XXL Nutrition

Poison's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Ze zijn er mee bezig. Als ik log wil starten geeft hij aan dat ik geen rechten heb voor de pagina.
 
Ze zijn er mee bezig. Als ik log wil starten geeft hij aan dat ik geen rechten heb voor de pagina.

Tsjongejonge die mods van hier! :p Je zou zeggen dat ze dit heel snel moeten kunnen fixen? :scratch:
 
Ik volg je hoor. :)

Ben ook al bezig om mijn logje te gaan schrijven.. nog wel met veel twijfel of ik het wel moet doen :o
maar ik moet nu gewoon doorzetten.. Brrrr
 
Ik volg je hoor. :)

Ben ook al bezig om mijn logje te gaan schrijven.. nog wel met veel twijfel of ik het wel moet doen :o
maar ik moet nu gewoon doorzetten.. Brrrr

Gewoon aanmelden marina, ik ga het ook doen:P
 
Ik volg je hoor. :)

Ben ook al bezig om mijn logje te gaan schrijven.. nog wel met veel twijfel of ik het wel moet doen :o
maar ik moet nu gewoon doorzetten.. Brrrr

Precies, gewoon doen! :cheer: Een beetje faalangst hebben we allemaal denk ik, maar we gaan er gewoon voor! Ik houd in de gaten wanneer jouw logje er staat, dan kom ik jou ook volgen. :)
 
Ik kan er niet een maken.. heb geen toegang.. en heb net mijn tekst klaar.. :(
 
Ik kan er niet een maken.. heb geen toegang.. en heb net mijn tekst klaar.. :(

Er schijnt inderdaad een probleem te zijn met de rechten van het subforum waar de logs in moeten. Blijkbaar heeft Big T mij alleenheerschappij gegeven daar :roflol: Natty is al aan het PB'en geweest met de mods en als het goed is wordt het snel gefixt.
 
Ik volg je! t viel me alweer op dat je aant trainen was maar gelijk zo fanatiek respect hoor.
 
je hebt het enige log, proficiat met je overwinning! :D
 
Dankjewel, Flix! :) Ik ga er 100% voor :thumb:!



Thx! :kiss: Ik ga jou straks ook volgen. Lukt het al om de logjes aan te maken?



Die komen er niet. Of ik moet een dezer dagen toevallig geen betere dingen te doen hebben dan in een bikini voor de spiegel poseren, maar dat betwijfel ik :p



Hee J, ik had nog niets gezegd omdat we nog niet weten of het gaat helpen, maar als je mij van de pijn af helpt, beloof ik je dat ik het van de daken ga schreeuwen! :yes: Thanks! :)

De nareactie na de behandeling beloofd veel goeds! :thumbup:
 
Ik volg je! t viel me alweer op dat je aant trainen was maar gelijk zo fanatiek respect hoor.
Thanks! Ja... :o Dat is ook zo'n vervelende eigenschap van me: ik kan niet iets "half" of "een beetje" doen. 't is gelijk heel fanatiek. :roflol: Natuurlijk ga ik dit niet heel lang volhouden, want ik merk nu al dat ik tijd tekort kom voor andere dingen, maar ik zie dan na de contest wel weer of het ook iets "normaler" kan, zeg maar 3 keer per week KT en 2 keer per week een stukje hardlopen", en niet alles tot op de gram precies hoeven plannen en wegen, want daar gaat ook veel tijd in zitten! Dit uiteraard als ik geen wedstrijd ga doen in november/december. ;)

je hebt het enige log, proficiat met je overwinning! :D

Nou nou, niet zo sarcastisch jij! Het is hierboven uitgelegd dat er problemen zijn met de rechten van dit subforum. Blijkbaar kan het niet makkelijk verholpen worden, want we zijn de hele dag al met de mods aan het PB'en geweest en het is nog niet gemaakt. :scratch:

Als dit nog lang gaat duren, stop ik even met loggen en wacht ik gewoon totdat het probleem gefixt is en alle meiden een log aan kunnen maken.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 01:51 ----------

De nareactie na de behandeling beloofd veel goeds! :thumbup:
Ik heb ook het idee dat het beter gaat. :)
 
Training 22-05-2013

Vandaag cardio-only:

