Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb inmiddels 4 dagen achter elkaar goed gerefeed, en ineens zijn er overal halve centimeters af en worden mijn spieren en aders een stuk beter zichtbaar!
En nu ga ik weer cutten, maar ik zal niet lager gaan dan zo'n 1750 kcal, want om de een of andere reden kloppen de formules bij mij dus niet.
Ik zal wel een snelle verbranding hebben...

Mijn ellebogen voelen ook weer sterker.
Het ging juist zo goed... maar ik moest natuurlijk weer vallen en mijn enkel verstuiken.
Wat een brokkenpiloot ben ik toch! 
formules shormules !
Je moet idd best gewoon kijken wat je lichaam doet. Die formules zijn leuk om een startpunt
te hebben maar daar houdt het dan ook gelijk mee op. Moest ik de formules volgens was ik
zo vet als een varken
Mooie PR, en verzorg je wat hé ... en een beetje voorzichtig doen hé
Dank je wel Robke! 
Ik had het moeten weten dat ik het nooit zou redden met 1500 kcal! Had nog nooit zo weinig gegeten! 
Jaaaaa, zal ik doen!Dank je wel Robke!
Dus bij jou kloppen de formules ook niet?Ik had het moeten weten dat ik het nooit zou redden met 1500 kcal! Had nog nooit zo weinig gegeten!
![]()
Dat is ook zoTja, beetje vaag ook om één formule te gebruiken voor iedereen natuurlijk.
Ieder zijn verbranding is immers ook anders.
Ach ja, lesje geleerd en weer een ervaring rijker! 
Ik miste je updates al! Balen van je enkel, ik las ergens dat je nu krukken hebt...? Dus voorlopig helemaal geen LB trainen?
Maar ik heb goede hoop, het lijkt reuze mee te vallen dit keer!
Ben vanochtend naar de huisarts geweest en na even overleggen hebben we besloten dat we de enkel niet eens gingen tapen. Toen vroeg ik nog wanneer ik weer kon gaan trainen... Dat weet jij zelf toch beter dan ik? - zei ze 
Nice 90 kg deadlift! Gaat goed meid!
Hoe is het met je voetje nu?

Dank je wel chreiz!