XXL Nutrition

Poison drops (to 12,5%)

nice, dus vrijdag er toch bij?

Even nieuwsgierig: Welke formules gebruik je?
Fijn dat het beter gaat, krukken en formules in de boom :p

• Topic Starter Topic Starter
Even nieuwsgierig: Welke formules gebruik je?
Fijn dat het beter gaat, krukken en formules in de boom :p

Oh, gewoon Katch - McArdle om mijn BMR uit te rekenen, activiteitsfactor 1,375 omdat ik erg onregelmatig train en geen cardio doe, en dan 20% (400 kcal) eraf van mijn onderhoud. Op papier klopt het, maar ja... In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde en in de praktijk niet he ;) Blijkt maar weer...

Alles in de boom, hoppa! :roflol:

Vrijdag, toch? ;) En zullen we toch met de auto gaan? :p

Euh ja vrijdag :rolleyes: Zie pm.

Oh, gewoon Katch - McArdle om mijn BMR uit te rekenen, activiteitsfactor 1,375 omdat ik erg onregelmatig train en geen cardio doe, en dan 20% (400 kcal) eraf van mijn onderhoud. Op papier klopt het, maar ja... In theorie zijn theorie en praktijk hetzelfde en in de praktijk niet he ;) Blijkt maar weer...

Alles in de boom, hoppa! :roflol:

Bij mij zit Katch McArdle er ongeveer 200 cals boven volgens mij. Binnenkort dat vet de boom in!

Lekkere training had je daar Poison, ooit 26kg flyes??? Halloooo heeeé:)

Chickieeee!

Abbo :D

komt het uit in je schema om vrijdag rug-biceps te trainen met mij? zou mooi zijn want die 2 koekerts gaan borst trainen....

Het komt zeker uit, het is toch mijn enige training van de week ;) :o (Heb het een beetje druk met een paar deadlines, wat ook weer niet heel verkeerd uitkomt ivm mijn verrotte enkel :rolleyes:).

Doen we Bart, lekker knallen met die rug en biceps! Ik doe gewoon met jou mee! :)

Het komt zeker uit, het is toch mijn enige training van de week ;) :o (Heb het een beetje druk met een paar deadlines, wat ook weer niet heel verkeerd uitkomt ivm mijn verrotte enkel :rolleyes:).

Doen we Bart, lekker knallen met die rug en biceps! Ik doe gewoon met jou mee! :)

Kijk dat zijn goede berichten:D Ik heb er zin in! Jij en BigMc zijn rond 1400 uur bij mij begreep ik, ff bakkie koffie en pwo beetje kletsen!

Ik zal je mijn adres en gsm nummer ff via pb sturen!

cheers

Bij mij zit Katch McArdle er ongeveer 200 cals boven volgens mij. Binnenkort dat vet de boom in!

Vet ook de boom in, hoppaaaaa! :D

Lekkere training had je daar Poison, ooit 26kg flyes??? Halloooo heeeé:)
26??? :eek: Nee hoor, was het maar waar! 16 kg is mijn max met dumbbell flyes! :o

Heeeee kanjer! Lang niet gezien! ;) :D :hello:

Jajaaaaa

Ik was er bij:) 3 x 100 deadlift PR voor Poison! Bam!

Ze waren Bart aproved:)

+1 En eet smakelijk :D

Pft, verslonden gewoon.

Zozo 3 x 100 deadlift, ben benieuwd naar de rest!

Nee hoor, was het maar waar! 16 kg is mijn max met dumbbell flyes! :o

Is nog steeds ontzettend sterk hoor. Ik druk dat niet eens en vind flyes toch wel wat zwaarder, zeker voor je polsen. Echt verbazingwekkende gewichten hier.
Al ben je natuurlijk al heel wat jaren bezig.

En je vetpercentage nog steeds dalende?

Nice... wanneer gaan wij een keer trainen? :eyebrow:

Terug
Naar boven