- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Dus ik ben al anderhalve week een natty-homo

Mooi fysiek maat! Mijn armen zijn nog maar ietsje groter, helaas ben ik wel 3 meter langer dan jij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Recept?

Sterkte bro! Probeer in de toekomst minder natty te zijn aubDus ik ben al anderhalve week een natty-homo
Mooi fysiek maat! Mijn armen zijn nog maar ietsje groter, helaas ben ik wel 3 meter langer dan jij![]()

Hoe bedoel je brahski
. Had gisteren chinees besteld maar erna ging ik al snel over naar de snickers, twix, bonbons, witte boterhammen met hagelslag, stroop/kaas enz enz. Ik schat dat ik gisteren in totaal een kleine 7000 calorieen naar binnen heb gewerkt. Ik moet die discipline even gaan terug vinden want ik vind het zonde om mijn shape hiermee te verpesten. Vandaag sowieso low carb ondanks dat ik vanavond een verjaardag heb en uit ga eten, ik hou het beperkt!
)
Dat je geen grote armen hebt, maar omdat je semi-midget bent lijkt dat wel zo.
-knowledge MassiveBe flies away-

Ik bedoelde inderdaad dat bij iemand van 1.75 en 45 cm armen het al anders oogt dan iemand van 1.90 en 45 cm armen![]()
Heb ze op 46 en lijken op foto's echt nog klein.Tja das k*t voor de langere mensenIk bedoelde inderdaad dat bij iemand van 1.75 en 45 cm armen het al anders oogt dan iemand van 1.90 en 45 cm armen![]()

Wil je nu zeggen dat ik met 1.85 niet perfect Pleister??
Ik....Robbie.....ik is God weet je Pleister!!!
![]()

Fixed

Danku dankuIemand ook nog aanmerkingen op me voeding of training?![]()