XXL Nutrition

Politie doof voor gegil martelmoord

MuscleBear

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
PERNIS - Een 28-jarige Rotterdammer blijkt in een woning in Pernis te zijn doodgemarteld terwijl twee gealarmeerde en bewapende politieagenten buiten bijna een half uur lang zijn gegil aanhoorden maar niet ingrepen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen het politieduo daarna alsnog met opgetrommelde versterking het huis binnenviel, was het geschreeuw van telecomexploitant Björn Jue nagenoeg verstomd.
De Rotterdammer overleed even later aan zijn verwondingen.

De verbijsterende gang van zaken, bevestigd door het openbaar ministerie in Rotterdam, speelde zich af in de nacht van vrijdag 15 op zaterdag 16 juni in de Rotterdamse deelgemeente Pernis.
"Er is op dat moment in overleg een veiligheidsafweging gemaakt door de twee agenten en gewacht op assistentie van meer politiemensen", aldus een woordvoerster van het OM. "Die assistentiegroep moest uit Rotterdam komen. Dat heeft 20 tot 25 minuten geduurd....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Björn Jue

" Als er wel direct actie was ondernomen door de twee agenten, had Björn Jue waarschijnlijk nog geleefd.
De man kon geen kant uit: hij was in een dijkwoning aan de Pastoriedijk overmeesterd door bewoner Wouter A. (25) en diens vriend Jeffrey van S.
Zij bonden hun slachtoffer vast op een stoel en begonnen hem in koelen bloede te martelen, waarop Jue uit alle macht om hulp bleef roepen.

Naaste buren werden wakker van zijn aanhoudende geschreeuw.
Zij grepen direct naar de telefoon om de politie te alarmeren.
"Al vijf minuten later waren die twee agenten ter plekke", zegt een getuige.
"Maar ze stonden erbij en keken ernaar.
De agenten, bezoekers van een nabijgelegen café, voorbijgangers, de hele straat stond vol.
Iedereen hoorde de afschuwelijke kreten, maar niemand - ook die twee agenten - deed iets."

Het OM zegt vooralsnog geen reden te zien om de rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen.
Gisteren werd een derde verdachte, een 24-jarige Rotterdamse, opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij de moord.

Ik kan dit niet begrijpen !!!!, waarom doet niemand wat ? :mad:

Waarom niemand wat doet? Omdat bepaalde waardes in Europa verloren zijn gegaan.

Die moord is om te beginnen al bizar, maar vooral dat je zulk gegil een half uur kunt aanhoren zonder iets te doen gaat mijn begrip te boven.

:roflol:
Laffe sukkels, zegt genoeg over de schijtluizige mentaliteit waar ik al vaker over praat

schande! :mad:

zeer bizar nieuws dit. die agenten hebben allemaal een 9 mm in hun broekzak tenzij het assisten politiemedewerkers waren. edit ze waren bewapend ook.

hm ik las even over het feit heen dat heel de straat vol stond. dat is helemaal een kwalijke zaak.
helaas zit de mens zo in elkaar. hoe meer mensen er zijn hoe afwachtender men wordt.

"Het OM zegt vooralsnog geen reden te zien om de rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen."

Vooral dit vind ik nogal schokkend. Die agenten mogen ze van mij wel even aan de tand voelen en hun badges afpakken.

Agent zijn houd meer in dan stoer in je politiepak lopen en bekeuringen uitdelen als je dus "echt" nodig bent moet je je mannetje staan deze 2 hebben dus duidelijk gefaald.

Vorige week hoorde ik op de radio al iets over een man in Pernis die doodgemarteld werd. Zou best dezelfde man en moord kunnen zijn.

De man zou samen met zijn ex-vriendin een film ("Hostel" ??? ) hebben gekeken waarin diverse mensen gruwelijk werden gemarteld, onder andere met behulp van boren en messen. De slachtoffers werden op een stoel vastgebonden. De man zou tegen haar hebben gezegd dat hij het wel een kick vond en het graag eens mee zou maken.

In de Aktueel zou een verhaal over deze bizarre gebeurtenis staan.

Vorige week hoorde ik op de radio al iets over een man in Pernis die doodgemarteld werd. Zou best dezelfde man en moord kunnen zijn.

