AndroidHealthClinic

Poison's Contest Log 2013

Bezoekers in dit topic

goed gedaan!
Is dat belangrijk ja om paar dagen rust te hebben voor de fotoshoot?
Ben ook erg benieuwd hoe je er zaterdag bijstaat :)
 
Trainen op low/zero carbs gaat ook echt opbreken.

Vaatdoek ben je dan:D

Nog ff doorzetten vergif
 
I
Ha ha ja pas op hoor, dames kunnen inderdaad best lastig worden! :p Maar ik durf te wedden dat het bij jou zo gaat in de gym:

giphy.gif
;)

euhhh nee zo staan ze mij niet op te wachten, ik zou er ook bang van worden denk ik :D

Trainen in de hitte en dan ook nog met weinig voeding die je de juiste energie geeft dat valt niet mee.
Maar je bent lekker bezig geweest toch?
Ik herken wel iets in jouw post, ik denk dat de meeste mensen hier op het forum na de training denken hmmm dat had misschien nog beter gekund of langer... maar je moet nu eenmaal ergens een grens trekken en je rust nemen.
Nog ff door bikkelen en dan de foto's en dan?? nog vakantie ergens? waar je met je pas gekochte bikini het resultaat kan laten zien van de harde trainingen ;)

PS
Waarom dat staand fietsen.... hebben ze geen zadels op die sportschool van jou?:p
verbrand je meer calorien als je staat?
 
Haha, dat plaatje :P

Laatste loodjes Poison :cheer:
 
Ben je zelf al wel tevreden met het resultaat, ook als je rekening houdt met het tijdsbestek waarin alles heeft plaatsgevonden?

Ik ben echt zo benieuwd naar je eindresultaat!!

Ja, dat wel :) Ook als ik kijk waar ik vandaan kom (er staat niet voor niets geen beginfoto in de OP :o) en andere omstandigheden (ben tegelijk met dit gestopt met roken bv)... ben ik wel tevreden ja. ;) Ik ben ook reuze benieuwd naar jouw eindresultaat!!

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 13:57 ----------

goed gedaan!
Is dat belangrijk ja om paar dagen rust te hebben voor de fotoshoot?
Ben ook erg benieuwd hoe je er zaterdag bijstaat :)

Het is belangrijk als je bezig bent met carbs depleten/laden en met je vochthuishouding, anders maakt het volgens mij niet zo veel uit. En ik ben ook erg benieuwd naar jou, want je hebt in korte tijd enorm veel progressie geboekt, aan de gewichten te zien die je nu lift! :thumb:

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:02 ----------

Trainen op low/zero carbs gaat ook echt opbreken.

Vaatdoek ben je dan:D

Nog ff doorzetten vergif

Ja, echt hè! :o Je moet dan heel goed voor ogen houden dat dát precies het doel is: je spierglycogeen depleten, je spieren helemaal leegzuigen van het laatste restje energie... Nog even doorzetten idd! ;)
 
euhhh nee zo staan ze mij niet op te wachten, ik zou er ook bang van worden denk ik :D

Trainen in de hitte en dan ook nog met weinig voeding die je de juiste energie geeft dat valt niet mee.
Maar je bent lekker bezig geweest toch?
Ik herken wel iets in jouw post, ik denk dat de meeste mensen hier op het forum na de training denken hmmm dat had misschien nog beter gekund of langer... maar je moet nu eenmaal ergens een grens trekken en je rust nemen.
Nog ff door bikkelen en dan de foto's en dan?? nog vakantie ergens? waar je met je pas gekochte bikini het resultaat kan laten zien van de harde trainingen ;)

PS
Waarom dat staand fietsen.... hebben ze geen zadels op die sportschool van jou?:p
verbrand je meer calorien als je staat?

Ik heb voorlopig nog geen vakantieplannen, jij wel grosje? Ben wel van plan om relatief droog te blijven na de fotoshoot, dus dat paraderen in m'n nieuwe bikini komt nog wel een keer :D ;)

Ha ha geen zadels :roflol: Je verbrandt niet per sé meer calorieën (alleen als je de intensiteit hoger houdt), maar ik vind de beweging erg prettig. Mijn quads verzuren niet zoals met gewoon fietsen, mijn knieën gaan er niet van protesteren en ik kan behoorlijk tekeer gaan zonder dat ik het idee heb dat het te belastend zou kunnen zijn voor mijn spieren of voor mijn gewrichten.

