik. Zoals?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moest pindapaas voorstellen. Zou zomaar kunnen dat de kat van Kim erin heeft gekotst want dat beest mag mij niet

Goeie combo voor gainz brah

Eindelijk weer eens clean gegeten door haar

Na lang denken kwam ik er na 1,5 minuut achter, coïtus inderdaad en eten maken.

Maar 100kg met een overdreven hoog vetpercentage hoeft van mij ook niet lolAls Kimmona zorgt dat je wat cleaner eet ga je doel van 100kg nooit halen!
Wordt dit de eerste DBB relatie?
Dat moest pindapaas voorstellen. Zou zomaar kunnen dat de kat van Kim erin heeft gekotst want dat beest mag mij niet
Maar 100kg met een overdreven hoog vetpercentage hoeft van mij ook niet lol

Lol wel wat meer hoor
Geen idee waarom ik hier geen abbo meer had, in weer uiteraard.

Ik denk dat dat powerlift clubje op dit forum me er niet bij wil hebben
Met 100 kilo en veel vet kun je zeggen een PLer te zijn toch?

Welcome againLol wel wat meer hoor
Geen idee waarom ik hier geen abbo meer had, in weer uiteraard.

Lol waarschijnlijk genoeg inderdaad
. Achja fack it, je leeft maar 1 keer toch?

Afgelopen weekend Reverze, goeie party gehad maar damn erg slecht voor de gainz. Achja fack it, je leeft maar 1 keer toch?
Party pic voor me dbb matties
![]()
Ik ga me dieet vanaf vandaag ook weer wat serieuzer oppakken. Ga nu rond de 4000 calorieen zitten met het overgrote gedeelte daarvan bodybuild approved food
Meal 1
Whey perfection 90gr
Rice powder 50gr
Meal 2
Whey perfection 90gr
Rice powder 50gr
Meal 3
Aardappelen 500gr
Kipfilet, gekookt 260gr
Chicken tonight kerrie 175gr
Rijstwafels 3st met nutella hnnng
![]()
Meal 4
No idea maar waarschijnlijk iets met wraps en mager rundgehakt ofzo
Nou dankjewelNouja zeg, ondanks die bolle kop heb ik je niet gezien hahaha

Ja bro heb en paar handtekeningen moeten uitdelen en sommige wouden met me op de foto. Leven van een e-hero is niet altijd makkelijkHerkennen mensen jou op feesten als Pleister van dbb? xD
Ja bro heb en paar handtekeningen moeten uitdelen en sommige wouden met me op de foto. Leven van een e-hero is niet altijd makkelijk
Ik zag vandaag redelijk vasculair uit, rara hoe komt datBeetje droger geworden op reverse of viel het mee?
Je hebt wel grote ogen zeg![]()

Ja pff word er gek van bro maarja hoort erbij he

Je eigen woorden hoor..
Ja heb het zwaar naar mn zin gehad, jij ook?

Hahah de kat van mijn vriendin mag me ook niet als ik binnen kom laat die kat meteen de tanden zien![]()
ik heb pleister lekker wel gezien.. knappe vent en lekker buff nohooms
was erg goed feestje
Jij snapt me bro. Katten mogen ons nietHahah de kat van mijn vriendin mag me ook niet als ik binnen kom laat die kat meteen de tanden zien![]()

Ik was knap heik heb pleister lekker wel gezien.. knappe vent en lekker buff nohooms
was erg goed feestje
. Jij was ook wel een lekkertje, hooms
Niemand kan tippen aan Pleister brah