De man zou samen met zijn ex-vriendin een film ("Hostel" ??? ) hebben gekeken waarin diverse mensen gruwelijk werden gemarteld, onder andere met behulp van boren en messen. De slachtoffers werden op een stoel vastgebonden. De man zou tegen haar hebben gezegd dat hij het wel een kick vond en het graag eens mee zou maken.

In de Aktueel zou een verhaal over deze bizarre gebeurtenis staan.

ja dat is dezelfde sicko .....

"Het OM zegt vooralsnog geen reden te zien om de rijksrecherche onderzoek naar de bizarre gebeurtenissen te laten doen."

Vooral dit vind ik nogal schokkend. Die agenten mogen ze van mij wel even aan de tand voelen en hun badges afpakken.

Agent zijn houd meer in dan stoer in je politiepak lopen en bekeuringen uitdelen als je dus "echt" nodig bent moet je je mannetje staan deze 2 hebben dus duidelijk gefaald.

Maar dit is iets wat de politiek zelf heeft gekweekt. Als een agent er zelfs maar aan denkt om iemand kwaad aan te kijken, dan wordt hij geschorst en komt er een openbaar onderzoek. Zo krijg je vanzelf een cultuur waar mensen op de werkvloer geen enkele verantwoording durven nemen.

Die agenten hebben het hoofdbureau gebeld. In dat gesprek werd ze verteld niets te doen en op versterking te wachten, omdat dit beleid is bij ontvoeringen. Versterking duurde alleen wat lang. Zo stond het althans op teletekst.

Neemt niet weg dat het een hele bizarre en kwalijke gang van zaken is.

de politie, uw vriend 0.o

ach ja, als die agenten de opdracht krijgen te wachten, kunnen ze niet veel doen.
Als ze dan toch de held uithangen worden ze alsnog ontslagen

Maar dit is iets wat de politiek zelf heeft gekweekt. Als een agent er zelfs maar aan denkt om iemand kwaad aan te kijken, dan wordt hij geschorst en komt er een openbaar onderzoek. Zo krijg je vanzelf een cultuur waar mensen op de werkvloer geen enkele verantwoording durven nemen.

Ja heb je helemaal gelijk in. Van mij mogen ze gewoon meppen of schieten als dat nodig is.

Die agenten hebben het hoofdbureau gebeld. In dat gesprek werd ze verteld niets te doen en op versterking te wachten, omdat dit beleid is bij ontvoeringen. Versterking duurde alleen wat lang. Zo stond het althans op teletekst.

Dat wist ik niet die 2 agenten valt dan niets te verwijten. Maar het maakt de zaak eigenlijk nog belachekelijker als politie kan je dus niets doen hier in Nederland.

De politie staat er al jaren bij en kijkt overal naar. Iets doen is er niet bij. Ja, bekeuren van automobilisten die 2 km te hard rijden of stoepfietsers...

ZDie agenten hadden op z'n minst kunnen roepen dat ze er waren en dat ze moesten stoppen met waar ze mee bezig waren (weet niet of ze dat hebben gedaan?). Een marteling in progress is wel iets anders dan een ontvoering.

Niemand kan het zich eigenlijk voorstellen dat iedereen gewoon "rustig" buiten is blijven staan terwijl ze die martel geluiden hoorden.

Ik denk ook dat het zo waarschijnlijk niet gegaan is, waarschijnlijk worden bepaalde belangrijke feiten weg gelaten om een mooi sensationeel verhaal te maken.
Punt is, het gaat er bij mij niet in dat ze met zijn allen voor het raam hebben staan luisteren, onmogelijk. Of het geschreeuw was niet erg genoeg of was er in zijn geheel niet, of of of... kan van alles zijn.

Denk je zelf maar eens in in zo'n soort situatie, uiteraard verstijf je, maar zogenaamd een half uur lang?
En denk je dat die martel figuren lekker vrolijk door waren gegaan terwijl iedereen voor de deur staat, en ze worden pas later opgepakt enzo... wat klopt er niet.

idd !!, ze waren gewoon bang !!!

Oh, heb jij ze in hun broek zien schijten dan? Als je niks mag doen, mag je niks doen. Heb je mooi een onbetaalde schorsing aan je broek hangen. Mijn huur moet ook betaald worden, dus ik geef die agenten groot gelijk.
Je gaat niet de held uithangen voor 1896 euro bruto per maand, helemaal niet als je directe chef je dat uitdrukkelijk verbied.

Terug
Naar boven