Probeer het eens! (Wel op een spinning fiets, volgens mij is het op een normale 'hometrainer' niet zo fijn.)

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 14:13 ----------

Haha, dat plaatje :P

Laatste loodjes Poison :cheer:

Laatste loodjes inderdaad Mc ;)
 
Het is belangrijk als je bezig bent met carbs depleten/laden en met je vochthuishouding, anders maakt het volgens mij niet zo veel uit. En ik ben ook erg benieuwd naar jou, want je hebt in korte tijd enorm veel progressie geboekt, aan de gewichten te zien die je nu lift! :thumb:

ah zo ik snap t. Gelukkig maar kan ik nog gewoon doortrainen :D
Ja wel progressie maar ook hoog VP :cool: Heel benieuwd hoe de foto's gaan worden!
 
Ik heb voorlopig nog geen vakantieplannen, jij wel grosje? Ben wel van plan om relatief droog te blijven na de fotoshoot, dus dat paraderen in m'n nieuwe bikini komt nog wel een keer :D ;)

Ha ha geen zadels :roflol: Je verbrandt niet per sé meer calorieën (alleen als je de intensiteit hoger houdt), maar ik vind de beweging erg prettig. Mijn quads verzuren niet zoals met gewoon fietsen, mijn knieën gaan er niet van protesteren en ik kan behoorlijk tekeer gaan zonder dat ik het idee heb dat het te belastend zou kunnen zijn voor mijn spieren of voor mijn gewrichten.

Probeer het eens! (Wel op een spinning fiets, volgens mij is het op een normale 'hometrainer' niet zo fijn.)

Laatste loodjes inderdaad Mc ;)

Tja snap best dat je niet gelijk aan de Bulk gaat (werkt ook niet volgens mij)
Gewoon na de shoot een beetje op onderhoud eten en droog genoeg blijven maar dan wel met de energie om lekker te trainen en misschien nog iets te gainen.

Vakantie plannen heb ik altijd - vakantie geld hmmm niet altijd :)
Ik ga dit jaar een keertje naar Croatie - Istrie bij Porec op een camping in een gehuurde caravan
Het is dus meer glamping - een luxe manier van camperen
ben normaal een liefhebber van Italie-Toscane maar Istrie (croatie) dat lijkt er erg op Italie dus ik vermaak me wel daar :)
Beetje de omgeving en de cultuur bekijken, zonnetje er bij, wijntje, lekker eten, beetje zwemmen... hmmm ja daar kan ik wel aan wennen :)

Dat staand fietsen dat kan ik dus alleen op de hometrainer maar ik ben bang dat ze dan denken dat ik last van mijn kont heb..:gay:. geen goed plan dus ;)
 
JIj gaat er super uitzien!!
Ik vind het jammer dat ik geen beginpic heb... kan het met niets vergelijken.. alleen met een jaar terug.. in kleding.. je ziet het verschil wel direct.. maar toch...
 
ah zo ik snap t. Gelukkig maar kan ik nog gewoon doortrainen :D
Ja wel progressie maar ook hoog VP :cool: Heel benieuwd hoe de foto's gaan worden!

That's the spirit! :D

Tja snap best dat je niet gelijk aan de Bulk gaat (werkt ook niet volgens mij)
Gewoon na de shoot een beetje op onderhoud eten en droog genoeg blijven maar dan wel met de energie om lekker te trainen en misschien nog iets te gainen.

