XXL Nutrition

Pleister, road to the Enercup 2014 on IIFYM style!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
vandaar dat ik zo groot ben ik rust alleen maar

Wat het ALLERBESTE is, ga naar de gym en staar 3-4 uurtjes naar de apparaten en gewichten. Moet jij eens zien hoe je groeit!!:cool:

Aah perfecto. Hier krijg je een stukje karmataart voor:)

Nu nog creatine erbij en je bent DE man :cool:
Wel de Amerikaanse he, werkt t beste

Ik ga morgen ook aan mn groeifase beginnen.
high dose AAS, 20 mg nolva elke dag!!1

feelsbadman.jpg :(

Wat een rare "sport" is BBtoch ook

Ik vind het dan wel geil als ik de gedachtes heb dat 5 andere mannen me chick aant ballen zijn.. oh wait ik heb geen chick meer dus die gedachte kan ik niet meer hebben:mad:. Uhmm trenbolone zorgt er ook voor dat ik overal iets achter ga zoeken dus dat je heel achterdochtig word en over elk ding 5 uur blijft doorgaan ook al had je de discussie al zowat direct gewonnen. En nog wat kleine andere dingen zoals iemand kapot willen slaan omdat die irritant niest of hoest of te lang wacht voor het stoplicht of mij niet verstaat wanneer ik iets DUIDELIJK zeg en uitspreek. Daarbij komt ook dat ik heel erg zweet als ik slaap ook al is het winter en ik mijn matras kan weggooien wanneer ik er enkele weken trenbolone op heb zitten en dat ik het altijd de hele dag warm heb en eigenlijk voor de zekerheid nog een extra shirtje bij me moet hebben als ik train (dit probleem is vooral zomers aangezien me fuarking k*t gym geen airco heeft)

Maar goed al die bijwerkingen kunnen verschillen bij mensen:D
Dat klinkt niet best...laat ik daar dan in ieder geval maar vanaf blijven..

Haha shit... die bijwerkingen heb ik zonder AAS ook.. (behalve dat zweten) dat gaat nog wat worden:o
Idem hier!:o

• #1.727
Ik ga morgen ook aan mn groeifase beginnen.
high dose AAS, 20 mg nolva elke dag!!1

feelsbadman.jpg :(
Bulk time:cool:

Wat een rare "sport" is BBtoch ook
Mensen die aan bodybuilding doen zijn sowieso raar:D

kan niet eens geclassificeerd worden als 'sport' imo ;P alleen t training aspect dan..

@pleister gh15 ook down bij jou? wtf is daar aan de hand

Die site is altijd rete traag bij mij en vaak down, nu weer inderdaad. Zit er daardoor ook wat minder op de laatste tijd:(

---------- Toegevoegd om 07:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

Dat klinkt niet best...laat ik daar dan in ieder geval maar vanaf blijven..

Idem hier!:o

Ik zeg toch, mensen die aan bodybuilding doen zijn op voorhand al raar:roflol:

GH15 is 'aangevallen' door ICT nerds, daarom is de site down. Zag ik op facebook.

Als ze dan een site vd staat pakken, beetje uitdaging!;)

Haha die bijwerkingen zijn soms normaal bij mij. Waar uit Zuid-Limburg kom je eigenlijk?

• #1.735
GH15 is 'aangevallen' door ICT nerds, daarom is de site down. Zag ik op facebook.
Seri? Lol durven ze wel achter hun computer

Als ze dan een site vd staat pakken, beetje uitdaging!;)
+1

Jij komt sowieso! Met je vriendin:D

nu kom ik sowieso niet meer.:rolleyes:
Robbie neemt ijs voor je mee, alsof je zulk musclefood kan weerstaan

Ik neem speciaal ijs voor je mee :(
Ook voor mij?

Haha die bijwerkingen zijn soms normaal bij mij. Waar uit Zuid-Limburg kom je eigenlijk?
Heerlen brah

• #1.737
Whoaaa wat? Ik kom ook uit Heerlen haha. Waar train je dan? Zo kun jij mijn leermeester worden haha :D

Kabel dodenlift enzo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven