Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Maar euhm @ je topictitel: je gaat je voeding nu anders aanpakken? Klaar met regelmaat en het 6 meal plan?

Ik heb nooit 6 meals gedaan bro, paar jaar terug hooguit. 4 meals zijn voldoende imo en mijn voeding is sinds een jaartje al iifym maar heb t er gewoon even in de titel bijgezet zodat iedereen t weet

Word dan tijd dat je meer gaat eten :cool: squatten en meer eten......vooral ijs en hamburgers :)

Niet mee gedaan? Dacht al heb je gemist backstage..zonde man!

Ik hou t bij de ijs en hamburgers, squatten spreekt me niet zo aan:p

Het begin is er, en dat squatten komt nog wel....als die Bikini babes om je heen staan en je van ze moet squatten :cool:

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Niet mee gedaan? Dacht al heb je gemist backstage..zonde man!

Je hebt mij ook al gemist Daan :mad:

• #1.427
Ik zorg dat ze BIJ mij komen :cool:

Rustig hier, vertel eens iets spannends Pleister!

Hij is gestopt.

Volledig doorgeslagen met iifym.

Is nu nog lelijker :D

• #1.434
Rustig hier, vertel eens iets spannends Pleister!

Tja wat moet er verteld worden haha. Zit nu gewoon een beetje me calorieen op te bouwen en hou me aan een normaal splitschema, niet zo heel interessant imo. Hooguit me voeding een beetje.

Had afgelopen vrijdag wel nog kerstviering bij me baas gehad en ik wist niet er voor eten was gezorgd, dus voor ik ging had ik zelf nog een bak rijst/tonijn na binnen gewerkt. Kom ik daar staat er een hele tafel vol met chinees:o. Ik denk oke ik pak een heel klein bordje, dat mag wel. Maarja dat kleine bordje werden al snel 2 grote borden en erna nog de halve schaal chocolaatjes leeg gegeten en thuis nog meer troep, die avond was echt slecht:(

Hij is gestopt.

Volledig doorgeslagen met iifym.

Is nu nog lelijker :D

Doorgeslagen met iifym wel maar lelijker, no way. Ben knap jwz:cool:

Geen trainingsfilmpjes??? :cool:

Word tijd voor wat squatfilmpjes :cool:

Tja wat moet er verteld worden haha. Zit nu gewoon een beetje me calorieen op te bouwen en hou me aan een normaal splitschema, niet zo heel interessant imo. Hooguit me voeding een beetje.

Had afgelopen vrijdag wel nog kerstviering bij me baas gehad en ik wist niet er voor eten was gezorgd, dus voor ik ging had ik zelf nog een bak rijst/tonijn na binnen gewerkt. Kom ik daar staat er een hele tafel vol met chinees:o. Ik denk oke ik pak een heel klein bordje, dat mag wel. Maarja dat kleine bordje werden al snel 2 grote borden en erna nog de halve schaal chocolaatjes leeg gegeten en thuis nog meer troep, die avond was echt slecht:(

Zo zie je maar dat IIFYM niet werkt... :p constant en iedere dag die kcal tellen en iedere dag denken en berekenen en sleutelen. Een cheat-dag moet gewoon kunnen, doe dan de dag erna gewoon half uur cardio en low carb.

Domme vraag wellicht, maar doe je nu nog cardio?

• #1.440
Zo zie je maar dat IIFYM niet werkt... :p constant en iedere dag die kcal tellen en iedere dag denken en berekenen en sleutelen. Een cheat-dag moet gewoon kunnen, doe dan de dag erna gewoon half uur cardio en low carb.

Domme vraag wellicht, maar doe je nu nog cardio?
Pff word echt moe van gasten zoals jou. Ga jij fijn iedere dag je vaste "bodybuilding meals" eten en val mij er niet mee lastig. Ik heb de hele prep iifym gedaan en kom jij nu zeggen dat het niet werkt. Ik reken niet ELKE dag alles uit, ik heb nog een leven maar de meeste hier op t forum volgens mij niet.

En denk je nu echt dat een overschot van 2000+ calorieën ff te compenseren valt met een dagje low carb en 30 min cardio hahaha oke.

Om je vraag te beantwoorden, nee ik doe geen cardio

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven