AndroidHealthClinic

Poll: Steroïden gebruik onder dbb-leden

Peiling Peiling Heb je ooit steroïden gebruikt?

• Ja

Stemmen: 113 21,8%
  • Nee

Stemmen: 352 67,8%
  • Twijfel

Stemmen: 54 10,4%

• Totaal stemmers
    519
Als AAS niet zo'n wondermiddel is, vanwaar dan die bizarre terugval die mensen hebben als ze een jaartje stoppen?

Ik spuit al jaren aas maar er komt niks bij.

en ook nog eens dat je geen vooruitgang meer naturel boekt als je aan de aas hebt gezeten

Als AAS niet zo'n wondermiddel is, vanwaar dan die bizarre terugval die mensen hebben als ze een jaartje stoppen?

Bedoel je nu dat je hetgeen wat je natural opbouwt langer behoudt dan hetgeen wat je on opbouwt?
Als je een jaartje stopt val je gewoon net zo goed terug any other way. Enkel bij mensen die veel en
lang gekuurd hebben, en dus ook de nodige massa 'teveel' hebben, valt het meer op.

en ook nog eens dat je geen vooruitgang meer naturel boekt als je aan de aas hebt gezeten

???

Hangt er een beetje vanaf op welk punt je bent gekomen. Ouderdom, jaren trainen, etc ...

Interessant. Is dit eigenlijk wel zo?

Niet zover ik weet ... met mij gaat het anders heel goed

Laatst bewerkt:
Bedoel je nu dat je hetgeen wat je natural opbouwt langer behoudt dan hetgeen wat je on opbouwt?
Als je een jaartje stopt val je gewoon net zo goed terug any other way. Enkel bij mensen die veel en
lang gekuurd hebben, en dus ook de nodige massa 'teveel' hebben, valt het meer op.

Ik zie toch heel wat anders om me heen qua kracht terugval.
Verder geen haat naar gebruikers of zo hoor, zou wel willen weten hoe dat komt.

Ik zie toch heel wat anders om me heen qua kracht terugval.
Verder geen haat naar gebruikers of zo hoor, zou wel willen weten hoe dat komt.

Tja, als je een jaar niet traint ... dan kan je sowieso opnieuw beginnen zeg maar.
Of je nu gekuurd hebt of niet.

Nee Adonis, zo werkt het niet. Eiwitsynthese en onderhoud gaan omhoog, als je een dag slecht eet kom je helemaal niets bij. Je moet meer eten.

Jezus.

Ja man het is echt zo, en chickies versieren word makkelijker, en je gaat netto 300€ meer verdienen, je word er bizar droog van zonder te dieeten, en ach, als je een weekje zin hebt in pizza en bier maakt dat ook niet uit want

If you are on steroids, life is so much easyer!
edit

dus:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ja maar je zal denk eerder terug op niveau zijn als je je oude prestaties naturel hebt behaald, of niet?

Vast niet, tuurlijk bink dit is dus precies wat ik bedoel met dat de meesten natties er niets van snappen.

En ga je nu strongmen/powerlifting met bb vergelijken dude jij snapt er niets van dat is duidelijk dit zijn 2 totaal verschillende principes.

BB werkt ten eerste al set opbouwend en met knijp/isoleer technieken het is ook al helemaal niet te bedoeling te gooien en te smijten met het gewicht zoals powerlifters dat dus doen.
Dus gebruik maken van zwaartekracht/volledig lichaam om zoveel mogelijk gewicht te verzetten in een single rep en of strongman event.

2 totaal verschillende werelden niet met elkaar te vergelijken.

En spiergroei is iets anders als met intensiteit trainen een nattie kan nooit dezelfde spiergroei ontwikkelen als een juicer het is gewoon onmogelijk.

Maar het gebruik van aas opent wel degelijk de deur om harder te trainen dan dat je ooit zou kunnen dromen als een nattie dat je dit niet snap ga mij te boven.

Je zeg strong men te doen ey geheimpje 90 % van die jongens kuren ook!