Vakantie plannen heb ik altijd - vakantie geld hmmm niet altijd :)
Ik ga dit jaar een keertje naar Croatie - Istrie bij Porec op een camping in een gehuurde caravan
Het is dus meer glamping - een luxe manier van camperen
ben normaal een liefhebber van Italie-Toscane maar Istrie (croatie) dat lijkt er erg op Italie dus ik vermaak me wel daar :)
Beetje de omgeving en de cultuur bekijken, zonnetje er bij, wijntje, lekker eten, beetje zwemmen... hmmm ja daar kan ik wel aan wennen :)

Dat staand fietsen dat kan ik dus alleen op de hometrainer maar ik ben bang dat ze dan denken dat ik last van mijn kont heb..:gay:. geen goed plan dus ;)

:roflol::roflol::roflol:

Jij moet ook niet te veel cardio'en, gewoon net genoeg om een beetje conditie te hebben, en verder lekker nog wat massa pakken. ;)

Ben benieuwd hoe je het vindt in Istrië, ik heb gehoord dat het daar inderdaad erg mooi is! Zelf reis ik het liefst naar de tropen, en dan ergens waar het onderwater ook mooi is, zodat ik lekker kan duiken. Zucht, krijg er gelijk weer zin in! :rolleyes:

JIj gaat er super uitzien!!
Ik vind het jammer dat ik geen beginpic heb... kan het met niets vergelijken.. alleen met een jaar terug.. in kleding.. je ziet het verschil wel direct.. maar toch...

Ik heb pics van mijn vakantie van vorig jaar, ook in bikini dus, kan ik heel goed vergelijken en... zo, wat een verschil! :o :D Vandaar mijn voornemen om na de contest lean te blijven. ;) Het is veel beter zo.
 
Lean bouwen indd ;)

Weinig kilo's maar wel kwaliteit.
Veel beter
 
Croatie is ook erg mooi om te duiken en te snorkelen... Daar ga ik ook voor.
Doordat er weinig zand is blijft het water erg helder.

Cardio doe.Ik bijna niet probeer inderdaad nog iets massa te pakken maar dat is niet zo makkelijk meer op mijn leeftijd zonder gelijk vet te worden.
Maar goed mij hoor je niet verder niet klagen hoor ben redelijk tevreden.. Maar net als jij wil ik altijd nog wel iets verbeteren.... Wie niet.
 
Hou je t nog een beetje vol? Super benieuwd naar de foto's die gemaakt worden.
 
That's the spirit! :D

Ben benieuwd hoe je het vindt in Istrië, ik heb gehoord dat het daar inderdaad erg mooi is! Zelf reis ik het liefst naar de tropen, en dan ergens waar het onderwater ook mooi is, zodat ik lekker kan duiken. Zucht, krijg er gelijk weer zin in! :rolleyes:


Ik heb pics van mijn vakantie van vorig jaar, ook in bikini dus, kan ik heel goed vergelijken en... zo, wat een verschil! :o :D Vandaar mijn voornemen om na de contest lean te blijven. ;) Het is veel beter zo.
Gedoken heb ik nog nooit, maar wel vaak gesnorkeld in de rode zee. Vorig jaar op open zee bij een rif zelfs met wilde dolfijnen gezwommen, zonder andere toeristen alleen mn vriendin en mn moeder waren erbij omdat we best ver van de boot af waren. Dat was echt zoooo bijzonder!!

En krijgen we die verschil pics te zien??:p
 
Nou, het zit erop! Ik heb net de laatste training voor de contest achter de rug: een cardiosessie, 40 minuten staand fietsen + 5 min wu + 5 min cd. Gisteren heb ik hetzelfde gedaan. Vanaf morgen is het rusten, laden en vocht afdrijven. Als dát maar goed gaat! :p:D

Lean bouwen indd ;)

Weinig kilo's maar wel kwaliteit.
Veel beter

Ik ga altijd voor kwaliteit ;) :D

Croatie is ook erg mooi om te duiken en te snorkelen... Daar ga ik ook voor.
Doordat er weinig zand is blijft het water erg helder.

Cardio doe.Ik bijna niet probeer inderdaad nog iets massa te pakken maar dat is niet zo makkelijk meer op mijn leeftijd zonder gelijk vet te worden.
Maar goed mij hoor je niet verder niet klagen hoor ben redelijk tevreden.. Maar net als jij wil ik altijd nog wel iets verbeteren.... Wie niet.

Inderdaad, we zitten niet voor niets hier hè... we blijven bouwen en sleutelen en het is nooit af! ;) Hoe lang train jij eigenlijk al, grosje?

Hou je t nog een beetje vol? Super benieuwd naar de foto's die gemaakt worden.

