XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
bedankt voor de like man

team poni

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.587
Fuarkk mijn gym is tot 16.00u open maar heb me verslapen, word nu pas wakker goddammit. Ik denk oke geen probleem ga ik toch na Aken die is 24/7 all year open. Dus ik me No-Xplode genomen maar voor de zekerheid toch even op de site gekeken, blijkt die op oudjaarsdag ook maar tot 16.00u open te zijn, **** my life!

Ik ga nu alsof richting Aken naar McFit, ligt 1 straat verder, als die open is ga ik een proef training proberen te regelen lol.

Wish me luck:cool:

Nu pas wakker? Heb je gezopen vannacht ofso?

Fuarkk mijn gym is tot 16.00u open maar heb me verslapen, word nu pas wakker goddammit. Ik denk oke geen probleem ga ik toch na Aken die is 24/7 all year open. Dus ik me No-Xplode genomen maar voor de zekerheid toch even op de site gekeken, blijkt die op oudjaarsdag ook maar tot 16.00u open te zijn, **** my life!

Ik ga nu alsof richting Aken naar McFit, ligt 1 straat verder, als die open is ga ik een proef training proberen te regelen lol.

Wish me luck:cool:

knappe jongens krijgen altijd proef trainingen ;)
gewoon de kassajuf en knipoog geven jwz.

werkt bij mij ook altijd

srs

ik zweer jou

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.590
Nu pas wakker? Heb je gezopen vannacht ofso?
Nee ik wou ff snel een half uurtje me ogen dicht doen maar dat werden 2 uurtjes :roflol:

knappe jongens krijgen altijd proef trainingen ;)
gewoon de kassajuf en knipoog geven jwz.

werkt bij mij ook altijd

srs

ik zweer jou
Is gelukt brah. Ik gooide me charmes en looks in de strijd en toen mocht ik doorlopen:cool:. Er stond wel een man achter de balie maar dat maakt me nu niet gay ofzo toch?

In dat gehucht waar je woont bestaan geen wekkers?

Aken? in wat voor gat woon jij bro?:D

:roflol: west vlaams is inderdaad het ergste

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven