MuscleMeat

Poison drops (to 12,5%)

Goedzo!

Sterke dp. Mooi hoor en fly 10 is toch mooi:)

Holy macaroni, je bent echt sterk! Maar waarom zo laag in herhalingen als ik vragen mag?

mooie bench girl! en sterke skulls ook

Sterke bench imo!

Damn lekkere gewichten hoor!!

damn meid, en dit doe je even zonder eigenlijk een echt vast schema te hebben.

:thumbs:

begint al lekker Poisson ...succes

Sterke incline db press nog dr achteraan, nice!

Ik ga je volgen! Succes!!

Je bent echt super sterk!

Impressive idd!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie allemaal en sorrysorrysorry dat ik jullie niet veel eerder heb bedankt! :o

Ik was een beetje heel erg gefrustreerd omdat het voor geen meter opschoot met mijn vetpercentage, ondanks dat ik al 2 weken strikt aan het cutten en flink aan het trainen was... Ik baalde er heel erg van en had niet zo'n zin om te loggen. :(

Had niet door dat mijn lichaam heel snel in de spaarstand was geschoten. Ik had alles precies volgens de formules uitgerekend en die zeiden dat ik nog geen 1600 kcal per dag mocht hebben, dus ik hield het netjes zo rond de 1550 kcal, ondanks het hongergevoel en de ADHD buien. De eerste paar dagen leek het goed te gaan en daarna gebeurde er niets meer, maar ik had het goed uitgerekend, dus het móest kloppen, dus ik móest gewoon stug doorgaan! :rolleyes:

Not anymore. :D Ik heb inmiddels 4 dagen achter elkaar goed gerefeed, en ineens zijn er overal halve centimeters af en worden mijn spieren en aders een stuk beter zichtbaar! :) En nu ga ik weer cutten, maar ik zal niet lager gaan dan zo'n 1750 kcal, want om de een of andere reden kloppen de formules bij mij dus niet. ??? Ik zal wel een snelle verbranding hebben... :dunno: :rolleyes:

Nu nog hopen dat mijn enkelbanden snel genezen en dat ik weer kan gaan trainen, want het ging inderdaad erg lekker! Ik had woensdag zelfs een PR gescoord met de deadlift (90 kg) :D Mijn ellebogen voelen ook weer sterker. :) Het ging juist zo goed... maar ik moest natuurlijk weer vallen en mijn enkel verstuiken. :mad: Wat een brokkenpiloot ben ik toch! :o

formules shormules !

Je moet idd best gewoon kijken wat je lichaam doet. Die formules zijn leuk om een startpunt
te hebben maar daar houdt het dan ook gelijk mee op. Moest ik de formules volgens was ik
zo vet als een varken :p

Mooie PR, en verzorg je wat hé ... en een beetje voorzichtig doen hé

formules shormules !

Je moet idd best gewoon kijken wat je lichaam doet. Die formules zijn leuk om een startpunt
te hebben maar daar houdt het dan ook gelijk mee op. Moest ik de formules volgens was ik
zo vet als een varken :p

Mooie PR, en verzorg je wat hé ... en een beetje voorzichtig doen hé

Jaaaaa, zal ik doen! :D Dank je wel Robke! :)

Dus bij jou kloppen de formules ook niet? :rolleyes: Ik had het moeten weten dat ik het nooit zou redden met 1500 kcal! Had nog nooit zo weinig gegeten! :D

Jaaaaa, zal ik doen! :D Dank je wel Robke! :)

Dus bij jou kloppen de formules ook niet? :rolleyes: Ik had het moeten weten dat ik het nooit zou redden met 1500 kcal! Had nog nooit zo weinig gegeten! :D

Tja, beetje vaag ook om één formule te gebruiken voor iedereen natuurlijk.
Ieder zijn verbranding is immers ook anders.

Ik miste je updates al! Balen van je enkel, ik las ergens dat je nu krukken hebt...? Dus voorlopig helemaal geen LB trainen?

Nice 90 kg deadlift! Gaat goed meid!

Hoe is het met je voetje nu?

Sterkte met je blessures! En goede deadlift!

Ik miste je updates al! Balen van je enkel, ik las ergens dat je nu krukken hebt...? Dus voorlopig helemaal geen LB trainen?

Voorlopig niet, nee! :( Maar ik heb goede hoop, het lijkt reuze mee te vallen dit keer! :) Ben vanochtend naar de huisarts geweest en na even overleggen hebben we besloten dat we de enkel niet eens gingen tapen. Toen vroeg ik nog wanneer ik weer kon gaan trainen... Dat weet jij zelf toch beter dan ik? - zei ze :D

Nice 90 kg deadlift! Gaat goed meid!

Hoe is het met je voetje nu?

Stukken beter, thanks! Ik loop al beter zonder krukken dan met! :D ;)

Sterkte met je blessures! En goede deadlift!
Dank je wel chreiz! :)

Terug
Naar boven