Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je waar ik moe van wordt?
Iemand die al weken vids belooft, maar niet delivered![]()

Wat als je op de enercup 2e wordt? Denk je dan niet: zou die jongen naast mij wel bodybuilding-proof gegeten hebben?Pff word echt moe van gasten zoals jou. Ga jij fijn iedere dag je vaste "bodybuilding meals" eten en val mij er niet mee lastig. Ik heb de hele prep iifym gedaan en kom jij nu zeggen dat het niet werkt. Ik reken niet ELKE dag alles uit, ik heb nog een leven maar de meeste hier op t forum volgens mij niet.
En denk je nu echt dat een overschot van 2000+ calorieën ff te compenseren valt met een dagje low carb en 30 min cardio hahaha oke.
Om je vraag te beantwoorden, nee ik doe geen cardio
Wat als je op de enercup 2e wordt? Denk je dan niet: zou die jongen naast mij wel bodybuilding-proof gegeten hebben?
Nee dan zou ik denken dat ik de volgende keer 2ml trenbolone meer zou gaan zetten.Wat als je op de enercup 2e wordt? Denk je dan niet: zou die jongen naast mij wel bodybuilding-proof gegeten hebben?
De macro's zijn leidend, maakt niet uit in welk dieet. En bodybuilding is grotendeels een drugs sport, waarin drugs (AAS) het verschil maken en niet de voeding.lol..
het maakt echt geen **** uit hoe je eet man, zolang je je macros maar binnen krijgt. dat om de 3 uur eten is ook nonsense.

Pff word echt moe van gasten zoals jou. Ga jij fijn iedere dag je vaste "bodybuilding meals" eten en val mij er niet mee lastig. Ik heb de hele prep iifym gedaan en kom jij nu zeggen dat het niet werkt. Ik reken niet ELKE dag alles uit, ik heb nog een leven maar de meeste hier op t forum volgens mij niet.
En denk je nu echt dat een overschot van 2000+ calorieën ff te compenseren valt met een dagje low carb en 30 min cardio hahaha ok.
En ja, es goed cheaten zwengelt het metabolisme aan.
lol..
het maakt echt geen **** uit hoe je eet man, zolang je je macros maar binnen krijgt. dat om de 3 uur eten is ook nonsense.

ik vind t niet altijd ideaal, en vooral wanneer ik niet perse honger hoeft te hebben na een uur of 2.
dan ga ik me zelf dus echt niet als een malloot zitten volproppen uit een bakkie rijst met kip.
dan heb ik liever 4 of 5 grote meals en thats it

In principe eet ik ook zo, aangezien ik in 't weekend ook een dag cheat. Alleen verdoe ik m'n tijd niet aan kcal tellen en verlies ik toch wekelijks zo'n 0,5 - 0,8%.
2 dagen danEn ja, es goed cheaten zwengelt het metabolisme aan.
Trouwens, carbcyclen heeft gewerkt tijdens je prep. IIFYM is iets om het spreekwoordelijke "kind een naam te geven".
Maar goed, ik hou er nu wel over op hoor, straks krijg je nog een hartaanval door je op te winden...
Een hele week iedere dag hetzelfde eten met een totaal kcal tekort van 1000 kcal; tegenover carbcyclen met op 't einde van de week ook een tekort van 1000 kcal. Op 't einde van de rit verlies je in theorie met beide methodes evenveel vet. In de praktijk niet.
Dat om de 3 uur eten vind ik gewoon aangenamer![]()
. Jouw posts zijn eigenlijk alleen maar onzin, deze paar sec tijd had ik me kunnen besparen dus stop aub met postenBegin je voor delts niet met compounds?
En hoe doe je die barbell lateral row?

Heb je je rear delts wel 's op Pakulski z'n manier gedaan? Beweging lijkt heel kort maar toen k 'm voor het eerst deed merkte ik duidelijk dat echt alleen de rear delt werkte en niet al die shit in je rug die daar zit![]()
K*t!! Moet ik zelf weer iets fixen. Mja ik ben niet voor niets knapste jongen van Nederland![]()

Weet je waar ik moe van wordt?
Iemand die al weken vids belooft, maar niet delivered![]()
Ja zelfs een mooie jongen als jou zit het hiermee tegen, maar wie weet komt het nog wel
---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------
Gaan we zo beginnen?Ik ben niet in shape man, 15% baggervet.....word tijd voor een kuur![]()

Jij bent slap geworden door al je iifym goede! Je zou beter 6x/dag aan de vis met rijst gaan!
hahah crossant bij de macdo! Noob! Dit was mijn ontbijtje
![]()