Fitness Seller

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:

cable deadlifts

n*ger alsjeblieft

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Ga eens deadliften en squaten ipv van die braziliaanse wijvenoefeningen te doen :P

:roflol:

cable deadlifts

n*ger alsjeblieft

Hoe kunnen we aanmerkingen hebben op iifym?
Vul je helemaal zelf in ja.

Training: gooi er wat meer kilo's bij bro :cool:

Fuarkkk haat me training niet:mad:

Maar ff seri door de cables heb je wel constant spanning op je hamstrings, moeten jullie maar eens proberen:o

en waarom geen losse squat? :P

• #1.688
Gaat niet ivm ontstekingen in me pezen onder de knie, mag eigenlijk helemaal niet squatten:(

Ah jonge met je spanning op je hamstrings :roflol:

Ga gewoon normaal deadliften joh :roflol:
Doe ik ook wel, eens per 3-4 weken:cool:

Kom maar eens met mij trainen! Wedden dat je een week niet normaal kan lopen :eyebrow:
Komt dat door de training of door wat anders:o

niet deadliften bro, krijg je een te dikke reet van

kijk maar naar Eddine en allu anderu sterkuh mannuh van dbb

Vraag dat maar aan bepaalde dbbers :eyebrow:

Die ontstekingen gaan nooit over?

• #1.692
niet deadliften bro, krijg je een te dikke reet van

kijk maar naar Eddine en allu anderu sterkuh mannuh van dbb

Klopt brah dikke reten passen alleen bij vrouwen

Vraag dat maar aan bepaalde dbbers :eyebrow:

Vies mannetje:whip:

Die ontstekingen gaan nooit over?

Jawel die zijn waarschijnlijk al over maar ik heb al zeker 4-5x geprobeerd nadat ik er geen last meer van had om te gaan squatten en iedere keer komt de pijn weer terug waardoor ik weer een tijdje rustig aan moet doen tijdens me been training. Dus heb toen besloten om het risico niet meer te nemen en alleen nog maar te squatten in de machine (met knee wraps) aangezien ik er dan geen last van heb. En zelfs dan kan ik nog steeds niet te zwaar gaan. Als je mijn training bekijkt in me logs zie je bij die oefening waarschijnlijk altijd hetzelfde gewicht:o

Prima bodybuilding training hoor Pleister...laat al die powelifters maar lekker hun hok in gaan ;):rolleyes:

En Willem Jonkman zou zeggen dat je met die cable deadlifts goed je hams kunt vormen in de contest prep en daar moet je niet te laat mee beginnen ;):trollface:

Voeding lijkt me ook prima! Knap dat je je in denkt te gaan houden met friet! Als ik daar eenmaal aan begin is bij mij het hek van de dam:eating:

Blijf je die slim pasta eten of moet die rommel op?

• #1.694
Prima bodybuilding training hoor Pleister...laat al die powelifters maar lekker hun hok in gaan ;):rolleyes:

En Willem Jonkman zou zeggen dat je met die cable deadlifts goed je hams kunt vormen in de contest prep en daar moet je niet te laat mee beginnen ;):trollface:

Voeding lijkt me ook prima! Knap dat je je in denkt te gaan houden met friet! Als ik daar eenmaal aan begin is bij mij het hek van de dam:eating:

Blijf je die slim pasta eten of moet die rommel op?

Willem Jonkman zou zeggen dat ik daarmee me hamstrings zou oprekken en erna pas de strepen erin zou krijgen:roflol:

Voeding is opzich goed inderdaad buiten de junkmeals op sommige dagen. Heb trouwens kip-shoarma gekocht, die maak ik me dalijk waarschijnlijk ipv koolvis. Maar dat is het probleem inderdaad met de slechte voeding zoals friet, als ik er eenmaal aan begin is er geen houden aan. Want de vriendin van me vader is jarig dus er liggen al heleboel lekkere dingen hier zoals vla, chocola enz enz en dan ook nog eens uit eten, pff gaat niet goed komen vandaag:(

Nee die rommel moet op:p, want vanaf 13 januari is het bulky time dus dan vervang ik de SlimPasta met echte voeding:cool:

sowieso ook tren in de bulk? :P

• #1.696
Leg press kan wel prima?

Waarom die dan niet lekker zwaar?

• #1.699
Uhm ja eigenlijk wel want trenbolone zal deze heel erg versterken

Daar heb ik geen problemen mee tot nu toe, maar ik pak al het maximale gewicht wat ik kan bij die herhalingen:o

Dus ik word een volledige Psycho als ik tren ga gebruiken??:cool:
Zal wel een psychose-log bijhouden dan..:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven