XXL Nutrition

Poison's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

Ik train het liefst 's avonds, als ik al 4 of 5 van mijn maaltijden binnen heb :D Maar ja, in het weekend of als ik 's avonds te veel klanten/wat anders heb, moet het wel overdag. Maar dan 's middags. 's ochtends ben ik niet vooruit te branden.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 20:06 ----------

Ik twijfel over vanavond. Er staat een LB training op de planning, maar ik heb nog erge spierpijn in mijn kuiten van de vorige training. Ik twijfel of ik de training beter naar morgen kan schuiven en vandaag weer cardio doen, of dat ik gewoon wel de training pak en desnoods kuiten oversla deze keer. Quads, glutes en hamstrings voelen namelijk wel hersteld en ready to rock :D

gewoon keihard benen pompen en kuit overslaan, kan je wel keer bij UB meepakken ofzo
 
Training 23-05-2013: schema LB1

Squats ss Lying Leg Curls

Squats
20x20 kg (wu)
15x40 kg
12x50 kg
12x60 kg

Lying Leg Curls
20x23 kg
15x25 kg
15x27.5 kg
12x30 kg

Barbell Lunges ss Romanian DL

Bb Front Lunges
3x12x20 kg (12 per been met alleen de stang)

Romanian DL
3x12x60 kg

Adductor Machine ss Abductor Machine

Adductor
15x34.5 kg
15x37 kg
12 x 39 kg

Abductor (1-2-4)
15x34.5 kg
15x37 kg
15x39 kg

Hyperextension ss Front Squats

Hyperextension
3x20xBw

Front Squats
3x12x20 kg

Kuiten heb ik vandaag dus overgeslagen en in plaats daarvan heb ik de front squats een beetje ingeoefend. Dat ging vrees ik niet helemaal volgens het boekje... :o Dat wordt nog even oefenen! Ga ik wel doen, want met front squats lukt het wel om full te squatten, terwijl ik met de gewone squats maar een klein stukje voorbij parallel kom voordat mijn onderrug rond begint te worden.
 
Lekkere training hoor. Front squat is zeker een fijne oefening:)
 
Lekkere training hoor. Front squat is zeker een fijne oefening:)
Het ging best lekker ja! Bij alle oefeningen weer meer gewicht en/of reps gepakt dan vorige week, dus ik ben blij :)

De front squat is me wel goed bevallen, ondanks het kneuterige van dat het de eerste keer was :o Heb jij noch techniek tips voor me?
 
Poison, leuk je weer terug te zien..ik hoop dat je ook na de contest blijft plakken;) flink klote van je elleboog..gelukkig heb je nu een manier gevonden om toch te trainen. Trainingen zien er lekker uit! Succes
 
Poison, leuk je weer terug te zien..ik hoop dat je ook na de contest blijft plakken;) flink klote van je elleboog..gelukkig heb je nu een manier gevonden om toch te trainen. Trainingen zien er lekker uit! Succes

Dankjewel Miss H, het is lekker om terug te zijn. :) En ja, ben wel van plan om te blijven plakken dit keer :o Was ik vorige keer ook van plan hoor, maar het werd allemaal te frustrerend door mijn ellebogen en toen besloot ik 'even' afstand te nemen.

Heb trouwens weer hoop voor mijn ellebogen nu dat DieNase eraan sleutelt.
 
Goed dat je toch benen hebt gedaan! Front squat is even wennen in begin, bij mij gleed de barbell steeds van me rechter schouder af xd
 
Goed dat je toch benen hebt gedaan! Front squat is even wennen in begin, bij mij gleed de barbell steeds van me rechter schouder af xd
Ik wilde je toch niet teleurstellen ;) Nog bedankt dat je mij richting de gym geduwt hebt... figuurlijk dan :D
 
Ik wilde je toch niet teleurstellen ;) Nog bedankt dat je mij richting de gym geduwt hebt... figuurlijk dan :D

haha mooi zo :kiss:

natuurlijk figuurlijk gesproken, als het letterlijk was geweest dan zag het er meer zo uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tumblr_mc79kthorZ1riiw1do1_500.jpg
 
Jij bent gewoon goed bezig. Lekker serieus ook.
Front squats kunnen hoger tho.
 
haha mooi zo :kiss:

natuurlijk figuurlijk gesproken, als het letterlijk was geweest dan zag het er meer zo uit:
http://stream1.gifsoup.com/view/366857/dragging-o.gif
tumblr_mc79kthorZ1riiw1do1_500.jpg
blog_falling_for_hordak.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :orly:

Jij bent gewoon goed bezig. Lekker serieus ook.
Front squats kunnen hoger tho.