Je zit dus weer in de bekende ow snif snif ik ben nattie het is niet eerlijk dat de juicers zo hard vooruit gaan en ik zo hard moet trainen en niet zo hard groei dude je bent NATUREL natuurlijk kun je kwa GROEI/INTENSITEIT nooit een juicer aan dus stop met zeuren of maak die stap.

Je zegt dat ik niet hard genoeg trainde dude ik was 98 kg bij 9% in 4 jaar tijd geworden, en was eerst 69 kg bij 15% doe je reken werk dat is best netjes hoor voor een nattie in dat tijdbestek.

Ik weet nog erg goed dat de gym eigenaar tegen mij zei in de eerst kwartaal dat ik daar deed trainen "ey jongen ga jij iets minder hard trainen zo werk jij jezelf tegen je hebt hart maar dit werkt zo niet blijf eens een paar dagen in de week thuis!''

Ik heb ook al eerder aangegeven dat ik ver wil gaan dus zoals jij 15 jaar trainen om uiteindlijk 115 kg te wegen bij 20% vet heb ik geen boodschap aan ik vindt dat niet bevredigent.

Leuk dat jij wel voldoenning vind in jouw fysiek vind maar ik wil het podium op en een ripped beest worden van 130 + kg.
Ieder zijn doelen en motivaties en ieder die zijn eigen weg kiest om zijn dromen tot een realiteit te brengen.

Verder geen haat bro vind het alleen jammer dat je het plaatje niet juist voor ogen heb in krachtsport bb/powerliften/strong men/gewichtheffen zijn aas zo standaart als kaas/molens en klompen dat voor nederland zijn live with it!

Peace Out Ironeather

als ik dit zo lees , dan moet u zo'n fysiek hebben ?

Denis-Sergovskiy2.jpg

no real glory without the shit.. :-(

als ik dit zo lees , dan moet u zo'n fysiek hebben ?

Denis-Sergovskiy2.jpg

Hahaha was het maar zo deze jongen staat nog pakkie droger en is een stuk korter deze 2 factoren maken dus al erg veel verschil.
Maargoed over 1 a 2 jaar moet ik wel vergelijkbaar zijn met mijn lengte.
Toch als ik die foto goed bekijk zit ik er ook niet echt veel naast behalve de droogheid denk dat deze knaap zo rond de 7 a 8 % zit.
Mja 1 jaartje werk nog,ben nu deftig aan het droog trainen na een zware periode bulken dus ik moet eerst zien hoe hoog de kwaliteit onder me spekkie is.

Laatst bewerkt:
Hahaha was het maar zo deze jongen staat nog pakkie droger en is een stuk korter deze 2 factoren maken dus al erg veel verschil.
Toch als ik die foto goed bekijk zit ik er ook niet echt veel naast behalve de droogheid denk dat deze knaap zo rond de 7 a 8 % zit.
Mja 1 jaartje werk nog,ben nu deftig aan het droog trainen na een zware periode bulken dus ik moet eerst zien hoe hoog de kwaliteit onder me spekkie is.

Dus:

Gebruiker doet 80%van 1RM tot failure.
naturel doet 80%van 1RM tot failure.

Gebruikers training is intensiever dan die van de naturel?

waarom post je geen foto ? Kan een meerwaarde zijn voor het forum ;)

Ik snap je replay niet gozer explene?

Jij zegt dat een serieuze gebruiker intensiever traint dan een naturel.

Wat is er dan intensiever aan de set van een serieuze gebruiker (bijvoorbeeld: 80% van zn 1RM, net zo vaak tot hij failt) dan een set van een naturel die ook 80% van zn 1RM doet, net zovaak tot hij failt.

Ze nemen beide 80% van hun 1rm en doen die net zo vaak tot dat ze failen.

Wat is dan het verschil in intensiviteit? Waarom is de gebruiker dan intensiever aan het trainen?

Wat een zinlose discussie toch weer.

Terug
Naar boven