Pffff... nou de laatste paar trainingen met het keto dieet zijn me enorm tegengevallen en ik ben oprecht blij dat het erop zit! :o En jij? Jij moet nu ook super strict diëten, toch? Hoe gaat dat? Heeft het ook zo'n invloed op jouw training?

Gedoken heb ik nog nooit, maar wel vaak gesnorkeld in de rode zee. Vorig jaar op open zee bij een rif zelfs met wilde dolfijnen gezwommen, zonder andere toeristen alleen mn vriendin en mn moeder waren erbij omdat we best ver van de boot af waren. Dat was echt zoooo bijzonder!!

En krijgen we die verschil pics te zien??:p

Ik dacht het niet, ha ha :p :o

Die snorkelervaring klinkt geweldig! :) Maar dan denk ik dat je duiken ook erg leuk zou vinden: je zwemt dan echt tussen al die beesten alsof je 'erbij hoort', zonder elke keer weer naar de oppervlakte te hoeven om lucht te halen. :snorkel:


Ze kwamen gewoon gedag zeggen. ;)
 
Hoe lang train ik al? (heb je een uurtje tijd :) ) anders sla je het deel hier onder maar over
Ik doe mijn hele leven al aan sport maar met gewichten trainen en een beetje op mijn voeding letten dat doe ik nu ca 15 jaar denk ik.
Veel mensen zullen gelijk roepen dat ik dan te weinig ben gegroeid maar ik vind het wel best zo, liever redelijk droog dan met 51 een buik tot op de grond maar met spierballen.
Eerst tot mijn 32e aan voetbal gedaan totdat ik mijn kruisbanden van mijn rechter knie afscheurde.
Na de operatie een jaar gerevalideerd maar bleef beetje mank lopen dus voetbal ging niet meer.
Toen werd het fitness... beetje cardio, beetje apparaten en af en toe wat lessen zoals bodycombat (erg leuk).
Maar dat met die gewichten trainen dat werd steeds sirieuzer
Mijn doel is om zolang het gaat om in een redelijke shape te blijven en dat lukt aardig.
Extreem zwaar trainen en echt gaan voor het Bodybuilding fysiek dat doe ik niet echt, het is meer een athletisch fysiek wat ik mooi vind en ik doe het ook puur natuur zonder AAS...
Creatine/Eiwitten dat soort supps gebruik ik wel voor het herstel en net dat ene repje meer maar geen andere dingen. Ik zal ook nooit zo extreem groot worden maar dat is ook niet mijn doel
Heb het laatste 1.5 jaar veel last van nek en bovenrug problemen maar ben wel aangepast door blijven trainen, de doelen die je dan hebt worden dan ook ineens heel anders.
Lekker trainen is dan belangrijker dan alle winst die je er mee kan behalen, gelukkig kruip ik weer uit dat dalletje en trainen (maar vooral de reactie daarop) gaat steeds iets beter
Ben gewoon lekker bezig om in shape te blijven en alles wat ik dan nog aan spier win.... dat is lekker mee genomen.
Krijg gelukkig nog vaak opmerkingen over mijn leeftijd en het fysiek wat ik nog heb dus ergens doe ik het wel goed denk ik :)


Zo wat een lang verhaal he? genoeg over mij geluld nu weer over jou




Nou joh ben nieuwsgierig hoe het verder gaat met het rusten, laden en vochtafdrijven... komt vast goed
Heb het idee dat je heel goed weet wat je doet en dan zal het best wel werken
succes ;)

en die walvissen.... erg mooi om ze zo dichtbij te zien, als ze even gedag komen zeggen :)... maar wel een beetje te dichtbij, volgens mij zou mijn duikpak van schrik vol zitten met :toilet:... je weet wel... dan toch maar liever met de dolfijnen zwemmen
 
Laatst bewerkt:
Nou voor jou zit er zeker een prijs in deze contest! :D
Je gaat lekker meid!
 
Hai poison,

Nou heel veel succes en ben benieuwd welke plaats je gaat einigen, jammer dat ik vanavond vertrek:(
Successssss
 
Ja je kunt wel weer wat energie gebruiken natuurlijk.
Met mij gaat goed. Het is nog vol te houden. Kracht wordt langzaam wel minder maar mag nog niet klagen. Echt honger ook nog niet.
8 weeks out. Tijd gaat snel.
 
Back
Naar boven