Robbie1970
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
Nu nog creatine erbij en je bent DE man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aah perfecto. Hier krijg je een stukje karmataart voor

Wel de Amerikaanse he, werkt t beste
Dat klinkt niet best...laat ik daar dan in ieder geval maar vanaf blijven..Ik vind het dan wel geil als ik de gedachtes heb dat 5 andere mannen me chick aant ballen zijn.. oh wait ik heb geen chick meer dus die gedachte kan ik niet meer hebben. Uhmm trenbolone zorgt er ook voor dat ik overal iets achter ga zoeken dus dat je heel achterdochtig word en over elk ding 5 uur blijft doorgaan ook al had je de discussie al zowat direct gewonnen. En nog wat kleine andere dingen zoals iemand kapot willen slaan omdat die irritant niest of hoest of te lang wacht voor het stoplicht of mij niet verstaat wanneer ik iets DUIDELIJK zeg en uitspreek. Daarbij komt ook dat ik heel erg zweet als ik slaap ook al is het winter en ik mijn matras kan weggooien wanneer ik er enkele weken trenbolone op heb zitten en dat ik het altijd de hele dag warm heb en eigenlijk voor de zekerheid nog een extra shirtje bij me moet hebben als ik train (dit probleem is vooral zomers aangezien me fuarking k*t gym geen airco heeft)
Maar goed al die bijwerkingen kunnen verschillen bij mensen![]()
Idem hier!Haha shit... die bijwerkingen heb ik zonder AAS ook.. (behalve dat zweten) dat gaat nog wat worden![]()

Bulk timeIk ga morgen ook aan mn groeifase beginnen.
high dose AAS, 20 mg nolva elke dag!!1
feelsbadman.jpg![]()

Mensen die aan bodybuilding doen zijn sowieso raar

kan niet eens geclassificeerd worden als 'sport' imo ;P alleen t training aspect dan..
@pleister gh15 ook down bij jou? wtf is daar aan de hand

Dat klinkt niet best...laat ik daar dan in ieder geval maar vanaf blijven..
Idem hier!![]()

Seri? Lol durven ze wel achter hun computerGH15 is 'aangevallen' door ICT nerds, daarom is de site down. Zag ik op facebook.
+1Als ze dan een site vd staat pakken, beetje uitdaging!![]()
Jij komt sowieso! Met je vriendin

Robbie neemt ijs voor je mee, alsof je zulk musclefood kan weerstaan
Ook voor mij?
Heerlen brahHaha die bijwerkingen zijn soms normaal bij mij. Waar uit Zuid-Limburg kom je eigenlijk?
Pff..veel zuidelijker kan het bijna niet worden!
Dat bedoel ik bro

Whoaaa wat? Ik kom ook uit Heerlen haha. Waar train je dan? Zo kun jij mijn leermeester worden haha![]()
pleister