  • Warming-up: 5 minuten op de loopband
  • Beginners hardloopschema week 3: 5x2 min hardlopen, 5x1 min wandelen
  • Daarna 30 min op de crosstrainer @ ~115 Watt
  • Cooling-down: naar huis fietsen

Voeding netjes: 1682 kcal, 186 g eiwit, 105 g kh, 55 g vet

Morgen refeed! :banana: Mag ik weer carbs :D
 
Training 22-05-2013

Voeding netjes: 1682 kcal, 186 g eiwit, 105 g kh, 55 g vet

Morgen refeed! :banana: Mag ik weer carbs :D
Pfieww zo weinig...dan kiep ik om geloof ik.
Hoeveel kcal mag je vandaag?
 
Training 22-05-2013

Vandaag cardio-only:

  • Warming-up: 5 minuten op de loopband
  • Beginners hardloopschema week 3: 5x2 min hardlopen, 5x1 min wandelen
  • Daarna 30 min op de crosstrainer @ ~115 Watt
  • Cooling-down: naar huis fietsen

Voeding netjes: 1682 kcal, 186 g eiwit, 105 g kh, 55 g vet

Morgen refeed! :banana: Mag ik weer carbs :D

Moet er ook nog niet aan denken zo weinig te eten. Zal net als naomi omvallen denk ik.
Flink cardio dagje heb je ook neergezet zeg. Ik zie er dan altijd tegenop om nog weer terug naar huis te moeten fietsen:o
 

Dankjewel! :)

Pfieww zo weinig...dan kiep ik om geloof ik.
Hoeveel kcal mag je vandaag?

Moet er ook nog niet aan denken zo weinig te eten. Zal net als naomi omvallen denk ik.
Flink cardio dagje heb je ook neergezet zeg. Ik zie er dan altijd tegenop om nog weer terug naar huis te moeten fietsen:o

Ik ben wel een stukje kleiner dan jullie hè, en heb na 2 jaar niet trainen ook spiermassa ingeleverd. Hoeveel eten jullie dan?

Vandaag mag ik 2110 kcal met 200-250 g koolhydraten. Ik ga zo lekker boodschappen doen. :D

Oh, en naar huis fietsen is maar een heel klein stukje voor mij, het is echt om de hoek. Veel te korte cooling-down dus.
 
Oh ja, haha. Scheelt inderdaad wel een stukje.

Ik eet iets meer dan 2200 kcal en nog veel koolhydraten elke dag. Zal straks ook wel verandering in komen.

Mijn gym is ook niet ver weg, 10 minuten ofzo maar pffff na een training echt te lam om nog terug te fietsen. Helaas ist niet altijd anders.
 
Je kan net zo goed gaan lopen jij misschien wel betere cooling down maar heb er niet zoveel verstand verder hoor.
Train je nog steeds alleen s'avonds als je al je klanten gehad hebt of train je ook welis overdag?
 
Je kan net zo goed gaan lopen jij misschien wel betere cooling down maar heb er niet zoveel verstand verder hoor.
Train je nog steeds alleen s'avonds als je al je klanten gehad hebt of train je ook welis overdag?
Ik train het liefst 's avonds, als ik al 4 of 5 van mijn maaltijden binnen heb :D Maar ja, in het weekend of als ik 's avonds te veel klanten/wat anders heb, moet het wel overdag. Maar dan 's middags. 's ochtends ben ik niet vooruit te branden.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 20:06 ----------

Ik twijfel over vanavond. Er staat een LB training op de planning, maar ik heb nog erge spierpijn in mijn kuiten van de vorige training. Ik twijfel of ik de training beter naar morgen kan schuiven en vandaag weer cardio doen, of dat ik gewoon wel de training pak en desnoods kuiten oversla deze keer. Quads, glutes en hamstrings voelen namelijk wel hersteld en ready to rock :D
 
Jammer, Ik vind het altijd leuk om beetje naar je training te kijken (leerzaam en nieuwe oefeningen) maar ik ben zelf een voorstander van in de middag vlak voor het avond eten ben ik net de drukte voor.
Ik zou anders gewoon vandaag Quads, Glutes en hamstrings doen en morgen terug komen voor kuiten beetje cardio erbij kan geen kwaad.
 
Back
Naar boven