MuscleMeat

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Training van gisteren, kort maar krachtig. Was binnen 30 min alweer buiten.

El brust:

Incline bench press
80kg x12
80kg x10
90kg x8
90kg x6
80kg x8
70kg x8

Flat machine chest press
80kg x12
80kg x10
70kg x12
70kg x12

Machine flys
50kg x15
50kg x15
50kg x12
50kg x10

Ennn......het lang verwachtte trainings filmpje:
.
..
...
....
.....
......:(

:roflol: een welgemeende FY! IK heb speciaal mijn pc opgestart omdat ik jouw vids niet via mijn gsm wou bekijken :roflol:

Laatst bewerkt:
9266932.jpg

• #1.505
:roflol:
sorry boys:(

Ma ff seri, ik keek vanmorgen in de spiegel en was nog steeds fuarking droog. Ik ga zo triceps/biceps doen dus misschien komt er een filmpje:p

Btw jongens wat gaan jullie allemaal eten met kerst, flink vreetfestijn of gewoon rustig aan?

:roflol:
sorry boys:(

Ma ff seri, ik keek vanmorgen in de spiegel en was nog steeds fuarking droog. Ik ga zo triceps/biceps doen dus misschien komt er een filmpje:p

Btw jongens wat gaan jullie allemaal eten met kerst, flink vreetfestijn of gewoon rustig aan?

U better be srs :mad:

Deze ochtend begonnen met een protein pancake, zo meteen een workout & dan wat rijst met vis.
Deze avond is het steengril: lams, kip, steak.. met zoete aardappelen/brood etc.

Morgen parelhoen met groentjes & brood/of whatever. Ik hoop het gecontroleerd te houden =$

Jij bro?

Bij mij gaan alle stoppen los :o

Hapjes, kalkoen, hertenragout, aardappel kroketjes, desserts en niet te vergeten alcohol! :o

Lekker bulken

k hou 't netjes, heb niet voor niks 10 weken rustig aan gedaan, dat ga k er niet in 2 dagen weer bij aan vreten. Overdag eet ik kip en af en toe een shake en 's avonds eet ik wel gewoon met de rest mee.

alsof je dat er in 2 dagen weer aan eet :roflol: komop man

anyways, vandaag nog weinig bijzonders, gewoon pasta oid. Morgen eet ik alles, garnalen, kalkoen, vis, alles!

alsof je dat er in 2 dagen weer aan eet :roflol: komop man

anyways, vandaag nog weinig bijzonders, gewoon pasta oid. Morgen eet ik alles, garnalen, kalkoen, vis, alles!

Neuh terug naar die 14 % zal ik niet gaan idd maar zie niet in waarom ik me helemaal het schompes zou vreten.

Alleen morgen en overmorgen 1 junk meal met familie/vrienden

Zal ook wel grote meal worden haha :D

nice man, lekker goedkoop ook.

waar gehaald? doen ze aan inruil?

• #1.518
Lekker boys!

Ik heb om 14.30u me laatste meal en heb alles low carb/low fat gehouden zodat ik vanavond flink los kan gaan. Net zoals morgen en overmorgen:cool:

Fijne feestdagen!!

Jij ook maat! geniet er van!

Hier in Thailand hebben ze wel vrienden/vrouwen voor Mack..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven