Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verschrikkelijk! En ik blijf wel posten ja. 
Ik ga over een paar daagjes deze log sluiten en een gewone log aanmaken, waar ik veel tips hoop te krijgen van het type: hoe houd ik het bij één stroopwafel, zonder dat ik de andere 9 er gelijk achteraan hoef te gooien, of waarom de wereld niet vergaat als ik niet de hele zak chocoladepepernoten in één keer opeet. 
En Nuke... die slipper hè ...
dat kon ik je natuurlijk niet laten doen 
En echt gadverdegadver dat jij moest stoppen!
Maar jij hebt een heel leuk doel voor ogen nu met jouw eerste echte wedstrijd, en volgens mij ga je het heel goed doen! Ik blijf jou volgen iig!
Jullie allemaal trouwens.In mijn meest roestige spaans: Felicitaciones por los resultados! y los mejores deseos para el futuro.
En een plaatje van mijn lievelingsworst om het te vieren *O*
http://www.okokorecepten.nl/i/recipegroups/themas/vlees/chorizo.jpg
Ik zal me niet eens aan het Roemeens wagen... bedankt voor de worst!Dankjewel partner in crimeGefeliciteerd met je eerste plek!!![]()
Ik ga je nieuwe logje zeker volgen (en stiekem ook meelezen voor die tips want goh wat herken in mezelf daarin haha)
, jij ook gefeliciteerd en diep, diep respect voor wat je hebt bereikt tot nu toe! 
Dikke THANKS

Met plezier gedaan volgend jaar weer gezellie hihihi

Ben benieuwd naar je logje.
Ik volg je zeker! Ben heel benieuwd hoe het je vergaat.![]()
(en uiteraard helpen waar ik kan)Vond het ook echt jammer, maar wie weet een volgende keerKunnen we het dan eens tegen elkaar opnemen. Wie weet keer op t podium of heb je daar geen ambities voor?
Geniet van je prijzen! Die zagen er zeker goed uit![]()
Podiumambities heb ik voorlopig niet. Ik hoop me nu eerst op een projectje te kunnen storten dat niet echt samengaat met rock-hard abs en hele lage vetpercentages.
Ga jij maar lekker knallen op het podium, ik volg je! 
Je gaat het super doen op de Flex Cup! Proficiat dame, dat is nog eens een come back en wat een vooruitgang sinds onze laatste training. Echt super
En jouw come back dan? Ik las dat je moest revalideren. Ik hoop dat je binnenkort weer kunt knallen zoals vanouds! Gefeliciteerd met je eerste plek!Ik stuur je zo direct een berichtje met opvolgende informatie over de prijs!
Ralf

Dankjewel, en ook jullie reuze bedankt voor het mogelijk maken van deze contest!

Welkom en dankjewel!