Bloedserieus.

Front squats kunnen zeker hoger. Ik deed ze vandaag voor het eerst. Zodra ik de techniek onder de knie heb, ga ik er een paar platen aan hangen.
 
Mooie training! en goed dat je eerst techniek pakt! is het belangrijkste wat er is!
Ik zag vandaag ook weer zo een iel jochie (hahaha.. ik mag het zeggen he! :rolleyes:
letterlijk gooien met DB tijdens bicep curl. Welke techniek?

Je gaat snel vooruit met je gewichten! netjes hoor! zal me een contest worden he! :D
 
De front squat is me wel goed bevallen, ondanks het kneuterige van dat het de eerste keer was :o Heb jij noch techniek tips voor me?

Ik kan de front squat nooit doen omdat ik dan door de grond ga van de pijn aan mn linkerschouder, maakt niet veel uit of ik de lege stang pak of 80kg. Dus als er idd nog techniektips zij??
 
Ik leg de stang boven op mn arm/schouder en kruis mn armen. Sommige mensen doen ook vingers eronder.
Zo recht mogelijk proberen te zakken met voeten op schouder breedte. Niet naar beneden kijken. Recht naar voren of schuin omhoog.
Het is kwestie van oefenen.

Schouder klachten zijn lastig hierbij. kun je idd meer last van krijgen door stang en of houding. Geen tips voor helaas.
 
Ik leg de stang boven op mn arm/schouder en kruis mn armen. Sommige mensen doen ook vingers eronder.
Zo recht mogelijk proberen te zakken met voeten op schouder breedte. Niet naar beneden kijken. Recht naar voren of schuin omhoog.
Het is kwestie van oefenen.

Schouder klachten zijn lastig hierbij. kun je idd meer last van krijgen door stang en of houding. Geen tips voor helaas.
Thanks anyway...ik heb het ook met gekruiste armen geprobeerd. Moet wel zeggen dat ik een instabiele schouder heb (ben hypermobiel), dus misschien dat het ook deels daardoor komt.

Bij sommige oefeningen floept mn schouder half uit de kom en weer in de kom:p
 
Ellebogen hoog houden
Ontlast de schouder
 
Smith machine front squat;)
 
Dankjewel Miss H, het is lekker om terug te zijn. :) En ja, ben wel van plan om te blijven plakken dit keer :o Was ik vorige keer ook van plan hoor, maar het werd allemaal te frustrerend door mijn ellebogen en toen besloot ik 'even' afstand te nemen.

Heb trouwens weer hoop voor mijn ellebogen nu dat DieNase eraan sleutelt.
:thumbup:
Nu gewoon stretchen en rustig de belastbaarheid van je elleboog opbouwen, die is al een tijdje niets gewend. ;) Over paar weekjes nog even de puntjes op de i zetten, komt helemaal goed!

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 07:37 ----------

Thanks anyway...ik heb het ook met gekruiste armen geprobeerd. Moet wel zeggen dat ik een instabiele schouder heb (ben hypermobiel), dus misschien dat het ook deels daardoor komt.

Bij sommige oefeningen floept mn schouder half uit de kom en weer in de kom:p
Misschien moet je daar wat aan doen dan? Zolang het geen structurele instabiliteit is kan je daar heel veel aan doen met specifieke training (en dan bedoel ik niet de standaard cuff oefeningetjes die kracht coaches op internet zetten). ;)
 
ziet er goed uit! hou die ellebogen in ere en knallen maar! ;)
 
Back
Naar boven