XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Weet je waar ik moe van wordt?

Iemand die al weken vids belooft, maar niet delivered :p

Pff word echt moe van gasten zoals jou. Ga jij fijn iedere dag je vaste "bodybuilding meals" eten en val mij er niet mee lastig. Ik heb de hele prep iifym gedaan en kom jij nu zeggen dat het niet werkt. Ik reken niet ELKE dag alles uit, ik heb nog een leven maar de meeste hier op t forum volgens mij niet.

En denk je nu echt dat een overschot van 2000+ calorieën ff te compenseren valt met een dagje low carb en 30 min cardio hahaha oke.

Om je vraag te beantwoorden, nee ik doe geen cardio
Wat als je op de enercup 2e wordt? Denk je dan niet: zou die jongen naast mij wel bodybuilding-proof gegeten hebben?

:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.446
Wat als je op de enercup 2e wordt? Denk je dan niet: zou die jongen naast mij wel bodybuilding-proof gegeten hebben?
Nee dan zou ik denken dat ik de volgende keer 2ml trenbolone meer zou gaan zetten.

Denk je echt dat die voeding het verschil maakt:roflol: De macro's zijn leidend, maakt niet uit in welk dieet. En bodybuilding is grotendeels een drugs sport, waarin drugs (AAS) het verschil maken en niet de voeding.

lol..

het maakt echt geen **** uit hoe je eet man, zolang je je macros maar binnen krijgt. dat om de 3 uur eten is ook nonsense.

Hehe iemand die het snapt:)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Boys ff een fatsoenlijke update. Had vanmorgen schouders/kuiten gedaan en had echt een ziekelijke pomp! Kracht was niet optimaal maar dat was al bekend:p

Standing dumbbell lateral raise
10kg x15
10kg x12
10kg x10
8kg x12
6kg x12

Standing barbell bent-over lateral row
20kg x15
25kg x15
25kg x12
25kg x12
20kg x15

Hammer Strength shoulder press
65kg x15
85kg x8
85kg x6
65kg x10

Barbell shrugs
70kg x15
70kg x12
70kg x12
50kg x15

Standing calf raises
145kg x15
135kg x15
125kg x15
115kg x15
100kg x20

Seated calf raises
40kg x12
35kg x15
35kg x12
30kg x15
20kg x20

Voeding:

Meal 1
McMuffin
Croissant jam
Tonijn salade
Soft ijshoorntje
Whey perfection 30gr
2nsc9s8.jpg

(ijsje staat er niet op omdat ik die pas na de maaltijd bestelde natuurlijk haha)

Meal 2
Witte bolletjes x2
Grillburgers 180gr
Kipfiletbeleg 120gr
Mayo light 40gr
Ketchup 40gr
Groenten 50gr
15g8f48.jpg
Meal 3 en 4 moet ik nog even bekijken. Heb kippenlever gekocht dus zal wel iets in elkaar fixen met dat erin:D

Ohja en jullie wouden foto's, deze pics heb ik uurtje terug geschoten. Niet slecht met zulke maaltijden toch;)
j5jvj7.jpg

Begin je voor delts niet met compounds?

En hoe doe je die barbell lateral row?

Pff word echt moe van gasten zoals jou. Ga jij fijn iedere dag je vaste "bodybuilding meals" eten en val mij er niet mee lastig. Ik heb de hele prep iifym gedaan en kom jij nu zeggen dat het niet werkt. Ik reken niet ELKE dag alles uit, ik heb nog een leven maar de meeste hier op t forum volgens mij niet.

In principe eet ik ook zo, aangezien ik in 't weekend ook een dag cheat. Alleen verdoe ik m'n tijd niet aan kcal tellen en verlies ik toch wekelijks zo'n 0,5 - 0,8%.

En denk je nu echt dat een overschot van 2000+ calorieën ff te compenseren valt met een dagje low carb en 30 min cardio hahaha ok.

2 dagen dan :rolleyes: En ja, es goed cheaten zwengelt het metabolisme aan.
Trouwens, carbcyclen heeft gewerkt tijdens je prep. IIFYM is iets om het spreekwoordelijke "kind een naam te geven".

Maar goed, ik hou er nu wel over op hoor, straks krijg je nog een hartaanval door je op te winden... :o

lol..

het maakt echt geen **** uit hoe je eet man, zolang je je macros maar binnen krijgt. dat om de 3 uur eten is ook nonsense.

