- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand ook nog aanmerkingen op me voeding of training?![]()

Ga eens deadliften en squaten ipv van die braziliaanse wijvenoefeningen te doen![]()
Hoe kunnen we aanmerkingen hebben op iifym?
Vul je helemaal zelf in ja.
Training: gooi er wat meer kilo's bij bro![]()

Ga eens deadliften en squaten ipv van die braziliaanse wijvenoefeningen te doen![]()

Fuarkkk haat me training niet
Maar ff seri door de cables heb je wel constant spanning op je hamstrings, moeten jullie maar eens proberen![]()

Fuarkkk haat me training niet
Maar ff seri door de cables heb je wel constant spanning op je hamstrings, moeten jullie maar eens proberen![]()

Gaat niet ivm ontstekingen in me pezen onder de knie, mag eigenlijk helemaal niet squatten

Doe ik ook wel, eens per 3-4 wekenAh jonge met je spanning op je hamstrings![]()
Ga gewoon normaal deadliften joh![]()

Komt dat door de training of door wat andersKom maar eens met mij trainen! Wedden dat je een week niet normaal kan lopen![]()

niet deadliften bro, krijg je een te dikke reet van
kijk maar naar Eddine en allu anderu sterkuh mannuh van dbb

Prima bodybuilding training hoor Pleister...laat al die powelifters maar lekker hun hok in gaan
En Willem Jonkman zou zeggen dat je met die cable deadlifts goed je hams kunt vormen in de contest prep en daar moet je niet te laat mee beginnen
Voeding lijkt me ook prima! Knap dat je je in denkt te gaan houden met friet! Als ik daar eenmaal aan begin is bij mij het hek van de dam
Blijf je die slim pasta eten of moet die rommel op?

, want vanaf 13 januari is het bulky time dus dan vervang ik de SlimPasta met echte voeding
. Heb tren liefste year round in me system maar teveel bijwerkingen brah, ik bewaar tren puur voor de cut.
Nee krijg daar zieke gedachtes van. Heb tren liefste year round in me system maar teveel bijwerkingen brah, ik bewaar tren puur voor de cut.
Nu is het deca time![]()
Ik heb ook zieke gedachtes zonder AAS, raad je mij Tren af?
Leg press kan wel prima?
Waarom die dan niet lekker zwaar?

Uhm ja eigenlijk wel want trenbolone zal deze heel erg versterken
Daar heb ik geen problemen mee tot nu toe, maar ik pak al het maximale gewicht wat ik kan bij die herhalingen![]()