Een hele week iedere dag hetzelfde eten met een totaal kcal tekort van 1000 kcal; tegenover carbcyclen met op 't einde van de week ook een tekort van 1000 kcal. Op 't einde van de rit verlies je in theorie met beide methodes evenveel vet. In de praktijk niet.

Dat om de 3 uur eten vind ik gewoon aangenamer :)

ik vind t niet altijd ideaal, en vooral wanneer ik niet perse honger hoeft te hebben na een uur of 2.
dan ga ik me zelf dus echt niet als een malloot zitten volproppen uit een bakkie rijst met kip.
dan heb ik liever 4 of 5 grote meals en thats it

ik vind t niet altijd ideaal, en vooral wanneer ik niet perse honger hoeft te hebben na een uur of 2.
dan ga ik me zelf dus echt niet als een malloot zitten volproppen uit een bakkie rijst met kip.
dan heb ik liever 4 of 5 grote meals en thats it

Jij bent al dik zat, ga eens cutten :D

• #1.452
In principe eet ik ook zo, aangezien ik in 't weekend ook een dag cheat. Alleen verdoe ik m'n tijd niet aan kcal tellen en verlies ik toch wekelijks zo'n 0,5 - 0,8%.

2 dagen dan :rolleyes: En ja, es goed cheaten zwengelt het metabolisme aan.
Trouwens, carbcyclen heeft gewerkt tijdens je prep. IIFYM is iets om het spreekwoordelijke "kind een naam te geven".

Maar goed, ik hou er nu wel over op hoor, straks krijg je nog een hartaanval door je op te winden... :o

Een hele week iedere dag hetzelfde eten met een totaal kcal tekort van 1000 kcal; tegenover carbcyclen met op 't einde van de week ook een tekort van 1000 kcal. Op 't einde van de rit verlies je in theorie met beide methodes evenveel vet. In de praktijk niet.

Kerel ga je alsjeblieft inlezen en verdoe me tijd niet:roflol:. Jouw posts zijn eigenlijk alleen maar onzin, deze paar sec tijd had ik me kunnen besparen dus stop aub met posten

---------- Toegevoegd om 17:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Begin je voor delts niet met compounds?

En hoe doe je die barbell lateral row?

Ik zie presses voor schouders niet echt als een compound oefening omdat je vooral de voorkant schouder belast en niet zozeer de zijkant, en al helemaal niet de achterkant. Terwijl je juist de zijkant en achterkant schouders eruit wilt laten komen en wilt laten zien omdat dat je schouders compleet maakt. Dus vandaar dat ik die meestal op het eind zet, af en toe begin ik er ook wel eens mee maar is puur ter afwisseling.

Uhmm.. positie van het lichaam hetzelfde als barbell row voor de rug maar nu laat ik de stang tegen me bovenkant borst aankomen met de ellebogen naar buiten geduwd.. zoiets dus:p

Heb je je rear delts wel 's op Pakulski z'n manier gedaan? Beweging lijkt heel kort maar toen k 'm voor het eerst deed merkte ik duidelijk dat echt alleen de rear delt werkte en niet al die shit in je rug die daar zit :P

• #1.454
Heb je je rear delts wel 's op Pakulski z'n manier gedaan? Beweging lijkt heel kort maar toen k 'm voor het eerst deed merkte ik duidelijk dat echt alleen de rear delt werkte en niet al die shit in je rug die daar zit :P

Welke oefening is dat bro

K*t!! Moet ik zelf weer iets fixen. Mja ik ben niet voor niets knapste jongen van Nederland :cool:

Ja zelfs een mooie jongen als jou zit het hiermee tegen, maar wie weet komt het nog wel :cool:

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Gaan we zo beginnen?Ik ben niet in shape man, 15% baggervet.....word tijd voor een kuur :cool:

Weet je waar ik moe van wordt?

Iemand die al weken vids belooft, maar niet delivered :p

• #1.457
Ja zelfs een mooie jongen als jou zit het hiermee tegen, maar wie weet komt het nog wel :cool:

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Gaan we zo beginnen?Ik ben niet in shape man, 15% baggervet.....word tijd voor een kuur :cool:

Jij bent natty for life toch?

Jij bent slap geworden door al je iifym goede! Je zou beter 6x/dag aan de vis met rijst gaan!

hahah crossant bij de macdo! Noob! Dit was mijn ontbijtje :meal:
20gi4vq.jpg

• #1.460
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven